Obsługa klienta - Usluger.pl

Zazwyczaj kiedy wybieramy się do sklepu, liczymy na fachową obsługę oraz pomoc pracowników. Nie zawsze jednak, jesteśmy tak traktowani. Jeżeli prowadzisz firmę, która w głównej mierze czerpie zyski z produktów bezpośrednio sprzedawanych dla klienta, zastanów się czy Twoi pracownicy nie potrzebują szkolenia z tego zakresu. Szkolenia z obsługi klienta, uczą zachowania w sytuacjach stresowych oraz trudnych, takich jak na przykład zdenerwowany klient, który nas obraża. Większość z nas nie wiedziałaby jak się zachować z obawy przed skargą lub rękoczynami. Nie każdy pracujący z klientem pracownik, potrafi wywołać w nim potrzebę kupna oferowanego produktu lub usługi, co przyczynia się do spadku zysków. Jeżeli szukasz szkolenia z obsługi klienta, odnajdziesz je w tym katalogu.

Profesjonalna obsługa klienta. Budowanie trwałych i partnerskich

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na klienta – stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy, z wykorzystanie telefonu, jako narzędzia obsługi i komunikacji z klientem oraz nabycie podstawowych umiejętności efektywnej i profesjonalnej komunikacji z klientami także w sytuacja trudnych, wymagających. Celem jest także nabycie postawy asertywnej w kontaktach z klientami.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie polecamy wszystkim, którzy zajmuje się w przedsiębiorstwie kontaktami z klientami, obsługą reklamacji, szefom zespołów sprzedażowym oraz wszystkim komunikującym się z klientem. 

Cena: 1480 zł

Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty, realizować zakładane cele, realizować politykę jakości. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele oraz posiadająca niezbędne kompetencje do pracy z wymagającym klientem.


Cele szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników kompetencji w zakresie zachowań asertywnych, poznanie efektywnych form komunikacji, nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem w pracy własnej i kontaktach z klientem, podniesienie umiejętności obsługi klienta, nabycie umiejętności unikania konfliktów oraz sytuacji trudnych, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, wytworzenie postawy empatii, otwarcia na klienta oraz świadomości wagi jakości obsługi klienta .

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/%20asertywnosc-w-sprzedazy-i-obsludze-klienta-czyli-sztuka-satysfakcjonowania-klienta-2019-09-23-gdansk.html

Cena: 1480 zł

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest danie uczestnikom pewności siebie w kontaktach z klientami w sytuacjach reklamacji i negatywnych emocji klienta. Pozwoli na zrozumienie sytuacji z perspektywy klienta i jego emocji. Wpłynie na podniesienie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach niecodziennych z klientami, wymagających panowania nad emocjami własnymi, zespołu czy klienta. Da możliwość wypracowania takich procedur, zachowań i modeli postępowania z klientami, aby wykorzystać pozytywny potencjał, jaki daje niezadowolony klient - czyli, jak zarabiać na niezadowolonym kliencie.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-obsluga-reklamacji-w-firmie-2019-09-02-gdansk.html

Cena: 1480 zł

Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest wręcz niezbędna, pozwala zbudować lepsze relacje. Asertywność to nie jest umiejętność wrodzona, tylko nabyta! Dlatego można się jej nauczyć. Zapraszamy na szkolenie.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/komunikacja-asertywna-z-klientem-wewnetrznym-i-zewnetrzny-2019-10-01-poznan.html

Cena: 1480 zł

Profesjonalne podejście do klienta

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Praca z klientami wymaga doskonałego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, czy umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami – a przede wszystkim proaktywnej, asertywnej postawy i umiejętności budowania relacji z klientami. Obsługa klienta jest niezwykle ważna dla organizacji, którym zależy na nawiązywaniu długotrwałych relacji z klientem. Badania pokazują bowiem, że głównym powodem, dla którego klienci rezygnują z dotychczasowej współpracy, jest niezadowolenie z poziomu obsługi. Podczas szkolenia kładziony zostanie nacisk na przećwiczenie narzędzi komunikacyjnych pozwalających doskonalenie profesjonalnego podejścia do klienta.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalne-podejscie-do-klienta-z-uwzglednieniem-obslugi-trudnego-klienta-2019-11-19-poznan.html

