Jak skutecznie radzić sobie ze stresem
Kurs ma na celu przekazanie informacji dotyczących problematyki stresu, jego rodzajów i objawów. Materiał kursu został przygotowany tak, aby łączyć teorię z ćwiczeniami pomocniczymi oraz sprawdzającymi wiedzę. W trakcie kursu uczestnicy mają dostęp do elektronicznych materiałów dydaktycznych, dodatkowych zagadnień i ćwiczeń. Dzięki zastosowaniu tak wielu elementów przekazywania informacji uczenie jest bardziej efektywne.
Rolą kursu jest przedstawienie znaczenia wpływu stresu na nasze życie, naszą mobilizację bądź jej brak. Kurs zawiera treści, dzięki którym kursanci dowiedzą się, jak przy wykorzystaniu różnorodnych metod i technik można radzić sobie ze stresem i zapobiegać jego konsekwencjom w postaci dezorganizacji życia osób na niego narażonych i poważnych zaburzeń zdrowotnych.
Cena: 250 zł
Kompendium sprzedaży czyli jak być dobrym handlowcem - kurs bez trener
Celem dydaktycznym jest przedstawienie istniejących standardów wizerunku w relacjach służbowych przedstawiciel - klient. Kurs koncentruje się na budowaniu wiary w siebie, profesjonalnym wyglądzie i stylu mówienia.
Cena: 140 zł
Kreowanie marki
Kreowanie marki to kurs mający na celu przekazanie informacji z zakresu podstaw tematyki, dotyczących historii i funkcji marki oraz projektowania jej tożsamości. Materiał kursu został tak przygotowany, by łączyć teorię z ćwiczeniami pomocniczymi oraz sprawdzającymi wiedzę. W trakcie kursu uczestnicy mają dostęp do materiałów dydaktycznych on-line, dodatkowych zagadnień i ćwiczeń. Kurs zawiera nie tylko wiedzę teoretyczną, niezbędną do zrozumienia złożoności zagadnienia, ale również wiedzę praktyczną oraz odwołania do sukcesów marek istniejących.
W trakcie kursu odbywają się spotkania na czacie z prowadzącym.
Cena: 250 zł
Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej
Kurs to pewnego rodzaju opowieść i przewodnik po świecie marek i ich specyfice na wymagającym rynku konkurencji. Uczestnicy kursu nie są tu zasypywani - jak to często bywa - masą definicji, książkowych reguł czy skomplikowanych wykresów. Analizując przykłady działalności konkretnych marek, zadaniem uczestnika jest stworzenie własnej wersji definicji marki, dzięki czemu „zapoznanie” się ze światem marek staje się fascynującą przygodą. Jak komunikuje się marka? Dlaczego Volvo kojarzy się z bezpieczeństwem, a Rolls Royce z prestiżem? Dlaczego skok ze stratosfery przejdzie do historii także marketingu? Co sprawia, że jedne marki stają się kultowe, zyskując niemal swych wyznawców, a inne są ledwo rozpoznawalne? Dlaczego w IKEI poruszamy się drogą wyznaczoną przez strzałki? Na te pytania i wiele innych odpowiedź znajdą uczestnicy kursu Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej. Najbardziej cenne jest to, że nabyta podczas kursu wiedza jest wynikiem wnioskowania samych kursantów, a nie t
Cena: 250 zł
Marketing online
Kurs pozwoli zapoznać się szczegółowo z najważniejszymi zagadnieniami z zakresu promocji marki. Prześledzenie historii rozwijania się tej gałęzi marketingu sprawi, że uczestnicy kursu będą w stanie dostrzec kierunek kształtowania się trendów na przyszłość w tej nieustannie rozwijającej się branży.
Za pomocą jasno nakreślonego schematu standardowych działań marketingowych kursanci mają możliwość zaobserwowania synergii różnorodnych kanałów, wykorzystywanych do promowania własnej marki w Internecie. Podczas kursu kursanci pod opieką trenera będą analizować, czym dokładnie jest marketing online.
Cena: 170 zł
Media relations
Szkolenie z zakresu media relations – komunikacja z mediami – pozwoli zapoznać się z zadaniami, przed jakimi staje osoba odpowiedzialna za reprezentowanie organizacji w mediach. Uczestnicy kursu poznają modelowe wzorce postaw specjalistów do spraw komunikacji z mediami oraz dowiedzą się jak nawiązują oni kontakty z dziennikarzami i co próbują przekazać swoim odbiorcom za pośrednictwem mediów. Kursanci dowiedzą się także w jaki sposób zorganizowane są struktury public relations w organizacjach, kładąc nacisk na charakterystykę specjalizacji media relations. Uczestnicy kursu pod czujnym okiem trenera przyjrzą się też nowym trendom, które zaczęły pojawiać się wraz z nastaniem ery mediów społecznościowych oraz poznają zasady prawidłowego publikowania materiałów o swojej firmie w Internecie. Będą także wiedzieli, w jaki sposób wykorzystać potencjał nowoczesnego narzędzia, jakim jest Internet PR.
Cena: 250 zł
Metody analizy i prognozowania rynku
Szkolenie Metody analizy i prognozowania rynku jest stricte narzędziowym, prezentującym analityczne spojrzenie na rynek i działalność firm. Wprowadzenie do niego stanowi prezentacja rynku (zarówno z punktu widzenia ekonomicznego, jak i samego zarządzania i marketingu), która zawiera szereg wciąż aktualnych pojęć, będących fundamentem i uzupełnieniem prezentacji wybranych jedynie (ze względu na szerokość tematu i wąskość kursu) metod analizy rynku. Celem kursu jest: uporządkowanie pojęć ekonomicznych oraz zaprezentowanie kompleksowych narzędzi wspierających badania rynkowe i ocenę działalności firm. Jednak najważniejszym zadaniem jest zaprezentowanie praktycznej przydatności opisanych narzędzi, ich aplikacyjności do codziennego funkcjonowania podmiotów rynkowych we współczesnej gospodarce. Autorka kursu ma świadomość, że materiały i szkolenia analityczne, bogate w prezentację wzorów (choć w tym wypadku wręcz nieuniknioną) są trudne do rozumienia i przyswojenia. Bodźcem do udziału w szko
Cena: 250 zł
Metody i techniki pomocy dzieciom z ADHD
Kurs ma na celu przekazanie informacji dotyczących problematyki ADHD (zespołu nadpobudliwości ruchowej z deficytami koncentracji, jego przyczyn, objawów, sposobów różnorakiej pomocy osobom z ADHD). Materiał kursu został przygotowany tak, aby łączyć teorię z ćwiczeniami pomocniczymi oraz sprawdzającymi wiedzę. W trakcie kursu uczestnicy mają dostęp do elektronicznych materiałów dydaktycznych, dodatkowych zagadnień i ćwiczeń. Dzięki zastosowaniu tak wielu elementów przekazywania informacji uczenie jest bardziej efektywne. Uczestnicy kursu, za pośrednictwem nowoczesnych technologii, mają możliwość korzystania z dodatkowych elementów, takich jak:
• elementy interaktywne — zachęcające do aktywnego uczestnictwa w kursie,
• testy, dzięki którym sprawdzana jest wiedza uczestnika z określonego materiału.
Podczas trwania kursu prowadzący przedstawia tematykę ADHD oraz zapoznaje uczestników z różnorodnymi metodami i technikami, jakimi można pomóc dzieciom cierpiącym na to schorzenie.
Cena: 250 zł
Negocjacje
Celem kursu jest zapoznanie uczestnika z problematyką procesów negocjacyjnych, głównie pod kątem zdobycia umiejętności do przygotowania negocjacji, ich prowadzenia w oparciu o wykorzystanie różnego rodzaju technik i taktyk negocjacyjnych.
Materiał kursu stanowi omówienie: podstawowych rodzajów negocjacji, zasad ich prowadzenia czy wytycznych komunikacji werbalnej i niewerbalnej w negocjacjach. Przedstawione zostały także przykłady możliwych do zastosowania technik manipulacyjnych w negocjacjach i predyspozycji.
Cena: 170 zł
Ochrona praw pracownika
Kurs poświęcony jest problematyce ochrony praw pracownika. W jego ramach omawiane są najważniejsze w teorii i praktyce roszczenia pracownicze, a przede wszystkim ich istota, możliwości i sposoby dochodzenia ochrony w razie naruszenia. Przedstawione zostaną także kwestie związków zawodowych, Państwowej Inspekcji Pracy oraz elementy procedury przed sądem pracy.
W trakcie kursu odbywają się spotkania na czacie z prowadzącym.
Cena: 230 zł
Opracowanie strategii obecności firmy w mediach społecznościowych
Praca nad wizerunkiem firmy w sieci to bardzo trudne zadanie. Internet, jako dynamiczne, otwarte medium, jest miejscem nieustannych dyskusji, także na temat marek i przedsiębiorstw. Z drugiej jednak strony współczesne media, zmierzające do coraz głębszej interaktywności, wymagają od nas włączenia się do rozmowy i aktywnego uczestnictwa w społecznościach. Skuteczność w tej materii może jednak zapewnić wyłącznie dobrze skonstruowana strategia obecności w social media, która pozwoli określić nasze potrzeby, wdrożyć zaplanowany plan komunikacji, a następnie przyjrzeć się efektom, które przynosi. Kurs przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają swoje działania w mediach społecznościowych lub rozpoczęły je jakiś czas temu, ale odczuwają potrzebę uporządkowania ich. W poszczególnych modułach kursu zostały opisane poszczególne fazy tworzenia strategii oraz przedstawione sposoby jej ewaluacji. Materiał kursu został przygotowany tak, aby łączyć teorię z ćwiczeniami pomocniczymi oraz sprawdzaj
Cena: 270 zł
Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej
Kurs ukazuje specyfikę zarządzania organizacjami działającymi nie dla zysku (non–profit), ale dla zapewnienia dobrobytu społeczeństwu. Do tej pory były one postrzegane stereotypowo jako podmioty skostniałe, stricte biurokratyczne, sformalizowane i wrogie klientom. Dziś konieczność zmiany takiego podejścia dostrzegają zarówno menedżerowie tych podmiotów, ich pracownicy, jak i sami nabywcy usług. W kursie położono duży nacisk na zarządzanie ludźmi, kreację odpowiedniej kultury organizacyjnej oraz troskę o jakość świadczonych usług. Uczestnictwo w kursie pozwala nabyć wiedzę ze wspomnianych obszarów, ale także poznać ich aplikację praktyczną (dzięki częstym odwołaniom do praktyki funkcjonowania współczesnych organizacji publicznych). Ponadto uczestnicy kursu będą zachęcani do rozwijania własnych umiejętności analizy silnych i słabych stron współczesnych organów administracji, okoliczności, przed którymi stawia je ich własne otoczenie oraz obserwacji funkcjonowania opisanych zagadnień w pr
Cena: 250 zł
Organizacje wirtualne
Rozwój informatycznych kanałów informacyjnych i dystrybucyjnych wyznacza zupełnie nowe ramy działalności wielu przedsiębiorstw. Prowadzą one swoją działalność w wirtualnej rzeczywistości oferując klientom i kontrahentom bardzo często zupełnie realne usługi i produkty. Wirtualność organizacji więc, to nie tylko forma organizacyjna. To nowa forma zarządzania, również zasobami ludzkimi. Tę specyfikę wirtualnej organizacji w odniesieniu do zarządzania nazywa się „wymiarami wirtualności”. A więc organizacja wirtualna to nie tylko jednowymiarowa struktura, wirtualność to cecha współczesnej organizacji, która widoczna jest we wszystkich aspektach jej funkcjonowania. A co istotniejsze, wirtualność jako cecha organizacyjna, w najbliższych latach określać będzie coraz więcej firm funkcjonujących na polskim i globalnym rynku. Celem kursu jest omówienie procesu rekrutacji i selekcji pracowników w kontekście specyficznych kompetencji niezbędnych do funkcjonowania w organizacji wirtualnej. Kolejnym
Cena: 230 zł
Pielęgnacja ciała
To kurs mający na celu przekazanie informacji z zakresu zabiegów pielęgnacyjnych ciała. Zdrowa skóra, brak cellulitu i rozstępów to marzenie każdej kobiety, a dbanie o siebie to jednocześnie ogromne wyzwanie i czysta przyjemność. Materiał kursu został przygotowany w ten sposób, aby połączyć wiedzę teoretyczną i wykorzystać ją do przeprowadzenia ćwiczeń praktycznych, a następnie sprawdzić swoją wiedzę. Kurs ten skierowany jest do osób, które chcą poznać tajniki pięknego ciała i przygotować się do perfekcyjnego wykonywania kompleksowych zabiegów.
Cena: 220 zł
Pielęgnacja twarzy
Pielęgnacja twarzy to kurs mający na celu przekazanie informacji z zakresu zabiegów pielęgnacyjnych twarzy. Zdrowa cera, brak zmarszczek to marzenie każdej kobiety, a dbanie o siebie jest jednocześnie ogromnym wyzwaniem i czystą przyjemnością. Materiał kursu został przygotowany w taki sposób, aby połączyć wiedzę teoretyczną i wykorzystać ją do przeprowadzenia ćwiczeń praktycznych, a następnie sprawdzić swoją wiedzę. Kurs skierowany jest do osób, które chcą zgłębić tajniki piękna. W trakcie kursu uczestnicy mają dostęp do nowoczesnych metod kształcenia, dodatkowych zagadnień i ćwiczeń. Dzięki zastosowaniu tak wielu elementów przekazywania informacji uczenie jest bardziej efektywne. Uczestnicy kursu, za pośrednictwem nowoczesnych technologii, mają możliwość korzystania z dodatkowych metod, takich jak:
- metoda synchroniczna: czat - spotkanie z ekspertem w danej dziedzinie,
- metoda asynchroniczna: dyskusje na forach, wymiana poglądów, doświadczeń.
Cena: 220 zł