Marketing internetowy - Usluger.pl
Szkolenia Facebook Instagram dla firm
Zapraszamy do korzystania z naszej oferty szkoleń dla firm w zakresie profesjonalnego prowadzenia kont firm i marek w mediach społecznościowych.
Dla kogo? Dla właścicieli firm oraz dla pracowników marketingu, odpowiedzialnych m.in. za e-marketing i wykorzystywanie narzędzi internetowych w promocji firmy.
Dlaczego nasze szkolenie jest unikalne?
- program szkolenia jest dostosowywany do sytuacji i branży konkretnej firmy
- szkolenie ma charakter praktycznych warsztatów
- pracujemy w małych grupach - możemy pracować nawet z pojedynczą osobą
- dojeżdżamy do firm w całej Polsce
Szkolenie może obejmować takie zagadnienia jak m.in.:
- reklama na Facebooku
- reklama na Instagramie
- planowanie, dodawanie, edytowanie wpisów
- tworzenie strategii (taktyki) działań w mediach społecznościowych
- sprzedaż i komunikacja z klientami przez social media
- stworzenie i edytowanie sklepu na Facebooku
- stosowanie remarketingu (pixel Facebooka)
- analizowanie kampanii reklamowych i tworzenie raportów.
Szczegóły są dostępne na stronie:
http://empemedia.pl/szkolenia-social-media-dla-firm/
Skontaktuj się z nami już teraz!
Szkolenie: Content Marketing w H2H
Szkolenie z content marketingu w H2H dostarcza wiedzy i podnosi umiejętności z zakresu tworzenia spersonalizowanych, atrakcyjnych dla odbiorców, treści. Sprawdź, jak opracowanie i wdrożenie założeń strategii content marketingowych, przełoży się na skuteczność Twoich działań marketingowych.
1. Wprowadzenie do content marketingu
2. Czym jest content marketing?
3. Strategia content marketingowa.
• Analiza potrzeb i problemów grupy docelowej.
• Cele komunikacyjne.
• Określenie tematyki content.
• Tworzenie planu produkcji content.
4. Jaki content?
• Artykuły sponsorowane,
• E-booki,
• Reklama na blogach, kontakt z blogerami,
• Video Marketing,
• Infografiki,
• Wpisy i zdjęcia.
5. Tworzenie contentu i copywriting.
• Zasady przygotowywania tekstów w internecie.
• Jak czytamy artykuły zamieszczane w internecie?
• Storytelling, czyli opowiadanie historii.
• Podróż bohatera.
• Warsztat – pisanie i analizowanie tekstów.
6. Promocja i rozpowszechnianie treści.
• Jak promować treści?
• Media relations.
• Blogi.
• Content viralowy.
• Siła Social Media: Facebook/Google+/Twitter/YouTube/Instagram/Pinterest/LinkedIn.
• Monitoring internetu (Google Alerts, Sentione, Brand24).
Marketing Internetowy - szkolenie
CO ZYSKASZ?
Podczas szkolenia dowiesz się, jak efektywnie szukać i komunikować się z klientami. Nauczysz się też korzystać z narzędzi marketingowych, analizować dane i odpowiednio prowadzić swoje działania marketingowe. Po szkoleniu będziesz mógł zwiększyć grupę swoich odbiorców. Pokażemy Ci, jak rozmawiać z fanami, czego oczekiwać i jak weryfikować działania agencji marketingowych, ale przede wszystkim jak dobrze prowadzone działania marketingowe mogą wpłynąć na Twój biznes.
współpraca z agencją
wybór kanałów komunikacji dla swojego biznesu
obsługa narzędzi marketingowych
analiza wskaźników
projektowanie strategii promocyjnej w Internecie
jak prowadzić działania z blogerami?
czy warto mieć blog firmowy
jak tworzyć treści
PROWADZĄCY
Marcin Wójcik
Pracuje w firmie Netlords, zajmującej się promocją firm w Internecie. Odpowiada za strategie i przygotowywanie treści. Bloger. Członek Stowarzyszenia Olsztyńskich Informatyków Olcamp promującego nowe technologie w regionie.
