Techniki sprzedaży - Usluger.pl
Efektywne Techniki sprzedaży
Szkolenie EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY pokaże, jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.
Handlowcy poznają techniki pracy i będą wiedzieli jak:
- efektywne analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
- budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie
- prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta
- dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów
- zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży
- podejmować działania inicjujące i usprawniające relację
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak zamykać sprzedaż.
Pokazujemy, jak nie walczyć ceną! Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu. Jeśli masz dość rozdawania rabatów to sprawdź jak możemy Ci pomóc.
https://bit.ly/3gkO21n
Cena: 890 zł
Szkolenie sprzedażowe/dla handlowców
Oferujemy:
- treści, które są istotne dla każdego handlowca (np. typy klientów, ścieżka sprzedaży, praca z obiekcjami)
- dużą ilość ćwiczeń będących symulacją rozmów handlowych, pozwalających ćwiczyć rozmowy oraz zdiagnozować ich aktualne umiejętności, gry poszkoleniowe.
Nowoczesne Techniki Sprzedaży - Profesjonalny Handlowiec
Uczestnicy szkolenia:
m.in.: Przedstawiciele Handlowi, sprzedawcy, ubezpieczyciele, właściciele sklepów i przedsiębiorstw, specjaliści ds. sprzedaży, doradcy finansowi i inwestycyjni, agenci i pośrednicy handlowi
Program szkolenia:
1. Współczesny Klient
- Kim jest Klient XXI wieku?
- Jak Klient chce kupować? – oczekiwania Klientów względem Profesjonalnego Handlowca
- Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne
2. Etapy rozmowy handlowej
- Nawiązanie kontaktu i budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia
- Docieranie do osób decyzyjnych – dowiedz się jak ominąć “bariery”
- Przykuj uwagę rozmówcy – zaawansowane techniki zainteresowania Klienta w pierwszych zdaniach
- Graj w to co Klient – otwórz rozmowę handlową z sukcesem!
- Badanie potrzeb Klienta i techniki aktywnego słuchania
- Dopasuj się do Klienta – słuchaj, pytaj i stosuj NAJLEPSZĄ TECHNIKĘ SPRZEDAŻY
- Perswazyjne pytania, które otworzę Tobie drogę do Klienta
- Przedstawienie rozwiązań- założenia języka perswazji i języka korzyści
- Pozwól Klientowi kupić Twoje historie
- Pokaż co masz – Twój Klient sam poprosi Ciebie, abyś mu sprzedał
- Finalizacja próbna
- Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji
- Psychologia ceny
- “Mam swojego dostawcę”, “Niczego nie potrzebuję”, “Proszę przesłać e-mail”, “Jak co to oddzwonimy” – praktyczne i sprawdzone techniki, które pomogą Tobie poradzić sobie z obiekcjami
- Podsumowanie i zamknięcie sprzedaży
- Pokaż na co Cię stać – zyskaj więcej i długofalowo
8. Cross i up-selling, wyciśnij 100% z każdej sprzedaży.
9. Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Cena: 800 zł
Skuteczne negocjacje handlowe
Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zrozumienie istoty procesu negocjacji, miejsca negocjacji w kontaktach handlowych, jak też świadome ustalenie interesów i celów negocjacyjnych oraz nabycie sprawności w prowadzeniu negocjacji i osiąganiu wyznaczonych celów.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skuteczne-negocjacje-handlowe-2019-11-18-gdansk.html
Cena: 1480 zł
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta
Na szkoleniu zostaną przedstawione techniki skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów oraz zasady i specyfika procesu poszukiwania potencjalnych klientów.
Zostaną omówione umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów.
Dodatkowo zostaną podkreślone umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/poszukiwanie-i-pozyskiwanie-nowego-klienta-praktyczne-warsztaty-z-elementami-telefonicznego-umawiania-spotkan-2019-10-10-poznan.html
Cena: 1480 zł
Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze case study z bogatego doświadczenia zawodowego. Po dwóch dniach szkolenia uczestnicy będą posiadali kompetencje niezbędne do właściwego przygotowania się, poprowadzenia i zamknięcia procesów sprzedaży.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/trening-efektywnej-sprzedazy-z-elementami-negocjacji-2019-10-07-wroclaw.html
Cena: 1480 zł
Od NIE do TAK w procesie sprzedaży
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.
Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/od-nie-do-tak-w-procesie-sprzedazy-2019-07-25-poznan.html
Cena: 1480 zł
Skuteczny przedstawiciel handlowy
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności i postaw u doświadczonych handlowców, którzy zamierzają osiągnąć profesjonalizm w sprzedaży. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych technikach oraz sytuacjach trudnych w sprzedaży, wymagających ponadprzeciętnych umiejętności
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skuteczny-przedstawiciel-handlowy-2020-01-23-krakow.html
Cena: 1480 zł
Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta
Podczas szkolenia Uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie skutecznych technik sprzedaży oraz komunikacji z klientem. Będą umieli właściwie budować trwałe relacje z klientami i rozumieli wagę tego aspektu sprzedaży. Poznają proces sprzedaży i będą umieli świadomie planować rozmowę handlową w oparciu o przekazany model. Nabędą umiejętności niezbędne w procesie sprzedaży relacyjnej, w tym stosować „język korzyści” w zakresie reagowania na potrzeby klienta oraz budowania argumentów sprzedażowych.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/techniki-sprzedazy-i-skuteczna-komunikacja-w-obsludze-klienta-2019-09-16-warszawa.html
Cena: 1480 zł
Skuteczny specjalista działu zakupów
Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu organizacji pracy działu zakupów oraz technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmują obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie
i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na usprawnienie procesu zakupów w firmie oraz osiąganie korzystniejszych warunków od dostawców.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skuteczny-specjalista-dzialu-zakupow-2020-05-25-krakow.html
Cena: 1580 zł
Sprzedaż komplementarna
Wprowadzenie
• Omówienie programu szkolenia i dydaktyki
Współczesny rynek
• Współczesna konkurencja
• Specyfika i charakter współczesnego Klienta
• Ograniczenia rynku i możliwości obsługi klientów
Nowoczesna sprzedaż / cross-selling i up-selling
• Co to w ogóle jest sprzedaż?
• Kim są Twoi Klienci / Segmentacja Klientów
• Co zrobić, aby klient kupił więcej niż planował?
• Mechanizm decyzji zakupowej
Przygotowanie planu cross/up-sellingu
• Co jest Twoim produktem
• Wybór produktów
• Przygotowanie modelu cross/up-sellingu
Najlepsze sposoby sprzedaży w modelu cross/up-selling
• Promocja
• Wyprzedaże
• Zamiennik
• Uzupełnienie
• Polecenie, rekomendacje, referencje
• Dodatkowe opcje
• Produkty i usługi droższe i tańsze
• A może jeszcze.....
• Najlepsze wzorce na świecie - mistrzowie cross/up-sellingu
Obsługa Klienta i sprzedaż w modelu cross/up-sellingu
• Komunikacja korzyści w sprzedaży i obsłudze Klientów
• W którym obsługi klienta stosować cross-selling i up-selling?
Zagrożenia i pułapki sprzedaży w modelu cross/up-sellingu
• Obiekcje Klientów a cross/up-selling
• Najczęściej popełniane błędy
Podsumowanie/Zakończenie
Skuteczne techniki sprzedaży
Wprowadzenie
Powitanie uczestników
Wprowadzenie do tematyki szkolenia
Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program
Zapoznanie uczestników z celami szkolenia
Omówienie programu szkolenia i dydaktyki
Struktura rozmowy handlowej
Etapy procesu sprzedaży
Zasady komunikacji z Klientem
Sprzedawca doradcą Klienta
Proces sprzedaży w oparciu o cztery podstawowe bariery, z powodu których klienci nie dokonują zakupu:
1. brak zaufania
2. brak potrzeby
3. brak zastosowania
4. brak zadowolenia
Umiejętności potrzebne do przełamania tych barier
Proces kupowania a proces sprzedawania
Budowanie relacji z Klientem
Kształtowanie relacji i budowanie zaufania
Model Czas-Presja
Model Wiarygodności
Odkrywanie informacji o Kliencie
Zbieranie informacji o sytuacji obecnej Klienta:
1. Motywy zakupu produktu
2. Zasady aktywnego słuchania
3. Techniki zadawania pytań
a) pytania otwarte/zamknięte
