Sztuka perswazji - Usluger.pl
Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji.
Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/cross-selling-i-up-selling-czyli-maksymalizowanie-zyskow-z-jednej-transakcji-2019-08-01-lodz.html
Cena: 1480 zł
Techniki wywierania wpływu
WPROWADZENIE 
	Dlaczego nie możemy się dogadać 
	Model procesu komunikacji interpersonalnej
	Etapy procesu komunikacji
	Zakłócenia i bariery komunikacyjne
NARZĘDZIA I UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE
	Kanały komunikacji, ich znaczenie i spójność
	Język, słownictwo i „wszechświaty” pojęć
	Praca głosem i retoryka
	Język ciała i proksemika
	Asertywność w komunikacji - mapa
FORMUŁOWANIE PRZEKAZU
	Definiowanie celu rozmowy i plan/struktura
	Treść merytoryczna
	Język ocen a język opinii
	Pułapki językowe i wyrażenia językowe utrudniające komunikację
	Komunikaty ty i komunikaty ja
	Aktywne słuchanie
	Test aktywnego słuchania – słuchanie empatyczne	
	Forma przekazu komunikacyjnego (język, sposób mówienia) 
POTRZEBY KLIENTÓW A SKUTECZNOŚĆ W KOMUNIKACJI
	Psychologiczne potrzeby ludzkie - jak je wykorzystać
	Typy rozmówców – jak wpływać na różne charaktery
	Techniki analizy transakcyjnej w komunikacji
	Określanie wrażliwych punktów rozmówcy 
	Rozpoznawanie płaszczyzn wywierania wpływu
	Praktyczne metody na dobre pierwsze wrażenie
	Techniki szybkiego zdobywania zaufania rozmówcy
WYPOWIEDŹ SUGESTYWNA
	Argumenty racjonalne i emocjonalne
	Język a autorytet
	Nawiązywanie do doświadczeń
	Kolejność argumentów
	Przechwytywanie inicjatywy w rozmowie
	Kierowanie rozmową przy pomocy pytań 
	Zasady wykorzystania pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących
	Zasady formułowania pytań alternatywnych i hipotetycznych
	Sztuka odpowiedzi na trudne pytania 
OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTA
	Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
	Dlaczego klienci mają obiekcje i zastrzeżenia
	Obiekcje rzeczywiste i ukryte
	Rodzaje obiekcji 
	Podejście do obiekcji i dlaczego nie należy się ich obawiać
	Podstawowe techniki omijania obiekcji
-	Wysłuchanie
-	Pominięcie
-	Technika filtra
-	Metoda referencyjno-buforowa
-	Techniki dodatkowe – „Stopa w drzwi/Drzwiami w twarz”
BUDOWANIE SKUTECZNEJ ARGUMENTACJI
	Metody skutecznej argumentacji 
-	opartej o prezentacje korzyści
-	opartej o frazy i ciągi logiczne
	Podstawowe strategie perswazyjne
WYWIERANIE WPŁYWU
	Definicja wywierania wpływu społecznego
	Socjotechnika czy manipulacja – poszukiwanie granic
	Komunikacja niewerbalna w procesie wywierania wpływu 
	Kontakt wzrokowy jako narzędzie wywierania wpływu
	Głos jako narzędzie wywierania wpływu
	Mimika i gesty jako narzędzie wywierania wpływu
PODSTAWOWE REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU
	Społeczny dowód słuszności
	Reguła wzajemności
	Reguła autorytetu
	Reguła niedostępności
	Reguła kontrastu
	Reguła „lubienia”
	Reguła straconej szansy
	Reguła konsekwencji
JĘZYKOWE NARZĘDZIA WYWIERANIA WPŁYWU
	Etykiety” językowe 
	Słowo „nie”
	Słowo „ale”
	Implikowany skutek
	Presupozycje
Autoprezentacja w procesie sprzedaży
Jednodniowe szkolenie warsztatowe dla handlowców i pracowników obsługi klienta. 
1.Prezentacja, autoprezentacja i autopromocja
2.Kształtowanie wizerunku
3.Autoprezentacja bez tajemnic
4.Jak prezentować, żeby odbiorca widział to co chcę pokazać (a nie to- co widać)
5.Siła pierwszego wrażenia
6.Komunikacja werbalna i niewerbalna - siła małych gestów i mocnych słów 
7.Zakłócenia komunikacyjne
8.Moje “3 minuty” – ćwiczymy autopromocję 
9.Obszary do rozwoju w mojej prezentacji – wnioski 
10.Po co to wszystko? – podsumowanie warsztatu
Cena: 2800 zł
PERSWAZJA w dobrym stylu
Poznanie możliwości perswazji już na samym początku daje nam przynajmniej podwójne korzyści. Po pierwsze dzięki poznaniu konkretnych narzędzi i technik można niejednokrotnie przekonać innych do swoich racji i jednocześnie przedstawić swoje stanowisko w bardzo atrakcyjny sposób. Z drugiej strony możemy radzić sobie z pewnymi „trikami” dobiegającymi z otoczenia, czyli świadomie wychwycić pewne nieprawidłowości i nie zgadzać się na nie.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników różnic pomiędzy perswazją a manipulacją w celu uświadomienia sobie ich stosowania i możliwości ustrzeżenia się przed różnorodnymi technikami stosowanymi przez innych ludzi.
Skuteczna sprzedaż – jak doprowadzić do: „tak”, słysząc: „
Cel szkolenia:
 
• Uzyskanie wiedzy o procesie sprzedaży i kluczowych elementach obsługi Klienta.
• Zwiększenie umiejętności sprzedażowych Uczestników szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem etapu radzenia sobie z obiekcjami Klienta.
• Spojrzenie na proces sprzedaży przez pryzmat radzenia sobie z odmową Klienta: wykorzystanie skutecznego zbadania potrzeb i prezentacji produktu do zapobiegania i radzenia sobie z „nie”.
•Zwiększenie umiejętności dopasowania się do potrzeb psychologicznych Klienta i wykorzystania własnego potencjału interpersonalnego do budowania satysfakcjonujących relacji z Klientami.
Cena: 650 zł
Prestiżowe szkolenie w lipcu po kosztach-zakład właścicieli. Aktua
Zastanawiasz się o co w tym wszystkim chodzi?
W wyniku mojego zakładu z współwłaścicielem, o to czy w ciągu zaledwie kilku dni uda się zebrać grupę szkoleniową, otrzymujesz jedyną na rynku, niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w szkoleniu Wywieranie Wpływu całkowicie PO KOSZTACH (najtaniej w całej Polsce)
Gdzie jest haczyk?
Są jeszcze tylko 4 takie miejsca. Tylko od Ciebie zależy czy skorzystasz z tej zaskakującej oferty
Termin: 23-24 lipca 2011
Miejsce: Warszawa
Decyduje kolejność zgłoszeń
Cena: 510 zł
Szkolenia sprzedażowe
Prowadzimy szkolenia dedykowane dla kadry menedżerskie, prowadzimy szkolenia dedykowane dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych jak i proawadzimy szkolenia rozwojowe.
