CHIPTUNING ELEKTRONICZNY
więcej na chiptuning.cba.pl
Cena: 600 zł
Chiptuning
Chiptuning:
- nie wpływa na trwałość silnika przy zachowaniu terminów wymian materiałów eksploatacyjnych,
- nie zwiększa zużycia paliwa,
- zwiększa moc samochodu, ale głównie poprawia moment obrotowy i optymalizuje zasilanie silnika przy
założeniu stosowania dobrego paliwa,
- pozwala na nadanie indywidualnego charakteru pracy silnika w seryjnym samochodzie.
Cena od
Cena: 550 zł
Elektronika samochodowa
oferujemy: usługi naprawy i diagnostyki elektronicznych jednostek sterujących pracą silnika,modyfikacji ECU /podniesienie mocy silnika/odczytu kodu immo i zmiany kodu immo,oraz innych systemów elektroniki motoryzacyjnej.Zmiana oprogramowania pracy filtra cząstek stałych FAP/DPF,czyszczenie.
Naprawa systemów wtrysku paliwa,zapłonu,ABS.
Programujemy następujące pamięci EPROM: N/CMOS E(E)PROM, SeriesE(E)PROM, oraz FLASH Memory
-PLD: CPLD, EPLD, GAL,PEEL,PALCE (również inne układy)
-Mikrokont
Chip tuning elektroniczny
Przedmiotem usługi jest profesjonalny Chip tuning elektroniczny samochodów VAG z silnikami 1.4tdi, 1.9tdi, 2.0tdi, 2.5tdi, 3.0tdi, 4.2tdi, 5.0tdi oraz 1.8T, 2.0TFSI benzyna z lat 1995 - 2011, sterowniki edc15, edc16, edc17, Siemens ppd 1.xx
Bezpieczny przyrost mocy i momentu obrotowego wynosi ok. 20-25%, przy czym po takiej modernizacji następuje spadek zużycia paliwa i znacznie korzystniejszy przebieg krzywej mocy i momentu obrotowego.EDC 15 i 16
Cena: 590 zł
Chiptuning,DPF,immobiliser,programowanie kluczy,naprawa liczników SBC
Zajmujemy się diagnostyką ,programowaniem,naprawami elektroniki samochodowej.
Chiptuning - podniesienie mocy i momentu obrotowego silnika
Oferta profesjonalnej modyfikacji oprogramowania komputera silnika. Nie ma konieczności wymiany części aby podnieść moment i moc silnika. Cała operacja Chiptunigu wykonana jest metodą profesjonalną. Zmieniany jest oryginalny fabryczny program sterownika silnika, dzięki czemu uzyskujemy większy moment obrotowy
i moc silnika.
Usuwanie filtra cząstek stałych DPF
Fotorelacja z usuwania filtra cząstek stałych FAP / DPF
VW Golf 6 1.6tdi
https://www.youtube.com/watch?v=dUuSIEx-o2Y
Audi A4b8 3.0tdi
https://www.youtube.com/watch?v=RgqbtpewED4
Cena: 600 zł
Chip tuning
CO DAJE PROFESJONALNY CHIPTUNING ?
- zwiększa moc i moment obrotowy zachowując konstrukcyjny margines bezpieczeństwa,
- nie wpływa na trwałość silnika - przy normalnej eksploatacji, zachowaniu właściwego serwisowania i wymiany materiałów eksploatacyjnych,
- nie zwiększa zużycia paliwa ( przy niezmienionym stylu jazdy spalanie spada o ok. 0,5-1 l/100km),
- pozwala na nadanie indywidualnego charakteru seryjnemu samochodowi
Modyfikacja oprogramowania
Modyfikacja oprogramowania pozwala na zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika, zmniejszenie zużycia paliwa czy też zwiększenie prędkości maksymalnej. Może być ona przeprowadzona zarówno w seryjnej jednostce napędowej, jak i po wcześniejszych zmianach mechanicznych.
