Techniki sprzedaży - Usluger.pl

Jak zacząć sprzedawać z prawdziwą pasją? Jak zachęcić klienta do korzystania z naszej usługi lub produktu? W jaki sposób komunikować się z klientem oraz jak wyznaczać granice w kontaktach? Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, bądź też widzisz, że Twoi pracownicy potrzebują fachowej pomocy, skorzystaj z ofert szkolenia, dotyczącego technik sprzedaży. Można zyskać na nich wiedzę z zakresu trudnych sytuacji w sprzedaży, jej finalizowania, sprzedaży przez telefon oraz prezentacji sprzedaży. Zwiększenie umiejętności spowodują większą sprzedaż, warto więc skorzystać z takiego typu szkolenia.

Szkolenie: Coaching Operacyjny w zespole sprzedażowym cz. 1

Wykonawca: Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o.

Dzięki informacjom uzyskanym w trakcie szkolenia z coachingu operacyjnego możliwe będzie szybkie diagnozowanie obszarów problematycznych i wdrażanie programów naprawczych w ramach zespołu sprzedażowego. Coaching operacyjny to precyzyjne narzędzie zwiększające skuteczność osiągania celów sprzedażowych.


1. Coaching rozwojowy a coaching operacyjny – podobieństwa i różnice.

2. Rola menedżera – coacha sprzedaży.

3. Bariery utrudniające coaching zespołu sprzedaży.

4. Diagnoza luk kompetencyjnych na podstawie Modelu Trójkąta Kompetencji.

5. Narzędzia i techniki w coachingu operacyjnym.

6. Przygotowanie do rozmowy coachingowej.

7. Rozmowa coachingowa.

8. Kontraktowanie coachingowe

9. Sesja coachingu operacyjnego:

• Obserwacja na stanowisku pracy

• Informacja zwrotna coacha po obserwacji

• Rozmowa coachingowa

10. Tworzenie wewnętrznego programu coachingu.

11. Błędy w coachingu operacyjnym.

Szkolenie: Coaching Operacyjny w zespole sprzedażowym cz. 1

Szkolenia sprzedażowe - Techniki sprzedaży

Wykonawca: K2 Szkolenia i Doradztwo

Zapraszamy na szkolenia sprzedażowe dla handlowców. Proponujemy warsztaty "Skuteczne Techniki Sprzedaży", które pomogą Państwu w budowaniu długofalowych relacji z klientami.

Najbliższe szkolenia:
15.06.2016 we Wrocławiu
17.06.2016 w Warszawie
21.06.2016 w Poznaniu

Cena szkolenia: 890,00 zł. netto /os.

Powyższa cena zawiera:

  • udział w szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe,
  • lunch i przerwy kawowe,
  • konsultacje z Trenerem po szkoleniu,
  • imienne certyfikaty.

Szkolenia sprzedażowe - Techniki sprzedaży

Otwarte szkolenie sprzedażowe (31.03-1.04.2016)

Wykonawca: CCS TOMASZ TWOREK

Proponujemy szkolenie z technik sprzedażowych i negocjacji handlowych dla wszystkich, którzy w codziennej pracy sprzedają, negocjują i robią co w ich mocy by pozyskać i (co ważniejsze) utrzymać klientów.

Program szkolenia:

  • budowa i modelowanie własnych przekonań sprzedażowych,
  • mechanizmy psychologiczne zachodzące w sprzedaży,
  • budowanie wizerunku profesjonalnego handlowca w kontakcie bezpośrednim i rozmowie telefonicznej,
  • sprzedaż relacyjna kluczem do pozytywnych i długotrwałych kontaktów handlowych,
  • budowanie pozytywnego klimatu rozmowy,
  • sprzedaż szyta na miarę, czyli rzetelne badanie potrzeb,
  • efektywna komunikacja w kontakcie handlowym,
  • techniki sprzedaży i wywierania wpływu,
  • metody pokonywania obiekcji i domykania sprzedaży,
  • nastawienie i motywacja handlowca,
  • przygotowanie do negocjacji,
  • techniki i style negocjacyjne,
  • etapy negocjacji.

