Zarządzanie marką - Usluger.pl

Jak odpowiednio budować relacje z klientami? Czy w dzisiejszych czasach społeczeństwo zwraca uwagę na markę produktów? Czy może szuka usługi jak najmniejszym i najtańszym kosztem? Jak pozytywnie budować długofalowe relacje z klientami w taki sposób, aby nasza marka oznaczała pozytywne skojarzenia z klientami i była rozpoznawalna? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, warto skorzystać z ofert firm szkoleniowych, kształcących z zakresu zarządzania marką. Dowiemy się na takich spotkaniach jak zarządzać marką na wszystkich etapach rozwoju, jak budować strategię oraz czuwać nad rozwojem w odpowiednim dla nas kierunku.

Budowanie wizerunku firmy

Wykonawca: MG Centrum Szkoleń i Korepetycji Marta Gwiżdż-Pikor

Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą poznać techniki budowy marki/wizerunku firmy.

Cena: 299 zł

Marketing przez osmozę

Wykonawca: JBB COACHING Sp. z o.o.

Trzy dniowe szkolenie prowadzone przez praktyka biznesu, który sam stworzył kilka firm. Największa z nich obecnie jest w 7 krajach europejskich i jest wyceniana na kilka milionów złotych. Jakub B. Bączek podczas tego warsztatu przekazuje swoją wiedzę doświadczenie i umiejętności na temat "sprzedaży bez sprzedaży" - czyli marketing przez osmozę. Są to niezwykle skuteczne metody sposoby na zwiększenie sprzedaży, obrotów w Twojej firmie.

Cena: 4000 zł

MARKA OSOBISTA w dobrym stylu

Wykonawca: Agencja Wizerunku i Rozwoju Cambiar Beata Piasny

Marka to nasze DNA to niepowtarzalny kod, jedyny w swoim rodzaju, nie do powtórzenia, który jest synergią samoświadomości, zarządzania sobą, efektywnego działania oraz pozytywnego wizerunku. Dzisiejszy biznes jest ekstremalnie wymagający, złożony i w pewnym sensie nieprzewidywalny, żeby skutecznie na nim zaistnieć, musisz zbudować markę, która nie tylko odpowie na wszystkie potrzeby rynku, ale przede wszystkim będzie się wyróżniać!

Na warsztatach dowiesz się:
dlaczego warto markę mieć?
z jakich etapów zbudowana jest marka?
po co nam misja, wizja i cel?
czy marka to wizerunek czy logo?
korzyści wynikające z marki;
czy marka musi być prawdziwa?
ile jest marki w Twojej marce?
jak nauczyć markę mówić i do kogo mówić warto?
czy marka musi wyglądać?
dlaczego biznes to relacje?

Strategie marketingowe

Wykonawca: FABRYKA KOMPETENCJI

Rozwinięcie umiejętności budowania strategii marketingowej
Poznanie nowoczesnych metod dotarcia do klientów
Nabycie umiejętności określania profit centres
Wzmocnienie wiedzy w zakresie sponsoringu jako elementu strategii PR