Skuteczne Umiejętności Sprzedaży
Sprawdzone w praktyce i bardzo przydatne kompendium skutecznych metod perswazji i wywierania wpływu.
ZAKRES TEMATYCZNY:
- Przygotowanie i planowanie pracy
- Ustalanie celów metodą SMART
- Etapy skutecznej wizyty handlowej
2.Uświadamianie potrzeb,(Rodzaje i techniki pytań),
3.Prezentacja korzyści,
4.Efektywne przełamywanie zastrzeżeń,
5.Sygnały zakupu i Techniki zamykania sprzedaży.
- Ćwiczenia praktyczne to indywidualne scenki nagrywane na video i omówione przez Trenera.
Alchemia Sprzedaży GOLD
Może chcesz rozwinąć umiejętności sprzedaży tak aby była łatwa, szybka i oparta na długotrwałych relacjach?
Największe autorytety sprzedaży powtarzają jednomyślnie, iż profesjonaliści to osoby, które ciągle się rozwijają swoją wiedzę i umiejętności, mówiąc -- wiem, że nie wiem i poznaję? Prawdziwi handlowcy, osoby zajmujące się sprzedażą przestają myśleć, że klient jest jakiś, że z tym klientem nie warto rozmawiać, że ten klient nic nie wnosi. Prawdziwi handlowcy myślą w jaki sposób mogę ...
Cena: 847 zł
Szkolenia sprzedażowe i obsługi klienta
Akademia Rozwoju Kompetencji organizujemy szkolenia związane z technikami sprzedaży. Proponowane tematy to:
- Rola i kompetencje sprzedawcy.
- Etyka w pracy sprzedawcy.
- Budowanie doskonałego kontaktu z klientem w całym procesie sprzedaży.
- Punkty zwrotne w procesie sprzedaży: dobry kontakt, badanie potrzeb, prezentacja oferty, odpieranie zastrzeżeń, zamykanie sprzedaży.
- Elementy negocjacji.
- Sytuacje trudne w pracy sprzedawcy: asertywność w pracy sprzedawcy.
- Techniki auto-motywacji.
Techniki sprzedaży to przede wszystkim sztuka budowania relacji z potencjalnym klientem w taki sposób, aby była ona korzystna dla obu stron, pomiędzy którymi ma dojść do transakcji.
Profesjonalny Przedstawiciel Handlowy
PROGRAM SZKOLENIA
•Rola przedstawiciela handlowego
•Praca z klientem
•Komunikacja i umiejętności interpersonalne
•Techniki sprzedaży
•Etapy rozmowy handlowej
Cena: 7200 zł
Techniki Sprzedaży Detalicznej
• Rola sprzedawcy
-wyzwania współczesności
-cechy dobrego sprzedawcy
• Rozpoznaj swojego klienta
-typy
-zachowania
• Rozpocznij proces sprzedaży
-nawiązanie kontaktu z klientem
-odkrywanie potrzeb klienta
• Prezentacja sprzedaży
-sprzedawanie korzyści
-sprzedaż gatunkowa i asortymentowa
-techniki prezentacji oferty
• Zamknięcie sprzedaży
-sygnały kupna
-techniki finalizacji
• Radzenie sobie z obiekcjami
-kategorie obiekcji
-unikanie zbędnych obiekcji
-techniki odpowiadania na obiekcje
Cena: 3600 zł
Szkolenia handlowe
Szkolenia handlowe.
Sprzedaż doradcza
Na początku szkolenia określamy główne strategie budowania relacji z Klientami.
Pokazujemy jakie błędy popełnili np. akwizytorzy, że zniknęli z polskiego rynku.
Analizujemy bardzo aktualne przykłady sprzedaży, które otwarcie oceniamy (bądź jako partnerskie, bądź jako krótkofalowe).
Szczerze rozmawiamy o manipulacji, o tym, jak Klienci na nią reagują.
Przedstawiamy grę strategiczną, której efektem jest określenie strategii krótko i długofalowej w sprzedaży.....
Szkolenie Profesjonalne techniki sprzedaży
Masz pomysł na wzrost sprzedaży?
Proponujemy najlepszą inwestycję - inwestycją w ludzi. Skuteczne szkolenia - to szkolenia poprzedzone badaniem potrzeb i szczegółowym ustaleniem celów - to szkolenia, które przyniosą zwrot z inwestycji - dla Twojej firmy WZROST SPRZEDAŻY.
Sprawdź naszą ofertę!
Cena: 1395 zł
Profesjonalne techniki sprzedaży
Autodiagnoza kompetencji sprzedażowych – analiza preferowanego stylu pracy z klientem. Rozwijanie procesu myślenia wielotorowego (lateralnego). Rozwój umiejętności kreowania ukrytych potrzeb klienta. Uświadomienie znaczenia notowania w procesie identyfikacji potrzeb. Nabycie umiejętności identyfikacji interesów klienta. Utrwalenie umiejętności dobierania form komunikacji adekwatnych do zachowań klienta. Podkreślenie znaczenia indywidualnego języka korzyści.
