Techniki sprzedaży - Usluger.pl

Jak zacząć sprzedawać z prawdziwą pasją? Jak zachęcić klienta do korzystania z naszej usługi lub produktu? W jaki sposób komunikować się z klientem oraz jak wyznaczać granice w kontaktach? Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, bądź też widzisz, że Twoi pracownicy potrzebują fachowej pomocy, skorzystaj z ofert szkolenia, dotyczącego technik sprzedaży. Można zyskać na nich wiedzę z zakresu trudnych sytuacji w sprzedaży, jej finalizowania, sprzedaży przez telefon oraz prezentacji sprzedaży. Zwiększenie umiejętności spowodują większą sprzedaż, warto więc skorzystać z takiego typu szkolenia.

Efektywne Techniki sprzedaży

Wykonawca: VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY pokaże, jak skutecznie sprzedawać i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.

Handlowcy poznają techniki pracy i będą wiedzieli jak:

  • efektywne analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu


  • budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie wzbudzanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie


  • prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta


  • dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów


  • zamykać sprzedaż i utrzymywać kontakt z klientem po sprzedaży


  • podejmować działania inicjujące i usprawniające relację


Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak zamykać sprzedaż.

Pokazujemy, jak nie walczyć ceną! Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu. Jeśli masz dość rozdawania rabatów to sprawdź jak możemy Ci pomóc.



https://bit.ly/3gkO21n

Cena: 890 zł

Szkolenie sprzedażowe/dla handlowców

Wykonawca: Firma Szkoleniowa Team Players

Oferujemy:
- treści, które są istotne dla każdego handlowca (np. typy klientów, ścieżka sprzedaży, praca z obiekcjami)
- dużą ilość ćwiczeń będących symulacją rozmów handlowych, pozwalających ćwiczyć rozmowy oraz zdiagnozować ich aktualne umiejętności, gry poszkoleniowe.

Nowoczesne Techniki Sprzedaży - Profesjonalny Handlowiec

Wykonawca: Circinus Training Center

Uczestnicy szkolenia:
m.in.: Przedstawiciele Handlowi, sprzedawcy, ubezpieczyciele, właściciele sklepów i przedsiębiorstw, specjaliści ds. sprzedaży, doradcy finansowi i inwestycyjni, agenci i pośrednicy handlowi

Program szkolenia:

1. Współczesny Klient

  • Kim jest Klient XXI wieku?
  • Jak Klient chce kupować? – oczekiwania Klientów względem Profesjonalnego Handlowca
  • Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne

2. Etapy rozmowy handlowej
  • Nawiązanie kontaktu i budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia
- Przygotuj się do rozmowy i określ swój CEL
- Docieranie do osób decyzyjnych – dowiedz się jak ominąć “bariery”
- Przykuj uwagę rozmówcy – zaawansowane techniki zainteresowania Klienta w pierwszych zdaniach
- Graj w to co Klient – otwórz rozmowę handlową z sukcesem!

  • Badanie potrzeb Klienta i techniki aktywnego słuchania
- Psychologia relacji – mechanizmy kontaktu z Klientem
- Dopasuj się do Klienta – słuchaj, pytaj i stosuj NAJLEPSZĄ TECHNIKĘ SPRZEDAŻY
- Perswazyjne pytania, które otworzę Tobie drogę do Klienta

  • Przedstawienie rozwiązań- założenia języka perswazji i języka korzyści
- Najbardziej efektywny model prezentacji produktów i usług
- Pozwól Klientowi kupić Twoje historie
- Pokaż co masz – Twój Klient sam poprosi Ciebie, abyś mu sprzedał

  • Finalizacja próbna
- Zakontraktuj Klienta!

  • Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji
- Cena, cena i jeszcze raz cena – a Ty pokaż Klientowi w prosty sposób, dlaczego właśnie tyle jest warty Twój produkt/usługa
- Psychologia ceny
- “Mam swojego dostawcę”, “Niczego nie potrzebuję”, “Proszę przesłać e-mail”, “Jak co to oddzwonimy” – praktyczne i sprawdzone techniki, które pomogą Tobie poradzić sobie z obiekcjami

  • Podsumowanie i zamknięcie sprzedaży
- Poznaj techniki i zacznij zamykać więcej transakcji
- Pokaż na co Cię stać – zyskaj więcej i długofalowo

8. Cross i up-selling, wyciśnij 100% z każdej sprzedaży.

9. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Cena: 800 zł

Skuteczne negocjacje handlowe

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest  umożliwienie uczestnikom zrozumienie istoty procesu negocjacji, miejsca negocjacji w kontaktach handlowych, jak też świadome ustalenie interesów i celów negocjacyjnych oraz nabycie sprawności w prowadzeniu negocjacji i osiąganiu wyznaczonych celów.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skuteczne-negocjacje-handlowe-2019-11-18-gdansk.html