Cena: 1480 zł

Coaching i Szkolenia

Wykonawca: Monika Wiśniewska

Wszystkie informacje znajdują się na stronie: www.mwcoachingszkolenia.pl

Profesjonalna Obsługa klienta

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

Wprowadzenie
 Powitanie uczestników
 Wprowadzenie do tematyki szkolenia
 Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program
 Zapoznanie uczestników z celami szkolenia
 Omówienie programu szkolenia i dydaktyki

Rola i miejsce profesjonalnej obsługi klienta w strategii Firmy
 Profesjonalna Obsługa Klientów jako komplementarna część Strategii Sprzedaży i Marketingu
 Podstawy teorii konkurencji w warunkach rynku o skończonym potencjale
 Kultura Organizacyjna a obsługa klientów

Ranga serwisu
 Sprzedaż i serwis jako strategiczne elementy budowania pozycji rynkowej Firmy
 Co to jest "dobry" i " zły" serwis
 Dlaczego dobry serwis jest tak ważny

Twoja rola jako pracownik obsługujący klientów Firmy
 Czym charakteryzuje się profesjonalny pracownik obsługujący klientów Firmy
 Twój wpływ na wyniki osiągane przez firmę
 Podstawowe elementy Zarządzania Jakością

Strategie ukierunkowane na klienta
 Dlaczego klient jest tak ważny
 Dlaczego tracimy klientów
 Specyfika i charakter współczesnego klienta
 Typologia Klientów
 Podstawowe zasady obsługi zorientowanej na klienta
 10 kluczowych zasad profesjonalnej Obsługi Klienta
 Obsługa reklamacji i zażaleń

Klient jako źródło ważnych informacji rynkowych
 Jakich informacji może dostarczyć klient firmie
 Dlaczego informacje uzyskiwane od klientów są tak ważne
 Metody uzyskiwania informacji od klientów
 Analizowanie informacji od klientów

Podstawowe elementy psychologii kupowania
 Rodzaje potrzeb konsumenckich
 Kategorie produktów a decyzje zakupu
 Dysonans decyzyjny a obsługa posprzedażna
 Budowanie lojalności klientów wobec produktu, marki oraz Firmy

Savoir vivre w kontaktach z klientami
▪ Powitanie i Przedstawianie się swojemu rozmówcy
▪ Rola ubioru i wyglądu zewnętrznego
▪ Etykieta rozmów telefonicznych i mailingu

Mapa procesu obsługi klienta
▪ Procedury i standardy obsługi Klientów
▪ Przykłady i dobre praktyki
▪ Analiza trudnych sytuacji
▪ Co mogę zrobić więcej dla moich Klientów?
▪ Wprowadzenie zasad i standardów obsługi Klienta

Kontakt z "trudnym klientem"
▪ Dlaczego klienci bywają „trudni”
▪ Sposoby postępowania z konkretnymi typami trudnych klientów
▪ Pojęcie asertywności w kontekście Klienta
▪ Trening technik asertywnych w kontakcie z trudnym klientem


Podsumowanie

Profesjonalna obsługa klienta

Wykonawca: Marzanna Nikliborc Profesjonalne Szkolenia

Zachęcamy do skorzystania z Naszego Szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta. Jest to obok umiejętności sprzedaży 2 z najważniejszych umiejętność w ogromnej mierze wpływająca jakie wyniki sprzedażowe będzie miał Twój sklep

Posprzedażowa obsługa klienta

Wykonawca: RHR +

Jeśli zależy nam nie tylko na jednorazowej transakcji, powinniśmy wypracować tzw. pozytywne nawyki kontaktu z klientem. W wielu branżach, gdzie trudno jest konkurować jakością, unikalnością czy ceną, najistotniejszym elementem będzie wysoki poziom obsługi posprzedażowej. Wiele dużych firm czy korporacji zdało sobie już z tego dawno sprawę, dlatego postawili klienta w centralnym punkcie procesu sprzedaży.

