Szkolenia dla właścicieli firm i osób kierujących pracownikami
Szkolenia e-learningowe - szkolenia dla właścicieli firm i osób kierujących pracownikami
Nasi wykładowcy posiadają wysokie kwalifikacje techniczne kierunkowe, behapowskie i pedagogiczne a także wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć.
Szkolenia dla kadry inżynieryjno-technicznej
Szkolenia e-learningowe - szkolenia dla kadry inżynieryjno-technicznej
Nasi wykładowcy posiadają wysokie kwalifikacje techniczne kierunkowe, behapowskie i pedagogiczne a także wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć.
Szkolenia BHP - szkolenia dla pracowników admin - biur
Szkolenia e-learningowe - szkolenia dla pracowników administracyjno - biurowych
Nasi wykładowcy posiadają wysokie kwalifikacje techniczne kierunkowe, behapowskie i pedagogiczne a także wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć.
Szkolenia pracowników służb BHP
Szkolenia e-learningowe - szkolenia pracowników służb BHP
Nasi wykładowcy posiadają wysokie kwalifikacje techniczne kierunkowe, behapowskie i pedagogiczne a także wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć.
Trening Interpersonalny
Trening to spotkanie grupy ludzi, których łączy cel: być "tu i teraz". Podczas sesji dziennych uczestnicy tworzą proces, podczas którego ćwiczą się w komunikowaniu się z różnymi ludźmi, zmianie schematów postrzegania i działania, odczuwaniu i wyrażaniu emocji oraz przyjmowaniu i udzielaniu informacji zwrotnej. Poznają także jakie role przyjmują w grupie, dzięki czemu lepiej funkcjonują w życiu codziennym.
Trening to doskonała okazja rozwoju dla pedagogów, psychologów, socjoterapeutów, menedżerów, ludzi pracujących w zespołach.
Owocuje w przyszłości lepszym nawiązywaniem relacji, dochodzeniem do porozumienia, umiejętność pracy w zespole.
Cena: 1400 zł
Programy
MOGĘ SIĘ ZMIENIĆ reprezentuje kompleksowy, praktyczny i innowacyjny na rynku polskim 12–miesięczny program aktywizacji osobistej i zawodowej skupiający się na rozwoju umiejętności radzenia sobie ze zmianami w życiu.
WYBIERAM ZMIANĘ to 12–miesięczny, kompleksowy program rozwoju umiejętności efektywnego radzenia sobie ze zmianami. Został stworzony w oparciu o książkę o zabawnym tytule „Kto zabrał mój ser?”. Wykorzystuje techniki rozwijające myślenie lateralne opracowane przez wiodącego na świecie rewolucjonistę w dziedzinie myślenia i eksperta do spraw nauczania myślenia – Edwarda de Bono.
AKADEMIA ZMIANY ZACHOWANIA jest trwającym 12 miesięcy kompleksowym programem stworzonym po to, abyś mógł:
- poznać 21 nawyków, które denerwują ludzi,
- ustalić, które z nich posiadasz i które z nich stanowią problem,
- dowiedzieć się, jak możesz je wyeliminować/zneutralizować i utrzymać rezultaty.
Szkolenia fryzjerskie w Akademi Selective Professional
Proponujemy liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje usług fryzjerskich w Akademii SELECTIVE Poznań.
szkolenia odbywają się z zakresu:
- strzyżenia
- koloryzacja
- moda
- upiecia i koki
Zapraszamy więcej informacji na www.selective.com.pl
Cena: 150 zł
Szkolenie Komunikacja kryzysowa
MODUŁ I SZKOLENIA:
Informacje ogólne
MODUŁ II SZKOLENIA:
Przygotowania na czarną godzinę
MODUŁ III SZKOLENIA:
Komunikacja wewnętrzna w warunkach kryzysu
MODUŁ IV SZKOLENIA:
Komunikowanie kryzysowe na zewnątrz: media tradycyjne
MODUŁ V SZKOLENIA:
Walka o wizerunek firmy w Internecie
MODUŁ VI SZKOLENIA:
Kryzysowa komunikacja z klientem
MODUŁ VII SZKOLENIA:
Komunikacja kryzysowa – inne aspekty
MODUŁ VIII SZKOLENIA:
Gry symulacyjne
Cena: 1590 zł
Szkolenie Komunikacja z pracownikami
MODUŁ I SZKOLENIA:
Elementy komunikacji, rola skutecznej komunikacji w zespole
MODUŁ II SZKOLENIA:
Rola komunikacji niewerbalnej w budowaniu wiarygodności
