Projektowanie systemów informatycznych - Usluger.pl
Platforma ecommerce
1. Pozytywny customer experience
Zapewniamy nowoczesny i przyjazny interface oraz transparentność platformy. Masz również spersonalizowane e-katalogi produktów ułatwiające składanie zamówień i backorderów. Co więcej, z nami możesz rozliczać w ramach wielu kont i uprawnień użytkowników.
2. Wbudowany system PIM + CMS
Nasza platforma e-commerce B2B jest w pełni kompatybilna z systemami, które już używasz. Zachowujesz kontrolę nad informacją produktową i promocjami. Szybko także wprowadzisz nowe artykuły, do których dostęp Twój klient ma w czasie rzeczywistym.
3. Analiza i predykcja sprzedaży
Możesz na bieżąco monitorować spadki i wzrosty u klientów. Business intelligence dostarcza wiedzę w postaci danych ilościowych i insightów sprzedażowych. To doskonałe narzędzie, by zwiększyć dochody Twojej firmy
4. Oszczędności i redukcja kosztów
Wykorzystanie zautomatyzowanej platformy zbierającej i realizującej zamówienia to najprostszy sposób na optymalizację i obniżenie kosztów handlowych i marketingowych.
Cena: 600 zł
Instalacje niskoprądowe
Firma SPARK-IT wykonuje systemy instalacji niskoprądowych. Nasza oferta obejmuje:
- Okablowanie sieci komputerowych LAN,
- Dedykowane instalacje elektryczne DATA,
- Budowa serwerowni – podłoga techniczna, szafy dystrybucyjne, okablowanie sieciowe, wyposażenie w sprzęt sieciowy, serwery, zasilanie UPS,
- Systemy Kontroli Dostępu (SDK),
- Systemy Monitoringu (CCTV) – kamery wysokiej rozdzielczości,
- Systemy Sygnalizacji Pożaru (SSP) - współpraca z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych,
- Dźwiękowe Systemy Ostrzegawcze (DSO).
Intranetowy System Obsługi Klienta CRM
Projektujemy wydajne i elastyczne oprogramowanie klasy CRM, wyposażone w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika oparty o strony internetowe i kod HTML. Takie rozwiązanie umożliwia pracę z dowolnego miejsca przy pomocy komputera, laptopa, a nawet telefonu.
Aplikacje mobilne na platformie Salesforce 1
Salesforce 1 jest najlepszą platformą do budowy biznesowych aplikacji mobilnych. Salesforce 1 pozwala na rozbudowę systemu CRM firmy Salesforce oraz na realizację zupełnie niezależnych rozwiązań mobilnych współpracujących z innymi systami wewnątrz firmy.
Ankiety - oprogramowanie
Jest to oprogramowanie, które pozwala na prowadzenie i konstruowanie ankiet przy prowadzeniu badań rynku, opinii społecznych , raportów, sondaży.
Korzystając z systemu można zbudować spójny plan ankiety i krok po kroku przechodzić do bardziej szczegółowych pytań. Rozgałęzienia pozwalają na tworzenie zaawansowanych ankiet aby uzyskać wyczerpujące informacje.
Systemy monitoringu
Monitoring IP z transmisją obrazu LIVE na urządzenia mobilne i nie tylko.
Wirtualna Centrala IP PBX
obsługa wszystkich rodzajów łączy miejskich
obsługa wszystkich rodzajów telefonów wewnętrznych
praktycznie nieograniczona możliwość rozbudowy o dodatkowe linie telefoniczne
nielimitowana ilość równoczesnych połączeń VoIP
nieograniczona ilość abonentów wewnętrznych
możliwość prowadzenia konferencji wielostronnych z abonentami zewnętrznymi
obsługa kolejek (IVR kolejka)
serwer faksów
IVR – wielopoziomowa zapowiedź głosowa
obsługa numerów DDI
funkcja LCR
automatyczna synchronizacja z serwerem czasu
Dla niewidomych Call i Contact Center
System ma pełną funkcjonalność Systemów NOTOS CC-8 Call Center i Contact Center i jest przystosowany do pracy dla osób niewidomych i niedowidzących.