Na warsztatach posprzedażowej obsługi klienta uczestnicy zwiększą swoją wiedzę i udoskonalą umiejętności m.in. planowania kolejnych etapów sprzedaży, reagowania na potrzeby i oczekiwania klientów, umiejętności budowania partnerskich relacji, psychologicznych mechanizmów podejmowania decyzji przez naszych kontrahentów, a także poznają narzędzia skutecznej komunikacji z klientem.

Więcej informacji na: rhrplus.pl/posprzedazowa-obsluga-klienta

Obsługa reklamacji

Wykonawca: RHR +

Obecnie klient jest coraz bardziej świadomy swoich praw oraz możliwości, dlatego oczekuje wysokiego poziomu obsługi i rzetelnego rozpatrzenia reklamacji. W dobie szybkiej wymiany informacji, każda opinia czy zdanie wypowiedziane na temat naszej firmy może mieć wpływ na jej reputację czy renomę. Jak pewnie sami wiecie z własnego doświadczenia, jesteśmy skłonni do dzielenia się raczej negatywną opinią. Zniechęcenie klienta i być może rezygnacja z dalszej współpracy, może wynikać z niesatysfakcjonującej obsługi reklamacyjnej np. długich terminów rozpatrzenia, przedmiotowego traktowania, zdawkowej komunikacji czy braku elastyczności. Dlatego najistotniejszą częścią całego procesu jest doprowadzenie do etapu, w którym mimo całej zaistniałej sytuacji, klient będzie usatysfakcjonowany i pozostanie z nami na długi czas, polecając innym nasze usługi/produkty.

W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie przygotowania do procesu przyjmowania reklamacji, pozyskiwania informacji, technik i strategii odpowiedzi, dobierania odpowiedniej argumentacji, skutecznych metod komunikacji, udoskonalenia standardów obsługi reklamacji, reagowania w trudnych i stresujących sytuacjach czy technik radzenia sobie z emocjami.

więcej na: rhrplus.pl/obsluga-reklamacji

Profesjonalna obsługa klienta

Wykonawca: RHR +

Odpowiednia opieka klienta, nawet w sytuacji gdy nie ma on racji, może „uratować” naszą firmę przed odejściem kontrahenta lub jego przejściem do konkurencji. Często zdarza się, że mimo naszej dobrej woli oraz najszerszych chęci nie jesteśmy w stanie mu pomóc m.in. ze względu na brak kompetencji, uprawnień lub sztywne procedury. Mimo to, istnieje wiele sposobów, które pozwalają nam „wyjść z twarzą” i przekonać klienta nie tylko do swoich racji, ale również wzbudzić jego zaufanie, szacunek oraz wdzięczność za udzieloną pomoc i profesjonalną obsługę.

W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie obsługi różnego typu klientów, technik „zmiękczania” klienta, wykorzystywania odpowiedniej argumentacji, wykorzystywania elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej, zachowania spokoju i pewności siebie w trudnych sytuacjach, wzbudzania zaufania u klientów, budowania wizerunku profesjonalisty czy budowania relacji.

http://rhrplus.pl/profesjonalna-obsluga-klienta

EFEKTYWNA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Wykonawca: Baccata Enterprise Sp. z o.o.

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING. Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:

EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.

