Usługi biznesowe, prawne i finansowe - doradcy biznesowi, finansowi i prawnicy

Chcesz otworzyć własny biznes? Ten katalog sprawi, że będzie to wyjątkowo proste i szybkie. Znajdziesz tu wszystkie najważniejsze informacje o usługach, z których możesz skorzystać na starcie. Podpowiemy Ci, jak działa prawo i jak rozdysponować finanse. A jeśli z nimi krucho – tutaj dowiesz się, jakie kredyty będą dla Ciebie odpowiednie. A kiedy wszystko masz już zaplanowane, pozostaje tylko kwestia ubezpieczenia. Z bazą usług, którą oddajemy do Twojej dyspozycji, załatwisz wszystko dwa razy szybciej, dzięki czemu Twoja praca przyniesie pożądane efekty.

Certyfikat Firma Godna Polecenia i Zaufania

Wykonawca: Certyfikaty Dla Firmy

Jakościowy Certyfikat Zrzeszający Firmy Godne Polecenia i Zaufania - jedyna taka usługa na rynku łącząca budowanie Zrzeszenia Firm, gdzie przynależność potwierdzona jest jakościowym Certyfikatem.
Jak otrzymać taki Certyfikat? - Po zgłoszeniu do nas, poddamy Twoją firmę zdalnemu audytowi, gdzie procedury są zbliżone do tych, które wykorzystywane są w bankach, czy przy certyfikatach typu ISO. Po analizie przedsiębiorstwa wystawiamy Twojej firmie jakościowy Certyfikat Zrzeszający, dzięki któremu dołączysz do grona firm w Zrzeszeniu.

Cena: 799 zł

Certyfikat Firma Godna Polecenia i Zaufania

Szkolenie zamkniete z modelowania procesów biznesowych

Wykonawca: MGX Infoservice

Szkolenia zamknięte z modelowania procesów w BPMN
służą przygotowaniu organizacji do efektywnego modelowania, analizy, projektowania i usprawnia procesów biznesowych.
Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala na dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb w tym:
- poziomu uczestników (stopień ich zaawansowania)
- aktualnych potrzeb
- wykorzystywanych narzędzi wspierających.
Szkolenia są przeprowadzane metodą warsztatową — tzn. teoria + ćwiczenia.
Po szkoleniu oferujemy wsparcie (bezpłatne i płatne — konsultacje).
Dlaczego my?
Doświadczenie — ponad 25 lat doświadczenia w analizie procesów biznesowych.

Rozliczenia z ZUS

Wykonawca: Biuro Rachunkowe "GP" Genowefa Paprotny

Oferujemy również usługi związane z rozliczeniami z ZUS. Dla naszych klientów zajmujemy się:

  • zgłaszaniem płatników i pracowników do ZUS,
  • ustaleniem wysokości składek do ZUS,
  • przesyłaniem dokumentów do ZUS drogą elektroniczną,
  • sporządzaniem i przekazywaniem klientom informacji do ZUS RMUA dla pracowników.
Zapewniamy profesjonalną oraz terminową obsługę. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

Rozliczenia z ZUS

Księgowość dla NGO

Wykonawca: Rekonstrukcja spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Organizacje pozarządowe to specyficzne podmioty, które są prowadzone w nieco odmienny sposób aniżeli komercyjne podmioty, za względu na cel do którego zostały powołane. Pomimo tego mają obowiązki podatkowo - księgowe takie jak "zwykła" firma, a czasami nawet większe. My wiemy jak prowadzić księgowość dla NGO i jak rozliczać dotacje i projekty.

Księgowość dla NGO

Płace, kadry i ZUS

Wykonawca: Rekonstrukcja spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Prawie wszystkie firmy, nawet te najmniejsze zatrudniają pracowników. Związane są z tym rozliczne obowiązki - naliczenia płac i składek ZUS, rozliczenia urlopów i czasu pracy, prowadzenie ewidencji i kartotek.

Płace, kadry i ZUS

Dokumentowe formy rozliczeń w handlu zagranicznym - Inkaso

Wykonawca: INSIGNIA Doradztwo i Szkolenia Katarzyna Szachowicz

Program:
1. Definicja inkasa
2. Schemat przebiegu transakcji
3 Strony transakcji w inkasie dokumentowym
4. Obowiązki stron transakcji
5. Rodzaje inkasa dokumentowego
6. Dokumenty prezentowane w ramach inkasa dokumentowego
7. Weksel jako dokument finansowy prezentowany w ramach inkasa ( rodzaje weksli , podstawy prawa wekslowego)
7. Bazy dostawy – Incoterms 2010
8. Momenty ryzyka w inkasie
9. Korzyści dla importera i eksportera
10. Ćwiczenia

Dokumentowe formy rozliczeń w handlu zagranicznym - Inkaso

Dokumentowe formy rozliczeń w handlu zagranicznym - Akredytywa

Wykonawca: INSIGNIA Doradztwo i Szkolenia Katarzyna Szachowicz

Program:
1. Definicja akredytywy
2. Podstawy prawne dotyczące akredytywy - UCP 600, ISP98
3. Schemat przebiegu transakcji
4. Strony transakcji w akredytywie
4. Obowiązki stron transakcji
5. Rodzaje akredytyw
6. Dokumenty w akredytywie
7. Bazy dostawy w akredytywie– Incoterms 2010
8. Momenty ryzyka w akredytywie
9. Korzyści dla importera i eksportera
10. Ćwiczenia

Dokumentowe formy rozliczeń w handlu zagranicznym - Akredytywa

Karty informacyjne przedsięwzięć

Wykonawca: ASTEREKO Maciej Czechowski

Nasza firma oferuje realizację różnego rodzaju obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska ciążących na przedsiębiorstwach. Wykonujemy karty informacyjne o przedsięwzięciach.