Po szkoleniu uczestnik będzie umiał:
- Dobierać pytania w procesie identyfikacji potrzeb klienta adekwatnie do jego oczekiwań
- Rozpoznać potrzeby klienta i wyrażane przez niego interesy
- Prowadzić czytelne notatki, ułatwiające prezentacje rozwiązań
- Słuchać komunikatów klienta i wyciągać z nich najważniejsze sygnały kupna
SPRAWDZONE TECHNIKI SPRZEDAŻY - BUSINESS STUDIO
CELE SZKOLENIA:
Dostarczenie narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu sprzedawcy.
Zapoznanie ze skutecznymi technikami sprzedaży opartymi na komunikacji perswazyjnej.
Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta.
Rozwój werbalnych i niewerbalnych technik perswazji i manipulacji niezbędnych w procesie sprzedaży.
Rozwój umiejętności szybkiego rozpoznawania typu osobowości Klienta.
Zdobycie umiejętności postępowania z Klientem w sytuacjach w trudnych i konfliktowych.
Rozwój sztuki tworzenia pozytywnych relacji z Klientami.
Doskonalenie umiejętności prowadzenia procesu sprzedaży.
Cena: 1850 zł
Szkoła sprzedaży branży B2B
Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych dla handlowców działających w sektorze B2B. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w postaci sesji coachingowych. Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Szkoła Sprzedaży B2B”.
CELE PROJEKTU:
1) rozwój umiejętności kluczowych w obszarze sprzedaży i obsługi Klienta instytucjonalnego
2) określenie indywidualnej ścieżki rozwoju uczestnika
3) wsparcie rozwoju uczestnika za pomocą coachingu indywidualnego.
ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:
Warsztat I - Prospecting - sztuka poszukiwania Klientów
Warsztat II - Wizyta handlowa
Warsztat III - Diagnoza potrzeb Klienta
Warsztat IV - Prezentacja wartości
Warsztat V - Techniki finalizacji sprzedaży
Warsztat VI - Obsługa posprzedażna - relacje z Klientami
Warsztat VII - Handlowiec - Partner biznesowy Klienta
Cena: 4490 zł
Sprzedaż Usług Hotelowych
Istotą szkolenia jest odpowiedź na pytanie: jak pozyskiwać gości hotelowych? Pytanie to dotyczy zarówno Gości indywidualnych, jak i grup zorganizowanych, których celem pobytu jest odpoczynek, integracja, szkolenie lub wszystko jednocześnie.
Szkolenie to nie dotyczy tego jak obsługiwać Gościa Hotelowego, a ukierunkowane jest na to jak zainteresować obiektem potencjalnych Gości hotelowych. Jak planować i prowadzić sprzedaż, tak aby zapewnić obłożenie obiektu nawet po za sezonem, to kolejne pytanie na które uczestnicy usłyszą odpowiedź.
Program szkolenia przewiduje dwa główne moduły: Jak działać i promować obiekt na rynku? oraz jak prowadzić rozmowy z potencjalnymi klientami łącznie z tym jak napisać profesjonalną ofertę i rozmawiać językiem korzyści, a nie cech obiektu?
Dla Kogo?
Właściciele, Dyrektorzy Hoteli
Dyrektorzy Sprzedaży, Dyrektorzy Marketingu
Menedżerowie Hotelu
Pracownicy Działu Sprzedaży i Marketingu Hotelu
Pracownicy odpowiedzialni za sprzedaż usług Hotelu
Cena: 490 zł
Sprzedaż i obsługa klienta
Przekazana przez nas bogata wiedza pozwoli uczestnikom zdobyć informacje o tym, jak powinien prezentować się idealny sprzedawca, co sygnalizować ma jego ubiór, sposób bycia i język ciała, oraz jak skutecznie wykreować wrażenie wiarygodności, kompetencji i uczciwości.
Wszelkie zagadnienia teoretyczne zostaną utrwalone w ćwiczeniach, praktycznych scenkach i dzięki temu uczestnicy podniosą swoje umiejętności, otrzymają analizą, uzyskają informację swoich mocnych obszarach i tych. Dzięki zadaniom praktycznym uczestnicy skonfrontują teorię z własnym wizerunkiem, językiem ciała i wywieranym wrażeniem.
Nowoczesne techniki sprzedaży Katow
Szkolenia z innowacyjnych i nowoczesnych technik sprzedaży. Na tych szkoleniach udowadniamy, że to nie potrzeba stanowi najważniejszy element w rozmowie z Klientem. Pokazujemy również w jaki sposób pominąć proces negocjacji.
Szkolenia sprzedaż
szkolenia sprzedaż