Szkolenia, doradztwo

Wykonawca: Expert Group

Firma EXPERT GROUP opracowuje i pomaga wdrożyć standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta. Działania doradcze i szkoleniowe realizowane są w kilku etapach.
Etapy te zostaną przedstawione na indywidualne życzenie Klienta.

Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie

Wykonawca: MindLab

Program zawiera moduły rozwijające kompetencje komunikacyjne (aktywne słuchanie, niewerbalne techniki dobrego kontaktu, efektywne przekazywanie trudnych informacji). Priorytetem było dla nas również umożliwienie uczestnikom konfrontacji z sytuacjami obsługowymi – zarówno tymi typowymi, jak i budzącymi emocje. W ten sposób uczestnicy będą mieli okazję rozwinąć własne umiejętności rozpoznawania i radzenia sobie z sytuacjami trudnymi.

SZKOŁA RODZENIA

Wykonawca: Szkoła Rodzenia - Poradnia Laktacyjna

- SZKOŁA RODZENIA
- ZAPISY KTG
- PORADNIA LAKTACYJNA (wypożyczalnia laktatorów)

Szkolenia i warsztaty

Wykonawca: FUTURETRAINING

Proponujemy szkolenia biznesowe dla firm oraz osób indywidualnych. W swojej ofercie posiadamy szkolenia zarówno z umiejętności miękkicj jak i szkolenia dotyczące sprzedaży, motywacji oraz wyznaczania celów biznesowycj i prywatnych. Nasza firma działa na terenie całego kraju, dzieki czemu każdy z uczestników może wybrać dogodną dla siebie lokalizację.

Efektywna komunikacja z Klientem

Wykonawca: Westhill Consulting

W programie szkoleniowym główny nacisk kładziemy na analizę potrzeb Klientów i proaktywność w ich zaspokajaniu.

Pokazujemy praktycznie, jaki styl budowania relacji z Klientami przynosi najlepsze efekty.

Uczymy jak zatrzymać Klientów, którzy planują odejść.

Analizujemy, jakie konkretnie zwroty Klienci lubią, jakich nie akceptują.

Pokazujemy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych (choć zamiast zwrotu „trudny Klient” proponujemy „Trudne rozmowy”)

Pokazujemy techniki...

EIS- Essential Inner Standards

Wykonawca: Westhill Consulting

ESSENTIAL INNER STANDARDS FOR IT (EIS IT©) to program skierowany do działów IT, które chcą ujednolicić, wymiernie podwyższyć oraz utrzymać wysoki poziom Obsługi Klientów Wewnętrznych. Zawiera 1 dzień analizy potrzeb i 3 dni szkoleniowe z rozbudowanym elementem doradczym. EIS for HR© to jego odpowiednik, skierowany do działów HR.

Cel nadrzędny EIS IT © oraz EIS HR © to najwyższa jakość Obsługi Klienta Wewnętrznego jako standard w dziale.

OBSŁUGA REKLAMACJI

Wykonawca: B&o Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Badania rynkowe pokazały, że ok. 25% klientów jest niezadowolonych z dokonanych zakupów. Jak często wyrażają swoje niezadowolenie?

Zaskakujący jest fakt, że tylko 5% z nich składa reklamacje. Pozostałe 95% sądzi, że nie warto zawracać sobie głowy reklamacją albo nie wie jak, lub do kogo się z tym zwrócić.

Chociaż potrzeba załatwienia reklamacji w satysfakcjonujący klienta sposób jest kwestią niepodlegającą dyskusji, tylko około 50% z tych 5% klientów, twierdzi, że sprawę załatwiono w profesjonalny sposób.

Klient usatysfakcjonowany dzieli się swymi pozytywnymi doświadczeniami średnio z trzema innymi osobami, podczas gdy klient niezadowolony żali się aż 11 osobom. Jeśli każda z nich przekaże to jeszcze innym, to liczba osób, którzy usłyszeli negatywną opinię może wzrosnąć wielokrotnie.

