Techniki sprzedaży - Usluger.pl

Jak zacząć sprzedawać z prawdziwą pasją? Jak zachęcić klienta do korzystania z naszej usługi lub produktu? W jaki sposób komunikować się z klientem oraz jak wyznaczać granice w kontaktach? Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, bądź też widzisz, że Twoi pracownicy potrzebują fachowej pomocy, skorzystaj z ofert szkolenia, dotyczącego technik sprzedaży. Można zyskać na nich wiedzę z zakresu trudnych sytuacji w sprzedaży, jej finalizowania, sprzedaży przez telefon oraz prezentacji sprzedaży. Zwiększenie umiejętności spowodują większą sprzedaż, warto więc skorzystać z takiego typu szkolenia.

Szkolenie sprzedażowe

Wykonawca: ITI Media Group

Poprowadzimy szkolenie dla firm z zakresu sprzedaży i budowania lojalności klientów.
Posiadamy ponad 8 letnie szkolenie z zakresu sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej, dzięki szkoleniu Twoi pracownicy dowiedzą się jak efektywnie rozmawiać z klientami tak aby doprowadzić do sprzedaży, a jednocześnie żeby klient był zadowolony i polecał usługi następnym klientom.

Cena: 2500 zł

Techniki efektywnej sprzedaży

Wykonawca: Baccata Enterprise Sp. z o.o.

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.


Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

Cele szkolenia:

Szkolenie ma na celu ugruntowanie wiedzy na temat technik sprzedażowych trendów i nowych technik oraz poznanie nowych trendów i nowych technik w sprzedaży.

Grupa docelowa:
Sprzedawcy
Handlowcy
Telemarketerzy

Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi

Program szkolenia:


1. Komunikacja, jako podstawa technika w sprzedaży - siła pytań w sondowaniu potrzeb.
Komunikacja interpersonalna
Bariery komunikacji
Test „mój styl komunikacji”
Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na sprzedaż
„Sztuka zadawania pytań”
Zanim rozpoczniesz prezentację… analiza potrzeb klienta
Rozpoznawanie ukrytych potrzeb klienta
Procesy decyzyjne klientów
2. Autoprezentacja w sprzedaży – efekt pierwszego wrażenia w sprzedaży.
Sprawdź, kim jesteś
Dialog z osoba postrzegającą świat w odmienny sposób niż ja
Język ciała w sprzedaży
Siła komunikacji niewerbalnej czyli spójny wizerunek podczas przekazu by poziom werbalny i niewerbalny był identyczny
Dopasowanie się do rozmówcy
3. Elementy prezentacji produktów wynikające z badanych potrzeb.
Podstawowe elementy podczas prezentacji
Budowa oferty handlowej – na co ludzie zwracają szczególną uwagę
Różnice w podejmowaniu decyzji przez klientów, w zależności, od jakości i ceny produktów
Siła argumentacji i przedstawiania swoich racji
Techniki wywierania wpływu na innych
4. Manipulacje ze strony klientów.
Rozpoznawanie i przeciwdziałanie
Istota manipulacji i perswazji
Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację
Technika „dostrajania” i „prowadzenia”.
Moc i magia słowa
5. Techniki negocjacji i zamykanie sprzedaży.
Umiejętność rozpoznawania sygnałów o podjęciu decyzji zakupu od klienta
Techniki zamykania sprzedaży
Praktyczne przećwiczenie skutecznych technik zamykania sprzedaży

Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:



INFO@BACCATA.COM.PL

Techniki efektywnej sprzedaży

Szkolenia handlowe dla firm

Wykonawca: TRENING SYSTEM Piotr Serwin

szkolenia dla firm na teranie Polski. Handlowe, sprzedażowe, zarządzania personelem, integracja.

Szkolenie: Coaching Operacyjny w zespole sprzedażowym cz. 1

Wykonawca: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.

Dzięki informacjom uzyskanym w trakcie szkolenia z coachingu operacyjnego możliwe będzie szybkie diagnozowanie obszarów problematycznych i wdrażanie programów naprawczych w ramach zespołu sprzedażowego. Coaching operacyjny to precyzyjne narzędzie zwiększające skuteczność osiągania celów sprzedażowych.


