Szkolenie z obsługi klienta w formie Poligonu Handlowego
Szkolenie z obsługi klienta w formie Poligonu Handlowego, to ciągłe ćwiczenia i symulacje - nie posiada jednolitego programu. Trener w zależności od potrzeb na bieżąco modyfikuje przebieg szkolenia, aby uczestnicy mogli przećwiczyć to, co jest im najbardziej potrzebne.
Na szkoleniu pracujemy w małych grupach – max 6 osób! W kilkunastoosobowej grupie na szkoleniu warsztatowym nie ma szansy na prawdziwą pracę z doskonaleniem kompetencji handlowych. Można tylko pewne rzeczy omówić, przećwiczyć, zademonstrować. Natomiast podczas szkolenia z obsługi klienta w formie POLIGONU HANDLOWEGO pracuje maksymalnie 6 osób (lub mniej), dzięki czemu szkolenie jest bardzo intensywne i mocno zindywidualizowane.
Podczas szkolenia skupiamy się na rozwoju umiejętności i postaw - ćwiczymy to, co jest najważniejsze, co bezpośrednio wpływa na zwiększenie efektywności pracy handlowej, czyli umiejętności.
Cena: 1090 zł
Szkolenie - obsługa klienta
Przykładowymi tematami szkoleń sprzedażowych oraz z zakresu obsługi klienta mogą być:
merchandising, czyli „Skuteczne zarządzanie produktem w sklepie”,
sztuka argumentacji, a także mowa ciała w relacjach z klientem, rozwój osobisty i stres. Dodatkowo realizujemy tematy takie, jak trudny klient, czyli „Budowanie relacji z klientem, typologia klientów wg G. Junga" trening zachowania asertywnego, czy też zastrzeżenia i obiekcje klienta, czyli „Jak skutecznie sobie z nimi radzić, techniki rozwiązywania”, jak i również prezentacja - „Model sprzedaży perswazyjnej, czyli najważniejsza część rozmowy handlowej, sprzedaż rozwiązań”.
Profesjonalna obsługa trudnego klienta w biurze podatkowym
Klienci oczekują dzisiaj najlepszej obsługi. Będą nagradzać firmy, które ja zapewniają i odejdą jeśli obsługa nie spełni ich oczekiwań. Twoi pracownicy są twarzą i głosem firmy. Wyposażymy ich w odpowiednie umiejętności a klienci docenią ich pracę. Przyniesie to szybki zwrot z inwestycji w podnoszenie umiejętności obsługi klienta.
Radzenie sobie z trudnymi klientami może być prawdziwym wyzwaniem dla Twoich pracowników. Najczęściej zadawane pytanie podczas szkoleń to:
Jak sobie poradzić z trudnym lub złym klientem?
Szkolenie sprzedażowe
Proponujemy szkolenia dla zespołów sprzedażowych w zakresie komunikacji, sprzedaży, prezentacji produktów oraz utrzymywania relacji z klientem. Szkolenia organizowane są w oparciu o analizę potrzeb szkoleniowych Państwa firmy. Wszystkie szczegóły związane z szkoleniami ustalane są indywidualnie.
Szkolenia z zakresu psychologi jakości i obsługi.
Szkolenia z zakresu obsługi klienta, poprawy i jakości sprzedaży, technik negocjacji, kreatywności działań, pracy w zespole, pracy indywidualnej.
Szkolenia z reklamacji
Reklamacje. Temat rzeka. Jak skutecznie wykorzystać reklamacje w biznesie jako atut? Jakie prawo obowiązuje w Polsce w zakresie reklamacji? Porady i wiedza prosto ze źródła od osób będących kierownikami sprzedaży, menadżerami.
Przygotowanie do Pełnienia roli Specjalista ds. Obsługi Klienta
Cel szkolenia:
Zdobycie umiejętności stosowania różnych technik podczas pracy z klientem oraz zwiększenie kompetencji z zakresu:
- Radzenia sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem
- Budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta
Skuteczna Obsługa Klienta
Praca w dziale obsługi klienta to dla wielu konsultantów czy doradców źródło wielu wyzwań związanych z koniecznością godzenia skrajnych interesów dwóch sił. Z jednej strony są klienci, często zgłaszający się z, uzasadnionymi lub nie, pretensjami, roszczeniami, oczekiwaniami, złością czy niezadowoleniem. Po drugiej stronie stoją interesy firmy, obowiązujące reguły, procedury, standardy, oczekiwania szefów czy regulaminy.
Wielu konsultantów widzi rozwiązanie tego dylematu w systematycznym ustępowaniu pola klientom, co prowadzi często do eskalacji ich oczekiwań. Inni podpierając się regulaminami i procedurami, stanowczo wyznaczają granice klientom, co skutkuje narastającą złością po drugiej stronie. Jeszcze inni poszukują rozwiązania w próbach manipulacji klientem, co często negatywnie wpływa na wizerunek całej firmy.
