Projektowanie systemów informatycznych - Usluger.pl

System informatyczny to zespół powiązanych ze sobą procesów i elementów, których zadaniem jest przetwarzanie danych przy użyciu techniki komputerowej. Podchodząc do zagadnienia projektowania systemów informatycznych, należy wziąć pod uwagę wszystkie jego części aby prace przebiegały optymalnie, sprawnie oraz co najważniejsze bezpiecznie. System informatyczny składa się z osprzętu oraz oprogramowania. Projektowanie systemów informatycznych to także programy wspomagające działanie przedsiębiorstw, takie jak CRM, BMP, ERP oraz wiele innych. W tym katalogu odnajdziesz oferty firm, projektujących systemy informatyczne.

Platforma ecommerce

Wykonawca: Saly S.A.

1. Pozytywny customer experience
Zapewniamy nowoczesny i przyjazny interface oraz transparentność platformy. Masz również spersonalizowane e-katalogi produktów ułatwiające składanie zamówień i backorderów. Co więcej, z nami możesz rozliczać w ramach wielu kont i uprawnień użytkowników.

2. Wbudowany system PIM + CMS
Nasza platforma e-commerce B2B jest w pełni kompatybilna z systemami, które już używasz. Zachowujesz kontrolę nad informacją produktową i promocjami. Szybko także wprowadzisz nowe artykuły, do których dostęp Twój klient ma w czasie rzeczywistym.

3. Analiza i predykcja sprzedaży
Możesz na bieżąco monitorować spadki i wzrosty u klientów. Business intelligence dostarcza wiedzę w postaci danych ilościowych i insightów sprzedażowych. To doskonałe narzędzie, by zwiększyć dochody Twojej firmy

4. Oszczędności i redukcja kosztów
Wykorzystanie zautomatyzowanej platformy zbierającej i realizującej zamówienia to najprostszy sposób na optymalizację i obniżenie kosztów handlowych i marketingowych.

Cena: 600 zł

Instalacje niskoprądowe

Wykonawca: SPARK-IT Sp. z o.o.

Firma SPARK-IT wykonuje systemy instalacji niskoprądowych. Nasza oferta obejmuje:

  • Okablowanie sieci komputerowych LAN,
  • Dedykowane instalacje elektryczne DATA,
  • Budowa serwerowni – podłoga techniczna, szafy dystrybucyjne, okablowanie sieciowe, wyposażenie w sprzęt sieciowy, serwery, zasilanie UPS,
  • Systemy Kontroli Dostępu (SDK),
  • Systemy Monitoringu (CCTV) – kamery wysokiej rozdzielczości,
  • Systemy Sygnalizacji Pożaru (SSP) - współpraca z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych,
  • Dźwiękowe Systemy Ostrzegawcze (DSO).
Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Intranetowy System Obsługi Klienta CRM

Wykonawca: MacomIT Systemy komunikacji wewnętrznej

Projektujemy wydajne i elastyczne oprogramowanie klasy CRM, wyposażone w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika oparty o strony internetowe i kod HTML. Takie rozwiązanie umożliwia pracę z dowolnego miejsca przy pomocy komputera, laptopa, a nawet telefonu.

Aplikacje mobilne na platformie Salesforce 1

Wykonawca: Enxoo sp. z o.o.

Salesforce 1 jest najlepszą platformą do budowy biznesowych aplikacji mobilnych. Salesforce 1 pozwala na rozbudowę systemu CRM firmy Salesforce oraz na realizację zupełnie niezależnych rozwiązań mobilnych współpracujących z innymi systami wewnątrz firmy.

Ankiety - oprogramowanie

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

Jest to oprogramowanie, które pozwala na prowadzenie i konstruowanie ankiet przy prowadzeniu badań rynku, opinii społecznych , raportów, sondaży.
Korzystając z systemu można zbudować spójny plan ankiety i krok po kroku przechodzić do bardziej szczegółowych pytań. Rozgałęzienia pozwalają na tworzenie zaawansowanych ankiet aby uzyskać wyczerpujące informacje.

Systemy monitoringu

Wykonawca: Firma Informatyczna NSOLVE s.c. Przemysław Cieślik, Rafał Baran

Monitoring IP z transmisją obrazu LIVE na urządzenia mobilne i nie tylko.