1. Coaching rozwojowy a coaching operacyjny – podobieństwa i różnice.

2. Rola menedżera – coacha sprzedaży.

3. Bariery utrudniające coaching zespołu sprzedaży.

4. Diagnoza luk kompetencyjnych na podstawie Modelu Trójkąta Kompetencji.

5. Narzędzia i techniki w coachingu operacyjnym.

6. Przygotowanie do rozmowy coachingowej.

7. Rozmowa coachingowa.

8. Kontraktowanie coachingowe

9. Sesja coachingu operacyjnego:

• Obserwacja na stanowisku pracy

• Informacja zwrotna coacha po obserwacji

• Rozmowa coachingowa

10. Tworzenie wewnętrznego programu coachingu.

11. Błędy w coachingu operacyjnym.

Szkolenie: Coaching Operacyjny w zespole sprzedażowym cz. 1

Szkolenia sprzedażowe - Techniki sprzedaży

Wykonawca: K2 Szkolenia i Doradztwo

Zapraszamy na szkolenia sprzedażowe dla handlowców. Proponujemy warsztaty "Skuteczne Techniki Sprzedaży", które pomogą Państwu w budowaniu długofalowych relacji z klientami.

Najbliższe szkolenia:
15.06.2016 we Wrocławiu
17.06.2016 w Warszawie
21.06.2016 w Poznaniu

Cena szkolenia: 890,00 zł. netto /os.

Powyższa cena zawiera:

  • udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe,
  • lunch i przerwy kawowe,
  • konsultacje z Trenerem po szkoleniu,
  • imienne certyfikaty.

Szkolenia sprzedażowe - Techniki sprzedaży

Otwarte szkolenie sprzedażowe (31.03-1.04.2016)

Wykonawca: CCS TOMASZ TWOREK

Proponujemy szkolenie z technik sprzedażowych i negocjacji handlowych dla wszystkich, którzy w codziennej pracy sprzedają, negocjują i robią co w ich mocy by pozyskać i (co ważniejsze) utrzymać klientów.

Program szkolenia:

  • budowa i modelowanie własnych przekonań sprzedażowych,
  • mechanizmy psychologiczne zachodzące w sprzedaży,
  • budowanie wizerunku profesjonalnego handlowca w kontakcie bezpośrednim i rozmowie telefonicznej,
  • sprzedaż relacyjna kluczem do pozytywnych i długotrwałych kontaktów handlowych,
  • budowanie pozytywnego klimatu rozmowy,
  • sprzedaż szyta na miarę, czyli rzetelne badanie potrzeb,
  • efektywna komunikacja w kontakcie handlowym,
  • techniki sprzedaży i wywierania wpływu,
  • metody pokonywania obiekcji i domykania sprzedaży,
  • nastawienie i motywacja handlowca,
  • przygotowanie do negocjacji,
  • techniki i style negocjacyjne,
  • etapy negocjacji.

Cena: 890 zł

Otwarte szkolenie sprzedażowe (31.03-1.04.2016)

Sprzedaż w branży FMCG - skuteczne mechanizmy budowania przewagi

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności z obszaru efektywnej sprzedaży, poznanie etapów i technik sprzedaży oraz umiejętności komunikacji z klientem. Szkolenie prezentuje systemowe podejście do sprzedaży, w którym uczestnicy uczą się jak zwiększać sprzedaż zarówno poprzez podnoszenie własnych kompetencji handlowych, jak i efektywne wykorzystanie relacji z pozostałymi uczestnikami rynkowymi. Podczas szkolenia odwołujemy się zarówno do wiedzy i umiejętności jak i postaw istotnych w pracy handlowca.

Cena: 1580 zł

Sprzedaż w branży FMCG - skuteczne mechanizmy budowania przewagi

Sposoby pozyskiwania klienta

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dzięki szkoleniu uczestnicy:
Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”
Poznają etapy sprzedaży,
Zwiększą skuteczność sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
Poprawią komunikację z klientem, z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego potrzeb.
Poznają wybrane techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.

Cena: 1480 zł

Sposoby pozyskiwania klienta

Spółki handlowe- prawidłowe zawieranie umów handlowych.

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych aspektów funkcjonowania w obrocie gospodarczym spółek handlowych zarówno osobowych, jak i kapitałowych, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z odpowiedzialnością korporacyjną za zobowiązania handlowe. Szczegółowe omówienie regulacji ustawowych popartych najnowszą linią orzeczniczą pozwala w sposób kompleksowy na dokonanie charakterystyki poszczególnych spółek handlowych.

Cena: 880 zł

Spółki handlowe- prawidłowe zawieranie umów handlowych.