Karty informacyjne przedsięwzięć

ECTD

Wykonawca: TopPharm Consulting

Usługa tworzenia i konwersji formatu eCTD oraz NeeS i VNeeS dla produktów leczniczych wraz z doradztwem.

Regulatory affairs, doradztwo farmaceutyczne

Wykonawca: TopPharm Consulting

Usługi regulatory affairs/doradztwa farmaceutycznego dla produktów produktów leczniczych (leków), wyrobów medycznych, suplementów diety, FSMP, w tym tworzenie i doradztwo w zakresie dokumentacji tych produktów, tworzenie formatu eCTD, doradztwo i prowadzenie procesów rejestracji oraz zmian i re-rejestracji w EU, usługi pharmacovigilance i badania czytelności ulotki oraz inne usługi komplementarne.

Doradztwo w zakresie systemów zarządzania

Wykonawca: INSIGNIA Doradztwo i Szkolenia Katarzyna Szachowicz

Zajmuje się profesjonalnym doradztwem w zakresie systemów zarządzania - ISO 9001 – jakość, 27001 bezpieczeństwo informacji, 31000 zarządzanie ryzykiem, RODO.
W zależności od potrzeb w ramach współpracy zajmuje się audytami wewnętrznymi, diagnozą systemu zarządzania ISO u klienta, wsparciem przy wdrażaniu, modyfikacji i utrzymaniu systemów ISO.
Serdecznie zapraszam do współpracy.

Doradztwo w zakresie systemów zarządzania

Kadry i płace

Wykonawca: Biuro Księgowe Teresa Kiełbowska

Zajmujemy się obsługą kadrowo - płacową. Klientom zapewniamy pomoc z zakresu:

  • Prowadzenia ewidencji pracowników.
  • Prowadzenia akt osobowych pracowników, w zakresie wynikającym z prawa pracy i przepisów szczególnych.
  • Prowadzenia dla pracowników całości spraw wynikających ze stosunku pracy.
  • Rejestrowania pracowników w ZUS i wyrejestrowywanie.
  • Rejestracji zwolnień lekarskich;
  • Wprowadzania, aktualizowania i archiwizowania danych kadrowych w komputerowym systemie kadry-płace.
  • Sporządzania sprawozdań Z-03 oraz Z-06 o zatrudnieniu i wynagrodzeniach – w części dotyczącej zatrudnienia (jeśli są wymagane).
  • Dokonywania okresowych analiz wykorzystania czasu pracy (obecności, zwolnień, godzin nadliczbowych, urlopów).
  • Prowadzenia bieżącego archiwum akt osobowych pracowników.
  • Naliczania wynagrodzeń i prowadzenie obsługi płacowej pracowników na podstawie dokumentów płacowych oraz zgodnie z obowiązującym i przepisami.
  • Sporządzania list płac.
  • Prowadzenia kartotek wynagrodzeń pracowników i comiesięczna ich aktualizacja.
  • Naliczania wynagrodzeń za czas nieobecności w pracy spowodowanej chorobą, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych, kontrola prawidłowości ustalania prawa do zasiłku chorobowego oraz prowadzenie kart zasiłkowych.
  • Naliczania i sporządzanie list wypłat na podstawie rachunków do zawartych przez Podatnika umów zleceń i umów o dzieło.
  • Sporządzania miesięcznych zestawień dotyczących naliczenia wynagrodzeń oraz informacji o odprowadzonych składkach na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, podatek dochodowy od osób fizycznych oraz innych potrąceń.
  • Sporządzania i wysyłania miesięcznych deklaracji ZUS, przekazywanie przelewów na konta ZUS oraz sporządzania Raportów Rocznych.
Gwarantujemy profesjonalną obsługę.

Kadry i płace

Opracowania wniosku rejestracyjnego do BDO

Wykonawca: ASTEREKO Maciej Czechowski

Witam

Nasza firma oferuje przygotowanie wniosku rejestracyjnego do bazy danych prowadzonej przez Urzędy Marszałkowskie (BDO)

Od 01.01.2020r. odbiory odpadów z firmy trzeba będzie zgłaszać przez BDO.

Z poważaniem

Maciej Czechowski

Cena: 330 zł

Opracowania wniosku rejestracyjnego do BDO

12-osobowa sala na wynajem

Wykonawca: eduFuturo - szkolenia i warsztaty biznesowe

Do wynajęcia 12-osobowa klimatyzowana sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego i wyjściem na taras w Warszawie przy ul. Cybernetyki 4A lok. 174. W wyposażeniu projektor BenQ, flipchart oraz tablica magnetyczna - 420 zł netto/dzień lub 65 zł netto/h. W cenie całodzienny nielimitowany serwis kawowy. Dostępność sal można sprawdzić na stronie www.saleMordor.pl

Cena: 65 zł

12-osobowa sala na wynajem

Usługi produkcji

Wykonawca: PPH CEZAR CEZARY CUKRAS

Usługi:
- Spodnie
- Marynarki
- Koszulki
- Mundurki szkolne
- Polówki

Usługi produkcji