Cena: 1480 zł

Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Na szkoleniu zostaną przedstawione techniki skutecznego poszukiwania potencjalnych klientów oraz zasady i specyfika procesu poszukiwania potencjalnych klientów.
Zostaną omówione umiejętności aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów.
Dodatkowo zostaną podkreślone umiejętności skutecznego kwalifikowania potencjalnych klientów.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/poszukiwanie-i-pozyskiwanie-nowego-klienta-praktyczne-warsztaty-z-elementami-telefonicznego-umawiania-spotkan-2019-10-10-poznan.html

Cena: 1480 zł

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności stosowania technik sprzedaży i budowania długofalowych relacji z Klientami. Podczas szkolenia trener zaprezentuje techniki, metody i najlepsze case study z bogatego doświadczenia zawodowego. Po dwóch dniach szkolenia uczestnicy będą posiadali kompetencje niezbędne do właściwego przygotowania się, poprowadzenia i zamknięcia procesów sprzedaży.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/trening-efektywnej-sprzedazy-z-elementami-negocjacji-2019-10-07-wroclaw.html

Cena: 1480 zł

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.

Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/od-nie-do-tak-w-procesie-sprzedazy-2019-07-25-poznan.html

Cena: 1480 zł

Skuteczny przedstawiciel handlowy

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności i postaw u doświadczonych handlowców, którzy zamierzają osiągnąć profesjonalizm w sprzedaży. Szkolenie koncentruje się na zaawansowanych technikach oraz sytuacjach trudnych w sprzedaży, wymagających ponadprzeciętnych umiejętności

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skuteczny-przedstawiciel-handlowy-2020-01-23-krakow.html

Cena: 1480 zł

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Podczas szkolenia Uczestnicy podniosą swoje kompetencje w zakresie skutecznych technik sprzedaży oraz komunikacji z klientem. Będą umieli właściwie budować trwałe relacje z klientami i rozumieli wagę tego aspektu sprzedaży. Poznają proces sprzedaży i będą umieli świadomie planować rozmowę handlową w oparciu o przekazany model. Nabędą umiejętności niezbędne w procesie sprzedaży relacyjnej, w tym stosować „język korzyści” w zakresie reagowania na potrzeby klienta oraz budowania argumentów sprzedażowych.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/techniki-sprzedazy-i-skuteczna-komunikacja-w-obsludze-klienta-2019-09-16-warszawa.html

Cena: 1480 zł

Skuteczny specjalista działu zakupów

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu organizacji pracy działu zakupów oraz technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmują obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie
i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na usprawnienie procesu zakupów w firmie oraz osiąganie korzystniejszych warunków od dostawców.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skuteczny-specjalista-dzialu-zakupow-2020-05-25-krakow.html

Cena: 1580 zł

Sprzedaż komplementarna

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

Wprowadzenie
• Omówienie programu szkolenia i dydaktyki

Współczesny rynek
• Współczesna konkurencja
• Specyfika i charakter współczesnego Klienta
• Ograniczenia rynku i możliwości obsługi klientów

Nowoczesna sprzedaż / cross-selling i up-selling
• Co to w ogóle jest sprzedaż?
• Kim są Twoi Klienci / Segmentacja Klientów
• Co zrobić, aby klient kupił więcej niż planował?
• Mechanizm decyzji zakupowej

Przygotowanie planu cross/up-sellingu
• Co jest Twoim produktem
• Wybór produktów
• Przygotowanie modelu cross/up-sellingu

Najlepsze sposoby sprzedaży w modelu cross/up-selling
• Promocja
• Wyprzedaże
• Zamiennik
• Uzupełnienie
• Polecenie, rekomendacje, referencje
• Dodatkowe opcje
• Produkty i usługi droższe i tańsze
• A może jeszcze.....
• Najlepsze wzorce na świecie - mistrzowie cross/up-sellingu

Obsługa Klienta i sprzedaż w modelu cross/up-sellingu
• Komunikacja korzyści w sprzedaży i obsłudze Klientów
• W którym obsługi klienta stosować cross-selling i up-selling?

Zagrożenia i pułapki sprzedaży w modelu cross/up-sellingu
• Obiekcje Klientów a cross/up-selling
• Najczęściej popełniane błędy

Podsumowanie/Zakończenie

Skuteczne techniki sprzedaży

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

Wprowadzenie
 Powitanie uczestników
 Wprowadzenie do tematyki szkolenia
 Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program
 Zapoznanie uczestników z celami szkolenia
 Omówienie programu szkolenia i dydaktyki

Struktura rozmowy handlowej
 Etapy procesu sprzedaży
 Zasady komunikacji z Klientem

Sprzedawca doradcą Klienta
 Proces sprzedaży w oparciu o cztery podstawowe bariery, z powodu których klienci nie dokonują zakupu:
1. brak zaufania
2. brak potrzeby
3. brak zastosowania
4. brak zadowolenia
 Umiejętności potrzebne do przełamania tych barier
 Proces kupowania a proces sprzedawania

Budowanie relacji z Klientem
 Kształtowanie relacji i budowanie zaufania
 Model Czas-Presja
 Model Wiarygodności