Badania CATI - oprogramowanie - system
Jest to oprogramowanie, które pozwala na prowadzenie i konstruowanie ankiet przy prowadzeniu badań rynku, opinii społecznych , raportów.
Korzystając z systemu można zbudować spójny plan ankiety i krok po kroku przechodzić do bardziej szczegółowych pytań. Rozgałęzienia pozwalają na tworzenie zaawansowanych ankiet aby uzyskać wyczerpujące informacje.
Mieszany System NOTOS CC-8, Oprogramowanie Contact i Call Center
System NOTOS jest połączeniem dwóch funkcjonalności w jednym
oprogramowaniu.
Klient ma możliwość oddzwonienia na numer, z którego realizowana była
Kampania Wychodząca.
Połączenie takie może zostać zrealizowane poprzez:
• skierowanie takich połączeń do telemarketera pracującego na danej Kampanii,
• skierowanie takich połączeń do dowolnie wybranego telemarketera, który
jest aktualnie wolny
Pracując na MIESZANYM SYSTEMIE NOTOS CC-8
telemarketer w czasie rozmowy z Klientem,(który oddzwania do Firmy)
automatycznie otrzymuje informacje, o wszystkich wcześniejszych kontaktach z klientem wraz z całą historią wcześniejszych rozmów.
System Contact Center, Infolina przychodząca, oprogramowanie Contact C
Jak działa infolinia przychodząca? Kontakty od klientów wchodzą do wspólnej kolejki oczekującej,nadawane są im priorytety, a następnie kierowane są według zdefiniowanych reguł do właściwych konsultantów Contact Center.
Funkcjonalność:
• możliwość integracji systemu Infolinii NOTOS-CC8 z innymi systemami i aplikacjami niezbędnymi do realizacji danego projektu np. rezerwacji biletów, usług, sprzedaży produktów, windykacji itp,
• możliwość identyfikowania klienta po jego indywidualnym numerze ID (numer klienta,usługi itp.) i w pełni zautomatyzowanym procesie (IVR),
• możliwość identyfikacji po numerze telefonu klienta,
• możliwość identyfikacji po numerze dostępowym przydzielonym klientowi,
• wbudowany system CRM do zarządzania Kampaniami i Infoliniami klientów.
• Pełna funkcjonalność jest identyczna z Systemem CALL CENTER NOTOS CC-8
Połączenia przychodzące do telemarketerów kierowane są na podstawie wyboru przez klienta (np.tematu rozmowy, rodzaju usługi itp.):
• zgodnie z kolejnością dodzwonienia się na Infolinię
• według określonych priorytetów zdefiniowanych wcześniej przez administratora systemu.
Monitoring internetowy
Instalacja monitoringu z podglądem przez internet.
Projektowanie i wdrażanie systemów IT
Oferujemy pomoc i pełne wsparcie podczas wdrażania systemów IT dla Firm i przedsiębiorstw,a także opiekę powdrożeniową.
Od A do Z
Doskonale wiemy, że miarą postępu jest proces ciągłego dostosowywania się do realiów rynkowych. Dlatego projektujemy i tworzymy oprogramowanie na zamówienie, ściśle dopasowane do biznesowych uwarunkowań i oczekiwań współpracujących z nami Klientów. Wyróżnia nas kreatywne myślenie i zwinne podejście do zarządzania. Synergia tych cech wpływa na uzyskanie funkcjonalnych i bezpiecznych rozwiązań wspierających prowadzenie i rozwój biznesu.
Zarządzanie ryzykiem
System zarządzania ryzykiem polega na stworzeniu ich właściwej dla danego klienta klasyfikacji, opisania i zaprojektowania procesów obsługi oraz zaplanowania okresowych przeglądów zdefiniowanych ryzyk, co pozwala na kontrolę zmian ryzyka w czasie i planowanie odpowiednich środków dla pomniejszania głównych zagrożeń.