Dzięki profesjonalnej obsłudze klienta składającego reklamację budujemy długotrwałe relacje i zapewniamy sobie jego lojalność.

Cena: 1100 zł

Pozyskiwanie klientów

Wykonawca: Szkolenia Łódź

Szkolenie przeznaczone jest dla handlowców, kierowników pionu sprzedaży oraz innych osób zajmujących się kontaktami z klientem i sprzedażą.

Cena: 350 zł

Effective Client Management

Wykonawca: Select Training Solutions s.c.

Effective Client Management to warsztaty koncentrują się na zbudowaniu i/lub utrzymaniu dobrych relacji z klientem, co w organizacjach zarządzanych zdalnie nie zawsze jest łatwe. Uczestnicy uczą się odpowiedniego priorytetyzowania zadań i skutecznego zarządzania czasem, poznają sposoby rozwiązywania konfiktów, przekazywania negatywnych wiadomości a także budowania bliskiego kontaktu z klientem.

Language Enhancement for Telephone Speaking

Wykonawca: Select Training Solutions s.c.

LETS-Language Enhancement for Telephone Speaking
Jest to szkolenie przewidziane dla nowych pracowników w organizacji, których rola w znacznej mierze opiera się na kontakcie telefonicznym w realizowanych projektach międzynarodowych. Proponowane przez nas warsztaty uczą jak przez telefon rozmawiać efektywnie z klientami i partnerami w biznesie. Szkolenie obejmuje następujące moduły tematyczne: definiowanie i omawianie problemu, skuteczne prowadzenie rozmowy, radzenie sobie z tzw. klientem trudnym, podstawy NLP oraz efektywne podsumowanie rozmowy.
Warsztaty w dużej części skupiają się wokół symulacji rozmów telefonicznych, z wykorzystaniem zagadnień z rzeczywistego środowiska pracy uczestników, z którymi na codzień mają do czynienia. W efekcie, szkolenie skraca czas przeprowadzanych rozmów telefonicznych i jednocześnie zwiększa ich efektywność. Zapewnia tym samym większą satysfakcję klientów ze względu na obsługę wyższej jakości.

Handlowiec w branży mięsnej

Wykonawca: Polwita Sp. z o.o. -Szkolenia dla branży mięsnej i paszowej

1.Budowanie pozycji opiekuna klienta poprzez zrozumienie problemów klientów związanych ze sprzedażą mięsa i wędlin, porady i sugestie, doradztwo w zakresie trendów konsumenckich, doboru asortymentu oraz wykorzystanie sposobów zwiększenia sprzedaży stosowanych u innych.
2.Identyfikacja potrzeb klienta (kierownika, właściciela sklepu) – zbieranie informacji o klientach, rozpoznanie budżetu zakupowego z podziałem na mięso i wędliny,
3. Prezentacja oferty: Sposoby oraz istniejące modele sprzedaży i ich dopasowanie do potrzeb klienta, prezentacja mocnych stron oferty językiem korzyści dla klienta.
4. Negocjacje w praktyce: Główne obszary negocjacji, analiza interesów stron – ocena potrzeb kontrahenta, budowanie argumentacji handlowej,
5.Odpieranie zarzutów i obrona wysokich cen: obiekcje uzasadnione i nieuzasadnione, Techniki odpierania zarzutów i pokonywania wątpliwości klientów.
6. Finalizowanie sprzedaży: Rozpoznanie sygnałów decyzji o zakupie, przedstawienie uzgodnień

Cena: 900 zł

Profesjonalny Montażysta

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

...w których o sukcesie decyduje zachowanie ekip montujących i serwisantów.

Treścią szkolenia jest wyposażenie uczestników w narzędzia związane z budowaniem pozytywnych relacji z inwestorem, klientem lub z ich przedstawicielami.