W efekcie po obu stronach narasta złość, frustracja i wrogość co w połączeniu z presją czasu i złożonością problemów, z którymi zgłaszają się klienci, praktycznie uniemożliwia skuteczne znalezienie porozumienia.
Cena: 1600 zł
Obsługa Trudnego Klienta
Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:
Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi.
Grupa docelowa:
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Program szkolenia:
Trudny klient- kim jest? Jak wygląda? Czyli Typologia Klienta.
Mechanizmy psychologiczne występujące w relacji z "Trudnym Klientem"?
Jak sobie zrobić „Trudnego Klienta” – Komunikacja interpersonalna.
Standardy i struktura rozmowy reklamacyjnej
Profesjonalne strategie radzenia sobie z trudnymi osobami.
Reklamacje, obiekcje „Trudnego” Klienta - skuteczne metody postępowania.
Asertywność i stres w rozmowach z „Trudnym” Klientem.
Zarządzanie emocjami swoimi i Klienta .
Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach emocjonalnych.
Pozytywne zamykanie rozmowy z „Trudnym Klientem”
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
INFO@BACCATA.COM.PL lub 533 717 979
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.
Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING. Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:
EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
Cel szkolenia:
Celem warsztatów jest podniesienie kompetencji i umiejętności pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi z uwzględnieniem panowania nad stresem oraz poznanie skutecznych technik sprzedaży wraz z umiejętnościami reagowania na emocje Klienta. Podczas warsztatów Uczestnicy zapoznają się z mechanizmami decydującymi o zachowaniu klienta, metodami wywierania wpływu na podejmowanie decyzji, sposobami kształtowania odpowiedniego wizerunku firmy obsługującej klient.
Grupa docelowa:
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Program szkolenia:
1. ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
2.KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
3.KSZTAŁTOWANIE I BUDOWANIE WIZERUNKU SPRZEDAWCY
4. ANALIZA POTRZEB KLIENTA
5. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM
6.PROFESJONALNA KORESPONDENCJA E-MAIL
7. KIERUNKI KOMUNIKACJI
8. NARZĘDZIE KONTROLI ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
9. ETAPY STRUKTURY ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
10. TECHNIKI SPRZEDAŻY
11. JĘZYK KORZYŚCI CZYLI MOCNE POZYTYWNE ZWROTY
12. SCHEMAT ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ
CECHA – KORZYŚĆ – WYOBRAŻENIE
13. CZYM SĄ OBIEKCJĘ I JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ
14. FINALIZACJA SPRZEDAŻY
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting
ul. Mokotowska 4/6
00-641 Warszawa
INFO@BACCATA.COM.PL
Profesjonalna obsługa klienta
Odpowiednia opieka klienta, nawet w sytuacji gdy nie ma on racji, może „uratować” naszą firmę przed odejściem kontrahenta lub jego przejściem do konkurencji. Często zdarza się, że mimo naszej dobrej woli oraz najszerszych chęci nie jesteśmy w stanie mu pomóc m.in. ze względu na brak kompetencji, uprawnień lub sztywne procedury. Mimo to, istnieje wiele sposobów, które pozwalają nam „wyjść z twarzą” i przekonać klienta nie tylko do swoich racji, ale również wzbudzić jego zaufanie, szacunek oraz wdzięczność za udzieloną pomoc i profesjonalną obsługę.
W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie obsługi różnego typu klientów, technik „zmiękczania” klienta, wykorzystywania odpowiedniej argumentacji, wykorzystywania elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej, zachowania spokoju i pewności siebie w trudnych sytuacjach, wzbudzania zaufania u klientów, budowania wizerunku profesjonalisty czy budowania relacji.
http://rhrplus.pl/profesjonalna-obsluga-klienta
Obsługa reklamacji
Obecnie klient jest coraz bardziej świadomy swoich praw oraz możliwości, dlatego oczekuje wysokiego poziomu obsługi i rzetelnego rozpatrzenia reklamacji. W dobie szybkiej wymiany informacji, każda opinia czy zdanie wypowiedziane na temat naszej firmy może mieć wpływ na jej reputację czy renomę. Jak pewnie sami wiecie z własnego doświadczenia, jesteśmy skłonni do dzielenia się raczej negatywną opinią. Zniechęcenie klienta i być może rezygnacja z dalszej współpracy, może wynikać z niesatysfakcjonującej obsługi reklamacyjnej np. długich terminów rozpatrzenia, przedmiotowego traktowania, zdawkowej komunikacji czy braku elastyczności. Dlatego najistotniejszą częścią całego procesu jest doprowadzenie do etapu, w którym mimo całej zaistniałej sytuacji, klient będzie usatysfakcjonowany i pozostanie z nami na długi czas, polecając innym nasze usługi/produkty.
