Szkolenia sprzedażowe - Usluger.pl
Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn
Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. Chcesz nauczyć sprzedawać więcej budując przy tym głębokie relacje z klientami? Przyjdź na szkolenie.
Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skuteczna-sprzedaz-przez-LinkedIn-2020-01-13-krakow.html
Cena: 880 zł
Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który posiada zarówno zalety jak i ograniczenia. Świadome wykorzystywanie technik komunikacyjnych podczas rozmów telefonicznych pozwoli uczestnikom na budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz tworzenie i wzmacnianie profesjonalnego wizerunku firmy.kontaktach handlowych, jak też świadome ustalenie interesów i celów negocjacyjnych.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/komunikacja-telefoniczna-w-budowaniu-dlugotrwalych-relacji-z-klientem-2020-03-02-krakow.html
Cena: 1480 zł
Trening Asertywności
WPROWADZENIE
• Co to znaczy być i nie być asertywnym
• Kiedyś tego nie było
• Jakie są twoje cele? co chcesz osiągnąć?
• Terytorium psychologiczne
• Twoje prawa - Prawa asertywności
ZANIM ZACZNIESZ
• Asertywność a emocje
• Sen, żywienie, używki
• Ruch, odpoczynek
CHARAKTERYSTYKA I ANALIZA TYPÓW POSTAW I ZACHOWAŃ
▪ Zachowanie bierne (uległe)
▪ Zachowanie agresywne
▪ Zachowanie manipulujące
▪ Zachowanie asertywne
ZASTOSOWANIE POSTAW ASERTYWNYCH
▪ Lista trudnych sytuacji
▪ Nauka odmawiania, gdy tego chcemy
▪ Jasne formułowanie żądań
▪ Poprawa relacji z przełożonymi, partnerami, podwładnymi
ASERTYWNA KOMUNIKACJA
• Treść merytoryczna a emocjonalna
• Komunikaty "Ty" i komunikaty "Ja"
• Szczepionka
• Model UF i FUKO
• Zacięta płyta
• Z treści na proces
• Chwila na oddech
• Meta komunikaty
• Poszukiwanie krytyki
ZAKOŃCZENIE
Value based selling
Szkolenie sprzedażowe koncentrujące się na obronie ceny, wyróżnieniu produktu, dostarczeniu Klientowi argumentacji i cech, które dla niego są ważne, a których nie posiada konkurencja.
Telefoniczna obsługa klienta
Ograniczenia spowodowane brakiem wielu niewerbalnych środków przekazu, istotnie wpływają na możliwości przewidywania i wpływania na reakcje czy zachowania naszego klienta. Telefon oraz głos pozostają jedynymi narzędziami pracy, a także jedyną możliwością nawiązania komunikacji. Mając dostęp jedynie do informacji ustnej, czyli rozmowy, niejednokrotnie może dochodzić do nieporozumień lub nadinterpretacji informacji, spowodowanych np. posługiwaniem się skrótami myślowymi, niewyraźnym przekazem, błędnym rozpoznaniem intencji naszego rozmówcy, a co za tym idzie jego oczekiwań i potrzeb.
Pracodawcy oprócz wysokiego poziomu obsługi, stawiają również przed pracownikami inne cele, głównie związane ze sprzedażą dodatkowych usług czy produktów. Tutaj pojawia się kolejne wyzwanie, ponieważ klient dzwoniący na infolinię zazwyczaj chce uzyskać informacje, a nie jest nastawiony na rozmowę handlową. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w swoją kadrę pracowniczą, wspierając rozwój m.in. za pośrednictwem profesjonalnych szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
Na naszych warsztatach wyposażymy pracowników w wiedzę i umiejętności m.in. z zakresu: typów osobowości klientów, standardów rozmów telefonicznych, technik i metod skutecznej argumentacji, reagowania na trudne sytuacje, prawidłowego wykorzystywania głosu czy podstaw technik sprzedaży.
więcej informacji na www.rhrplus.pl
Prezentacje i wystąpienia handlowe
Na tym etapie niektórzy handlowcy popełniają błąd i „odpuszczają”, będąc przekonanymi, że efekt pierwszego wrażenia zrobił „swoje”. Natomiast to, co mają do powiedzenia obroni się „samo”. Spotkanie z klientem to niezwykle ważna część procesu sprzedaży. Właściwie przygotowana prezentacja czy wystąpienie pozwala na pogłębienie relacji i zaufania klienta, a w efekcie na pozytywne zamknięcie sprzedaży.
