SKUTECZNA SPRZEDAŻ - TAJNIKI I TECHNIKI
Szkolenia sprzedażowe.
Trener : Agata Pawłowska
Cały program szkolenia można przeczytać na :
http://www.trainersteam.pl/index.php/tematy/szkolenia-sprzedazowe/item/330-skuteczna-sprzeda%C5%BC-tajniki-i-techniki
Szkolenie ProfesjonalneTechniki Sprzedaży
Ramowy program szkolenia
Ramowy program szkolenia:
- Prospecting - ( kogo?, gdzie?, jak? )
- Etapy procesu sprzedaży
- Przygotowanie do rozmowy handlowej
- Budowanie atmosfery spotkania
- Analiza potrzeb ( bólu) klienta
- Prezentacja korzyści
- Obiekcje/zastrzeżenia klienta
- Finalizacja sprzedaży/sprzedaż opcji, dodatkowych produktów
- Obsługa po-sprzedażowa
- Typologia klientów
- Trudny klient
- Prezentacje handlowe
- Język perswazji w rozmowie handlowej
- Wybrane elementy NLP
Szkolenie z zakresu zarządzania sprzedażą
Szkolenia handlowe organizowane przez naszą firmę ukierunkowane są na potrzeby naszych klientów. Każdorazowo szkolenie poprzedzamy analizą potrzeb.
Sprzedaż jest bardzo złożonym procesem, którego powodzenie zależy nie tylko od naszych umiejętności, czy szczęścia, ale także od determinacji, którą cechują się nasze działania.
Dzięki opracowanym przez nas programom szkoleniowym mogą Państwo posiąść wiedzę w zakresie technik sprzedaży, analizy potrzeb klienta oraz sztuki finalizacji transakcji. Ale to tylko część tego co oferują nasze szkolenia.
Zgodnie z naszym mottem: "Dodajemy inspiracji", staramy się aby nasze szkolenia były motywacją, inspiracją oraz zastrzykiem pozytywnej energii niezbędnej w trakcie wędrówki do celu.
Techniki sprzedaży i pozyskiwania klientów
Szkolenia on-line bez wychodzenia z domu. Poznaj bardzo skuteczne marketingowe techniki sprzedaży i pozyskiwani klienta.
Czego się nauczysz na szkoleniu? Poznasz techniki dzięki którym, bezpłatnie:
- zdobędziesz nowych klientów
- sprawisz, że klienci będą kupowali więcej
- sprawisz, że klienci będą kupowali szybciej
Cena: 188 zł
Sprzedaż szkolenie Trójmiasto
"Sprzedaż - niekonwencjonalne techniki sprzedaży"
„Nie wystarczy wiedzieć, trzeba też potrafić”
Informacje ogólne:
Bezpośrednia rozmowa handlowa, czyli warsztat sprzedawcy, jest podstawowym wyznacznikiem jego kunsztu i profesjonalizmu zawodowego. W dobie ogromnej konkurencji to właśnie umiejętności i postawa sprzedawcy w połączeniu z wiedzą fachową dają niepowtarzalną szansę na rozwój firmy produkcyjno handlowej.
Działając na tzw. pierwszej linii efektywni sprzedawcy spotykają się z coraz bardziej wymagającym klientem. Tylko najlepsi - Ci, którzy potrafią być chociaż o odrobinę lepsi i inni niż konkurencja - przynoszą największe obroty dla swojej firmy.
Dobry sprzedawca to człowiek przebojowy, pewny siebie i swoich produktów a przede wszystkim kreatywny w tym co robi, gdyż sprzedaż to ciągły rozwój.
Jedyne, co w sprzedaży jest stałe, to zmiany.
Cele szkolenia:
„Wiedzieć, to nie to samo, co potrafić”.
