Merchandising - Usluger.pl
Czy tak naprawdę ktokolwiek z nas, zastanawiał się w jakim celu ekspozycje witryn sklepowych, zmieniane są kilkukrotnie w ciągu miesiąca? Jaki cel ma właściciel sklepu oferujący sprzedaż alkoholi, w wystawianiu na ekspozycji wina hiszpańskiego a innym razem francuskiego szampana? Ten rodzaj działania, nazywany jest fachowo Merchandisingiem i zalicza się do działań marketingowych. Jeżeli nie wiesz w jaki sposób wystroić wnętrze swojego sklepu lub biura aby wzbudzić potrzebę klienta na zakup Twojego produktu, odszukaj w tym katalogu odpowiednie szkolenie. Dowiesz się na nim w jaki sposób zwiększyć sprzedaż poprzez ekspozycję, jak zwiększyć wartość towaru w oczach klienta oraz jak ich poinformować o nowościach.
														
								Merchandising
Wykonawca: Agencja promocyjno-reklamowa A'Prom
								Merchandising to odpowiedni sposób wyeksponowania danego produktu na półkach, sporządzanie zamówień oraz budowa ekspozycji.
Merchandising
Wykonawca: Sadowski Business Consulting
								PROGRAM SZKOLENIA
•Funkcja merchandisingu w procesie sprzedaży
•Elementy teorii zachowań konsumenckich
•Umiejętne zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej
•Techniki prezentacji towaru
-kryteria doboru technik ekspozycyjnych
-techniki ekspozycyjne 
•Organizacja produktów na półce – trening umiejętności planowania ekspozycji półkowej gwarantującej najwyższą sprzedaż 
•Rola pozapółkowej ekspozycji towarowej 
-korzyści wynikające z budowy displeja
-lokalizacja displeja  w sklepie – jak wywyznaczyć
Cena: 3600 zł
