Firmy i agencje PR - usługi Public relations
KOMPETENCJE MIĘKKIE
SOFTSKILLS SCHOOLING specjalizuje się w szkoleniach, workshopach i kursach z zakresu kompetencji miękkich.
Oferta skierowania jest przede wszystkim do osób młodych, wiążących swoją przyszłość zawodowa z profesją lekarza, dentysta lub prawnika. Ale, chętnie pracujemy również z doktorantami, rezydentami i aplikantami, którym zależy na zdobywaniu punktów za edukację i doskonalenie własne.
SOFTSKILLS SCHOOLING kierowany jest przez panią Iwonę Parzniewską -mentorkę i ekspertkę za zakresu komunikowania i Public Relations- w branży nieprzerwanie od września 1989 roku! Zajęcia i workshopy prowadzone są przez specjalistów z zakresu konkretnego tematu- trenerów-praktyków lub coachów.
Centrala Firmy znajduje się w Warszawie, zaś jej biuro w Krakowie. Działamy na terenie całej Polski w systemie stacjonarnym lub wyjazdowym. Wystawiamy certyfikaty uczestnictwa, organizujemy debaty i panele dyskusyjne osób szkolonych z ich mentorami.
Trening medialny
Trening medialny: Twoja opowieść w mediach!
Współpraca z mediami jest coraz popularniejsza wśród firm i instytucji. To istniejący ekosystem łączący interesy biznesu, społeczności, konsumentów. Aby skutecznie sprzedawać (produkty czy idee) oraz efektywnie informować – należy umiejętnie komunikować.
- przygotowanie do pracy z dziennikarzem (informowanie, relacje, współpraca),
- pokazanie jak występować i dobrze być odbieranym w TV i wywiadzie (nauka „przechodzenia przez szkło”),
- wskazanie zasad jak opracować i zaprezentować najważniejszy przekaz dla dziennikarza (masz na to 15 sekund w materiale reporterskim),
- przygotowanie do podstaw konstruowania własnych materiałów filmowych i wykorzystania You Tube, Vimeo czy Daily Motion
Jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller
PROGRAM SZKOLENIA
WYDANIE KSIĄŻKI
Jak działa rynek wydawniczo-dystrybucyjny.
Dostępne na rynku sposoby opublikowania książki.
Zanim wyślesz książkę do wydawnictwa.
Self-publishing, sposób na wydanie książki.
Agencje literackie i marketingowe.
PROMOCJA KSIĄŻKI W MEDIACH
Zasady profesjonalnej współpracy z dziennikarzami.
Planowanie kampanii promocyjnej.
Narzędzia i techniki niezbędne do promocji książek w mediach.
News i informacja prasowa.
Patronaty medialne.
Wywiad dla prasy, radia i telewizji.
Jak zorganizować udane spotkanie, atrakcyjne medialnie.
PROMOCJA KSIĄŻKI W INTERNECIE
Strona WWW - narzędziem promocji i sprzedaży.
Profesjonalny Fan page na Facebooku - projektowanie i strategia.
Fan Page – gromadzenie fanów, promocja, sprzedaż.
DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ
Self-publishing - dostępne metody sprzedaży książki.
Jak aktywnie wpływać na sprzedaż.
Etyka w działalności promocyjno-handlowej.
Cena: 490 zł
Jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller
PROGRAM SZKOLENIA
WYDANIE KSIĄŻKI
Jak działa rynek wydawniczo-dystrybucyjny.
Dostępne na rynku sposoby opublikowania książki.
Zanim wyślesz książkę do wydawnictwa.
Self-publishing, sposób na wydanie książki
Agencje literackie i marketingowe.
PROMOCJA KSIĄŻKI W MEDIACH
skuteczne zasady współpracy z dziennikarzami.
Planowanie kampanii promocyjnej.
Narzędzia i techniki niezbędne do promocji książek w mediach.
News i informacja prasowa.
Patronaty medialne.
Wywiad dla prasy, radia i telewizji.
Jak zorganizować udane spotkanie, atrakcyjne medialnie.
PROMOCJA KSIĄŻKI W INTERNECIE
Strona WWW - narzędziem promocji i sprzedaży.
Profesjonalny Fan page na Facebooku.
DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ
Self-publishing - dostępne metody sprzedaży książki.
Jak aktywnie wpływać na sprzedaż.
Etyka w działalności promocyjno-handlowej.
Cena: 490 zł
Promocja książki w mediach Łódź
Program Kursu
Lekcja 1. Planowanie działań media relations na rynku książki. Zasady współpracy z dziennikarzami.
Lekcja 2. Profesjonalna baza dziennikarzy – jak ją stworzyć i jak nią zarządzać.
Lekcja 3. Techniki i narzędzia media relations na rynku książki.
Lekcja 4. News i informacja prasowa o książce i autorze – jak pisać, by zainteresować media.
Lekcja 5. Systematyzacja działań – wypracowanie idealnego modelu komunikacji z mediami.
Lekcja 6. Jak zorganizować konferencję prasową na temat książki.
Lekcja 7. Jak zorganizować spotkanie autorskie atrakcyjne medialnie.
Lekcja 8. Sztuka udzielania wywiadów dla prasy, radia i telewizji.
Lekcja 9. Działania niestandardowe w wydawniczym media relations – sztuka wyróżniania się.
Lekcja 10. Pozyskiwanie sponsorów i patronów dla książek i spotkań autorskich.
Lekcja 11. Monitoring mediów i ocena działań media relations.
Cena: 449 zł