Dlatego w tym warsztacie nie ma miejsca dla tzw teoretyków. Wszyscy uczestnicy pr
Cena: 790 zł
Szkolenia dla firm
Szkolenie i wyjazdy firmowe, team building, motywacja, techniki sprzedażowe
Psychologiczne techniki sprzedaży
Zapraszamy serdecznie, na 2 dniowe szkolenie połączone z warsztatami.
Temat: "Psychologiczne techniki sprzedaży"
Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia:
- Rodzaj klienta, jak go rozpoznać
- Techniki sprzedaży
- Techniki rozstrzygania reklamacji
- Techniki prowadzenia negocjacji
16 sto godzinne szkolenie zakończone zostanie egzaminem i rozdaniem dyplomów.
Więcej informacji po kontakcie telefonicznym lub mailowym.
Serdecznie zapraszamy
Szkolenie 45 skutecznych technik sprzedaży
Zapewne nie raz szukałeś książek lub artykułów na wskazany temat. Czy zauważyłeś, że w większości pozycji dotyczących technik sprzedaży więcej jest tematów pobocznych, a rady praktyczne – chociaż pomocne – stanowią niewątpliwą mniejszość? Proponowane przez nas szkolenie NIE JEST o automotywacji, radzeniu sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami, komunikacji, ani całym procesie sprzedaży. Bo chociaż wszystkie te kwestie są niezwykle istotne, to mówiąc o technikach sprzedaży skupiamy się na praktyce.
U nas dowiesz się jakie konkretne sposoby najlepiej wpływają na klienta - niezależnie od branży!
Szkolenia Sprzedażowe
Umiejętność sprzedaży produktów jest jedną z najważniejszych dla powodzenia biznesu. Zapoznaj się ze szczegółami Naszego szkolenia z obsługi klienta na profesjonalneszkolenie.pl
Psychologia osobowości - zaawansowane techniki sprzedaży
Program warsztatu
1. Praktyczne wprowadzenie do typologii Klienta
krótki rys historyczny (od starożytności do współczesności)
główne założenia systemu rozpoznawania typu Klienta
cztery podstawowe typy Klienta
mocne i słabe strony poszczególnych typów Klienta
2. Rozpoznawanie poszczególnych typów Klienta.
zachowania jako wskaźnik rozpoznawania typu Klienta
główne cechy każdego z typów Klienta
wzorce myślenia i działania
sposoby podejmowania decyzji
3. Dostosowywanie sposobu komunikacji w procesie sprzedaży.
komunikacja niewerbalna
komunikacja werbalna
powitanie i dystans społeczny
utrzymywanie relacji z Klientem
4. Skuteczne strategie działania na poszczególnych etapach sprzedaży.
budowanie relacji z wykorzystaniem wiedzy na temat postawy i sposobu bycia Klienta
analiza potrzeb z zastosowaniem wiedzy na temat sposobu myślenia i działania Klienta
prezentacja oferty w oparciu o argumenty dopasowane do typu Klienta
zamknięcie sprzedaży z uwzględnieniem sposobu podejmowania decyzji przez K
Cena: 990 zł
Nowoczesne techniki sprzedaży
Program szkolenia:
1. Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.
2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.
Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
Spotkanie z Klientem - prowadzenie rozmów handlowych.
Referencje - rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
Obsługa posprzedażowa.
3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.
Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
Sztuka zadawania właściwych pytań.
Umiejętność aktywnego słuchania.
Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budo
Cena: 360 zł
Perswazja w procesie sprzedaży - zaawansowane techniki sprzedaży
Program warsztatów:
1. Historia i podstawowe informacje na temat NLP.
Historia NLP czyli umysł, język i działanie.
Podstawowe założenia wpływające na jakość komunikacji.
Kodowanie doświadczeń czyli tworzenie własnych map rzeczywistości.
2. Systemy reprezentacji - ich rola w komunikacji i wywieraniu wpływu.
Wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny trzy systemy tworzenia w umyśle obrazu własnej rzeczywistości - jak Klient koduje i przetwarza informacje na temat Twojej oferty.