To co wpływa na kontakt ze słuchaczami, to stres i trema związana z wystąpieniem. Niekontrolowana, potrafi sparaliżować i wpłynąć na komunikaty i odbiór naszej osoby, a co za tym idzie firmy, którą reprezentujemy. Handlowcom zdarza się również niestarannie przygotować prezentację pod kątem wizualnym. Pewnie wiele razy byliśmy świadkami sytuacji, w której na slajdach mogliśmy znaleźć błędy gramatyczne, ortograficzne, niedbale wykorzystane zdjęcia, zbyt małe czcionki czy źle dobrane kolory. Natomiast największym grzechem jest zbyt rozwlekła prezentacja, składająca się np. z 50 slajdów i trwająca tak długo, że mogła zniechęcić i znudzić naszego klienta.
Na naszych warsztatach poszerzymy wiedzę oraz wzbogacimy umiejętności uczestników m.in. w zakresie: panowania nad ciałem i emocjami, radzenia sobie ze stresem, zasad przygotowania profesjonalnej prezentacji, planowania i formy wystąpień, dbania o wizualny aspekt prezentacji i naszej osoby, zainteresowania klientów ciekawym wystąpieniem, przewidywania i odpowiadania na trudne pytania, narzędzi prezentacyjnych, technik wywierania wpływu, czynników wpływających na odbiór naszej osoby, podtrzymywania uwagi odbiorców czy wykorzystywania metody storytellingu.
Zarządzanie relacjami z klientem
Czy jednak jest to dobra strategia długoterminowa? Co pozwoliłoby nam na pozostanie w tej sytuacji konkurencyjnymi? Bez relacji pozostaje nam m.in. cena, jakość, szybkość realizacji. Żeby sprzedawać więcej, musielibyśmy stale mieć najlepszą, czyli najniższą ceną, stale najwyższą jakość na rynku i dostarczać produkt oraz usługi na przysłowiowe wczoraj. Jednak gdyby pojawiła się okazja do zmiany dostawcy na tańszego, klient nie będzie zwracał uwagi na inne czynniki - poza czysto biznesowymi.
Budowanie i zarządzanie relacjami, to podstawa bycia konkurencyjnym, a także podstawa budowania długotrwałych relacji handlowych. Celem budowania relacji jest zdobycie i utrzymanie zaufania, a w konsekwencji możliwość stworzenia bazy stałych i lojalnych klientów, którzy niejednokrotnie sami będą inicjować kontakt.
Do umiejętnego zarządzania relacjami z klientem potrzebny jest nam szereg narzędzi wspierających pracę, od tych technicznych jak np. systemy CRM, aż po przemyślane strategie kontaktu z konkretnym odbiorcą. Wiedza o potrzebach, oczekiwaniach czy nawet zainteresowaniach naszego klienta może być w wielu przypadkach kluczowym, a nawet jedynym elementem wyróżniającym nas na tle konkurencji.
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in. w jaki sposób wzbudzać zainteresowanie i zaufanie klientów, poznają techniki budowania relacji z kluczowymi klientami, przećwiczą praktyczne umiejętności zadawania odpowiednich pytań, dostrzegania sygnałów zakupowych oraz budowania więzi z różnymi typami klientów.
Szkolenia dla handlowców
Proponuję szkolenia :
•Współpraca z sieciami handlowymi
•Pozyskiwanie i obsługa klienta
•Akademia sprzedaży – aspekty psychologiczne cz. I, II, III, IV
•Marketing dla handlowców
•Komunikacja w zespole
•Asertywność
•Windykacja należności
•Telemarketing
•Strategie i techniki sprzedaży o wysokich wartościach jednostkowych kontraktów – SPIN Selling
• Strategie i techniki sprzedaży wieloetapowej
• Od prospectingu i telefonu do domknięcia procesu sprzedaży – zarządzanie procesem handlowym
•Negocjacje handlowe – taktyki i techniki negocjacyjne
Skuteczny Sprzedawca
Cele kursu
Doskonalenie umiejętności sprzedaży
Zwiększenie efektywności działań sprzedażowych
Dla kogo?
Osoby zajmujące się sprzedażą i obsługą klienta
Program kursu
- Ogólne zasady sprzedaży
- Kim ma być sprzedający? Jakie kompetencje są mu potrzebne?
