Jak odnieść sukces w sprzedaży

Wykonawca: TC Agnieszka Grzelak-Chodak

Celem szkolenia jest:
1.Dostarczenie narzędzi i umiejętności niezbędnych każdemu sprzedawcy.
2.Zapoznanie ze skutecznymi technikami sprzedaży opartymi na komunikacji perswazyjnej.
3.Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta.
4.Rozwój werbalnych i niewerbalnych technik perswazji i manipulacji niezbędnych w procesie sprzedaży.
5.Rozwój umiejętności szybkiego rozpoznawania typu osobowości Klienta.
6.Zdobycie umiejętności postępowania z Klientem w sytuacjach w trudnych i konfliktowych.
7.Rozwój sztuki tworzenia pozytywnych relacji z Klientami.
8.Doskonalenie umiejętności prowadzenia procesu sprzedaży.

Szkolenie - Sztuka zdobywania nowych klientów

Wykonawca: Centrum EM-PARTNER

Nasza oferta szkoleniowa obejmuje również szkolenie z technik sprzedażowych prowadzi wieloletni trener i coach biznesowy, którego autorskie programy były z powodzeniem wdrażane w wielu firmach. Program zawiera także indywidualną ocenę planu rozwoju i celów jaki ma osiągnąć organizacja. Program cechuje duża interaktywność, mnogość praktycznych przykładów i case study. Polecamy wszystkim dążącym do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej polegającej na profesjonalnej obsłudze klienta i pozyskaniu lojalnych partnerów.

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta.

Wykonawca: Business Support Centre

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta.
Jak prowadzić rozmowy biznesowe oraz jak utrzymać klienta?


W ofercie BSC Opole znajdą Państwo między innymi szkolenia, takie jak:

Skuteczna sprzedaż - Szkolenie w zakresie profesjonalnych technik sprzedaży,
Profesjonalna obsługa klienta.

REKLAMACJA. Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami?

Wykonawca: Prestige Europejskie Centrum Kształcenia

Poznanie podstawowych zasad prowadzenia rozmów bezpośrednich, telefonicznych oraz korespondencji z klientami zgłaszającymi skargi, uwagi i reklamacje
Poznanie skutecznych zasad obsługi klienta reklamującego produkty i usługi
Rozwój umiejętności komunikowania z klientami niezadowolonymi z jakości produktów i usług
Poznanie zachowań klientów trudnych i roszczeniowych oraz technik skutecznego z nimi postępowania w procesie reklamacji
Rozpoznanie własnych umiejętności asertywnego reagowania w procesie reklamacji indywidualnych
Rozwój umiejętności budowania konsensusu w rozmowie z roszczeniowym klientem

Cena: 790 zł

TRENING NEGOCJACJI HANDLOWYCH

Wykonawca: Prestige Europejskie Centrum Kształcenia

Każdy uczestnik kursu otrzymuje informacje o tym:
Jakie są psychologiczne uwarunkowania zachowań ludzi, społeczne i kulturowe czynniki wpływające na sposób negocjacji i prowadzenia rozmów
Jakie zasady zachowania, mowy niewerbalnej, wyglądu zewnętrznego budzą zaufanie, poważanie, sympatię, a jakie rezerwę lub niechęć
Jak budować skuteczny przekaz werbalny
Jakie indywidualne umiejętności powinien uczestnik kursu rozwijać, aby być bardziej efektywnym w procesie negocjacji
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych

Cena: 1390 zł

Military Training System for Sales Force

Wykonawca: Nowicki Enterprises Solutions - Marek Nowicki

"Military Training System for Sales Force" jest to system oparty na systemach treningowych europejskich wojsk lądowych.
Ten system nie jest zwykłym programem szkoleniowym. To intensywny system treningu bazujący na koncentracji na zaplanowanych celach. Sprawia, że sprzedaż wchodzi w tryb turbo generując coraz więcej zamówień oraz podpisywanych kontraktów handlowych.
Po przejściu takiego szkolenia, każdy Państwa handlowiec będzie istną "maszyną do sprzedawania".

Cena: 1850 zł

Model sprzedaży przez referencje

Wykonawca: Nowicki Enterprises Solutions - Marek Nowicki

"Model sprzedaży przez referencje" jest oparty na prostej zasadzie: niech twoi klienci znajdą dla Ciebie nowego Klienta!
Proste prawda?
A może jednak nie?
Potrzeba odpowiednich narzędzi oraz pewnych umiejętności aby w skuteczny sposób pozyskiwać silne i dobre referencje od swoich dotychczasowych klientów.

Pokażemy Twoim pracownikom jak to robić skutecznie!

Cena: 3000 zł

Telefoniczne Umawianie Spotkań Biznesowych

Wykonawca: Nowicki Enterprises Solutions - Marek Nowicki

Brak Ci pewności siebie podczas rozmów telefonicznych?
Gdy dzwonisz w sprawie umówienie spotkania nie wiesz co powiedzieć?
Telefon Cię przeraża?
Może chcesz zwiększyć liczbę odbywanych spotkań handlowych?

