Telemarketing - Usluger.pl
Sprzedaż przez telefon - telemarketing
Chociaż codziennie rozmawiamy przez telefon, to kiedy stoimy przed koniecznością wykorzystania rozmowy telefonicznej jako jednego z narzędzi sprzedaży, okazuje się to niezwykle trudne. Skąd bierze się uprzedzenie do sprzedaży przez telefon?
Po pierwsze w kontakcie telefonicznym mamy ograniczone możliwości oddziaływania na klienta. Nie możemy na niego spojrzeć, nie możemy się do niego uśmiechnąć, nie możemy posłużyć się gestykulacją, żeby podkreślić wagę naszej wypowiedzi. Po drugie klientowi łatwiej przerwać rozmowę telefoniczną, niż spotkanie, szczególnie rozmowę źle przeprowadzoną. Telefon nie zobowiązuje do poświęcenia takiej ilości uwagi i czasu handlowcowi, jak bezpośrednia rozmowa.
Czy handlowiec może zrezygnować ze sprzedaży telefonicznej, bez konsekwencji dla realizowanych zadań? Raczej nie. Rozmowa telefoniczna jest tania, szybka, można ją przeprowadzić o dowolnej porze, z dowolnego miejsca. Często, to również jedyny sposób na dotarcie do klienta.
Sprzedaż przez telefon to proces, który wydaje się trudny i żmudny, jednak dobrze zaplanowany i zrealizowany, często przynosi handlowcom upragnioną sprzedaż, a firmie – wysokie zyski.
Na szkoleniu odpowiemy na szereg pytań oraz przećwiczymy w praktyce m.in. sposoby otwierania rozmów telefonicznych, pracę z głosem i pracę nad stresem, metody wzbudzania zainteresowania u naszych rozmówców, typologię klientów, techniki prezentacji usług i produktów, a także pracę nad proaktywnym i pozytywnym nastawieniem.
Efektywna sprzedaż przez telefon czyli Telemarketing
Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING
Grupa docelowa:
Konsultanci Telefoniczny, Specjaliści ds. sprzedaży, Doradcy Klienta,
Program szkolenia:
1. Kierunki komunikacji
2. Narzędzia kontroli rozmowy telefonicznej
3. Etapy struktury rozmowy sprzedażowej
4. Techniki sprzedaży
5. Wywieranie wpływu
6. Język korzyści czyli mocne, pozytywne zwroty
7. Schemat rozmowy sprzedażowej
8. Czym są obiekcję i jak sobie z nimi radzić
9 Finalizacja sprzedaży przy realizacji projektów out-bound
10 Zasad Skutecznego Sprzedawcy Telefonicznego
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
INFO@BACCATA.COM.PL
Szkolenie sprzedażowe
Kompleksowe szkolenia telemarketerów z działów sprzedaży, obsługi klienta, windykacji. Szkolenia warsztatowe są dostosowywane do potrzeb zamawiającego. W skład usługi wchodzi kompleksowa analiza potrzeb, przygotowanie raportu, wyznaczenie działań zwiększających szansę na realizację celów biznesowych, warsztat szkoleniowy, obsługa coachingowa firmy.
SPRAWOZDAWCZOŚĆ z zakresu opłaty produktowej na rok 2014
Szkolenie zostanie przygotowane w sposób umożliwiający zdobycie wiedzy i umiejętności osobom stawiających pierwsze kroki w temacie gospodarki opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, pragnących poznać metodologię i sposoby naliczania opłaty produktowej oraz wywiązywać się z pozostałych obowiązków wynikających z nowej ustawy.
Cena: 400 zł
Szkolenie z telemarketingu w formie Poligonu Handlowego
Szkolenie z telemarketingu w formie Poligonu Handlowego, to ciągłe ćwiczenia i symulacje - nie posiada jednolitego programu. Trener w zależności od potrzeb na bieżąco modyfikuje przebieg szkolenia, aby uczestnicy mogli przećwiczyć to, co jest im najbardziej potrzebne.
Na szkoleniu pracujemy w małych grupach – max 6 osób! W kilkunastoosobowej grupie na szkoleniu warsztatowym nie ma szansy na prawdziwą pracę z doskonaleniem kompetencji handlowych. Można tylko pewne rzeczy omówić, przećwiczyć, zademonstrować. Natomiast podczas szkolenia z telemarketingu w formie POLIGONU HANDLOWEGO pracuje maksymalnie 6 osób (lub mniej), dzięki czemu szkolenie jest bardzo intensywne i mocno zindywidualizowane.
