Call Center - telefoniczne centra obsługi klienta
Badania CATI
Fieldstat oferuje profesjonalne badania CATI, dzięki którym możesz uzyskać niezawodne dane i wiedzę, jakiej potrzebujesz, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe. Nasza usługa CATI zapewnia wysoką jakość w wygodny, szybki i efektywny sposób.
Badania CATI oferowane przez Fieldstat zawierają profesjonalne ankiety i szczegółowe pytania dotyczące Twoich produktów, usług lub ofert. Doświadczeni i wykwalifikowani konsultanci Fieldstat zbierają odpowiedzi w miarę możliwości zainteresowanej grupy docelowej.
Usługa Fieldstat CATI oferuje najwyższej jakości wyniki, które są niezbędne do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Umożliwia to szybsze i bardziej skuteczne wdrażanie wszelkich ulepszeń w Twoim biznesie.
Nie zwlekaj i skorzystaj z usługi badań CATI Fieldstat już dziś. Wypełnij formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej www.fieldstat.pl i poznaj szczegóły naszej oferty.
Organizacja imprez
Dzięki tej agencji eventowej czas spędzony wspólnie
będzie zapamiętany na bardzo długo i przyniesie oczekiwane wyniki w
wydajności współdziałania załogi zatrudnionych.
FX events oferuje rajdy samochodowe, spotkania z somelirami i piwowarami,
występy artystyczne, różne rodzaje rekreacji oraz wiele
innych ciekawych sposobów spędzania czasu wolnego.
Telemarketing
Usługi telemarketingowe są realizowane w ramach poniższych typów kampanii:
- kampanie telefoniczne w ruchu wychodzącym (outbound)
- kampanie telefoniczne w ruchu przychodzącym (inbound)
- kampanie telefoniczne mieszane (outbound + inbound)
- kampanie mailingowe
- kampanie SMS
Realizowane cele kampanii:
- generowanie leadów
- umawianie spotkań biznesowych
- telesprzedaż
Hot-desk
Usługa umożliwia wynajęcie stanowiska dla konsultanta z dostępem do wielokanałowej platformy komunikacyjnej w elastycznym modelu godzinowym, dziennym lub tygodniowym. W ramach usługi klient otrzymuje opiekę lidera konsultantów, oraz wsparcie administratora systemu.
Platforma integruje komunikację telefoniczną, mailową, SMS-ową, czatową i www. Gromadzi dane z kontaktów ze wszystkich kanałów, inteligentnie kieruje połączenia i wiadomości od klientów, automatyzuje i usprawnia rutynowe działania handlowców, ułatwia zarządzanie sprzedażą i obsługą klientów.
Usługa umożliwia dostęp do następujących funkcjonalności:
1. kampanie wychodzące (outbound)
2. kampanie przychodzące (inbound)
3. kampanie mailingowe
4. kampanie SMS
5. Kampania chat
6. zaawansowane kolejkowanie IVR
7. Zarządzanie i kontrola pracy agentów: definiowanie przerw, podsłuch pracy agenta w czasie rzeczywistym
8. HLR - sprawdzanie dostępności numeru telefonu (ostatnie logowanie) u operatorów komórkowych
9. Formularze i ankiety, w tym formularze zamówień
10. Rejestracja i archiwizacja rozmów (serwer nagrań)
11. Opcje dodatkowe: automatyczne ankiety (badanie satysfakcji), voice mailing, live chat.
12. Ticketowanie - zintegrowana obsługa zapytań od klientów (help desk, BOK).
13. Dowolna liczba numerów wewnętrznych, przekierowania połączeń, telekonferencje.
14. Usługa faks na e-mail.
Wirtualne biuro obsługi klienta
Usługa polegająca na obsłudze klientów Zleceniodawcy przez ustaloną ze Zleceniodawcą liczbę konsultantów odpowiadającą przewidywanej liczbie obsługiwanych połączeń w określonych przedziałach czasu oraz przyjętym poziomie SLA.
•Dostępne są 3 poziomy SLA: standard, progress i premium.
W ramach kampanii wykonywana jest pełna obsługa połączeń przychodzących na wybranych przez Zleceniodawcę kanałach komunikacji.
pełna rejestracja odbieranych i wykonywanych rozmów telefonicznych,
zaawansowane kolejkowanie IVR (informacja automatyczna), wiadomości powitalne, poczta głosowa,
automatyczna rejestracja każdego kontaktu (przypisanie go do już istniejącego zgłoszenia lub utworzenie nowego - tzw. system ticketowania),
obsługa wszystkich kanałów komunikacji - (zgłoszenia telefoniczne, SMS, e-mail, czat czy też zapytania z formularza na stronie www),
monitoring realizacji zgłoszeń - system „pilnuje” terminowości obsługi,
wątkowanie – automatyczne lub ręczne łączenie kilku zgłoszeń od jednego klienta (jeśli np. dotyczą tej samej sprawy),
internacjonalizacja – obsługa zagranicznych klientów w ich języku . Każdy szablon wiadomości może być wygenerowany i wysłany w języku preferowanym przez klienta,
autoresponder – możliwość ustawienia i zdefiniowania automatycznych komunikatów wysyłanych do klienta, np. z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia lub zmiany jego statusu: "Pana zgłoszenie zostało przekazane do serwisu. Przewidywany czas realizacji..."