W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie przygotowania do procesu przyjmowania reklamacji, pozyskiwania informacji, technik i strategii odpowiedzi, dobierania odpowiedniej argumentacji, skutecznych metod komunikacji, udoskonalenia standardów obsługi reklamacji, reagowania w trudnych i stresujących sytuacjach czy technik radzenia sobie z emocjami.
więcej na: rhrplus.pl/obsluga-reklamacji
Posprzedażowa obsługa klienta
Jeśli zależy nam nie tylko na jednorazowej transakcji, powinniśmy wypracować tzw. pozytywne nawyki kontaktu z klientem. W wielu branżach, gdzie trudno jest konkurować jakością, unikalnością czy ceną, najistotniejszym elementem będzie wysoki poziom obsługi posprzedażowej. Wiele dużych firm czy korporacji zdało sobie już z tego dawno sprawę, dlatego postawili klienta w centralnym punkcie procesu sprzedaży.
Na warsztatach posprzedażowej obsługi klienta uczestnicy zwiększą swoją wiedzę i udoskonalą umiejętności m.in. planowania kolejnych etapów sprzedaży, reagowania na potrzeby i oczekiwania klientów, umiejętności budowania partnerskich relacji, psychologicznych mechanizmów podejmowania decyzji przez naszych kontrahentów, a także poznają narzędzia skutecznej komunikacji z klientem.
Więcej informacji na: rhrplus.pl/posprzedazowa-obsluga-klienta
Profesjonalna obsługa klienta
Zachęcamy do skorzystania z Naszego Szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta. Jest to obok umiejętności sprzedaży 2 z najważniejszych umiejętność w ogromnej mierze wpływająca jakie wyniki sprzedażowe będzie miał Twój sklep
Profesjonalna Obsługa klienta
Wprowadzenie
Powitanie uczestników
Wprowadzenie do tematyki szkolenia
Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program
Zapoznanie uczestników z celami szkolenia
Omówienie programu szkolenia i dydaktyki
Rola i miejsce profesjonalnej obsługi klienta w strategii Firmy
Profesjonalna Obsługa Klientów jako komplementarna część Strategii Sprzedaży i Marketingu
Podstawy teorii konkurencji w warunkach rynku o skończonym potencjale
Kultura Organizacyjna a obsługa klientów
Ranga serwisu
Sprzedaż i serwis jako strategiczne elementy budowania pozycji rynkowej Firmy
Co to jest "dobry" i " zły" serwis
Dlaczego dobry serwis jest tak ważny
Twoja rola jako pracownik obsługujący klientów Firmy
Czym charakteryzuje się profesjonalny pracownik obsługujący klientów Firmy
Twój wpływ na wyniki osiągane przez firmę
Podstawowe elementy Zarządzania Jakością
Strategie ukierunkowane na klienta
Dlaczego klient jest tak ważny
Dlaczego tracimy klientów
Specyfika i charakter współczesnego klienta
Typologia Klientów
Podstawowe zasady obsługi zorientowanej na klienta
10 kluczowych zasad profesjonalnej Obsługi Klienta
Obsługa reklamacji i zażaleń
Klient jako źródło ważnych informacji rynkowych
Jakich informacji może dostarczyć klient firmie
Dlaczego informacje uzyskiwane od klientów są tak ważne
Metody uzyskiwania informacji od klientów
Analizowanie informacji od klientów
Podstawowe elementy psychologii kupowania
Rodzaje potrzeb konsumenckich
Kategorie produktów a decyzje zakupu
Dysonans decyzyjny a obsługa posprzedażna
Budowanie lojalności klientów wobec produktu, marki oraz Firmy
Savoir vivre w kontaktach z klientami
▪ Powitanie i Przedstawianie się swojemu rozmówcy
▪ Rola ubioru i wyglądu zewnętrznego
▪ Etykieta rozmów telefonicznych i mailingu
Mapa procesu obsługi klienta
▪ Procedury i standardy obsługi Klientów
▪ Przykłady i dobre praktyki
▪ Analiza trudnych sytuacji
▪ Co mogę zrobić więcej dla moich Klientów?
▪ Wprowadzenie zasad i standardów obsługi Klienta
Kontakt z "trudnym klientem"
▪ Dlaczego klienci bywają „trudni”
▪ Sposoby postępowania z konkretnymi typami trudnych klientów
▪ Pojęcie asertywności w kontekście Klienta
▪ Trening technik asertywnych w kontakcie z trudnym klientem
Podsumowanie