Podczas szkolenia skupiamy się na rozwoju umiejętności i postaw - ćwiczymy to, co jest najważniejsze, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie efektywności pracy handlowej, czyli umiejętności.
Cena: 1090 zł
Nowoczesny Telemarketing
Program szkolenia
1. Podstawowe informacje na temat telemarketingu i prowadzenia rozmów telefonicznych.
Definicja telemarketingu i jego rodzaje.
Czynniki decydujące o sukcesie w telemarketingu.
Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
Proces rozmowy telefonicznej, jej dynamika, fazy i struktura.
Cele realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
Typy informacji w rozmowie telefonicznej.
2. Trzy etapy procesu rozmowy telefonicznej.
Etap przygotowania do prowadzenia rozmów telefonicznych (osobista postawa, miejsce, skrypt, baza Klientów).
Etap prowadzenia rozmów telefonicznych (sprzedaż, umawianie spotkań, struktura rozmowy).
Etap analizy przeprowadzonych rozmów telefonicznych (elementy skryptu, wątpliwości i zastrzeżenia, baza Klientów).
3. Trzy fazy prowadzenia rozmowy telefonicznej.
Dynamika prowadzenia rozmowy i zachowań Klienta.
Faza wprowadzenia - budowanie relacji z Klientem (identyfikacja Klienta, przedstawienie firmy, wzbudzenie wstępnego zainteres
Cena: 360 zł
Trudne sytuacje w telefonicznej obsłudze klienta
Projekt składa się z kliku etapów:
1. Diagnoza:
- Spotykamy się z HR i osobami odpowiedzialnymi za zespół uczestników. Wspólnie ustalamy cele i podział odpowiedzialności w projekcie.
- Spotykamy się z wybranymi uczestnikami szkoleń.
2. Pre worki dla uczestników. Np. Uczestnicy wypełniają interaktywny test zamieszczony na naszej platformie e-learningowej i/lub zapoznają się z zamieszczonymi tam fragmentami teorii, mini wykładów.
3. 2-dniowe szkolenie. Podczas szkolenia wykorzystując sprzęt do rejestracji rozmów nagrywać będziemy symulacje realnych rozmów uczestników. Pracując na symulacjach korzystamy z metody coachingu narzędziowego.
4. Raport poszkoleniowy.
5. Nagranie prawdziwych rozmów uczestników za pomocą sprzętu wypożyczonego firmie na czas pracy.
6. Szkolenie odsłuchowe follow-up - informacje zwrotne dla uczestników.
Warsztat - Skuteczne Telefonowanie
Telefonowanie – warsztat
Jedyne takie szkolenie na którym trener pokazuje jak się telefonuje ! Koniecznie zabierz ze sobą listę do telefonowania ! Umówię Tobie kilka spotkań
Opis Szkolenia - moduły szkoleniowe
• Telefonowanie, jako działanie marketingowe
• Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
• Etapy rozmowy telefonicznej
• Tworzenie profesjonalnej listy do telefonowania
• Tworzenie listy obiekcji w rozmowie telefonicznej
• Tworzenie kalek rozmów telefonicznych
• Radzenie sobie z wymagającym klientem( jak poradzić sobie z „bramkarzem”)
• Gra telefoniczna - praktyczne ćwiczenie
Szkolenie z technik sprzedaży telefonicznej
O czym będzie to szkolenie z technik sprzedaży telefonicznej w Lublinie?
"Jeśli rozmawiasz przez telefon z klientami, to będzie właśnie o Tobie, o tym jak wspaniałą przyszłość kreuje dla Ciebie ten zawód. Jeśli jeszcze nie sprzedajesz przez telefon, jednak myślisz o tym zajęciu lub o umiejętnościach, które są nabywane w tym zawodzie - odkryję przed Tobą potęgę tego zawodu. Przecież komunikacja, która umożliwia nam porozumiewanie się, jest najpotężniejszym narzędziem służącym do osiągnięcia celu."
- Koordynator ds. Telesprzedaży
Telemarketing szkolenie Trójmiasto
Telemarketing
Szkolenie w postaci intensywnego treningu prowadzonego przez praktyków, podczas których kadra trenerska zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu.
Celem treningu jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie rozwoju technik komunikowania się w kontakcie telefonicznym, sterowania przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy telemarketera, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji telemarketera, oraz przezwyciężania sytuacji trudnych
Cena: 490 zł