Usuwanie filtra cząstek stałych
naprawa, mechanika, diagnostyka
Usuwanie filtrów cząstek stałych (FAP, DPF)
Masz dość kosztów związanych z serwisowaniem FAP?
Jesteś zdecydowany na jego usunięcie?
Powierz to zadanie specjalistom, którzy skutecznie pozbawią cię problemu!
Usunięcie filtra cząstek stałych eliminuje wszelkie problemy i koszty związane z jego serwisowaniem. Możemy raz na zawsze pozbyć się zbędnego balastu finansowego. Nie będziesz już musiał się obawiać awarii turbiny czy wtryskiwaczy, które należą do najczęstszych kosztów związanych z użytkowaniem FAP.
Po jego usunięciu zlikwidujemy źródło problemu i nie będziesz musiał ponosić już żadnych kosztów związanych z jego regeneracją czy wymianą. Nasza firma specjalizuje się w tego rodzaju usługach, przez co nasz klient zyskuje pewność, że usługa zostanie wykonana fachowo i bez zbędnych kosztów.
Jak to dokładnie wygląda?
Najpierw wyłączamy obsługę FAP w ECU, a następnie mechanicznie usuwamy filtr cząsteczek stałych. Dzięki temu wszelkie błędy
Modyfikacje oprogramowania ECU (chip-tuning)
Modyfikacje oprogramowania ECU (chip-tuning i eco-tuning, poprawa parametrów i osiągów silnika):
- programy do jazdy codziennej i sportowej
- programy dla konfiguracji indywidualnych (turbiny, wtryski, pompy itd.)
Przed modyfikacją programu szczegółowa diagnostyka komputerowa samochodu pod kątem błędów i usterek.
Każdy program wykonywany indywidualnie według wskazań i oczekiwań właściciela samochodu.
Każdy klient otrzymuje wykres z badania przebiegu mocy i momentu obrotowego na hamowni podwoziowej przed i po modyfikacji oprogramowania ECU.
Szczegółowe informacje o świadczonych usługach, przykładowe wykresy z hamowni podwoziowej, a także cennik usług związanych z chip-tuningiem znajdują się na stronie firmowej Durasoft - www.durasoft.pl.
Tuning silników Land Rover
Tuningujemy silniki stosowane w Land Roverach i Range Roverach takie jak
Td4, Td5, Td6, TdV6, TdV8 za pomocą urządzenia Firmy AUTOLOGC poprzez ZMIANĘ OPROGRAMOWANIA STEROWNIKA SILNIKA (nie stosujemy żadnych zewnętrznych urządzeń ingerujących w instalację elektryczną silnika - chipów) oprogramowanie sterownika opracowane zostało przez Firmę AUTOLOGIC. (zdjęcia pochodzą ze strony www.Autologic.com)
Usuwanie filtra cząstek stałych FAP / DPF
POZBĄDŹ SIĘ RAZ NA ZAWSZE PROBLEMU Z:
• palącą się kontrolką silnika / filtra,
• brakiem mocy,
• pracą silnika w trybie awaryjnym,
• zwiększonym zużyciem paliwa,
• pogorszeniem jakości oleju silnikowego.
Auto po modyfikacji zachowuje się tak jak by zostało wyprodukowane bez filtra! Wszystkie zmiany w programie pojazdu wprowadzane są ręcznie, bez użycia programów typu ECU-SAFE, które robią dużo bałaganu - niestety większość firm stosuje tą właśnie metodę i potem są problemy.
Cena: 600 zł
Chiptuning
Opis usługi do uzupełnienia
CHIPTUNING nowoczesnych silników benzynowych i diesla
CHIPTUNING - TUNING - HAMOWNIA
Oferujemy profesjonalny chiptuning nowoczesnych silników diesla TDI, HDI, CDI, DTI, CDTI, DCI, TDCI, CRDI, JTD oraz benzynowych FSI, TSI, TFSI. Indywidualne programy strojone na własnej obciążeniowej hamowni podwoziowej.
Poprawa dynamiki, zmniejszenie zużycia paliwa. Korekta dawki rozruchowej silnika TDI