Techniki negocjacji - Usluger.pl
Negocjacje zakupowe w praktyce
Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników oraz dostarczenie praktycznych narzędzi negocjacyjnych.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
mini wykład
warsztat z dużą ilością ćwiczeń i przykładami z życia.
Szkolenie polecamy dla:
kupców,
pracowników działu zakupów,
przedsiębiorców,
osób pragnących poszerzyć swoją praktyczną wiedzę z zakresu negocjacji zakupowych.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/negocjacje-zakupowe-w-praktyce-2019-09-12-poznan.html
Cena: 1480 zł
Efektywne negocjacje sprzedażowe
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem.
Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/efektywne-negocjacje-sprzedazowe-jak-wynegocjowac-korzystniejsze-warunki-i-nie-straci-klienta-2019-09-26-poznan.html
Cena: 1480 zł
Negocjacyjne wywieranie wpływu
Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.
Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/negocjacyjne-wywieranie-wplywu-2019-09-09-wroclaw.html
Cena: 1480 zł
Negocjacje w biznesie
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/negocjacje-w-biznesie-2020-02-03-krakow.html
Cena: 1580 zł
Profesjonalne negocjacje
Wprowadzenie
Powitanie uczestników
Wprowadzenie do tematyki szkolenia
Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program
Zapoznanie uczestników z celami szkolenia
Omówienie programu szkolenia i dydaktyki
Proces negocjacji
Cechy profesjonalnego negocjatora
Style prowadzenia negocjacji
Styl negocjacji „miękkich”
Styl negocjacji „twardych”
Styl negocjacji „win-win”
Autodiagnoza uczestników szkolenia
Własne silne i słabsze strony
Jaki styl negocjowania wybrać?
Dopasowanie stylów negocjacji do konkretnych sytuacji
Określenie faz / etapów / negocjacji
Przygotowanie negocjacji
Określenie celów negocjacji
Definiowanie zmiennych negocjacyjnych
Określenie zakresu zmiennych negocjacyjnych
Określanie wartości zmiennych negocjacyjnych
Strategia wprowadzania zmiennych do negocjacji
Opracowanie matrycy negocjacyjnej
BATNA / WATNA
Rozumienie i analiza interesów w negocjacjach
Użyteczna dokumentacja w negocjacjach
Gra negocjacyjna
Techniki kontroli przebiegu negocjacji
Podstawowe taktyki negocjacyjne sprzedających / kupujących
Podział i zastosowanie taktyk negocjacyjnych w sytuacji zakupu
Taktyki negocjacyjne kupującego w poszczególnych etapach procesu kupna / sprzedaży
Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Jak znaleźć rozwiązanie? Sformułowanie problemu (zadania)
Strategia celów cząstkowych
Komunikacja w negocjacjach
Struktura i etapy właściwej komunikacji w negocjacjach
Problemy i błędy komunikacyjne
Techniki zadawania pytań w procesie negocjacji
Zasady aktywnego słuchania
Jawna i ukryta komunikacja w sytuacjach interpersonalnych.
Komunikacja niewerbalna w procesie negocjacji
Emocje a negocjacje
Gra negocjacyjna „Czerwony – Czarny”
Agresja w negocjacjach
Asetywność, Empatia, Agresja w negocjacjach
Stres i sposoby radzenia sobie ze stresem w negocjacjach
Psychologia i psychomanipulacja w negocjacjach
Psychologiczne aspekty funkcjonowania człowieka w procesie negocjacji
Manipulacja i perswazja w negocjacjach
Przeciwstawianie się manipulacjom w negocjacjach
Techniki wywierania wpływu
Metody skutecznej argumentacji
Opartej o prezentację korzyści
Opartej o frazy i ciągi logiczne
Opartej o materiały wizualne i graficzne
Wybrane techniki wywierania wpływu
Społeczny dowód słuszności
Reguła wzajemności
Reguła autorytetu
Reguła niedostępności
Reguła kontrastu
Reguła straconej szansy
Podsumowanie/Zakończenie
Negocjacje cenowe
Szkolenie negocjacyjne, którego podstawową cechą jest praktykowanie obrony ceny.
Negocjacje z sieciami
Duże oczekiwania ze strony firmy i ryzyko porażki, często wpływają na poziom stresu u handlowców, którym zależy na realizacji celów i zamknięciu sprzedaży. Im większa presja, tym większe prawdopodobieństwo zaistnienia sytuacji, w której handlowiec mimo dużego doświadczenia ulega presji, dekoncentruje się, traci zimną krew, a takiej okazji kupcy sieciowi zazwyczaj nie przegapiają.