Odkrywanie informacji o Kliencie
 Zbieranie informacji o sytuacji obecnej Klienta:
1. Motywy zakupu produktu
2. Zasady aktywnego słuchania
3. Techniki zadawania pytań
a) pytania otwarte/zamknięte
b) pytania alternatywne
c) pytania hipotetyczne
d) pytania sugerujące
e) pytania konkretyzujące
f) pytania zwrotne
4. Technika „lejka”
5. Technika „łańcucha”
 Definiowanie problemu Klienta
 Określenie sytuacji pożądanej dla Klienta

Skuteczna prezentacja oferty handlowej
 Cechy oferty handlowej
 Język korzyści
 Przedstawienie oferty – Produkt/Cecha/Korzyść
 Zasady budowania skutecznej argumentacji
 Metody skutecznej argumentacji:
 Opartej o frazy i ciągi logiczne
 Opartej na ofercie konkurencji
 Opartej o przygotowane materiały
 Wykorzystanie materiałów marketingowych podczas prezentacji oferty

Przekonywanie Klienta do zakupu
 Rozpoznawanie sygnałów zakupu
 Rekomendowane rozwiązania
 Model Rozwiązanie – Zastosowanie - Korzyść
 Uzyskanie zamówienia
 Zamknięcie sprzedaży

Wspieranie decyzji o zakupie
 Obsługa posprzedażowa
 Model Satysfakcja-Niezadowolenie
 Cztery techniki wspierające sprzedaż:
1. Wspieranie decyzji o zakupie
2. Kierowanie wdrożeniem
3. Radzenie sobie z niezadowoleniem
4. Wzmacnianie relacji z klientem

Podsumowanie

Techniki sprzedaży

Wykonawca: RHR +

W kontaktach z naszymi klientami korzystamy z różnych technik i narzędzi, które pozwalają nam na uzyskanie zakładanego efektu. Najczęściej techniki sprzedaży dobieramy intuicyjnie, opierając się na wcześniej zdobytych doświadczeniach, czy też metodą tzw. prób i błędów. Nawet dobrej klasy handlowcy popadają w rutynę i zdarza się, że te same metody stosują w relacji z „niepodatnymi” jak i z „podatnymi” klientami. Taka postawa niejednokrotnie kończy się impasem w rozmowie handlowej. Nieumiejętny dobór narzędzi może ograniczyć efekty naszej pracy.

Na szkoleniu prześledzimy proces sprzedaży od jego otwarcia, poprzez diagnozowanie potrzeb, budowanie zaufania, wykorzystywanie odpowiedniej argumentacji, wzbudzanie zainteresowania, aż do finalizowania sprzedaży.

Techniki efektywnej sprzedaży

Wykonawca: Baccata Enterprise Sp. z o.o.

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.


Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:

TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

Cele szkolenia:

Szkolenie ma na celu ugruntowanie wiedzy na temat technik sprzedażowych trendów i nowych technik oraz poznanie nowych trendów i nowych technik w sprzedaży.

Grupa docelowa:
Sprzedawcy
Handlowcy
Telemarketerzy

Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi

Program szkolenia:


1. Komunikacja, jako podstawa technika w sprzedaży - siła pytań w sondowaniu potrzeb.
Komunikacja interpersonalna
Bariery komunikacji
Test „mój styl komunikacji”
Techniki skutecznej komunikacji i ich wpływ na sprzedaż
„Sztuka zadawania pytań”
Zanim rozpoczniesz prezentację… analiza potrzeb klienta
Rozpoznawanie ukrytych potrzeb klienta
Procesy decyzyjne klientów
2. Autoprezentacja w sprzedaży – efekt pierwszego wrażenia w sprzedaży.
Sprawdź, kim jesteś
Dialog z osoba postrzegającą świat w odmienny sposób niż ja
Język ciała w sprzedaży
Siła komunikacji niewerbalnej czyli spójny wizerunek podczas przekazu by poziom werbalny i niewerbalny był identyczny
Dopasowanie się do rozmówcy
3. Elementy prezentacji produktów wynikające z badanych potrzeb.
Podstawowe elementy podczas prezentacji
Budowa oferty handlowej – na co ludzie zwracają szczególną uwagę
Różnice w podejmowaniu decyzji przez klientów, w zależności, od jakości i ceny produktów
Siła argumentacji i przedstawiania swoich racji
Techniki wywierania wpływu na innych
4. Manipulacje ze strony klientów.
Rozpoznawanie i przeciwdziałanie
Istota manipulacji i perswazji
Model przetwarzania informacji i elementy filtrujące informację
Technika „dostrajania” i „prowadzenia”.
Moc i magia słowa
5. Techniki negocjacji i zamykanie sprzedaży.
Umiejętność rozpoznawania sygnałów o podjęciu decyzji zakupu od klienta
Techniki zamykania sprzedaży
Praktyczne przećwiczenie skutecznych technik zamykania sprzedaży

Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:



INFO@BACCATA.COM.PL

Szkolenia handlowe dla firm

Wykonawca: TRENING SYSTEM Piotr Serwin

szkolenia dla firm na teranie Polski. Handlowe, sprzedażowe, zarządzania personelem, integracja.