Call Center - telefoniczne centra obsługi klienta

Zależy Ci na najbardziej profesjonalnej obsłudze Twojego klienta? Chcesz osiągnąć jak najlepsze wyniki sprzedażowe? Możesz skorzystać z usługi call center. Jest to kompleksowa, telefoniczna obsługa klienta, prowadzona przez telemarketerów, którzy pracują w oparciu o ustalone procedury i najwyższe standardy. Telemarketing zapewnia Ci stały kontakt z Twoim klientem, pomaga w rozwoju firmy. Dzięki telefonicznemu kontaktowi dowiesz się, jakie są oczekiwania w stosunku do Twoich produktów, a Twoja firma będzie bardziej wiarygodna.

Badania CATI

Wykonawca: Fieldstat - Agencja badania rynku

Fieldstat oferuje profesjonalne badania CATI, dzięki którym możesz uzyskać niezawodne dane i wiedzę, jakiej potrzebujesz, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe. Nasza usługa CATI zapewnia wysoką jakość w wygodny, szybki i efektywny sposób.

Badania CATI oferowane przez Fieldstat zawierają profesjonalne ankiety i szczegółowe pytania dotyczące Twoich produktów, usług lub ofert. Doświadczeni i wykwalifikowani konsultanci Fieldstat zbierają odpowiedzi w miarę możliwości zainteresowanej grupy docelowej.

Usługa Fieldstat CATI oferuje najwyższej jakości wyniki, które są niezbędne do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Umożliwia to szybsze i bardziej skuteczne wdrażanie wszelkich ulepszeń w Twoim biznesie.

Nie zwlekaj i skorzystaj z usługi badań CATI Fieldstat już dziś. Wypełnij formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej www.fieldstat.pl i poznaj szczegóły naszej oferty.

Organizacja imprez

Wykonawca: FX events

Dzięki tej agencji eventowej czas spędzony wspólnie
będzie zapamiętany na bardzo długo i przyniesie oczekiwane wyniki w
wydajności współdziałania załogi zatrudnionych.
FX events oferuje rajdy samochodowe, spotkania z somelirami i piwowarami,
występy artystyczne, różne rodzaje rekreacji oraz wiele
innych ciekawych sposobów spędzania czasu wolnego.

Telemarketing

Wykonawca: ZIELINET Wojciech Zieliński

Usługi telemarketingowe są realizowane w ramach poniższych typów kampanii:
- kampanie telefoniczne w ruchu wychodzącym (outbound)
- kampanie telefoniczne w ruchu przychodzącym (inbound)
- kampanie telefoniczne mieszane (outbound + inbound)
- kampanie mailingowe
- kampanie SMS

Realizowane cele kampanii:
- generowanie leadów
- umawianie spotkań biznesowych
- telesprzedaż

Hot-desk

Wykonawca: ZIELINET Wojciech Zieliński

Usługa umożliwia wynajęcie stanowiska dla konsultanta z dostępem do wielokanałowej platformy komunikacyjnej w elastycznym modelu godzinowym, dziennym lub tygodniowym. W ramach usługi klient otrzymuje opiekę lidera konsultantów, oraz wsparcie administratora systemu.
Platforma integruje komunikację telefoniczną, mailową, SMS-ową, czatową i www. Gromadzi dane z kontaktów ze wszystkich kanałów, inteligentnie kieruje połączenia i wiadomości od klientów, automatyzuje i usprawnia rutynowe działania handlowców, ułatwia zarządzanie sprzedażą i obsługą klientów.
Usługa umożliwia dostęp do następujących funkcjonalności:
1. kampanie wychodzące (outbound)
2. kampanie przychodzące (inbound)
3. kampanie mailingowe
4. kampanie SMS
5. Kampania chat
6. zaawansowane kolejkowanie IVR
7. Zarządzanie i kontrola pracy agentów: definiowanie przerw, podsłuch pracy agenta w czasie rzeczywistym
8. HLR - sprawdzanie dostępności numeru telefonu (ostatnie logowanie) u operatorów komórkowych
9. Formularze i ankiety, w tym formularze zamówień
10. Rejestracja i archiwizacja rozmów (serwer nagrań)
11. Opcje dodatkowe: automatyczne ankiety (badanie satysfakcji), voice mailing, live chat.
12. Ticketowanie - zintegrowana obsługa zapytań od klientów (help desk, BOK).
13. Dowolna liczba numerów wewnętrznych, przekierowania połączeń, telekonferencje.
14. Usługa faks na e-mail.

Wirtualne biuro obsługi klienta

Wykonawca: ZIELINET Wojciech Zieliński

Usługa polegająca na obsłudze klientów Zleceniodawcy przez ustaloną ze Zleceniodawcą liczbę konsultantów odpowiadającą przewidywanej liczbie obsługiwanych połączeń w określonych przedziałach czasu oraz przyjętym poziomie SLA.
•Dostępne są 3 poziomy SLA: standard, progress i premium.
W ramach kampanii wykonywana jest pełna obsługa połączeń przychodzących na wybranych przez Zleceniodawcę kanałach komunikacji.
pełna rejestracja odbieranych i wykonywanych rozmów telefonicznych,
zaawansowane kolejkowanie IVR (informacja automatyczna), wiadomości powitalne, poczta głosowa,
automatyczna rejestracja każdego kontaktu (przypisanie go do już istniejącego zgłoszenia lub utworzenie nowego - tzw. system ticketowania),
obsługa wszystkich kanałów komunikacji - (zgłoszenia telefoniczne, SMS, e-mail, czat czy też zapytania z formularza na stronie www),
monitoring realizacji zgłoszeń - system „pilnuje” terminowości obsługi,
wątkowanie – automatyczne lub ręczne łączenie kilku zgłoszeń od jednego klienta (jeśli np. dotyczą tej samej sprawy),
internacjonalizacja – obsługa zagranicznych klientów w ich języku . Każdy szablon wiadomości może być wygenerowany i wysłany w języku preferowanym przez klienta,
autoresponder – możliwość ustawienia i zdefiniowania automatycznych komunikatów wysyłanych do klienta, np. z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia lub zmiany jego statusu: "Pana zgłoszenie zostało przekazane do serwisu. Przewidywany czas realizacji..."
grupowanie pracowników – tworzenie grup i przypisywanie do nich pracowników, możliwość przekazywania zgłoszeń do poszczególnych pracowników lub całej grupy.
integracja z zewnętrznymi systemami CRM, a także usługami, tj. MS Dynamics, facebook, Skype
archiwizacja danych
Opcje dodatkowe:
automatyczne ankiety (badanie satysfakcji),
automatyczne oddzwanianie (call back)

Usługi telemarketingowe

Wykonawca: Mcallcenter

Sprzedamy Twój produkt/usługę – Telesprzedaż

Usługi call center świadczymy z wykorzystaniem szeregu narzędzi usprawniających i przyspieszających procesy sprzedaży i informacji o Twojej firmie oraz jej produktach. Stosowane przez nas rozwiązania pozwalają na komunikację poprzez:

Telefon,
• E – mail,
• Czat,
• Sms.


Wykorzystanie powyższych kanałów pozwala na dotarcie do większej liczby zainteresowanych w szybszym czasie i z lepszym efektem końcowym którego w pojedynkę nie da się osiągnąć.

Pieczęć preferencyjna

Wykonawca: Kancelaria Prawno Windykacyjna FONSURIS

Istnieje możliwość uzyskania naszej pieczęci preferencyjnej na określony czas (6, 12, 18, 24 miesiące). Pieczęć informuje klienta o przekazaniu jego nieuregulowanych należności do Kancelarii Prawno Windykacyjnej Fonsuris. Może być ona dołączana do e-maili, jak i dokumentów.

W celu wykupienia pieczęci należy skontaktować się drogą telefoniczną, mailową lub przez formularz kontaktowy

Komunikaty głosowe IVR

Wykonawca: DGSOUND Iwona Gębala

Usługa składa się z przygotowania profesjonalnej prezentacji w systemie centrali telefonicznej IVR tj.
- głosu lektorskiego
- muzyki
- tonów specjalnych

Do wyboru szeroka gama głosów lektorskich zarówno męskich jak i damskich w różnych językach.

Ceny rozpoczynają się od 200 zł.

Call Center

Wykonawca: CREATIVE MIND Spółdzielnia Socjalna

Creative Mind świadczy usługi w zakresie:
- telefoniczna obsługa klienta,
- telesprzedaż,
- kompleksowa obsługa infolinii,
- usługa badań marketingowych,
- coworking

Usługa Call Center

Wykonawca: CHILLI CENTER Jacek Tylczyński

Obsługa Klientów z całej Polski, produkty z wielu branż

Sprzedaż prostych numerów dla sieci call center

Wykonawca: Złote numery i platynowe numery telefonów "FIRMA BLUMA"

Prowadzisz dużą sieć Call Center, masz kontakt z klientem na co dzień, miliony osób dzwoni do ciebie, spraw by zapamiętali twój numer telefonu. Oferujemy złote i niepowtarzalne numery telefonów komórkowych, Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Call Center

Wykonawca: E-MA

Specjalizujemy się w świadczeniu usług w zakresie kompleksowej telefonicznej obsługi Klientów.
Jesteśmy jednym z najnowocześniejszych i największych centrów telemarketingowych w południowej części kraju. Na rynku polskim z powodzeniem realizujemy usługi call center od 2001 roku.

W chwili obecnej największą działalność CBB stanowi finansowa, informacyjna i sprzedażowa obsługa Klientów Banku Pekao SA – właściciela CBB. Praca na rzecz Banku, jak również na rzecz Członków Grupy Kapitałowej Banku Pekao SA sprawia, iż w naszej działalności stosujemy najwyższe – bankowe standardy w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz jakości świadczonych usług.

Prowadząc kompleksową obsługę Klientów Banku przez szereg lat zbieraliśmy doświadczenie w profesjonalnej telefonicznej obsłudze klienta (dla Banku prowadzimy m.in. infolinie, teleserwisy, badania telefoniczne oraz sprzedaż przez telefon).

Stoi za nami silny Partner oraz wieloletnie doświadczenie - wszystko to pozwala nam profesjonalnie i z

Cena: 3000 zł

Sprzątanie

Wykonawca: Evres

Sprzątanie i doczyszczanie powierzchni,mycie okien,utrzymanie czystości w osiedlach mieszkaniowych i biurach. Ochrona osób i mienia,obsługa imprez i inne

Telemarketing

Wykonawca: Studio Reklamy 11 Weronika Zawadzka

badanie rynku, badanie satysfakcji klienta, pozyskiwanie klientów, umawianie spotkań, ankiety, sondaże wyborcze, badanie konkurencji

Call center

Wykonawca: ECO-VITAL Sp. z o.o. S.K.

Dysponujemy silnie rozwiniętą strukturą telefonicznej obsługi klienta, w której znajdujemy się w czołówce jeśli chodzi o jej skuteczność oraz poziom wyszkolenia pracowników. Nasi pracownicy to fachowcy z wieloletnim stażem i doświadczeniem, rzetelnie wykonujący powierzone im obowiązki.