Copywriting

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat.
NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Świętego Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się: jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać. Dowiesz się też, jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Przygotuj się - podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

Szkolenia polecamy dla:
pracowników i kierowników działów marketingu, promocji i reklamy
przedsiębiorców, samodzielnie zajmujących się lub koordynujących działania reklamowe w swoich firmach.

Cena: 780 zł

Copywriting

Akademia sprzedaży relacyjnej

Wykonawca: Centrum Inspiracji i Rozwoju Biznesu Step by Step

Szkolenie zaprojektowane przez trenerów międzynarodowych korporacji sprzedażowych, co gwarantuje praktyczne przygotowanie osób do odnoszenia sukcesów w sprzedaży i realizacji założonych celów w biznesie. Obejmuje praktyczne i efektywne narzędzia niezbędne w pracy skutecznego handlowca realizującego założone plany sprzedażowe, a jednocześnie budującego długotrwałe relacje biznesowe z klientem.
Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba, podczas których uczestnicy będą aktywnie uczestniczyli w poszczególnych panelach szkoleniowych. Mini-wykłady, liczne analizy przypadku, ćwiczenia oraz dyskusje pozwolą uczestnikom na rozwinięcie umiejętności skutecznego sprzedawania.
Zapraszamy na naszą stronę centrum-dla-biznesu.pl

Cena: 1500 zł

Akademia sprzedaży relacyjnej

Techniki skutecznej sprzedaży

Wykonawca: Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii Sp. z o.o.

CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy, ćwiczenie umiejętności i zdobycie narzędzi, które od razu można wykorzystać w swojej pracy zawodowej i czerpać z niej korzyści.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
Skierowane do przedsiębiorców, pracowników firm zajmujących się sprzedażą, przedstawicieli handlowych, menedżerów zespołów sprzedaży, jak również osób, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje handlowe.

Cena: 299 zł

Warsztat sprzedaży i negocjacji handlowych

Wykonawca: CREDO Szkolenia Handlowców

Nowoczesne, interaktywne prowadzenie warsztatów w małych grupach na terenie Polski.
Szkoliliśmy handlowców takich firm jak:
- E.Wedel SA
- BAKOMA Sp. z o.o.
- Laboratorium Dr Irena Eris
- Grupa PSB SA
-
Wykładaliśmy o sprzedaży i zarządzaniu na:
- WSB w Dąbrowie Górniczej, wydział zamiejscowy w Cieszynie,
- Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu,
- KPSW - Kujawsko Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy,
-

Więcej informacji na stronie:www.credo.edu.pl

Cena: 450 zł

warsztat sprzedaży i negocjacji handlowych

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
odkrywać potrzeby klienta
sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
działać asertywnie
budować relacje z różnymi typami klienta
prowadzić efektywne rozmowy handlowe
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Etapy rozmowy handlowej.
2. Przygotowanie do sprzedaży.
3. Nawiązanie relacji.
4. Odkrycie potrzeb klienta.
5.Prezentacja handlowa.
6. Finalizacja sprzedaży.
7. Zamknięcie rozmowy handlowej.
8. Komunikacja z klientem.
9. Asertywność handlowca.
10. Trudny klient.
11. Podsumowanie i wnioski.

Cena: 1480 zł

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Szkolenie techniki sprzedaży

Wykonawca: SAGITTARIUS K. Dąbrowska i wsp. Sp.j.

1. Techniki sprzedaży - moduł 1 – Zarządzanie kontaktem z Klientem.
Profesjonalna budowa relacji z Klientem w oparciu o jego typologię i osobowość na poziomie formalnym i nieformalnym.
W trakcie treningu nauczysz się radzić sobie z odmiennością światów – własnego i Klienta, nauczysz się też wyważać proporcje pomiędzy relacją formalną i nieformalną z Klientem oraz panować nad potencjalnie trudnym rozmówcą i swoimi emocjami.
2. Techniki sprzedaży – moduł 2 –Potencjał produktu.
W trakcie modułu nauczysz się właściwego argumentowania zgodnie ze schematem cecha – zaleta – korzyść oraz przedstawiania przewagi konkurencyjnej w sposób przyjazny i prosty do zaakceptowania. Prezentacja, rozmowa handlowa, argumentacja, perswazja, radzenie sobie z obiekcjami to narzędzia niezbędne do tego aby wizja potrzeb Klienta spotkała się z potencjałem Twojego produktu/usługi.
3. Techniki sprzedaży – moduł 3 – Techniki automotywacji.
W trakcie modułu nauczysz się utrzymać i rozwinąć przekonując