Call Center - telefoniczne centra obsługi klienta

Zależy Ci na najbardziej profesjonalnej obsłudze Twojego klienta? Chcesz osiągnąć jak najlepsze wyniki sprzedażowe? Możesz skorzystać z usługi call center. Jest to kompleksowa, telefoniczna obsługa klienta, prowadzona przez telemarketerów, którzy pracują w oparciu o ustalone procedury i najwyższe standardy. Telemarketing zapewnia Ci stały kontakt z Twoim klientem, pomaga w rozwoju firmy. Dzięki telefonicznemu kontaktowi dowiesz się, jakie są oczekiwania w stosunku do Twoich produktów, a Twoja firma będzie bardziej wiarygodna.

Pieczęć preferencyjna

Wykonawca: Kancelaria Prawno Windykacyjna FONSURIS

Istnieje możliwość uzyskania naszej pieczęci preferencyjnej na określony czas (6, 12, 18, 24 miesiące). Pieczęć informuje klienta o przekazaniu jego nieuregulowanych należności do Kancelarii Prawno Windykacyjnej Fonsuris. Może być ona dołączana do e-maili, jak i dokumentów.

W celu wykupienia pieczęci należy skontaktować się drogą telefoniczną, mailową lub przez formularz kontaktowy

Pieczęć preferencyjna

Komunikaty głosowe IVR

Wykonawca: DGSOUND Iwona Gębala

Usługa składa się z przygotowania profesjonalnej prezentacji w systemie centrali telefonicznej IVR tj.
- głosu lektorskiego
- muzyki
- tonów specjalnych

Do wyboru szeroka gama głosów lektorskich zarówno męskich jak i damskich w różnych językach.

Ceny rozpoczynają się od 200 zł.

Call Center

Wykonawca: CREATIVE MIND Spółdzielnia Socjalna

Creative Mind świadczy usługi w zakresie:
- telefoniczna obsługa klienta,
- telesprzedaż,
- kompleksowa obsługa infolinii,
- usługa badań marketingowych,
- coworking

Usługa Call Center

Wykonawca: CHILLI CENTER Jacek Tylczyński

Obsługa Klientów z całej Polski, produkty z wielu branż

Sprzedaż prostych numerów dla sieci call center

Wykonawca: Złote numery i platynowe numery telefonów "FIRMA BLUMA"

Prowadzisz dużą sieć Call Center, masz kontakt z klientem na co dzień, miliony osób dzwoni do ciebie, spraw by zapamiętali twój numer telefonu. Oferujemy złote i niepowtarzalne numery telefonów komórkowych, Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Sprzedaż prostych numerów dla sieci call center

Call Center

Wykonawca: E-MA

Specjalizujemy się w świadczeniu usług w zakresie kompleksowej telefonicznej obsługi Klientów.
Jesteśmy jednym z najnowocześniejszych i największych centrów telemarketingowych w południowej części kraju. Na rynku polskim z powodzeniem realizujemy usługi call center od 2001 roku.

W chwili obecnej największą działalność CBB stanowi finansowa, informacyjna i sprzedażowa obsługa Klientów Banku Pekao SA – właściciela CBB. Praca na rzecz Banku, jak również na rzecz Członków Grupy Kapitałowej Banku Pekao SA sprawia, iż w naszej działalności stosujemy najwyższe – bankowe standardy w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz jakości świadczonych usług.

Prowadząc kompleksową obsługę Klientów Banku przez szereg lat zbieraliśmy doświadczenie w profesjonalnej telefonicznej obsłudze klienta (dla Banku prowadzimy m.in. infolinie, teleserwisy, badania telefoniczne oraz sprzedaż przez telefon).

Stoi za nami silny Partner oraz wieloletnie doświadczenie - wszystko to pozwala nam profesjonalnie i z

Cena: 3000 zł

Call Center

Sprzątanie

Wykonawca: Evres

Sprzątanie i doczyszczanie powierzchni,mycie okien,utrzymanie czystości w osiedlach mieszkaniowych i biurach. Ochrona osób i mienia,obsługa imprez i inne

Telemarketing

Wykonawca: Studio Reklamy 11 Weronika Zawadzka

badanie rynku, badanie satysfakcji klienta, pozyskiwanie klientów, umawianie spotkań, ankiety, sondaże wyborcze, badanie konkurencji

Call center

Wykonawca: ECO-VITAL Sp. z o.o. S.K.

Dysponujemy silnie rozwiniętą strukturą telefonicznej obsługi klienta, w której znajdujemy się w czołówce jeśli chodzi o jej skuteczność oraz poziom wyszkolenia pracowników. Nasi pracownicy to fachowcy z wieloletnim stażem i doświadczeniem, rzetelnie wykonujący powierzone im obowiązki.

Call center

Usługi Call Center - Telesprzedaż

Wykonawca: Projekty Sprzedażowe Marta Paziewska

Sprzedaż oparta o telefoniczny ruch wychodzący - outbound lub przychodzący - inbound, umożliwia:

- Dotarcie do szerokiej lub wąsko określonej grupy docelowej
- Zwiększenie przychodu bez dodatkowej rozbudowy struktur sprzedażowych lub dystrybucyjnych
- Rozpoczęcie kampanii sprzedażowej bez konieczności inwestowania w infrastrukturę czy kadrę
- Wygodne i komfortowe kierowanie kampanią

Zachęcamy do kontaktu

Usługi Call Center - Telesprzedaż

Time Office

Wykonawca: Biuro Rachunkowe - Kancelaria Usług Księgowych Frejno

W skład naszych pakietów wchodzi między innymi:

wynajęcie adresu na potrzeby siedziby firmy w centrum Katowic
dostęp do osobistej skrytki pocztowej
wynajem salki konferencyjnej
wynajem w pełni wyposażonego biura
odbiór i przesyłanie korespondencji
odbiór telefonów i faksów
fachowa obsługa prawna
fachowa obsługa księgowa
archiwizacja i przechowywanie dokumentów
założenie rachunku firmowego
Zaraz po podpisaniu umowy oferujemy Państwu wszystko co jest niezbędne do rejestracji i prowadzenia własnej firmy.

Nasza oferta przeznaczona jest tak dla firm małych, które dopiero rozpoczynają swoją działalność, jak i dla tych firm, którym zależy na zmniejszeniu kosztów obsługi administracyjno-biurowej.

Time Office

Grupowa wysyłka powiadomień sms oraz call center

Wykonawca: Directinfo Sp. z o.o.

Internetowy system SMSprzypominacz został stworzony do grupowej i indywidualnej wysyłki powiadomień sms do Klientów Państwa firmy. Treść powiadomień, termin wysyłki można indywidualnie zaplanować. Do obsługi systemu SMSprzypominacz wystarczy komputer z dostępem do internetu.

Oferujemy Państwu optymalne narzędzie - skuteczny i tani systemem przypominania za pomocą sms’a. które raz na zawsze rozwiąże problem zarządzania bazą klientów i zbuduje korzystne relacje z Państwa klientami.

Smsprzypominacz.pl to system o bardzo szerokiej gamie zastosowań, co pozwala kierować naszą ofertę do wielu różnych branż:

  • motoryzacja
  • salony samochodowe
  • stacje diagnostyczne
  • urzędy administracji państwowej i publicznej
  • lekarzy
  • instytucji finansowych
  • bank
  • szkół i uczelni wyższych
  • biur podróży
  • ubezpieczycieli/ agentów ubezpieczeniowych
  • salonów kosmetycznych/ fryzjerskich itp.
  • i każdego przedsiębiorcy który szanuje czas swój i swoich Klientów

Grupowa wysyłka powiadomień sms oraz call center

Szkolenia pracowników Call Center

Wykonawca: Firma Szkoleniowa Aspiracje Anna Ciulak

szkolenia konsultantów Call Center - sprzedaż, obsługa.

Umawianie Jakościowych Spotkań Handlowych

Wykonawca: Projekty Sprzedażowe Marta Paziewska

Naszą specjalizację jest pozyskiwanie klientów dla współpracujących z nami przedsiębiorstw.

Wszystkie umawiane spotkania są:

- Rokujące finalizacją sprzedaży
- Poprzedzone rzetelną analizą potrzeb prospektów
- Wynikłe z informacji przekazanych przez osoby decyzyjne
- Umawiane wg wspólnie ustalonych z Partnerem Projektu wytycznych
- Osobami zainteresowanymi ofertą Zleceniodawcy
- Po uzyskaniu informacji o możliwym wdrożeniu usługi lub produktu do organizacji
- Zawarte w szczegółowym raporcie z fakultatywnym komentarzem, wskazówkami odnośnie samego spotkania, pełnymi danymi teleadresowymi, namiarem na osobę decyzyjną

Zachęcamy do współpracy

Umawianie Jakościowych Spotkań Handlowych

Praca

Wykonawca: Teledirect Sp. z o.o.

Zapraszamy do współpracy osoby z poprawną dykcją. Doświadczenie w telemarketingu mile widziane. Więcej informacji na naszej stronie internetowej.