b) pytania alternatywne
c) pytania hipotetyczne
d) pytania sugerujące
e) pytania konkretyzujące
f) pytania zwrotne
4. Technika „lejka”
5. Technika „łańcucha”
Definiowanie problemu Klienta
Określenie sytuacji pożądanej dla Klienta
Skuteczna prezentacja oferty handlowej
Cechy oferty handlowej
Język korzyści
Przedstawienie oferty – Produkt/Cecha/Korzyść
Zasady budowania skutecznej argumentacji
Metody skutecznej argumentacji:
Opartej o frazy i ciągi logiczne
Opartej na ofercie konkurencji
Opartej o przygotowane materiały
Wykorzystanie materiałów marketingowych podczas prezentacji oferty
Przekonywanie Klienta do zakupu
Rozpoznawanie sygnałów zakupu
Rekomendowane rozwiązania
Model Rozwiązanie – Zastosowanie - Korzyść
Uzyskanie zamówienia
Zamknięcie sprzedaży
Wspieranie decyzji o zakupie
Obsługa posprzedażowa
Model Satysfakcja-Niezadowolenie
Cztery techniki wspierające sprzedaż:
1. Wspieranie decyzji o zakupie
2. Kierowanie wdrożeniem
3. Radzenie sobie z niezadowoleniem
4. Wzmacnianie relacji z klientem
Podsumowanie
Techniki sprzedaży
W kontaktach z naszymi klientami korzystamy z różnych technik i narzędzi, które pozwalają nam na uzyskanie zakładanego efektu. Najczęściej techniki sprzedaży dobieramy intuicyjnie, opierając się na wcześniej zdobytych doświadczeniach, czy też metodą tzw. prób i błędów. Nawet dobrej klasy handlowcy popadają w rutynę i zdarza się, że te same metody stosują w relacji z „niepodatnymi” jak i z „podatnymi” klientami. Taka postawa niejednokrotnie kończy się impasem w rozmowie handlowej. Nieumiejętny dobór narzędzi może ograniczyć efekty naszej pracy.
Na szkoleniu prześledzimy proces sprzedaży od jego otwarcia, poprzez diagnozowanie potrzeb, budowanie zaufania, wykorzystywanie odpowiedniej argumentacji, wzbudzanie zainteresowania, aż do finalizowania sprzedaży.
Techniki efektywnej sprzedaży
Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:
TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Cele szkolenia:
Szkolenie ma na celu ugruntowanie wiedzy na temat technik sprzedażowych trendów i nowych technik oraz poznanie nowych trendów i nowych technik w sprzedaży.
Grupa docelowa:
Sprzedawcy
Handlowcy
Telemarketerzy
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Program szkolenia:
1. Komunikacja, jako podstawa technika w sprzedaży - siła pytań w sondowaniu potrzeb.
Komunikacja interpersonalna
Bariery komunikacji
Test „mój styl komunikacji”
Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na sprzedaż
„Sztuka zadawania pytań”
Zanim rozpoczniesz prezentację… analiza potrzeb klienta
Rozpoznawanie ukrytych potrzeb klienta
Procesy decyzyjne klientów
2. Autoprezentacja w sprzedaży – efekt pierwszego wrażenia w sprzedaży.
Sprawdź, kim jesteś
Dialog z osoba postrzegającą świat w odmienny sposób niż ja
Język ciała w sprzedaży
Siła komunikacji niewerbalnej czyli spójny wizerunek podczas przekazu by poziom werbalny i niewerbalny był identyczny
Dopasowanie się do rozmówcy
3. Elementy prezentacji produktów wynikające z badanych potrzeb.
Podstawowe elementy podczas prezentacji
Budowa oferty handlowej – na co ludzie zwracają szczególną uwagę
Różnice w podejmowaniu decyzji przez klientów, w zależności, od jakości i ceny produktów
Siła argumentacji i przedstawiania swoich racji
Techniki wywierania wpływu na innych
4. Manipulacje ze strony klientów.
Rozpoznawanie i przeciwdziałanie
Istota manipulacji i perswazji
Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację
Technika „dostrajania” i „prowadzenia”.
Moc i magia słowa
5. Techniki negocjacji i zamykanie sprzedaży.
Umiejętność rozpoznawania sygnałów o podjęciu decyzji zakupu od klienta
Techniki zamykania sprzedaży
Praktyczne przećwiczenie skutecznych technik zamykania sprzedaży
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
INFO@BACCATA.COM.PL
Szkolenia handlowe dla firm
szkolenia dla firm na teranie Polski. Handlowe, sprzedażowe, zarządzania personelem, integracja.