Helpdesk IT 24 h
Helpdesk IT 24h – wsparcie użytkownika 24 h
Nasz zespół helpdesk IT to doświadczeni specjaliści, inżynierzy i pasjonaci IT posługujący się biegle j. angielskim. Pracujemy 24 h/ 365, dzięki czemu Klient w każdej chwili uzyska pomoc IT.
Usługa helpdesku bazuje na systemie TeamViewer, przez co możemy w bezpieczny sposób połączyć się z komputerem Klienta i rozwiązać problem. Zapewniamy również rutynowe wizyty kontrolne, które obejmują m.in. wgrywanie aktualizacji, updat’y, sprawdzanie sprzętu i oprogramowania.
Zespół helpdesk’u odbywa cykliczne szkolenia z jakości obsługi Klienta, po to aby nie tylko służyć pomocą i wiedzą informatyczną, ale również udzielić jasnych informacji i rekomendacji naszym Klientom.
Obsługa informatyczna firm
Obsługa informatyczna firm, którą oferujemy może dotyczyć jednorazowej potrzeby lub stałej współpracy. Nie zawsze zatrudnianie informatyka jest najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem. Warto skorzystać z usług zewnętrznego IT, który zapewni między innymi nadzór nad siecią, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, serwis, konserwację i modernizację sprzętu, a także administrację serwerami, backup i odzyskiwanie danych w razie konieczności.
Outsourcing informatyczny
Opieka informatyczna dedykowana dla firm, obsługa outsourcingowa zamknięta w podstawowych pakietach. W każdym z przypadków oferujemy indywidualne dopasowanie pakietu informatycznego do konkretnych potrzeb klienta.
Kompleksowa obsługa informatyczna firm
– opieka nad użytkownikami i środowiskiem stacji roboczych
◦wykorzystywany jest system do rejestracji i obsługi zgłoszeń, którego celem jest zapewnienie sprawnej obsługi zgłoszeń zgodnie z poziomami SLA
– usługi zdalnego zarządzania i monitorowania infrastrukturą 24/7/365
◦zarządzanie wszystkimi zasobami IT Klienta: warstwa serwerowa, sieciowa, storage, bazy danych, aplikacje, warstwa urządzeń zapewniających bezpieczeństwo, systemy telefonii, itd.
◦zarządzanie wszystkim procesami IT wg ITIL (kopie zapasowe, zarządzanie wydajnością, utrzymywanie baz konfiguracji, raportowanie wydajności i dostępności usług, zarządzanie zmianami itd.)
– wsparcie rozliczeń z NFZ (mmedica)
◦komunikacja z NFZ
◦pomoc przy poprawianiu błędów
◦wystawianie faktur do NFZ
◦inne
– podstawowe atuty naszej oferty
◦brak problemów z zastępstwami w IT na czas nieobecności pracowników
◦opieka 24/7/365
◦redukcja kosztów
Outsourcing IT
Oferujemy pełen pakiet usług informatycznych dla firm, jednostek państwowych oraz klientów indywidualnych. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie potwierdzone certyfikatami co daje Państwu gwarancję wysokiej jakości usług.
Korzyści wynikające ze skorzystania z naszej oferty:
- szybkość naprawy,
- niewielki koszt,
- gwarancja rozwiązania nawet najbardziej skomplikowanych problemów.
Audyt bezpieczeństwa informacji
Przeprowadzamy audyt bezpieczeństwa informacji - prowadzimy przeglądy systemów bezpieczeństwa informacji w firmach. Naszym głównym zadaniem jest weryfikacja rozwiązań dotyczących bezpieczeństwa w systemach teleinformatycznych, ochrony technicznej i fizycznej oraz procedur dostępu. Audyt obejmuje także sposób przetwarzania i przechowywania informacji ważnych dla interesu przedsiębiorstwa oraz prawnie chronionych. Nasze usługi wykonujemy w oparciu o wieloletnie doświadczenie i dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług.
Wynajem drukarki laserowej - czarno białej Bielsko, Czechowice
Wynajem drukarki laserowej posiadającej czarnobiałej
- dupleks
- kartę sieciową
- port usb
- drukarka obsługuje duże tonery na 7000 str przy 5% pokryciu
Wynajem urządzenia wielofunkcyjnego Bielsko Biała
Usługa wynajmu urządzenia wielofunkcyjnego ułatwiająca pracę w małym biurze Dzięki dużej funkcjonalności drukarki twoja praca będzie efektywniejsza a koszty niższe. Koszt wynajmu od 1 zł netto (warunki wynajmu reguluje dodatkowa umowa dzierżawy drukarki.
Dzierżawa drukarki kolorowej laserowej
Oferujemy usługę wynajmu drukarki kolorowej laserowej z dupleksem. Koszt wynajmu zaczynają się od 1 zł reguluje je umowa najmu.
Serwis sprzętu komputerowego oprogramowania
Oferujemy kompleksowy serwis środowiska informatycznego: sprzętu, oprogramowania systemowego i aplikacji użytkowych
Serwis komputerowy
Naprawiamy taki sprzęt jak:
- komputery stacjonarne
- notebooki
- drukarki
- doradztwo przy zakupie, modernizacji
Koszty stawka godzinowa 60 zł netto lub opłata za wykonaną usługę (uzgodniona wcześniej z klientem)
Outsourcing informatyczny
Oferowana przez nas współpraca outsourcingowa zakłada przeniesienie części lub całości projektów i zadań na GW Group. Outsourcing informatyczny stanowi często podstawę strategii szybko rozwijających się nowoczesnych firm, które oczekują szybkiej realizacji zleconych projektów. Oferujemy współpracę w modelu zadaniowym i współpracy ciągłej.
Działamy na wielu polach w ramach Outsourcingu a nasze ulubione dziedziny to:
- wydajny hosting,
- dzierżawa serwerów wirtualnych,
- wdrażanie rozwiązań chmurowych opartych o VMWare,
- administracja serwerami z rodziny BSD, Linux i Windows,
- wdrażanie platform serwerowych na potrzeby stron www i poczty,
- wdrażanie i zarządzanie sieciami WAN/LAN,
- monitoring i utrzymanie ruchu sieciowego.
Projektowanie dokumentacji medycznej
W ramach usług naszej firmy znajduje się projektowanie dokumentacji medycznej. Nasze usługi są bardzo przydatne, ponieważ każda placówka medyczna ma obowiązek prowadzenia kompletnej dokumentacji swoich pacjentów. Oferujemy usługi z zakresu opracowania tej dokumentacji, pomagamy również w uporządkowaniu wszystkich dokumentów, służymy pomocą także w zakresie planowania archiwizacji.
Outsourcing IT
Obsługa i archiwizacja danych, obsługa infrastruktury sieciowej opartej na systemach UNIX, Windows Server. Rozwiązywanie problemów istniejącej infrastruktury sieciowej. Comiesięczna obsługa abonamentowa lub serwis doraźny (mniej bezpieczny).
Outsourcing IT oparty o Strategię IT
Nasi inżynierowie będą współpracować z Twoją organizacją, aby opracować strategię informatyczną, która pozwoli maksymalnie wykorzystać budżet IT przy zaspokojeniu obecnych i przyszłych potrzeb technologicznych.