Cena: 890 zł

Otwarte szkolenie sprzedażowe (31.03-1.04.2016)

Sprzedaż w branży FMCG - skuteczne mechanizmy budowania przewagi

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności z obszaru efektywnej sprzedaży, poznanie etapów i technik sprzedaży oraz umiejętności komunikacji z klientem. Szkolenie prezentuje systemowe podejście do sprzedaży, w którym uczestnicy uczą się jak zwiększać sprzedaż zarówno poprzez podnoszenie własnych kompetencji handlowych, jak i efektywne wykorzystanie relacji z pozostałymi uczestnikami rynkowymi. Podczas szkolenia odwołujemy się zarówno do wiedzy i umiejętności jak i postaw istotnych w pracy handlowca.

Cena: 1580 zł

Sprzedaż w branży FMCG - skuteczne mechanizmy budowania przewagi

Sposoby pozyskiwania klienta

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dzięki szkoleniu uczestnicy:
Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”
Poznają etapy sprzedaży,
Zwiększą skuteczność sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
Poprawią komunikację z klientem, z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego potrzeb.
Poznają wybrane techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.

Cena: 1480 zł

Sposoby pozyskiwania klienta

Spółki handlowe- prawidłowe zawieranie umów handlowych.

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych aspektów funkcjonowania w obrocie gospodarczym spółek handlowych zarówno osobowych, jak i kapitałowych, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z odpowiedzialnością korporacyjną za zobowiązania handlowe. Szczegółowe omówienie regulacji ustawowych popartych najnowszą linią orzeczniczą pozwala w sposób kompleksowy na dokonanie charakterystyki poszczególnych spółek handlowych.

Cena: 880 zł

Spółki handlowe- prawidłowe zawieranie umów handlowych.

Copywriting

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat.
NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Świętego Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się: jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać. Dowiesz się też, jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Przygotuj się - podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

Szkolenia polecamy dla:
pracowników i kierowników działów marketingu, promocji i reklamy
przedsiębiorców, samodzielnie zajmujących się lub koordynujących działania reklamowe w swoich firmach.

Cena: 780 zł

Copywriting

Akademia sprzedaży relacyjnej

Wykonawca: Centrum Inspiracji i Rozwoju Biznesu Step by Step

Szkolenie zaprojektowane przez trenerów międzynarodowych korporacji sprzedażowych, co gwarantuje praktyczne przygotowanie osób do odnoszenia sukcesów w sprzedaży i realizacji założonych celów w biznesie. Obejmuje praktyczne i efektywne narzędzia niezbędne w pracy skutecznego handlowca realizującego założone plany sprzedażowe, a jednocześnie budującego długotrwałe relacje biznesowe z klientem.
Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów metodą Cyklu Kolba, podczas których uczestnicy będą aktywnie uczestniczyli w poszczególnych panelach szkoleniowych. Mini-wykłady, liczne analizy przypadku, ćwiczenia oraz dyskusje pozwolą uczestnikom na rozwinięcie umiejętności skutecznego sprzedawania.
Zapraszamy na naszą stronę centrum-dla-biznesu.pl

Cena: 1500 zł

Akademia sprzedaży relacyjnej

Techniki skutecznej sprzedaży

Wykonawca: Instytut Przedsiębiorczości i Nowych Technologii Sp. z o.o.

CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy, ćwiczenie umiejętności i zdobycie narzędzi, które od razu można wykorzystać w swojej pracy zawodowej i czerpać z niej korzyści.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
Skierowane do przedsiębiorców, pracowników firm zajmujących się sprzedażą, przedstawicieli handlowych, menedżerów zespołów sprzedaży, jak również osób, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje handlowe.