- Etapy procesu sprzedaży
- Etap wstępny – rozpoczęcie rozmowy sprzedażowej
- Etap analizy potrzeb:
- Etap rozwiązywania problemów klienta i prezentowania oferty
- Etao rozwiewania zastrzeżeń i finalizowania sprzedaży
- Obsługa klienta
- Zwiększenie skuteczności sprzedaży
- Praktyczny trening kontaktów z klientem
- Lepsze radzenie sobie z zastrzeżeniami i trudnymi sytuacjami
- Lepsze zrozumienie klientów
Cena: 5397.9 zł
Skuteczny negocjator z rezultatem Win-Win
Szkolenie ma charakter pionierski i odpowiada na potrzeby dzisiejszego rynku. Zostało opracowane na podstawie licznych rozmów z praktykami negocjacji tzn. z Kupcami, KAM-ami, Dyrektorami Handlowymi, Kierownikami regionalnymi, Trenerami, PH licznych korporacji działających z sukcesem na naszym rynku. Szkolenie pozwala pozyskać niezbędną, praktyczną, podstawową wiedzę z zakresu negocjacji kładąc nacisk na budowanie współpracy z klientem owocującej rezultatem WIN/WIN.
Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba, podczas których uczestnicy będą aktywnie uczestniczyli w poszczególnych panelach. Mini-wykłady, liczne analizy przypadku, ćwiczenia oraz dyskusje pozwolą uczestnikom na rozwinięcie umiejętności skutecznego negocjowania.
Zapraszamy na szerszy opis na naszą stronę centrum-dla-biznesu
Cena: 950 zł
Szkolenia sprzedażowe dla biur nieruchomości
Dziś przy tak dużej konkurencji na rynku, choćby nie wiadomo ile wydawać na reklamę biura nieruchomości, to i tak najsłabszym ogniwem są pracownicy biura. W branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami mam doświadczenie od 1996 r, gdyż jestem wspólnikiem w spółce, która jest właścicielem jednego z najlepszych biur w województwie zachodniopomorskim.
Wspólnie z moimi partnerami biznesowymi opracowaliśmy kompletny kurs handlowo - sprzedażowy oparty na praktyce i modyfikowany na najlepszymi doradcami nieruchomości.
Poligon
Poligon
- 24-godzinny trening umiejętności sprzedażowych skoncentrowany na wybranym rezultacie, ćwiczenia i zadania wykonywane od razu w warunkach treningowych. Uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę: Co robić? Jak robić? Dlaczego robić? aby osiągać lepsze wyniki w sprzedaży.
- Miesięczny program wdrożeniowy: indywidualne konsultacje zależnie od potrzeb i możliwości + regularna kontrola efektów wdrożenia na realnych klientach, z którymi pracujecie w swoich firmach.
- Pracujemy w małej grupie na realnych przykładach z własnej praktyki. Każdy handlowiec przynosi swój warsztat i na nim pracuje, nie na "teoretyczno-matematycznych modelach". Grupa może liczyć do 10 osób. Staramy się budować grupy 6-8 osobowe ponieważ są najbardziej efektywne.
- Pracujemy w oparciu o wiedzę, którą sami stosujemy i przetestowaliśmy.
Sekrety skutecznej sprzedaży - czyli jak zarabiać w ciągu miesiąca ...
Nader Aschchi, na co dzień pracujący z firmami Fortune 500 pokaże, jak szybko i skutecznie:
- zmienić swoje podejście do procesu sprzedaży, aby osiągać znacznie więcej,
- zrozumieć, co to jest "sprzedaż holistyczna"i wyróżnić się jako handlowiec,
- poznać i wcielić w swoje życie dobre nawyki sprzedawców światowego formatu,
- zbudować zespół Super Sprzedawców,
Organizacja Szkoleń
Kurs przygotowujący do pracy w zawodzie sprzedawcy
Czas kursu: 120 godzin
Program kursu zawiera:
omówienie zasad obsługi klienta,
formy pomocy klientowi,
zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych,
metody i techniki negocjacji,
naukę obsługi kasy fiskalnej,
naukę sporządzania dokumentacji handlowej,
omówienie przepisów dotyczących reklamacji i gwarancji towarowych,
formy sprzedaży detalicznej,
charakterystykę grup konsumenckich,
organizację i techniki handlu,
podstawowe zasady rachunkowości i kontroli placówek handlowych,
podstawy marketingu,
towaroznawstwo,
ćwiczenia praktyczne z użyciem kas fiskalnych.
Kurs zakończony jest egzaminem wewnętrznym.
Szkolenie - obsługa kas fiskalnych
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi. Zapewniamy dobór odpowiedniego urządzenia programowanie oraz szkolenie z zakresu obsługi kas fiskalnych. Ponadto proponujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.