Marketing internetowy - Usluger.pl

Bez Internetu większość z nas nie wyobraża sobie normalnego funkcjonowania. Znajdują się w nim wszystkie informacje, jakich możemy potrzebować na co dzień. To za jego pośrednictwem uczymy się, zarabiamy pieniądze oraz je wydajemy. Jeżeli chcesz wiedzieć jak firma Twoja bądź Twojego pracodawcy może zarabiać w Internecie, skorzystaj z ofert firm szkoleniowych, z zakresu marketingu internetowego. Dowiesz się na nim, jak efektywnie wykorzystać Internet w celu pozyskania klientów i zainteresowania produktem bądź usługą. Na szkoleniu dowiesz się także, jak wykorzystywać w Internecie różne formy reklamy, takie jak banery, reklamy, media społecznościowe oraz wiele innych. Jeżeli chcesz podnieść swoje kwalifikacje i zyskać wiedzę, odszukaj w tym katalogu adresy firm szkoleniowych.

Szkolenia Facebook Instagram dla firm

Wykonawca: Empemedia - Agencja Social Media

Zapraszamy do korzystania z naszej oferty szkoleń dla firm w zakresie profesjonalnego prowadzenia kont firm i marek w mediach społecznościowych.

Dla kogo? Dla właścicieli firm oraz dla pracowników marketingu, odpowiedzialnych m.in. za e-marketing i wykorzystywanie narzędzi internetowych w promocji firmy.

Dlaczego nasze szkolenie jest unikalne?

  • program szkolenia jest dostosowywany do sytuacji i branży konkretnej firmy
  • szkolenie ma charakter praktycznych warsztatów
  • pracujemy w małych grupach - możemy pracować nawet z pojedynczą osobą
  • dojeżdżamy do firm w całej Polsce

Szkolenie może obejmować takie zagadnienia jak m.in.:

  • reklama na Facebooku
  • reklama na Instagramie
  • planowanie, dodawanie, edytowanie wpisów
  • tworzenie strategii (taktyki) działań w mediach społecznościowych
  • sprzedaż i komunikacja z klientami przez social media
  • stworzenie i edytowanie sklepu na Facebooku
  • stosowanie remarketingu (pixel Facebooka)
  • analizowanie kampanii reklamowych i tworzenie raportów.

Szczegóły są dostępne na stronie:
http://empemedia.pl/szkolenia-social-media-dla-firm/

Skontaktuj się z nami już teraz!

Szkolenie: Content Marketing w H2H

Wykonawca: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.

Szkolenie z content marketingu w H2H dostarcza wiedzy i podnosi umiejętności z zakresu tworzenia spersonalizowanych, atrakcyjnych dla odbiorców, treści. Sprawdź, jak opracowanie i wdrożenie założeń strategii content marketingowych, przełoży się na skuteczność Twoich działań marketingowych.

1. Wprowadzenie do content marketingu

2. Czym jest content marketing?

3. Strategia content marketingowa.

• Analiza potrzeb i problemów grupy docelowej.

• Cele komunikacyjne.

• Określenie tematyki content.

• Tworzenie planu produkcji content.

4. Jaki content?

• Artykuły sponsorowane,

• E-booki,

• Reklama na blogach, kontakt z blogerami,

• Video Marketing,

• Infografiki,

• Wpisy i zdjęcia.

5. Tworzenie contentu i copywriting.

• Zasady przygotowywania tekstów w internecie.

• Jak czytamy artykuły zamieszczane w internecie?

• Storytelling, czyli opowiadanie historii.

• Podróż bohatera.

• Warsztat – pisanie i analizowanie tekstów.

6. Promocja i rozpowszechnianie treści.

• Jak promować treści?

• Media relations.

• Blogi.

• Content viralowy.

• Siła Social Media: Facebook/Google+/Twitter/YouTube/Instagram/Pinterest/LinkedIn.

• Monitoring internetu (Google Alerts, Sentione, Brand24).

Marketing Internetowy - szkolenie

Wykonawca: Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii Sp. z o.o.

CO ZYSKASZ?

Podczas szkolenia dowiesz się, jak efektywnie szukać i komunikować się z klientami. Nauczysz się też korzystać z narzędzi marketingowych, analizować dane i odpowiednio prowadzić swoje działania marketingowe. Po szkoleniu będziesz mógł zwiększyć grupę swoich odbiorców. Pokażemy Ci, jak rozmawiać z fanami, czego oczekiwać i jak weryfikować działania agencji marketingowych, ale przede wszystkim jak dobrze prowadzone działania marketingowe mogą wpłynąć na Twój biznes.

współpraca z agencją
wybór kanałów komunikacji dla swojego biznesu
obsługa narzędzi marketingowych
analiza wskaźników
projektowanie strategii promocyjnej w Internecie
jak prowadzić działania z blogerami?
czy warto mieć blog firmowy
jak tworzyć treści

PROWADZĄCY

Marcin Wójcik
Pracuje w firmie Netlords, zajmującej się promocją firm w Internecie. Odpowiada za strategie i przygotowywanie treści. Bloger. Członek Stowarzyszenia Olsztyńskich Informatyków Olcamp promującego nowe technologie w regionie.

Cena: 399 zł

Strategia obecności w social media

Wykonawca: Punkt Krytyczny Centrum Informacji Biznesowej Karolina Chrostek

Szkolenie “Strategia obecności w social media” jest odpowiedzią na zmiany zachodzące w otaczającej nas rzeczywistości.

