Techniki negocjacji - Usluger.pl

Negocjacja to najistotniejszy element w kontaktach zawodowo-biznesowych. Jest to główny wyznacznik działalności firmy na rynku. Jeżeli brakuje Ci pewności siebie, nie potrafisz negocjować i walczyć o swoje, możesz zostać zjedzony na rynku przez konkurencję. Techniki negocjacji to szkolenie, przeznaczone przede wszystkim dla kadry kierowniczej, zarządzającej i podejmującej kluczowe decyzje dla firmy. Negocjacjami fachowo nazywa się sposób komunikacji w biznesie aby osiągnąć pomiędzy partnerami porozumienie. Na szkoleniu zyskasz umiejętność pracowania z emocjami oraz opanujesz techniki kontrolowania stresu. Dowiesz się co to negocjacje twarde oraz miękkie.

Negocjacje zakupowe w praktyce

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników oraz dostarczenie praktycznych narzędzi negocjacyjnych.



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

mini wykład
warsztat z dużą ilością ćwiczeń i przykładami  z życia.


Szkolenie polecamy dla:

kupców,
pracowników działu zakupów,
przedsiębiorców,
osób pragnących poszerzyć swoją praktyczną wiedzę z zakresu negocjacji zakupowych.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/negocjacje-zakupowe-w-praktyce-2019-09-12-poznan.html

Cena: 1480 zł

Efektywne negocjacje sprzedażowe

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem.

Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/efektywne-negocjacje-sprzedazowe-jak-wynegocjowac-korzystniejsze-warunki-i-nie-straci-klienta-2019-09-26-poznan.html

Cena: 1480 zł

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.



Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/negocjacyjne-wywieranie-wplywu-2019-09-09-wroclaw.html

Cena: 1480 zł

Negocjacje w biznesie

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/negocjacje-w-biznesie-2020-02-03-krakow.html

Cena: 1580 zł

Profesjonalne negocjacje

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

Wprowadzenie
 Powitanie uczestników
 Wprowadzenie do tematyki szkolenia
 Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program
 Zapoznanie uczestników z celami szkolenia
 Omówienie programu szkolenia i dydaktyki

Proces negocjacji
 Cechy profesjonalnego negocjatora
 Style prowadzenia negocjacji
­ Styl negocjacji „miękkich”
­ Styl negocjacji „twardych”
­ Styl negocjacji „win-win”
 Autodiagnoza uczestników szkolenia
 Własne silne i słabsze strony
 Jaki styl negocjowania wybrać?
 Dopasowanie stylów negocjacji do konkretnych sytuacji
 Określenie faz / etapów / negocjacji

Przygotowanie negocjacji
 Określenie celów negocjacji
 Definiowanie zmiennych negocjacyjnych
 Określenie zakresu zmiennych negocjacyjnych
 Określanie wartości zmiennych negocjacyjnych
 Strategia wprowadzania zmiennych do negocjacji
 Opracowanie matrycy negocjacyjnej
 BATNA / WATNA
 Rozumienie i analiza interesów w negocjacjach
 Użyteczna dokumentacja w negocjacjach
 Gra negocjacyjna

Techniki kontroli przebiegu negocjacji
 Podstawowe taktyki negocjacyjne sprzedających / kupujących
 Podział i zastosowanie taktyk negocjacyjnych w sytuacji zakupu
 Taktyki negocjacyjne kupującego w poszczególnych etapach procesu kupna / sprzedaży
 Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach
 Jak znaleźć rozwiązanie? Sformułowanie problemu (zadania)
 Strategia celów cząstkowych

Komunikacja w negocjacjach
 Struktura i etapy właściwej komunikacji w negocjacjach
 Problemy i błędy komunikacyjne
 Techniki zadawania pytań w procesie negocjacji
 Zasady aktywnego słuchania
 Jawna i ukryta komunikacja w sytuacjach interpersonalnych.
 Komunikacja niewerbalna w procesie negocjacji