Czym negocjacje z sieciami różnią się od standardowych? Obu stronom zależy na maksymalnych wynikach, wymianie informacji, dobrej ekspozycji towarów i domknięciu całego procesu. Podstawowe różnice to długość przygotowania do procesu, wartość zamówień czy wysoki zakres spełnienia sztywnych warunków handlowych. Mimo wszystko kupcy podkreślają, że oprócz części merytorycznej i oferowanego asortymentu, bardzo wiele w trakcie negocjacji zależy m.in. od przygotowania handlowców, ich umiejętności słuchania, odpowiadania na potrzeby, odporności, kontrolowania zachowań i pewności siebie, czyli elementów miękkich, które składają się na warsztat wprawnego / profesjonalnego negocjatora.
Na naszych warsztatach poszerzymy wiedzę oraz wzbogacimy umiejętności uczestników m.in. w zakresie: przygotowania planu i strategii negocjacji, sposobów i kanałów zdobywania istotnych informacji, dobierania odpowiedniej argumentacji, tworzenia partnerskich warunków współpracy, reagowania na manipulacje, budowania pewności siebie, asertywnej komunikacji czy rodzajów i stylów gier negocjacyjnych.
Więcej informacji na www.rhrplus.pl
Negocjacje zakupowe
Dział Zakupów mimo, że ma swoje cele i jest rozliczany z efektów, to został wyposażony przez wiele świadomych firm w narzędzia ułatwiające pracę i wzmacniające pozycję negocjacyjną. Zaczynając od monitorowania działań rynkowych, przez nieoficjalne kanały informacyjne, kończąc na szkoleniach. Często ten ostatni element decyduje o wzorowym przygotowaniu negocjatorów. Dziesiątki przećwiczonych spotkań, zespołowe burze mózgów, wypracowanie najlepszych rozwiązań czy skuteczne posługiwanie się mową ciała to tylko jedne z nielicznych elementów, które pozwolą zbudować nam obraz wprawnego kupca. Najważniejsze oczywiście jest doświadczenie, jednak musi być ono poparte solidnym treningiem.
Na warsztatach przećwiczymy wraz z działem zakupów m.in. techniki i metody prowadzenia negocjacji zakupowych, reagowanie na manipulacje ze strony handlowców, przygotowanie do procesu negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, identyfikowanie oraz interpretowanie sygnałów oraz zachowań naszego dostawcy.
Więcej informacji na: http://rhrplus.pl/negocjacje-zakupowe
TECHNIKI OBRONY CENY - NEGOCJACJE
Baccata Enterprise Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach otwartych z:
TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
Założenia i cel projektu:
Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom niezbędnej wiedzy i narzędzi do doskonalenia umiejętności rozmów o cenach i negocjacji handlowych oraz kontrolowania emocji podczas trudnych sytuacji w pracy handlowca. Uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą na konkretnych realnych sytuacjach sprzedażowych z ich życia zawodowego odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe oraz skuteczną prezentację oferty. Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy w codziennej pracy mają do czynienia z klientem i chcą doskonalić rozmowy o cenie oraz umiejętności negocjacyjne szeroko pojęte .
W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli:
zapoznać się z technikami obrony ceny
pogłębić wiedzę jak perswazyjnie i skutecznie odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia Klientów
pogłębić wiedzę jak reagować, gdy ktoś wysunie argument konkurencji
zaznajomić się ze sposobem prezentowania oferty w sposób, który spowoduje odpowiednie postrzeganie ceny przez Klienta
poznać techniki negocjacji ceny dotyczące Twoich produktów czy usług
Czas trwania:
1 dzień – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi w salach szkoleniowych Warszawa – Mokotów
Grupa docelowa:
Specjaliści ds. Sprzedaży , Managerowie Sprzedaży, Handlowcy
Program szkolenia:
Psychologiczny aspekt ceny – jak przedstawiać cenę, aby „nie straszyła”.
Jak nasze ceny odbierają klienci
Sposoby podawania cen, aby nie wywoływały sprzeciwu partnera negocjacji
2. Prezentacja produktu bez podawania ceny
Wartość a cena
Powody, dla których kupujemy a sposób prezentacji produktu
Jak negocjować, aby cena nie była dominantą rozmów handlowych
Metoda "kanapki" - jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom
Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys
Metoda porównywania - są rzeczy które kosztują znacznie więcej
Metoda kompaktowa - w zestawie taniej
Metoda inwestycyjna - szczególnie w dobie kryzysu warto dobrze inwestować
Metoda bilansowa - ile stracę gdy nie kupię?
Techniki negocjacji ceny
Reagowanie na obiekcje cenowe partnera
Taktyka klienta jako podstawa do zmiany własnej koncepcji negocjacji
Asertywność w negocjacjach – umiejętność zarządzania emocjami.
Metodyka prowadzenia szkoleń:
Nasze szkolenia opierają się w 85% na formie warsztatowej
Forma szkolenia ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału poprzez:
- Interaktywny warsztat z cuse study
- Ćwiczenia
- Dyskusje moderowane
- Feedback trenera
- Odgrywanie ról
- Interaktywne mini-wykłady
- Gry i zabawy szkoleniowe
Negocjacje handlowe
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW PO SZKOLENIU
Rozwinie umiejętności osiągania zamierzonych rezultatów, będzie potrafiła przygotować się do procesu negocjacji, odkrywać interesy drugiej strony, skutecznie argumentować własną ofertę, przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom, efektywnie komunikować się z trudnym klientem, dobrać właściwe strategie i techniki oraz dostosować je do konkretnych sytuacji negocjacyjnych, zapozna się z metodą radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w negocjacjach
Szkolenie z negocjacji w formie Poligonu Handlowego
Szkolenie z telemarketingu w formie Poligonu Handlowego, to ciągłe ćwiczenia i symulacje - nie posiada jednolitego programu. Trener w zależności od potrzeb na bieżąco modyfikuje przebieg szkolenia, aby uczestnicy mogli przećwiczyć to, co jest im najbardziej potrzebne.
Na szkoleniu pracujemy w małych grupach – max 6 osób! W kilkunastoosobowej grupie na szkoleniu warsztatowym nie ma szansy na prawdziwą pracę z doskonaleniem kompetencji negocjatora. Można tylko pewne rzeczy omówić, przećwiczyć, zademonstrować. Natomiast podczas szkolenia z negocjacji w formie Poligonu Handlowego pracuje maksymalnie 6 osób (lub mniej), dzięki czemu szkolenie jest bardzo intensywne i mocno zindywidualizowane.
Podczas szkolenia skupiamy się na rozwoju umiejętności i postaw - ćwiczymy to, co jest najważniejsze, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie efektywności pracy negocjatora, czyli umiejętności.
Cena: 1090 zł
Coaching personalny łódź
Coaching negocjacyjny jest spersonalizowanym produktem mającym na celu poprawienie aktualnych wyników w dziale zakupów.
Prowadzony przez eksperta z 20 letnim doświadczeniem negocjacyjnym w międzynarodowych korporacjach,podczas projektu z klientem skupiamy się na analizie aktualnych kontraktów, weryfikacji cen konkurencji, sposobów pozyskiwania informacji, tworzenia zapytań ofertowych jak również przygotowania się do negocjacji i przeprowadzenia negocjacji handlowych. Ważnym elementem który będziemy poruszać podczas coaching'u będzie bezpieczeństwo firmy związane z zakupami.
Negocjacje szkolenie Trójmiasto
„Walka Dawida z Goliatem - czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?”
Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień” wcale nie mniej istotne i przynoszące często podobne efekty. Szukając odpowiedzi na pytanie o znaczenie postawy w stosunku do znajomości technik negocjacyjnych można od razu stwierdzić, że w skutecznych negocjacjach ważne jest wszystko!
Idealny obraz negocjatora to połączenie tych dwóch podstawowych elementów w całość.
W życiu jednak nie zawsze mamy możliwość spotykać się z podobnie idealnie działającymi negocjatorami. Dlatego nasz warsztat ma pomóc nie tylko w poznaniu i utrwalaniu pozytywnych postaw i metod negocjacji, ale da też narzędzia do obrony przed bezpardonową manipulacją i bezwzględnymi technikami presji i wpływu psychologicznego dla załatwienia wyłącznie własnych celów.
Zakres tematyczny szkolenia to:
Dzie
Cena: 790 zł
Skuteczna komunikacja bezpośrednia, techniki sprzedaży - szkolenie
Harmonogram szkolenia w Lublinie z technik sprzedaży bezpośredniej:
Wprowadzenie. Jaki powinien być Przedstawiciel Handlowy i kto może nim zostać?
Tajemnica 5 punktów sprzedaży. Omówienie i ćwiczenia pierwszego z 5 punktów sprzedaży
Dochodzenia do sedna sprawy. Omówienie drugiego z 5 punktów sprzedaży (połączenie teorii z praktyką)
Jak to powiedzieć żeby nie przegadać. Omówienie trzeciego z 5 punktów sprzedaży (połączenie teorii z praktyką)
Zbijanie objekcji
Techniki finalizacji sprzedaży
Nastawienie i nawiązanie kontaktu z klientem
Zapraszamy Unlimited Group Polska Centrum Szkoleń
Negocjacje w biznesie
Realizowane cele
Uczestnicy szkolenia poznają skuteczne techniki i strategie negocjacyjne,
nabędą wiedzę z zakresu komunikowania się podczas procesu negocjacji,
Dowiedzą się w jaki sposób przygotować się do negocjacji i przejść przez kolejne etapy procesu.
Nauczą się wykorzystywać poznane techniki negocjacyjne w praktyce.
Będą potrafili wyjść z impasu negocjacyjnego oraz jak zbudować klimat porozumienia jak i zachować postawę asertywną.
Zrozumieją, jak ważny jest etap przygotowania do negocjacji,
konsekwencje działania różnych stylów negocjacyjnych oraz poznają różnice między postawą uległą a asertywną.
Cena: 790 zł