Sztuka perswazji - Usluger.pl

Z pewnością niejednokrotnie zdarzyło nam się słyszeć od sprzedawców, że ta sukienka wyjątkowo do nas pasuje, chociaż tak naprawdę czułyśmy się w niej fatalnie. Wiele z nas wychodziło ze sklepów z zakupionymi rzeczami i produktami, mając przekonanie, że z pewnością w najbliższym czasie nam się przydadzą. Taka sztuka, którą posiada niewielu sprzedawców, nazywana jest sztuką perswazji. Jest ona najczęściej wykorzystywana w trakcie pokazów produktowych, takich materiałów użytkowych jak garnki, magiczne odkurzacze oraz wiele innych. Jeżeli chcesz aby Twoi pracownicy potrafili efektywnie sprzedawać i wywołać u klienta potrzebę posiadania danego produktu, odszukaj w tym katalogu szkolenia ze sztuki perswazji.

Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji.

Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/cross-selling-i-up-selling-czyli-maksymalizowanie-zyskow-z-jednej-transakcji-2019-08-01-lodz.html

Cena: 1480 zł

Techniki wywierania wpływu

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

WPROWADZENIE
 Dlaczego nie możemy się dogadać 
 Model procesu komunikacji interpersonalnej
 Etapy procesu komunikacji
 Zakłócenia i bariery komunikacyjne

NARZĘDZIA I UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE
 Kanały komunikacji, ich znaczenie i spójność
 Język, słownictwo i „wszechświaty” pojęć
 Praca głosem i retoryka
 Język ciała i proksemika
 Asertywność w komunikacji - mapa

FORMUŁOWANIE PRZEKAZU
 Definiowanie celu rozmowy i plan/struktura
 Treść merytoryczna
 Język ocen a język opinii
 Pułapki językowe i wyrażenia językowe utrudniające komunikację
 Komunikaty ty i komunikaty ja
 Aktywne słuchanie
 Test aktywnego słuchania – słuchanie empatyczne
 Forma przekazu komunikacyjnego (język, sposób mówienia)

POTRZEBY KLIENTÓW A SKUTECZNOŚĆ W KOMUNIKACJI
Psychologiczne potrzeby ludzkie - jak je wykorzystać
 Typy rozmówców – jak wpływać na różne charaktery
 Techniki analizy transakcyjnej w komunikacji
 Określanie wrażliwych punktów rozmówcy
 Rozpoznawanie płaszczyzn wywierania wpływu
 Praktyczne metody na dobre pierwsze wrażenie
 Techniki szybkiego zdobywania zaufania rozmówcy

WYPOWIEDŹ SUGESTYWNA
 Argumenty racjonalne i emocjonalne
 Język a autorytet
 Nawiązywanie do doświadczeń
 Kolejność argumentów
 Przechwytywanie inicjatywy w rozmowie
 Kierowanie rozmową przy pomocy pytań
 Zasady wykorzystania pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących
 Zasady formułowania pytań alternatywnych i hipotetycznych
 Sztuka odpowiedzi na trudne pytania

OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTA
 Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
 Dlaczego klienci mają obiekcje i zastrzeżenia
 Obiekcje rzeczywiste i ukryte
 Rodzaje obiekcji
 Podejście do obiekcji i dlaczego nie należy się ich obawiać
 Podstawowe techniki omijania obiekcji
- Wysłuchanie
- Pominięcie
- Technika filtra
- Metoda referencyjno-buforowa
- Techniki dodatkowe – „Stopa w drzwi/Drzwiami w twarz”

BUDOWANIE SKUTECZNEJ ARGUMENTACJI
 Metody skutecznej argumentacji
- opartej o prezentacje korzyści
- opartej o frazy i ciągi logiczne
 Podstawowe strategie perswazyjne

WYWIERANIE WPŁYWU
 Definicja wywierania wpływu społecznego
 Socjotechnika czy manipulacja – poszukiwanie granic
 Komunikacja niewerbalna w procesie wywierania wpływu
 Kontakt wzrokowy jako narzędzie wywierania wpływu
 Głos jako narzędzie wywierania wpływu
 Mimika i gesty jako narzędzie wywierania wpływu

PODSTAWOWE REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU
 Społeczny dowód słuszności
 Reguła wzajemności
 Reguła autorytetu
 Reguła niedostępności
 Reguła kontrastu
 Reguła „lubienia”
 Reguła straconej szansy
 Reguła konsekwencji

JĘZYKOWE NARZĘDZIA WYWIERANIA WPŁYWU
 Etykiety” językowe
 Słowo „nie”
 Słowo „ale”
 Implikowany skutek
 Presupozycje

Szkolenie - trening asertywności

Wykonawca: MG Centrum Szkoleń i Korepetycji Marta Gwiżdż-Pikor

W ramach szkolenia dowiesz się jak stać się bardziej asertywną osobą i jak zwiększyć występowanie słowa "NIE" w swoich wypowiedziach.

Cena: 259 zł

Autoprezentacja w procesie sprzedaży

Wykonawca: Beata Kozak -Łatkowska Progress - Szkolenia - Doradztwo

Jednodniowe szkolenie warsztatowe dla handlowców i pracowników obsługi klienta.
1.Prezentacja, autoprezentacja i autopromocja
2.Kształtowanie wizerunku
3.Autoprezentacja bez tajemnic
4.Jak prezentować, żeby odbiorca widział to co chcę pokazać (a nie to- co widać)
5.Siła pierwszego wrażenia
6.Komunikacja werbalna i niewerbalna - siła małych gestów i mocnych słów
7.Zakłócenia komunikacyjne
8.Moje “3 minuty” – ćwiczymy autopromocję
9.Obszary do rozwoju w mojej prezentacji – wnioski
10.Po co to wszystko? – podsumowanie warsztatu

Cena: 2800 zł

PERSWAZJA w dobrym stylu

Wykonawca: Agencja Wizerunku i Rozwoju Cambiar Beata Piasny

Poznanie możliwości perswazji już na samym początku daje nam przynajmniej podwójne korzyści. Po pierwsze dzięki poznaniu konkretnych narzędzi i technik można niejednokrotnie przekonać innych do swoich racji i jednocześnie przedstawić swoje stanowisko w bardzo atrakcyjny sposób. Z drugiej strony możemy radzić sobie z pewnymi „trikami” dobiegającymi z otoczenia, czyli świadomie wychwycić pewne nieprawidłowości i nie zgadzać się na nie.

CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników różnic pomiędzy perswazją a manipulacją w celu uświadomienia sobie ich stosowania i możliwości ustrzeżenia się przed różnorodnymi technikami stosowanymi przez innych ludzi.

Skuteczna sprzedaż – jak doprowadzić do: „tak”, słysząc: „

Wykonawca: Agencja Rozwoju Pomorza, Akademia Edukacji Regionalnej

Cel szkolenia:



• Uzyskanie wiedzy o procesie sprzedaży i kluczowych elementach obsługi Klienta.
• Zwiększenie umiejętności sprzedażowych Uczestników szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem etapu radzenia sobie z obiekcjami Klienta.
• Spojrzenie na proces sprzedaży przez pryzmat radzenia sobie z odmową Klienta: wykorzystanie skutecznego zbadania potrzeb i prezentacji produktu do zapobiegania i radzenia sobie z „nie”.
•Zwiększenie umiejętności dopasowania się do potrzeb psychologicznych Klienta i wykorzystania własnego potencjału interpersonalnego do budowania satysfakcjonujących relacji z Klientami.

Cena: 650 zł

Prestiżowe szkolenie w lipcu po kosztach-zakład właścicieli. Aktua

Wykonawca: Akademia Nauki i Umysłu Głaz

Zastanawiasz się o co w tym wszystkim chodzi?
W wyniku mojego zakładu z współwłaścicielem, o to czy w ciągu zaledwie kilku dni uda się zebrać grupę szkoleniową, otrzymujesz jedyną na rynku, niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w szkoleniu Wywieranie Wpływu całkowicie PO KOSZTACH (najtaniej w całej Polsce)

Gdzie jest haczyk?
Są jeszcze tylko 4 takie miejsca. Tylko od Ciebie zależy czy skorzystasz z tej zaskakującej oferty

Termin: 23-24 lipca 2011
Miejsce: Warszawa

Decyduje kolejność zgłoszeń

Cena: 510 zł

Szkolenia sprzedażowe

Wykonawca: 4SKILLS Centrum Rozwoju Biznesu

Prowadzimy szkolenia dedykowane dla kadry menedżerskie, prowadzimy szkolenia dedykowane dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych jak i proawadzimy szkolenia rozwojowe.