Emocje a negocjacje
 Gra negocjacyjna „Czerwony – Czarny”
 Agresja w negocjacjach
 Asetywność, Empatia, Agresja w negocjacjach
 Stres i sposoby radzenia sobie ze stresem w negocjacjach

Psychologia i psychomanipulacja w negocjacjach
 Psychologiczne aspekty funkcjonowania człowieka w procesie negocjacji
 Manipulacja i perswazja w negocjacjach
 Przeciwstawianie się manipulacjom w negocjacjach
 Techniki wywierania wpływu
 Metody skutecznej argumentacji
­ Opartej o prezentację korzyści
­ Opartej o frazy i ciągi logiczne
­ Opartej o materiały wizualne i graficzne

Wybrane techniki wywierania wpływu
 Społeczny dowód słuszności
 Reguła wzajemności
 Reguła autorytetu
 Reguła niedostępności
 Reguła kontrastu
 Reguła straconej szansy

Podsumowanie/Zakończenie

Negocjacje cenowe

Wykonawca: avbc Polska Sp. z o.o.

Szkolenie negocjacyjne, którego podstawową cechą jest praktykowanie obrony ceny.

Negocjacje z sieciami

Wykonawca: RHR +

Duże oczekiwania ze strony firmy i ryzyko porażki, często wpływają na poziom stresu u handlowców, którym zależy na realizacji celów i zamknięciu sprzedaży. Im większa presja, tym większe prawdopodobieństwo zaistnienia sytuacji, w której handlowiec mimo dużego doświadczenia ulega presji, dekoncentruje się, traci zimną krew, a takiej okazji kupcy sieciowi zazwyczaj nie przegapiają.

Czym negocjacje z sieciami różnią się od standardowych? Obu stronom zależy na maksymalnych wynikach, wymianie informacji, dobrej ekspozycji towarów i domknięciu całego procesu. Podstawowe różnice to długość przygotowania do procesu, wartość zamówień czy wysoki zakres spełnienia sztywnych warunków handlowych. Mimo wszystko kupcy podkreślają, że oprócz części merytorycznej i oferowanego asortymentu, bardzo wiele w trakcie negocjacji zależy m.in. od przygotowania handlowców, ich umiejętności słuchania, odpowiadania na potrzeby, odporności, kontrolowania zachowań i pewności siebie, czyli elementów miękkich, które składają się na warsztat wprawnego / profesjonalnego negocjatora.

Na naszych warsztatach poszerzymy wiedzę oraz wzbogacimy umiejętności uczestników m.in. w zakresie: przygotowania planu i strategii negocjacji, sposobów i kanałów zdobywania istotnych informacji, dobierania odpowiedniej argumentacji, tworzenia partnerskich warunków współpracy, reagowania na manipulacje, budowania pewności siebie, asertywnej komunikacji czy rodzajów i stylów gier negocjacyjnych.

Więcej informacji na www.rhrplus.pl

Negocjacje zakupowe

Wykonawca: RHR +

Dział Zakupów mimo, że ma swoje cele i jest rozliczany z efektów, to został wyposażony przez wiele świadomych firm w narzędzia ułatwiające pracę i wzmacniające pozycję negocjacyjną. Zaczynając od monitorowania działań rynkowych, przez nieoficjalne kanały informacyjne, kończąc na szkoleniach. Często ten ostatni element decyduje o wzorowym przygotowaniu negocjatorów. Dziesiątki przećwiczonych spotkań, zespołowe burze mózgów, wypracowanie najlepszych rozwiązań czy skuteczne posługiwanie się mową ciała to tylko jedne z nielicznych elementów, które pozwolą zbudować nam obraz wprawnego kupca. Najważniejsze oczywiście jest doświadczenie, jednak musi być ono poparte solidnym treningiem.

Na warsztatach przećwiczymy wraz z działem zakupów m.in. techniki i metody prowadzenia negocjacji zakupowych, reagowanie na manipulacje ze strony handlowców, przygotowanie do procesu negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, identyfikowanie oraz interpretowanie sygnałów oraz zachowań naszego dostawcy.

Więcej informacji na: http://rhrplus.pl/negocjacje-zakupowe

TECHNIKI OBRONY CENY - NEGOCJACJE

Wykonawca: Baccata Enterprise Sp. z o.o.

Baccata Enterprise Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach otwartych z:

TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE

Założenia i cel projektu:

Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom niezbędnej wiedzy i narzędzi do doskonalenia umiejętności rozmów o cenach i negocjacji handlowych oraz kontrolowania emocji podczas trudnych sytuacji w pracy handlowca. Uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą na konkretnych realnych sytuacjach sprzedażowych z ich życia zawodowego odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe oraz skuteczną prezentację oferty. Szkolenie adresowane jest do wszystkich, którzy w codziennej pracy mają do czynienia z klientem i chcą doskonalić rozmowy o cenie oraz umiejętności negocjacyjne szeroko pojęte .

W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli:

zapoznać się z technikami obrony ceny
pogłębić wiedzę jak perswazyjnie i skutecznie odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia Klientów
pogłębić wiedzę jak reagować, gdy ktoś wysunie argument konkurencji
zaznajomić się ze sposobem prezentowania oferty w sposób, który spowoduje odpowiednie postrzeganie ceny przez Klienta
poznać techniki negocjacji ceny dotyczące Twoich produktów czy usług

Czas trwania:

1 dzień – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi w salach szkoleniowych Warszawa – Mokotów

Grupa docelowa:

Specjaliści ds. Sprzedaży , Managerowie Sprzedaży, Handlowcy

Program szkolenia:

Psychologiczny aspekt ceny – jak przedstawiać cenę, aby „nie straszyła”.
Jak nasze ceny odbierają klienci
Sposoby podawania cen, aby nie wywoływały sprzeciwu partnera negocjacji

2. Prezentacja produktu bez podawania ceny
Wartość a cena
Powody, dla których kupujemy a sposób prezentacji produktu

Jak negocjować, aby cena nie była dominantą rozmów handlowych
Metoda "kanapki" - jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom
Metoda oszczędnościowa - idealna na kryzys
Metoda porównywania - są rzeczy które kosztują znacznie więcej
Metoda kompaktowa - w zestawie taniej
Metoda inwestycyjna - szczególnie w dobie kryzysu warto dobrze inwestować
Metoda bilansowa - ile stracę gdy nie kupię?

Techniki negocjacji ceny
Reagowanie na obiekcje cenowe partnera
Taktyka klienta jako podstawa do zmiany własnej koncepcji negocjacji

Asertywność w negocjacjach – umiejętność zarządzania emocjami.

Metodyka prowadzenia szkoleń:

Nasze szkolenia opierają się w 85% na formie warsztatowej
Forma szkolenia ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału poprzez:

- Interaktywny warsztat z cuse study
- Ćwiczenia
- Dyskusje moderowane
- Feedback trenera
- Odgrywanie ról
- Interaktywne mini-wykłady
- Gry i zabawy szkoleniowe

Negocjacje w biznesie

Wykonawca: MG Centrum Szkoleń i Korepetycji Marta Gwiżdż-Pikor

W ramach szkolenia dowiesz się jak skutecznie przeprowadzać negocjacje w biznesie.

Cena: 239 zł

Negocjacje handlowe

Wykonawca: Musiałowski Dt Bonum

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW PO SZKOLENIU

Rozwinie umiejętności osiągania zamierzonych rezultatów, będzie potrafiła przygotować się do procesu negocjacji, odkrywać interesy drugiej strony, skutecznie argumentować własną ofertę, przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom, efektywnie komunikować się z trudnym klientem, dobrać właściwe strategie i techniki oraz dostosować je do konkretnych sytuacji negocjacyjnych, zapozna się z metodą radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w negocjacjach

Szkolenie z negocjacji w formie Poligonu Handlowego

Wykonawca: Biznes Edukator Sp. z o.o.

Szkolenie z telemarketingu w formie Poligonu Handlowego, to ciągłe ćwiczenia i symulacje - nie posiada jednolitego programu. Trener w zależności od potrzeb na bieżąco modyfikuje przebieg szkolenia, aby uczestnicy mogli przećwiczyć to, co jest im najbardziej potrzebne.
Na szkoleniu pracujemy w małych grupach – max 6 osób! W kilkunastoosobowej grupie na szkoleniu warsztatowym nie ma szansy na prawdziwą pracę z doskonaleniem kompetencji negocjatora. Można tylko pewne rzeczy omówić, przećwiczyć, zademonstrować. Natomiast podczas szkolenia z negocjacji w formie Poligonu Handlowego pracuje maksymalnie 6 osób (lub mniej), dzięki czemu szkolenie jest bardzo intensywne i mocno zindywidualizowane.
Podczas szkolenia skupiamy się na rozwoju umiejętności i postaw - ćwiczymy to, co jest najważniejsze, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie efektywności pracy negocjatora, czyli umiejętności.

Cena: 1090 zł

Coaching personalny łódź

Wykonawca: UDANE- NEGOCJAJCE

Coaching negocjacyjny jest spersonalizowanym produktem mającym na celu poprawienie aktualnych wyników w dziale zakupów.
Prowadzony przez eksperta z 20 letnim doświadczeniem negocjacyjnym w międzynarodowych korporacjach,podczas projektu z klientem skupiamy się na analizie aktualnych kontraktów, weryfikacji cen konkurencji, sposobów pozyskiwania informacji, tworzenia zapytań ofertowych jak również przygotowania się do negocjacji i przeprowadzenia negocjacji handlowych. Ważnym elementem który będziemy poruszać podczas coaching'u będzie bezpieczeństwo firmy związane z zakupami.

Negocjacje szkolenie Trójmiasto

Wykonawca: J&j Grupa Szkoleniowo Doradcza

„Walka Dawida z Goliatem - czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?”

Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień” wcale nie mniej istotne i przynoszące często podobne efekty. Szukając odpowiedzi na pytanie o znaczenie postawy w stosunku do znajomości technik negocjacyjnych można od razu stwierdzić, że w skutecznych negocjacjach ważne jest wszystko!
Idealny obraz negocjatora to połączenie tych dwóch podstawowych elementów w całość.
W życiu jednak nie zawsze mamy możliwość spotykać się z podobnie idealnie działającymi negocjatorami. Dlatego nasz warsztat ma pomóc nie tylko w poznaniu i utrwalaniu pozytywnych postaw i metod negocjacji, ale da też narzędzia do obrony przed bezpardonową manipulacją i bezwzględnymi technikami presji i wpływu psychologicznego dla załatwienia wyłącznie własnych celów.


Zakres tematyczny szkolenia to:

Dzie

Cena: 790 zł

Skuteczna komunikacja bezpośrednia, techniki sprzedaży - szkolenie

Wykonawca: Unlimited Group Polska

Harmonogram szkolenia w Lublinie z technik sprzedaży bezpośredniej:

Wprowadzenie. Jaki powinien być Przedstawiciel Handlowy i kto może nim zostać?
Tajemnica 5 punktów sprzedaży. Omówienie i ćwiczenia pierwszego z 5 punktów sprzedaży
Dochodzenia do sedna sprawy. Omówienie drugiego z 5 punktów sprzedaży (połączenie teorii z praktyką)
Jak to powiedzieć żeby nie przegadać. Omówienie trzeciego z 5 punktów sprzedaży (połączenie teorii z praktyką)
Zbijanie objekcji
Techniki finalizacji sprzedaży
Nastawienie i nawiązanie kontaktu z klientem

Zapraszamy Unlimited Group Polska Centrum Szkoleń