Cena: 299 zł

Warsztat sprzedaży i negocjacji handlowych

Wykonawca: CREDO Szkolenia Handlowców

Nowoczesne, interaktywne prowadzenie warsztatów w małych grupach na terenie Polski.
Szkoliliśmy handlowców takich firm jak:
- E.Wedel SA
- BAKOMA Sp. z o.o.
- Laboratorium Dr Irena Eris
- Grupa PSB SA
-
Wykładaliśmy o sprzedaży i zarządzaniu na:
- WSB w Dąbrowie Górniczej, wydział zamiejscowy w Cieszynie,
- Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu,
- KPSW - Kujawsko Pomorskiej Szkole Wyższej w Bydgoszczy,
-

Więcej informacji na stronie:www.credo.edu.pl

Cena: 450 zł

warsztat sprzedaży i negocjacji handlowych

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
odkrywać potrzeby klienta
sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
działać asertywnie
budować relacje z różnymi typami klienta
prowadzić efektywne rozmowy handlowe
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Etapy rozmowy handlowej.
2. Przygotowanie do sprzedaży.
3. Nawiązanie relacji.
4. Odkrycie potrzeb klienta.
5.Prezentacja handlowa.
6. Finalizacja sprzedaży.
7. Zamknięcie rozmowy handlowej.
8. Komunikacja z klientem.
9. Asertywność handlowca.
10. Trudny klient.
11. Podsumowanie i wnioski.

Cena: 1480 zł

Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Szkolenie techniki sprzedaży

Wykonawca: SAGITTARIUS K. Dąbrowska i wsp. Sp.j.

1. Techniki sprzedaży - moduł 1 – Zarządzanie kontaktem z Klientem.
Profesjonalna budowa relacji z Klientem w oparciu o jego typologię i osobowość na poziomie formalnym i nieformalnym.
W trakcie treningu nauczysz się radzić sobie z odmiennością światów – własnego i Klienta, nauczysz się też wyważać proporcje pomiędzy relacją formalną i nieformalną z Klientem oraz panować nad potencjalnie trudnym rozmówcą i swoimi emocjami.
2. Techniki sprzedaży – moduł 2 –Potencjał produktu.
W trakcie modułu nauczysz się właściwego argumentowania zgodnie ze schematem cecha – zaleta – korzyść oraz przedstawiania przewagi konkurencyjnej w sposób przyjazny i prosty do zaakceptowania. Prezentacja, rozmowa handlowa, argumentacja, perswazja, radzenie sobie z obiekcjami to narzędzia niezbędne do tego aby wizja potrzeb Klienta spotkała się z potencjałem Twojego produktu/usługi.
3. Techniki sprzedaży – moduł 3 – Techniki automotywacji.
W trakcie modułu nauczysz się utrzymać i rozwinąć przekonując

Szkolenie - TECHNIKI SPRZEDAŻY – MODEL ZORIENTOWANY NA POTRZEBY

Wykonawca: WARSZTAT Jacek Gałązka

W naszym szkoleniu prezentujemy Państwu nieco inne podejście. Jest to model, który można nazwać „proklientowskim” lub „zorientowanym na potrzeby”. W naszym ujęciu w centrum zainteresowania handlowca znajduje się klient, a sama sprzedaż odbywa się niejako „przy okazji” Takie podejście buduje relacje, więź z klientem i stwarza warunki do współpracy, która przynosi obu stronom maksymalne, długofalowe korzyści.
Program obejmuje techniki sprzedaży oparte na odwoływaniu się do potrzeb klienta. Jest to model niezwykle skuteczny gdyż potrzeby wyjawia nam sam klient, a te w rękach świadomego handlowca mogą zostać przekształcone w argumenty sprzedażowe nie do odparcia. Umiejętność gruntownej analizy potrzeb i odwoływania się do nich za pośrednictwem rozmaitych technik sprawia, że sprzedaż staje się nie tylko skuteczna, ale także przyjemna.

opis i cena szkolenia:
http://jacekgalazka.pl/?page_id=408

szkolenie - TECHNIKI SPRZEDAŻY – MODEL ZORIENTOWANY NA POTRZEBY

Szkolenie - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON

Wykonawca: WARSZTAT Jacek Gałązka

Opis i cena szkolenia:
http://jacekgalazka.pl/?page_id=35

szkolenie - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON

KREATYWNY SPRZEDAWCA - Techniki sprzedaży w sklepie

Wykonawca: WARSZTAT Jacek Gałązka

Zakres tematyczny warsztatów i ceny:
http://jacekgalazka.pl/?page_id=33

KREATYWNY SPRZEDAWCA - Techniki sprzedaży w sklepie