Cena: 399 zł
Strategia obecności w social media
Szkolenie “Strategia obecności w social media” jest odpowiedzią na zmiany zachodzące w otaczającej nas rzeczywistości.
Grupa docelowa:
- pracownicy działów marketingu i PR
- właściciele mikrofirm i małych firm
- specjaliści ds. social media
- pracownicy agencji zajmujących się obsługą social media
Będąc na drodze ciągłego poszukiwania najlepszych rozwiązań proponujemy niekonwencjonalną formułę cenową Pay What You Want (w skrócie PWYW), czyli zapłać ile zechcesz. Szkolenia prowadzone są w małych grupach w miejscu, które również działa w oparciu o tę nietypową cenę.
Więcej informacji, w tym program, formularz rejestracyjny i harmonogram szkoleń można znaleźć pod adresem: www.punktkrytyczny.pl.
Twoja firma na Facebooku
Szkolenie “Twoja firma na Facebook’u” jest odpowiedzią na zmiany zachodzące w otaczającej nas rzeczywistości.
Grupa docelowa:
- pracownicy działów marketingu i PR
- właściciele mikrofirm i małych firm
- specjaliści ds. social media
- pracownicy agencji zajmujących się obsługą social media
Będąc na drodze ciągłego poszukiwania najlepszych rozwiązań proponujemy niekonwencjonalną formułę cenową Pay What You Want (w skrócie PWYW), czyli zapłać ile zechcesz. Szkolenia prowadzone są w małych grupach w miejscu, które również działa w oparciu o tę nietypową cenę.
Więcej informacji, w tym program, formularz rejestracyjny i harmonogram szkoleń można znaleźć pod adresem: www.punktkrytyczny.pl.
Szkolenie - facebook miejsc i wydarzeń
FACEBOOK MIEJSC I WYDARZEŃ
KLUB FIRLEJ, WROCŁAW, UL. GRABISZYŃSKA 56
Termin: 31.01.2014
Moduł 1:
Efekty biznesowe na Facebooku – jak zwiększyć frekwencję wydarzenia, liczbę klientów, sprzedaż biletów, odbiorców newslettera i inne wskaźniki biznesowe;
Moduł 2:
Efekty wizerunkowe na Facebooku – jak budować pozytywne relacje z fanami, klientami, publicznością tak, by dobrze o nas mówili i chętnie do nas wracali.
więcej na: http://mintors.pl/szkolenia/19,facebook-miejsc-i-wydarzen
Cena: 315 zł
Twoja Firma na Facebook'u
Dowiedz się jak efektywnie wykorzystać Facebook do promocji swojej Firmy.
Pozyskuj nowych Klientów, utrzymuj kontakt z obecnymi Klientami i informuj ich o najnowszych trendach i ofertach.
Ramowy program szkolenia:
- Krótko o Facebooku.
- Jak założyć Fanpage profil firmowy na Facebooku?
- Zakładki - jak zrobić zakładkę na Fan Page na Facebooku
- Integracja profilu firmowego na Facebooku z innymi serwisami
- Promocja firmy na Facebooku - podstawowe błędy.
- Jak pozyskać fanów na nasz Fanpage
- Jak zwiększyć ruch fanów na naszym Fanpage
- Reklama na Facebook.
- Jak zorganizować konkurs na Facebooku
- Statystyki Fanpage i mierzenie efektów
Cena: 379 zł
Szkolenie: Firma w mediów społecznościowych - Gdańsk: 09.
Szkolenie daje przegląd możliwości oferowanych przez sieć mediów społecznościowych, co pomoże także w ocenie skuteczności różnych rozwiązań i optymalizacji działań pod kątem efektywności.
Co zrobić, żeby zaistnieć w świecie mediów społecznościowych i zgromadzić jak największą liczbę „fanów”? Jakie środki komunikacji wybrać? Jakie treści, gdzie publikować? Na te i wiele innych pytań odpowie, podczas praktycznego, nasyconego licznymi przykładami warsztatu wieloletni praktyk prowadzący własną firmę zajmującą się promocją w Internecie.
Więcej informacji na www.explanator.pl
Cena: 599 zł