Cel szkolenia:

Celem warsztatów jest podniesienie kompetencji i umiejętności pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi z uwzględnieniem panowania nad stresem oraz poznanie skutecznych technik sprzedaży wraz z umiejętnościami reagowania na emocje Klienta. Podczas warsztatów Uczestnicy zapoznają się z mechanizmami decydującymi o zachowaniu klienta, metodami wywierania wpływu na podejmowanie decyzji, sposobami kształtowania odpowiedniego wizerunku firmy obsługującej klient.

Grupa docelowa:
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,

Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi

Program szkolenia:

1. ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
2.KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
3.KSZTAŁTOWANIE I BUDOWANIE WIZERUNKU SPRZEDAWCY
4. ANALIZA POTRZEB KLIENTA
5. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM
6.PROFESJONALNA KORESPONDENCJA E-MAIL
7. KIERUNKI KOMUNIKACJI
8. NARZĘDZIE KONTROLI ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
9. ETAPY STRUKTURY ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
10. TECHNIKI SPRZEDAŻY
11. JĘZYK KORZYŚCI CZYLI MOCNE POZYTYWNE ZWROTY
12. SCHEMAT ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
CECHA – KORZYŚĆ – WYOBRAŻENIE
13. CZYM SĄ OBIEKCJĘ I JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ
14. FINALIZACJA SPRZEDAŻY


Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:

Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

ul. Mokotowska 4/6
00-641 Warszawa

INFO@BACCATA.COM.PL

Obsługa Trudnego Klienta

Wykonawca: Baccata Enterprise Sp. z o.o.

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:

Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi.


Grupa docelowa:
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,

Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi

Program szkolenia:

Trudny klient- kim jest? Jak wygląda? Czyli Typologia Klienta.
Mechanizmy psychologiczne występujące w relacji z "Trudnym Klientem"?
Jak sobie zrobić „Trudnego Klienta” – Komunikacja interpersonalna.
Standardy i struktura rozmowy reklamacyjnej
Profesjonalne strategie radzenia sobie z trudnymi osobami.
Reklamacje, obiekcje „Trudnego” Klienta - skuteczne metody postępowania.
Asertywność i stres w rozmowach z „Trudnym” Klientem.
Zarządzanie emocjami swoimi i Klienta .
Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach emocjonalnych.
Pozytywne zamykanie rozmowy z „Trudnym Klientem”


Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:



INFO@BACCATA.COM.PL lub 533 717 979

Skuteczna Obsługa Klienta

Wykonawca: Halibut Grupa Szkoleniowa W. Busiel J. Pałczyński s.c.

Praca w dziale obsługi klienta to dla wielu konsultantów czy doradców źródło wielu wyzwań związanych z koniecznością godzenia skrajnych interesów dwóch sił. Z jednej strony są klienci, często zgłaszający się z, uzasadnionymi lub nie, pretensjami, roszczeniami, oczekiwaniami, złością czy niezadowoleniem. Po drugiej stronie stoją interesy firmy, obowiązujące reguły, procedury, standardy, oczekiwania szefów czy regulaminy.

Wielu konsultantów widzi rozwiązanie tego dylematu w systematycznym ustępowaniu pola klientom, co prowadzi często do eskalacji ich oczekiwań. Inni podpierając się regulaminami i procedurami, stanowczo wyznaczają granice klientom, co skutkuje narastającą złością po drugiej stronie. Jeszcze inni poszukują rozwiązania w próbach manipulacji klientem, co często negatywnie wpływa na wizerunek całej firmy.

W efekcie po obu stronach narasta złość, frustracja i wrogość co w połączeniu z presją czasu i złożonością problemów, z którymi zgłaszają się klienci, praktycznie uniemożliwia skuteczne znalezienie porozumienia.

Cena: 1600 zł

Przygotowanie do Pełnienia roli Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wykonawca: Eugenio

Cel szkolenia:

Zdobycie umiejętności stosowania różnych technik podczas pracy z klientem oraz zwiększenie kompetencji z zakresu:

  • Radzenia sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem
  • Budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta