Massmailing Servers

Wykonawca: E-MA

W zależności od celów jakie chcemy osiągnąć poprzez nasze działania e-mail marketingowe kluczowe wydaje się umiejętne połączenie wysyłek do własnych i do zewnętrznych baz adresowych. Podczas gdy komunikacja z pozyskanymi już raz subskrybentami pozwala nam wzmacniać ich lojalność wobec marki i zachęcać do kolejnych zakupów to
mailing reklamowy
jest doskonałym narzędziem służącym dotarciu do zupełnie nowych konsumentów. Jak go umiejętnie wykorzystać, by uzyskać najlepsze efekty?

Przede wszystkim powinniśmy zacząć od wyboru takiej bazy adresowej, która będzie najlepiej odpowiadała naszym potrzebom. Na rynku funkcjonuje wiele firm oferujących dotarcie do określonych grup odbiorców. Warto przyjrzeć się sposobowi, w jaki budowały one swoje bazy. Jeśli bowiem baza powstała na bazie prostego konkursu to zwykle nie powinniśmy oczekiwać rewelacyjnych wyników z prowadzonych do niej wysyłek. Może być ona wykorzystana jednak do mailingów zasięgowych charakteryzują

Mailing

Wykonawca: SARIGATO

Dzięki rozbudowanym baza danym, skutecznie wysyłamy mailingi do klientów.

Mailing do firm - klientów biznesowych

Wykonawca: Agencja reklamowa FLEXIBLEWEB

Nasza firma świadczy także mailing do szczegółowo wyselekcjonowanych odbiorców klientów biznesowych. Możecie Państwo wybrać do kogo dana wiadomość ma trafić - konkretną miejscowość, województwo, konkretną branżę lub też datę rozpoczęcia działalności firmy.

Niestandardowe projekty

Wykonawca: MOTION Hanna Kiraga

Projekty reklamowe, ewentowe, internetowe z niestandardowym podejściem do tematu

Powiadomienia Push - Następca newslettera email

Wykonawca: INNOVAGILE

Skuteczna komunikacja z użytkownikami

Powiadomienia Push mają większą Open Rate i CTR. Pojawiają się na komputerach i smartfonach Twoich użytkowników jako powiadomienia systemowe, dzięki czemu trafiają bezpośrednio "przed oczy" Twoich odbiorców.

Nie wymagana jest instalacja żadnych aplikacji.

Nie martw się już o:
- przetwarzanie danych osobowych: nie zbierasz adresów email ani żadnych danych osobowych
- spójny wygląd maili w różnych klientach poczty
- bounce rate i filtry antyspamowe

Zarejestruj darmowe konto na stronie https://www.webpush.me/

Dostępne również pakiety z zaawansowanymi funkcjonalnościami.

Newsletter

Wykonawca: IDEA Marcin Parysek

Zajmujemy się także graficznym przygotowaniem newsletterów

Skuteczny e-mail marketing

Wykonawca: Lenart Interactive

Nasza agencja reklamowa zapewniam profesjonalny i nowoczesny system do e-mail marketingu – lidera na rynku narzędzi tego typu.

Buduje świadomość marki, pomaga zdobywać nowe leady
oraz utrzymywać relacje z wcześniej pozyskanymi klientami.

Pokażemy Ci jak krok po kroku ​wdrożyć w firmie e-mail marketing
i połączyć go spójnie z resztą działań.

Mailing i newsletter

Wykonawca: NOAR

Każdy doświadczony sprzedawca wie, że należy podtrzymywać kontakt z klientem. Mailing to sprawdzone i skuteczne rozwiązanie dla tych, którzy mają już bazę swoich klientów. Dobrze przeprowadzony mailing może znacznie zwiększyć sprzedaż Twoich usług i produktów.

Reklama na stronie internetowej

Wykonawca: DROPLIFE Sp. z o.o.

Sprzedaż banerów reklamowych na portalu www.100club.pl

Artykuły promowane

Wykonawca: DROPLIFE Sp. z o.o.

Na portalu www.100club.pl umieścimy artykuł z usługą bądź towarem który reprezentujesz jeżeli będzie on zgodny z naszą polityką. Przedstawimy informacje bazując na Google analitics odnośnie odwiedzin naszego poratlu.

Kampanie e-mail marketingowe

Wykonawca: Penguinbehaviour

Kampanie e-mail marketingowe to wciąż popularna, ale i skuteczna forma promocji przedsiębiorstw w internecie. Jest to idealna forma komunikacji z Użytkownikami, którzy wyrazili swoją zgodę na otrzymywanie powiadomień od Ciebie. Jeśli więc zależy Ci na:
1. informowaniu Klientów o nowych produktach lub usługach
2. stałemu budowaniu pozytywnego i profesjonalnego wizerunku
3. pozyskiwaniu nowych Klientów dzięki informacjom o rabatach i promocjach
4. zwiększaniu zasięgu Twojego online biznesu

Zainteresuj się prowadzeniu dopasowanego do Twojej grupy docelowej kampaniom e-mail marketingowymi. Sprawnie ukierunkowana wysyłka mailingów do wybranej grupy docelowej to podstawa skuteczności działań tej formy promocji. Skontaktuj się z nami, a my opowiemy jak my to robimy!

Kampanie emailowe

Wykonawca: eAntyAgencja.pl

Realizujemy kampanie mailowe sprzedażowe, informacyjne, PR oraz cykliczne newslettery. Przygotowujemy projekt graficzny, slogany, hasła. Optymalizujemy pod kątem różnych programów pocztowych, filtrów antyspamowych, przeglądarek www. Dysponujemy własnymi bazami użytkowników z podziałem na województwa, miasta, regiony. Realizujemy kampanie do firm jak i użytkowników prywatnych. Email marketing odpowiednio przygotowany jest tanim narzędziem pozyskiwania użytkownika/klienta. Zapoznaj się z Naszymi realizacji i skontaktuj się z Nami. Nasi specjaliści podpowiedzą jak dobrze zaprojektować kampanię aby przyniosła największe korzyści.

E-mail Marketing

Wykonawca: White Anchor Interactive

Od planowania przez projektowanie po wysyłkę. Zajmujemy się kompleksową obsługą firm w zakresie wewnętrznego e-mail marketingu realizowanego do baz subskrybentów. Przygotowujemy dedykowane akcje promocyjne, analizujemy i optymalizujemy wyniki, generujemy realną sprzedaż!

Kampania mailingowa

Wykonawca: E-MA

Wykorzystujemy nasze innowacyjne technologie, doświadczenie oraz systemy monitorujące, aby dopasować wydawców i ich użytkowników do właściwych reklamodawców i produktów w odpowiednim momencie, wykorzystując optymalne do tego urządzenia i treści. Dzięki temu zwiększysz swój zasięg oraz sprzedaż, a także podniesiesz atrakcyjność swojej marki oraz zaangażowanie i lojalność klientów.
Współpracujemy z wieloma sieciami afiliacyjnymi. Dlatego jesteśmy w stanie przygotować odpowiednią kampanię afiliacyjną dla Twojej firmy.
Aby skutecznie funkcjonować w przestrzeni afiliacyjnej, należy przede wszystkim jasno określić cel podejmowanych działań promocyjnych.
Przy projekcie kampanii zajmujemy się wszystkim od początku do końca.
CELE KAMPANII TO OKREŚLONA LICZBA LEADÓW, WIZYT LUB KLIKÓW USTALONA RAZEM Z REKLAMODAWCĄ.
Możliwe modele współpracy i rozliczeń:
PPL (pay-per-lead)
wydawca otrzymuje prowizję za nakłonienie internauty do wykonania jakiejś akcji np. wypełnienia ankiety, rejestracji w serwisie itd.
PPC (pay-per-click)
wydawca otrzymuje prowizję za sprowadzenie klienta na stronę, klikniecie w baner lub link
PPS (pay-per-sale)
wydawca otrzymuje prowizję za zakup.
Korzyści wynikające ze współpracy z profesjonalnym pośrednikiem to głównie wygoda. Zwłaszcza dla reklamodawców, którzy zamiast rozliczania się z kilkunastoma partnerami współpracują z jednym pośrednikiem.
INTERAKTYWNOŚĆ
ELASTYCZNOŚĆ
MONITORING
RAPORTOWANIE
EKONOMIA

Bieżąca kontrola, możliwość optymalizacji przebiegu kampanii oraz szczegółowe podsumowanie (statystyki) opisujące liczbę emisji reklamy i liczbę akcji.
Relatywnie niskie koszty związane z przygotowaniem kampanii w porównaniu z mediami off-line

Newsletter

Wykonawca: Zadowolony Konsument

Platforma Zadowolonego Konsumenta pełni rolę płaszczyzny do ekspozycji doświadczeń konsumentów. To miejsce, gdzie zawsze znajdziesz sprawdzone informacje, gdyż każda firma może dołączyć do społeczności tylko dzięki pozytywnym opiniom klientów. Stanowią one najcenniejszy głos opinii publicznej, bo to sami klienci nagradzają firmy wyróżnieniem w postaci certyfikatu potwierdzającego najwyższą jakość oferowanych usług. Firmy, które uczestniczą w programie mogą odwdzięczyć się swoim lojalnym klientom oferując szerokie możliwości korzystania ze swojej wyselekcjonowanej oferty, dając tym samym wyraz swojego zaangażowania w budowanie trwałych relacji z klientami.