To szkolenia jest właśnie dla CIEBIE!

Umiejętności które nabędziesz podczas szkolenia:
- przełamywanie barier strachu podczas rozmowy
- przełamywanie barier komunikacyjnych
- kontrolowanie rozmowy telefonicznej
- panowanie nad emocjami


Więcej szczegółów na stronie szkolenia:
http://www.nowickiconsulting.com/pl/szkolenia-otwarte/cala-polska-szkolenia-wyjazdowe/telefoniczne-umawianie-spotkan.html

Zapraszamy serdecznie!

Cena: 392.37 zł

Psychologia sprzedaży

Wykonawca: Europejski Instytut Psychologii Biznesu Sp.j.

Program szkolenia - główne zagadnienia:

  • Psychiczne przygotowanie do sprzedaży.
  • Metody budowania wewnętrznej motywacji jako podstawa osiągania sukcesów.
  • Budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z klientami na etapie otwarcia sprzedaży.
  • Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb klienta.
  • Typy osobowości klientów – preferowane style rozmowy, oczekiwania.
  • Zastrzeżenia i zamknięcia.

Więcej szczegółów na stronie: www.eipb.pl
ZAPRASZAMY!

Cena: 492 zł

Psychologia sprzedaży

Wykonawca: Europejski Instytut Psychologii Biznesu Sp.j.

Program szkolenia - główne zagadnienia:

  • Psychiczne przygotowanie do sprzedaży.
  • Budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z klientami na etapie otwarcia sprzedaży.
  • Metody budowania wewnętrznej motywacji jako podstawa osiągania sukcesów.
  • Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb klienta.
  • Typy osobowości klientów – preferowane style rozmowy, oczekiwania.
  • Zastrzeżenia i zamknięcia.

Więcej szczegółów na stronie: www.eipb.pl
ZAPRASZAMY!

Cena: 492 zł

Controlling w sprzedaży

Wykonawca: Jl Consulting Joanna Lisowska

Controlling w sprzedaży

Program szkolenia

1. Wykorzystanie Excela jako narzędzia controllingu:
• formatowanie warunkowe,
• przykłady zastosowań funkcji logicznych, statystycznych, matematycznych
• analiza danych za pomocą tabel przestawnych
• tworzenie wykresów, dobór odpowiedniego rodzaju wykresu
2. Narzędzia analizy klientów
3. Narzędzia analizy produktów
4. Narzędzia analizy struktury, koncentracji i dynamiki sprzedaży
5. Analiza stopnia realizacji planu sprzedaży

Cena: 700 zł

Techniki sprzedaży

Wykonawca: Jl Consulting Joanna Lisowska

Techniki sprzedaży

Cel szkolenia:

Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.
Identyfikacja potrzeb rozmówcy i uświadamianie potrzeb klientowi.
Nabycie umiejętności prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży.
Nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.

Program szkolenia:

  • Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
  • Psychologiczne aspekty obsługi klienta.
  • Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem.
  • Manipulacje ze strony klientów - rozpoznawanie i przeciwdziałanie.
  • Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb.
  • Trudne sytuacje w kontaktach z klientami.
  • Reakcja na obiekcje zgłaszane przez klientów.
  • Skuteczne techniki finalizacji sprzedaży.

Cena: 700 zł

Sprzedaż i zarządzanie sprzedażą

Wykonawca: INCONSULTING s.c.

Akademia Sprzedaży,to kompleksowy projekt rozwijający kompetencje i umiejętności dostosowane do poziomów w strukturze organizacyjnej i kontekstu rynkowego.
Projekt zakłada opracowanie zagadnień z poziomów strategii i taktyk zarządzania sprzedażą i pracownikami działów sprzedaży. Obejmuje również zagadnienia operacyjne związane z planowaniem, delegowaniem, i rozliczaniem efektów.

Cele projektów dedykowanych dla szefów zespołów sprzedażowych to między innymi:
■ rozwiniecie umiejętności kierowania zespołem sprzedawców lub przedstawicieli handlowych,
■ poznanie zasad zarządzania przez cele i motywowania pozafinansowego,
■ wsparcie w tworzeniu i udoskonalaniu standardów budowania i podtrzymywania relacji z klientami,
■ rozwinięcie umiejętności planowania delegowania i egzekwowania wyników,
■ przygotowanie do pełnienia funkcji coachingowej dla swoich zespołów.

Program doradczo - szkoleniowy

Wykonawca: Beata Kozak -Łatkowska Progress - Szkolenia - Doradztwo

Dopasowanie modelu sprzedaży do potrzeb rynku oraz podniesienie kompetencji sprzedażowych pracowników

Szkolenie - obsługa kas fiskalnych

Wykonawca: KAS-SERVICE P.H.U. Ewelina Gąsior

Oferujemy Państwu kompleksowe usługi. Zapewniamy dobór odpowiedniego urządzenia programowanie oraz szkolenie z zakresu obsługi kas fiskalnych. Ponadto proponujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.