Wirtualna Centrala IP PBX

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

obsługa wszystkich rodzajów łączy miejskich
obsługa wszystkich rodzajów telefonów wewnętrznych
praktycznie nieograniczona możliwość rozbudowy o dodatkowe linie telefoniczne
nielimitowana ilość równoczesnych połączeń VoIP
nieograniczona ilość abonentów wewnętrznych
możliwość prowadzenia konferencji wielostronnych z abonentami zewnętrznymi
obsługa kolejek (IVR kolejka)
serwer faksów
IVR – wielopoziomowa zapowiedź głosowa
obsługa numerów DDI
funkcja LCR
automatyczna synchronizacja z serwerem czasu

Dla niewidomych Call i Contact Center

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

System ma pełną funkcjonalność Systemów NOTOS CC-8 Call Center i Contact Center i jest przystosowany do pracy dla osób niewidomych i niedowidzących.

Badania CATI - oprogramowanie - system

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

Jest to oprogramowanie, które pozwala na prowadzenie i konstruowanie ankiet przy prowadzeniu badań rynku, opinii społecznych , raportów.
Korzystając z systemu można zbudować spójny plan ankiety i krok po kroku przechodzić do bardziej szczegółowych pytań. Rozgałęzienia pozwalają na tworzenie zaawansowanych ankiet aby uzyskać wyczerpujące informacje.

Mieszany System NOTOS CC-8, Oprogramowanie Contact i Call Center

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

System NOTOS jest połączeniem dwóch funkcjonalności w jednym
oprogramowaniu.

Klient ma możliwość oddzwonienia na numer, z którego realizowana była
Kampania Wychodząca.
Połączenie takie może zostać zrealizowane poprzez:
• skierowanie takich połączeń do telemarketera pracującego na danej Kampanii,
• skierowanie takich połączeń do dowolnie wybranego telemarketera, który
jest aktualnie wolny

Pracując na MIESZANYM SYSTEMIE NOTOS CC-8
telemarketer w czasie rozmowy z Klientem,(który oddzwania do Firmy)
automatycznie otrzymuje informacje, o wszystkich wcześniejszych kontaktach z klientem wraz z całą historią wcześniejszych rozmów.

System Contact Center, Infolina przychodząca, oprogramowanie Contact C

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

Jak działa infolinia przychodząca? Kontakty od klientów wchodzą do wspólnej kolejki oczekującej,nadawane są im priorytety, a następnie kierowane są według zdefiniowanych reguł do właściwych konsultantów Contact Center.
Funkcjonalność:
• możliwość integracji systemu Infolinii NOTOS-CC8 z innymi systemami i aplikacjami niezbędnymi do realizacji danego projektu np. rezerwacji biletów, usług, sprzedaży produktów, windykacji itp,
• możliwość identyfikowania klienta po jego indywidualnym numerze ID (numer klienta,usługi itp.) i w pełni zautomatyzowanym procesie (IVR),
• możliwość identyfikacji po numerze telefonu klienta,
• możliwość identyfikacji po numerze dostępowym przydzielonym klientowi,
• wbudowany system CRM do zarządzania Kampaniami i Infoliniami klientów.
• Pełna funkcjonalność jest identyczna z Systemem CALL CENTER NOTOS CC-8
Połączenia przychodzące do telemarketerów kierowane są na podstawie wyboru przez klienta (np.tematu rozmowy, rodzaju usługi itp.):
• zgodnie z kolejnością dodzwonienia się na Infolinię
• według określonych priorytetów zdefiniowanych wcześniej przez administratora systemu.

Monitoring internetowy

Wykonawca: Twój Hi-Fi AUDIO-VIDEO-SAT

Instalacja monitoringu z podglądem przez internet.

Projektowanie i wdrażanie systemów IT

Wykonawca: Interfeo Sp. z o.o

Oferujemy pomoc i pełne wsparcie podczas wdrażania systemów IT dla Firm i przedsiębiorstw,a także opiekę powdrożeniową.

Od A do Z

Wykonawca: InterSynergy software house

Doskonale wiemy, że miarą postępu jest proces ciągłego dostosowywania się do realiów rynkowych. Dlatego projektujemy i tworzymy oprogramowanie na zamówienie, ściśle dopasowane do biznesowych uwarunkowań i oczekiwań współpracujących z nami Klientów. Wyróżnia nas kreatywne myślenie i zwinne podejście do zarządzania. Synergia tych cech wpływa na uzyskanie funkcjonalnych i bezpiecznych rozwiązań wspierających prowadzenie i rozwój biznesu.

Zarządzanie ryzykiem

Wykonawca: HALS Jerzy Kuls

System zarządzania ryzykiem polega na stworzeniu ich właściwej dla danego klienta klasyfikacji, opisania i zaprojektowania procesów obsługi oraz zaplanowania okresowych przeglądów zdefiniowanych ryzyk, co pozwala na kontrolę zmian ryzyka w czasie i planowanie odpowiednich środków dla pomniejszania głównych zagrożeń.