Dalsze polecenia firmy sprzedającej stolarkę, drzwi, bramy, rolety zależy w ogromnym stopniu nie tylko od Kadry Handlowej i doskonałego technicznie montażu oraz instalacji danego wyrobu. Ważnym czynnikiem oceny usługi i firmy sprzedającej jest również poziom profesjonalizmu w zachowaniach członków ekipy montującej.


Ilość czasu spędzonego podczas montażu, zachowanie klientów, ich gry, świadome
i nieświadome prowokacje, mogą wygenerować sytuacje, w których łatwo o spory, kłótnie i inne trudne momenty. Aby zapewnić polecenia i kolejne zlecenia, dobrze jest gdy nawet w obliczu najtrudniejszych sytuacji ekipy montujące potrafią zachować się profesjonalnie.

Cena: 349 zł

Obsługa klienta szkolenie Trójmiasto

Wykonawca: J&j Grupa Szkoleniowo Doradcza

"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"

Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:
 Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
 Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji biznesowych.
 Poznanie podstawowych elementów komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta i negocjacjach w biznesie
 Zdobycie i utrwalenie umiejętności z zakresu technik i metod wpływania na klienta


Wspólnie z Wami zmierzymy się z najtrudniejszymi przypadkami z życia zawodowego pracowników obsługi klienta:

 Jak walczyć z siłą przyzwyczajenia do produktów i/lub usług konkurencji?
 Jak wytrwać w „starciu” z ni

Cena: 790 zł

Debiut Handlowca

Wykonawca: Halibut Grupa Szkoleniowa W. Busiel J. Pałczyński s.c.

Debiut Handlowca to projekt rozwojowy, w skład którego wchodzą trzy dwudniowe szkolenia poprowadzone w formie warsztatów oraz zadania wdrożeniowe dla uczestników poprowadzone w formie:
1.Indywidualnych sesji telefonicznych, podczas których uczestnik ćwiczy określone narzędzie
2.półtoragodzinnych sesji coachingowych w zespołach trójkowych, realizowanych pomiędzy szkoleniami na terenie firmy, również służących przećwiczeniu wybranej umiejętności (narzędzia). Istnieje też możliwości uzupełnienia projektu sesjami coachingowymi on the job, czyli wspólnymi wizytami trenera z uczestnikiem u realnych klientów.
Projekt kończy jednodniowa sesja egzaminacyjna. Dzięki temu znacząco wzrasta szansa na transfer ćwiczonych umiejętności do środowiska pracy.
Przed przystąpieniem do realizacji szkoleń prowadzimy gruntowną analizę potrzeb. Podczas szkoleń kładziemy nacisk na solidne przećwiczenie i pełne zrozumienie najważniejszych kompetencji handlowych i komunikacyjnych.

OBSŁUGA KLIENTA w dobrym stylu

Wykonawca: Agencja Wizerunku i Rozwoju Cambiar Beata Piasny

Skuteczne pozyskiwanie Klientów oraz umiejętne budowanie z nimi trwałych relacji stanowią o konkurencyjności firmy i są elementem jego funkcjonowania na rynku. Nie rzadko strategiczną rolę w budowaniu tego kontaktu z Klientem, dalszej relacji i efektów sprzedaży odgrywają pracownicy którzy nawiązują pierwszy kontakt.

Podstawowa wiedza z zakresu obsługi Klienta to zaledwie pierwszy krok w drodze do sukcesu. Do osiągnięcia pełni profesjonalizmu niezbędna jest też znajomość psychologicznych aspektów pracy z Klientem. O profesjonalizmie świadczą nie tylko predyspozycje, umiejętności, sztuka rozmowy, empatia, ale przede wszystkim wiedza, doświadczenie i systematyczny rozwój. Praca z ludźmi i dla ludzi wymaga zachowania odpowiednich standardów, skutecznego planowania i radzenia sobie w sytuacjach trudnych, a nawet stresowych. Zadowolony Klient to nie tylko wzrost zysków, ale i promocja firmy. Warto inwestować w rozwój osób, które bezpośrednio współpracują z naszymi Klientami.