Windykacja należności - Usluger.pl

Nie wywiązujący się ze zobowiązań finansowych przedsiębiorcy oraz klienci to prawdziwa plaga w dzisiejszych czasach. Prowadzisz firmę, podpisujesz umowy, wykonujesz zlecenie i oczekujesz na zapłatę, która się nie pojawia? A może oferujesz swoje usługi, które są kredytowane przez klientów i masz problem, ponieważ są niewypłacalni? Jeżeli tak, odszukaj w tym katalogu oferty firm windykacyjnych, które zajmą się w Twoim imieniu odzyskaniem należności. Windykacja należności, polega na ściągnięciu od dłużnika pieniędzy, wszelkimi dostępnymi metodami. Może być to blokada kont bankowych czy też przejęcie mienia.

Windykacja należności

Wykonawca: Financial Protection Polska

Financial protection Polska Firma o ogólnopolskim zasięgu świadcząca w przeszłości usługi dla Pekao S.A. , PZU S.A., Santander Consumer Bank, Santander Consumer Multirent i AIG Bank a obecnie świadcząca swoje usługi dla podmiotów gospodarczych każdego typu, oferuje swoje usługi w zakresie: Windykacji należności, wywiadu gospodarczego, factoringu, pieczęć prewencyjna oraz wykup wierzytelności.
Główny nacisk kładziemy na pracę w terenie w celu ustalenia majątku dłużnika, który wcześniej został ukryty przed komornikiem oraz wspólnych wyjazdach z komornikiem mających na celu kontrolę wywiązywania się z nałożonych na niego obowiązków. Wyjazd do dłużnika realizujemy nawet po kilka razy w tygodniu dzięki rozbudowanej strukturze na terenie całego kraju. Czynności te skutkują niebywałą skutecznością również w stosunku do dłużników z wcześniejszą umorzoną egzekucją.

Negocjacje należności czyli sztuka optymalizacji płynności finanso

Wykonawca: Dom Szkoleń i Doradztwa

  • Jak zapobiec działaniom nieuczciwych kontrahentów poprzez stosowanie działań prewencyjnych.
  • W jak sposób prowadzić rozmowy z dłużkiem aby odzyskiwać należności i utrzymywać wysoki poziom relacji z klientami.
  • Jak docierać do prawdziwych przyczyn powstawania zaległości.
  • Kiedy i jaki rodzaj sankcji zapowiadać aby zwiększyć prawdopodobieństwo odzyskania należności.
  • Jak ustalić strategię prowadzenia rozmów z tzw. „Klientem trudnym”.
  • Jak ustrzec się przed technikami wywierania wpływu wykorzystywanymi przez klientów zalegających ze spłatami.
  • Jaki dostosować komunikat do klienta uwzględniając rodzaj zaległości i typ klienta.

Szkolenie polecane osobom, które w swojej pracy kontaktują się z klientami i chcą skutecznie wpływać na termin realizacji zobowiązań od klienta i jednocześnie utrzymać wysoki poziom relacji (właściciele firm, osoby odpowiedzialne za sprzedaż, obsługę klientów, menadżerowie zarządzający zespołami sprzedażowymi, płynność finansową).

Cena: 790 zł