MODUŁ III SZKOLENIA:
„Złota piątka” komunikacji niewerbalnej
MODUŁ IV SZKOLENIA:
Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru
MODUŁ V SZKOLENIA:
Aktywne słuchanie
MODUŁ VI SZKOLENIA:
Pytania jako narzędzie służące do budowania porozumienia ze współpracownikami
MODUŁ VII SZKOLENIA:
Metody reagowania na pytania, prośby współpracowników
MODUŁ VIII SZKOLENIA:
Skuteczna argumentacja
MODUŁ IX SZKOLENIA:
Zarządzanie słowem -Tabela Złotych Zwrotów
MODUŁ X SZKOLENIA:
Typy osobowości a komunikacja
MODUŁ XI SZKOLENIA:
Techniki wywierania wpływu w kontakcie ze współpracownikami
MODUŁ XII SZKOLENIA:
Trudne sytuacje w kontakcie z członkami zespołu – jak sobie z nimi radzić
Cena: 1590 zł
Szkolenie Zarządzanie zespołem
MODUŁ I SZKOLENIA:
Modelowanie postawy lidera, czyli fundament skutecznego zarządzania
MODUŁ II SZKOLENIA:
Komunikatywność menedżera
MODUŁ III SZKOLENIA:
Modelowanie postaw podwładnych
MODUŁ IV SZKOLENIA:
Doskonalenie umiejętności liderskich
MODUŁ V SZKOLENIA:
Psychologia zarządzania ludźmi w oparciu o typologię osobowości
Cena: 1590 zł
Szkolenie Przywództwo
MODUŁ I SZKOLENIA:
Określenie roli lidera w zespole
MODUŁ II SZKOLENIA:
Role w zespole
MODUŁ III SZKOLENIA:
Przywództwo w praktyce
MODUŁ IV SZKOLENIA:
Umiejętności lidera
MODUŁ V SZKOLENIA:
Budowanie autorytetu lidera
MODUŁ VI SZKOLENIA:
Lider zmotywowanego zespołu
MODUŁ VII SZKOLENIA:
Wykorzystać w pełni rolę lidera
Cena: 1590 zł
Szkolenie Coaching w pracy menedżera
MODUŁ I SZKOLENIA:
Coaching jak skuteczne narzędzie doskonalenia umiejętności podwładnych
MODUŁ II SZKOLENIA:
Postawy, umiejętności, narzędzia menadżera-coacha
MODUŁ III SZKOLENIA:
Planowanie działań coachingowych
MODUŁ IV SZKOLENIA:
Różnorodne metody praktycznego coachingu
MODUŁ V SZKOLENIA:
Model rozmowy coachingowej
MODUŁ VI SZKOLENIA:
Kontrola działań
MODUŁ VII SZKOLENIA:
Informacja zwrotna jako narzędzie rozwijania pracowników
Cena: 1590 zł
Telefoniczna obsługa Klienta - Szkolenie
Szkolenie "Telefoniczna obsługa Klienta"...
...przeznaczone jest dla osób mający telefoniczny kontakt z Klientem.
Poniżej prezentujemy zarys programowy, z którym można w całości zapoznać się na naszej stronie internetowej.
- SPECYFIKA TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
- MODEL ZACHOWAŃ KLIENTÓW.
- PROCES OBSŁUGI KLIENTA – ETAPY ROZMOWY TELEFONICZNEJ
- SAVOIR-VIVRE OBSŁUGI TELEFONICZNEJ
- TRUDNA SYTUACJA CZY TRUDNY KLIENT – JAK SOBIE RADZIĆ.
Cena: 440 zł
Prawo, zarządzanie i inwestycje, wycena i strategia, outsourcing,
Firma AP Business Solutions świadczy kompleksowe usługi na rzecz podmiotów instytucjonalnych jak również osób fizycznych. Oferowane usługi zostały podzielone na sześć głównych sektorów w celu jak najdokładniejszego dopasowania oferowanych usług do potrzeb Klientów. W ramach działalności AP Business Solutions wyróżniono następujące działy:
- Dział usług prawnych,
- Dział zarządzania i inwestycji,
- Dział wyceny i strategii,
- Dział usług outsourcingowych,
- Dział szkoleń,
- Dział dotacji unijnych.
W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy na naszą stronę internetową: http://apbusiness.pl/ lub prosimy o kontakt telefoniczny: (22) 292 42 84.
Szkolenia kasjerskie
Na bazie wieloletnich doświadczeń nasi wykładowcy opracowali nowoczesną metodę szkolenia, uwzględniając realne sytuacje występujące w pracy. W trakcie zajęć uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę teoretyczną oraz na bieżąco uczą się wykorzystywać ją w praktyce.
Szkolenie uwzględnia aktualne techniki fałszerskie (najnowsze typy falsyfikatów), dlatego dla osób które przechodziły tego typu kurs, jest on doskonałym materiałem powtórzeniowym a także uzupełniającym aktualny stan wiedzy na temat obecnych falsyfikatów.