Rozpoznawanie systemów reprezentacji - jak rozpoznać który system reprezentacji preferuje Klient, czyli pierwszy krok w skutecznej komunikacji.
Dopasowywanie do systemu reprezentacji - jak prowadzić rozmowę i prezentować rozwiązania, aby mówić językiem Klienta.
3. Metamodel - procesy zaburzające komunikację czyli jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmowy z Klientem.
Generalizacja. Klient uogólnia podawane informacje - jak wykorzystać podstawy danego stwierdzenia, aby skutecznie zmienić opinie Klienta.
Us
Cena: 360 zł
Kody umysłu - zaawansowane techniki sprzedaży
Program warsztatów:
1. Wartości jako źródło wewnętrznej motywacji, najmocniej skłaniające do działania i podejmowania decyzji.
Uniwersalny i indywidualny system wartości.
Odkrywanie wartości własnych i wartości innych ludzi.
Hierarchia wartości i jej wpływ na podejmowanie działań i decyzji.
Motywowanie do działania i podejmowania decyzji poprzez odwołanie się do wartości Klienta.
2. Metaprogramy czyli nieświadome wzorce postępowania i podejmowania decyzji.
Dążenie - unikanie (motywacja)
Wewnętrzny - zewnętrzny (autorytet).
Ja - inni (korzyści).
Ogólny - szczegółowy (informacje).
Opcje - procedury (postępowanie).
3. Wzbudzanie motywacji, która wywołuje działanie Klienta.
Unikanie i dążenie, czyli źródło motywacji w procesie podejmowania decyzji.
Od - podejmując decyzję koncentruje się na tym czego będzie mógł w dzięki tej decyzji uniknąć.
Do - podejmując decyzję koncentruje się na tym co będzie mógł w dzięki tej decyzji osiągnąć.
4. Wykorzystywanie autorytetu, którym kieruje się Klien
Cena: 1200 zł
Szkolenie ze sprzedaży w formie Poligonu Handlowego
Szkolenie ze sprzedaży w formie Poligonu Handlowego, to ciągłe ćwiczenia i symulacje - nie posiada jednolitego programu. Trener w zależności od potrzeb na bieżąco modyfikuje przebieg szkolenia, aby uczestnicy mogli przećwiczyć to, co jest im najbardziej potrzebne.
Na szkoleniu pracujemy w małych grupach – max 6 osób! W kilkunastoosobowej grupie na szkoleniu warsztatowym nie ma szansy na prawdziwą pracę z doskonaleniem kompetencji handlowych. Można tylko pewne rzeczy omówić, przećwiczyć, zademonstrować. Natomiast podczas szkolenia ze sprzedaży w formie POLIGONU HANDLOWEGO pracuje maksymalnie 6 osób (lub mniej), dzięki czemu szkolenie jest bardzo intensywne i mocno zindywidualizowane.
Podczas szkolenia skupiamy się na rozwoju umiejętności i postaw - ćwiczymy to, co jest najważniejsze, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie efektywności pracy handlowej, czyli umiejętności. Nasze działania skupiamy również na eliminowaniu negatywnych nawyków, nieskutecznych strategii i zachowań, korzystamy
Cena: 1090 zł
Szkolenie ze skutecznej sprzedaży - techniki sprzedaży
MODUŁ I SZKOLENIA- Istota Sprzedaży
MODUŁ II SZKOLENIA - Komunikacja interpersonalna w sprzedaży
MODUŁ III SZKOLENIA - Komunikacja werbalna i niewerbalna w sprzedaży
MODUŁ IV SZKOLENIA - Badanie potrzeb Klienta
MODUŁ V SZKOLENIA - Prezentowanie usługi\produktu
MODUŁ VI SZKOLENIA - Trudne sytuacje
MODUŁ VII SZKOLENIA - Zamykanie sprzedaży
Cena: 1290 zł