Grupa docelowa:
- pracownicy działów marketingu i PR
- właściciele mikrofirm i małych firm
- specjaliści ds. social media
- pracownicy agencji zajmujących się obsługą social media

Będąc na drodze ciągłego poszukiwania najlepszych rozwiązań proponujemy niekonwencjonalną formułę cenową Pay What You Want (w skrócie PWYW), czyli zapłać ile zechcesz. Szkolenia prowadzone są w małych grupach w miejscu, które również działa w oparciu o tę nietypową cenę.

Więcej informacji, w tym program, formularz rejestracyjny i harmonogram szkoleń można znaleźć pod adresem: www.punktkrytyczny.pl.

Twoja firma na Facebooku

Wykonawca: Punkt Krytyczny Centrum Informacji Biznesowej Karolina Chrostek

Szkolenie “Twoja firma na Facebook’u” jest odpowiedzią na zmiany zachodzące w otaczającej nas rzeczywistości.

Grupa docelowa:
- pracownicy działów marketingu i PR
- właściciele mikrofirm i małych firm
- specjaliści ds. social media
- pracownicy agencji zajmujących się obsługą social media

Będąc na drodze ciągłego poszukiwania najlepszych rozwiązań proponujemy niekonwencjonalną formułę cenową Pay What You Want (w skrócie PWYW), czyli zapłać ile zechcesz. Szkolenia prowadzone są w małych grupach w miejscu, które również działa w oparciu o tę nietypową cenę.

Więcej informacji, w tym program, formularz rejestracyjny i harmonogram szkoleń można znaleźć pod adresem: www.punktkrytyczny.pl.

Szkolenie - facebook miejsc i wydarzeń

Wykonawca: MINTORS Joanna Piasecka

FACEBOOK MIEJSC I WYDARZEŃ
KLUB FIRLEJ, WROCŁAW, UL. GRABISZYŃSKA 56
Termin: 31.01.2014

Moduł 1:
Efekty biznesowe na Facebooku – jak zwiększyć frekwencję wydarzenia, liczbę klientów, sprzedaż biletów, odbiorców newslettera i inne wskaźniki biznesowe;

Moduł 2:
Efekty wizerunkowe na Facebooku – jak budować pozytywne relacje z fanami, klientami, publicznością tak, by dobrze o nas mówili i chętnie do nas wracali.

więcej na: http://mintors.pl/szkolenia/19,facebook-miejsc-i-wydarzen

Cena: 315 zł

E-mail marketing * Kurs

Wykonawca: Akademia ATRIUM Firma Szkoleniowa

E-MAIL MARKETING

Szkolenie 1-dniowe: 27 sierpnia 2013. Cena netto: 590 PLN

Miejsce szkolenia: Warszawa, Atrium Centrum
Trener: Artur Maciorowski

Kompleksowe szkolenie – jak konstruować newsletter, by był czytany. Układ, grafika, treść. Zachowania i przyzwyczajenia odbiorców. Tips & Tricks. Kryteria wyboru systemu/platformy mailingowej.

Zobacz program szkolenia E-mail marketing:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/e-mail-marketing/

Miejsce szkolenia: biurowiec Atrium Centrum przy Al. Jana Pawła II 27Kontakt:
szkolenia@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000

Cena: 590 zł

Twoja Firma na Facebook'u

Wykonawca: It Geek Piotr Kowalczyk

Dowiedz się jak efektywnie wykorzystać Facebook do promocji swojej Firmy.
Pozyskuj nowych Klientów, utrzymuj kontakt z obecnymi Klientami i informuj ich o najnowszych trendach i ofertach.


Ramowy program szkolenia:

  • Krótko o Facebooku.
  • Jak założyć Fanpage profil firmowy na Facebooku?
  • Zakładki - jak zrobić zakładkę na Fan Page na Facebooku
  • Integracja profilu firmowego na Facebooku z innymi serwisami
  • Promocja firmy na Facebooku - podstawowe błędy.
  • Jak pozyskać fanów na nasz Fanpage
  • Jak zwiększyć ruch fanów na naszym Fanpage
  • Reklama na Facebook.
  • Jak zorganizować konkurs na Facebooku
  • Statystyki Fanpage i mierzenie efektów

Cena: 379 zł

Szkolenie: Firma w mediów społecznościowych - Gdańsk: 09.

Wykonawca: EXPLANATOR Wydawnictwo i Szkolenia

Szkolenie daje przegląd możliwości oferowanych przez sieć mediów społecznościowych, co pomoże także w ocenie skuteczności różnych rozwiązań i optymalizacji działań pod kątem efektywności.
Co zrobić, żeby zaistnieć w świecie mediów społecznościowych i zgromadzić jak największą liczbę „fanów”? Jakie środki komunikacji wybrać? Jakie treści, gdzie publikować? Na te i wiele innych pytań odpowie, podczas praktycznego, nasyconego licznymi przykładami warsztatu wieloletni praktyk prowadzący własną firmę zajmującą się promocją w Internecie.

Więcej informacji na www.explanator.pl

Cena: 599 zł

E-marketing: promocja i reklama firmy w internecie ● Szkolenie

Wykonawca: Akademia ATRIUM Firma Szkoleniowa


Szkolenie 11-12 lipca 2013, Warszawa, Atrium Centrum - zapraszamy.


Szkolenie skierowane jest do:

  • osób zajmujących się reklamą i promocją firmy w internecie
  • zarządzających treściami serwisów i stron www
  • koordynatorów działań firmy w internecie
  • specjalistów ds. kampanii e-marketingowych
  • menedżerów ds. marketingum, sprzedaży i PR

Cena: 1290 zł