grupowanie pracowników – tworzenie grup i przypisywanie do nich pracowników, możliwość przekazywania zgłoszeń do poszczególnych pracowników lub całej grupy.
integracja z zewnętrznymi systemami CRM, a także usługami, tj. MS Dynamics, facebook, Skype
archiwizacja danych
Opcje dodatkowe:
automatyczne ankiety (badanie satysfakcji),
automatyczne oddzwanianie (call back)
Usługi telemarketingowe
Sprzedamy Twój produkt/usługę – Telesprzedaż
Usługi call center świadczymy z wykorzystaniem szeregu narzędzi usprawniających i przyspieszających procesy sprzedaży i informacji o Twojej firmie oraz jej produktach. Stosowane przez nas rozwiązania pozwalają na komunikację poprzez:
• Telefon,
• E – mail,
• Czat,
• Sms.
Wykorzystanie powyższych kanałów pozwala na dotarcie do większej liczby zainteresowanych w szybszym czasie i z lepszym efektem końcowym którego w pojedynkę nie da się osiągnąć.
Pieczęć preferencyjna
Istnieje możliwość uzyskania naszej pieczęci preferencyjnej na określony czas (6, 12, 18, 24 miesiące). Pieczęć informuje klienta o przekazaniu jego nieuregulowanych należności do Kancelarii Prawno Windykacyjnej Fonsuris. Może być ona dołączana do e-maili, jak i dokumentów.
W celu wykupienia pieczęci należy skontaktować się drogą telefoniczną, mailową lub przez formularz kontaktowy
Komunikaty głosowe IVR
Usługa składa się z przygotowania profesjonalnej prezentacji w systemie centrali telefonicznej IVR tj.
- głosu lektorskiego
- muzyki
- tonów specjalnych
Do wyboru szeroka gama głosów lektorskich zarówno męskich jak i damskich w różnych językach.
Ceny rozpoczynają się od 200 zł.
Call Center
Creative Mind świadczy usługi w zakresie:
- telefoniczna obsługa klienta,
- telesprzedaż,
- kompleksowa obsługa infolinii,
- usługa badań marketingowych,
- coworking
Usługa Call Center
Obsługa Klientów z całej Polski, produkty z wielu branż
Sprzedaż prostych numerów dla sieci call center
Prowadzisz dużą sieć Call Center, masz kontakt z klientem na co dzień, miliony osób dzwoni do ciebie, spraw by zapamiętali twój numer telefonu. Oferujemy złote i niepowtarzalne numery telefonów komórkowych, Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Call Center
Specjalizujemy się w świadczeniu usług w zakresie kompleksowej telefonicznej obsługi Klientów.
Jesteśmy jednym z najnowocześniejszych i największych centrów telemarketingowych w południowej części kraju. Na rynku polskim z powodzeniem realizujemy usługi call center od 2001 roku.
W chwili obecnej największą działalność CBB stanowi finansowa, informacyjna i sprzedażowa obsługa Klientów Banku Pekao SA – właściciela CBB. Praca na rzecz Banku, jak również na rzecz Członków Grupy Kapitałowej Banku Pekao SA sprawia, iż w naszej działalności stosujemy najwyższe – bankowe standardy w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz jakości świadczonych usług.
Prowadząc kompleksową obsługę Klientów Banku przez szereg lat zbieraliśmy doświadczenie w profesjonalnej telefonicznej obsłudze klienta (dla Banku prowadzimy m.in. infolinie, teleserwisy, badania telefoniczne oraz sprzedaż przez telefon).
Stoi za nami silny Partner oraz wieloletnie doświadczenie - wszystko to pozwala nam profesjonalnie i z
Cena: 3000 zł
Sprzątanie
Sprzątanie i doczyszczanie powierzchni,mycie okien,utrzymanie czystości w osiedlach mieszkaniowych i biurach. Ochrona osób i mienia,obsługa imprez i inne
Telemarketing
badanie rynku, badanie satysfakcji klienta, pozyskiwanie klientów, umawianie spotkań, ankiety, sondaże wyborcze, badanie konkurencji
Call center
Dysponujemy silnie rozwiniętą strukturą telefonicznej obsługi klienta, w której znajdujemy się w czołówce jeśli chodzi o jej skuteczność oraz poziom wyszkolenia pracowników. Nasi pracownicy to fachowcy z wieloletnim stażem i doświadczeniem, rzetelnie wykonujący powierzone im obowiązki.