Sztuka perswazji - Usluger.pl
Cross-selling i up-selling, czyli maksymalizowanie zysków
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem maksymalizowania zysków z jednej transakcji.
Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/cross-selling-i-up-selling-czyli-maksymalizowanie-zyskow-z-jednej-transakcji-2019-08-01-lodz.html
Cena: 1480 zł
Techniki wywierania wpływu
WPROWADZENIE
Dlaczego nie możemy się dogadać
Model procesu komunikacji interpersonalnej
Etapy procesu komunikacji
Zakłócenia i bariery komunikacyjne
NARZĘDZIA I UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE
Kanały komunikacji, ich znaczenie i spójność
Język, słownictwo i „wszechświaty” pojęć
Praca głosem i retoryka
Język ciała i proksemika
Asertywność w komunikacji - mapa
FORMUŁOWANIE PRZEKAZU
Definiowanie celu rozmowy i plan/struktura
Treść merytoryczna
Język ocen a język opinii
Pułapki językowe i wyrażenia językowe utrudniające komunikację
Komunikaty ty i komunikaty ja
Aktywne słuchanie
Test aktywnego słuchania – słuchanie empatyczne
Forma przekazu komunikacyjnego (język, sposób mówienia)
POTRZEBY KLIENTÓW A SKUTECZNOŚĆ W KOMUNIKACJI
Psychologiczne potrzeby ludzkie - jak je wykorzystać
Typy rozmówców – jak wpływać na różne charaktery
Techniki analizy transakcyjnej w komunikacji
Określanie wrażliwych punktów rozmówcy
Rozpoznawanie płaszczyzn wywierania wpływu
Praktyczne metody na dobre pierwsze wrażenie
Techniki szybkiego zdobywania zaufania rozmówcy
WYPOWIEDŹ SUGESTYWNA
Argumenty racjonalne i emocjonalne
Język a autorytet
Nawiązywanie do doświadczeń
Kolejność argumentów
Przechwytywanie inicjatywy w rozmowie
Kierowanie rozmową przy pomocy pytań
Zasady wykorzystania pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących
Zasady formułowania pytań alternatywnych i hipotetycznych
Sztuka odpowiedzi na trudne pytania
OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTA
Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
Dlaczego klienci mają obiekcje i zastrzeżenia
Obiekcje rzeczywiste i ukryte
Rodzaje obiekcji
Podejście do obiekcji i dlaczego nie należy się ich obawiać
Podstawowe techniki omijania obiekcji
- Wysłuchanie
- Pominięcie
- Technika filtra
- Metoda referencyjno-buforowa
- Techniki dodatkowe – „Stopa w drzwi/Drzwiami w twarz”
BUDOWANIE SKUTECZNEJ ARGUMENTACJI
Metody skutecznej argumentacji
- opartej o prezentacje korzyści
- opartej o frazy i ciągi logiczne
Podstawowe strategie perswazyjne
WYWIERANIE WPŁYWU
Definicja wywierania wpływu społecznego
Socjotechnika czy manipulacja – poszukiwanie granic
Komunikacja niewerbalna w procesie wywierania wpływu
Kontakt wzrokowy jako narzędzie wywierania wpływu
Głos jako narzędzie wywierania wpływu
Mimika i gesty jako narzędzie wywierania wpływu
PODSTAWOWE REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU
Społeczny dowód słuszności
Reguła wzajemności
Reguła autorytetu
Reguła niedostępności
Reguła kontrastu
Reguła „lubienia”
Reguła straconej szansy
Reguła konsekwencji
JĘZYKOWE NARZĘDZIA WYWIERANIA WPŁYWU
Etykiety” językowe
Słowo „nie”
Słowo „ale”
Implikowany skutek
Presupozycje
Autoprezentacja w procesie sprzedaży
Jednodniowe szkolenie warsztatowe dla handlowców i pracowników obsługi klienta.
1.Prezentacja, autoprezentacja i autopromocja
2.Kształtowanie wizerunku
3.Autoprezentacja bez tajemnic
4.Jak prezentować, żeby odbiorca widział to co chcę pokazać (a nie to- co widać)
5.Siła pierwszego wrażenia
6.Komunikacja werbalna i niewerbalna - siła małych gestów i mocnych słów
7.Zakłócenia komunikacyjne
8.Moje “3 minuty” – ćwiczymy autopromocję
9.Obszary do rozwoju w mojej prezentacji – wnioski
10.Po co to wszystko? – podsumowanie warsztatu
Cena: 2800 zł
PERSWAZJA w dobrym stylu
Poznanie możliwości perswazji już na samym początku daje nam przynajmniej podwójne korzyści. Po pierwsze dzięki poznaniu konkretnych narzędzi i technik można niejednokrotnie przekonać innych do swoich racji i jednocześnie przedstawić swoje stanowisko w bardzo atrakcyjny sposób. Z drugiej strony możemy radzić sobie z pewnymi „trikami” dobiegającymi z otoczenia, czyli świadomie wychwycić pewne nieprawidłowości i nie zgadzać się na nie.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników różnic pomiędzy perswazją a manipulacją w celu uświadomienia sobie ich stosowania i możliwości ustrzeżenia się przed różnorodnymi technikami stosowanymi przez innych ludzi.
Skuteczna sprzedaż – jak doprowadzić do: „tak”, słysząc: „
Cel szkolenia:
• Uzyskanie wiedzy o procesie sprzedaży i kluczowych elementach obsługi Klienta.
• Zwiększenie umiejętności sprzedażowych Uczestników szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem etapu radzenia sobie z obiekcjami Klienta.
• Spojrzenie na proces sprzedaży przez pryzmat radzenia sobie z odmową Klienta: wykorzystanie skutecznego zbadania potrzeb i prezentacji produktu do zapobiegania i radzenia sobie z „nie”.
•Zwiększenie umiejętności dopasowania się do potrzeb psychologicznych Klienta i wykorzystania własnego potencjału interpersonalnego do budowania satysfakcjonujących relacji z Klientami.
Cena: 650 zł
Prestiżowe szkolenie w lipcu po kosztach-zakład właścicieli. Aktua
Zastanawiasz się o co w tym wszystkim chodzi?
W wyniku mojego zakładu z współwłaścicielem, o to czy w ciągu zaledwie kilku dni uda się zebrać grupę szkoleniową, otrzymujesz jedyną na rynku, niepowtarzalną okazję wzięcia udziału w szkoleniu Wywieranie Wpływu całkowicie PO KOSZTACH (najtaniej w całej Polsce)
Gdzie jest haczyk?
Są jeszcze tylko 4 takie miejsca. Tylko od Ciebie zależy czy skorzystasz z tej zaskakującej oferty
Termin: 23-24 lipca 2011
Miejsce: Warszawa
Decyduje kolejność zgłoszeń
Cena: 510 zł
Szkolenia sprzedażowe
Prowadzimy szkolenia dedykowane dla kadry menedżerskie, prowadzimy szkolenia dedykowane dla sprzedawców i przedstawicieli handlowych jak i proawadzimy szkolenia rozwojowe.