Systemy Telekomunikacyjne

Wykonawca: TELNET Systemy Teleinformatyczne Sp. z o.o.

Firma nasza zajmuje się opracowywaniem koncepcji, sprzedażą i instalacją systemów telekomunikacyjnych w tym również systemów call center.
Świadczymy usługi serwisowe systemów, jak również przeprowadzamy ich modernizacje i upgrade. Główne technologie: Siemens, Panasonic, Astra, Unify.

Wykonywanie sieci telefonicznych

Wykonawca: CENTRAL-NET Piotr Rusek

Zajmujemy się montażem central telefonicznych , alarmów ,monitoringiem CCTV ,oraz wykonujemy sieci telefoniczne

Pomiary promieniowania elektromagnetycznego

Wykonawca: Emilab Gonet i Spółka, Sp.j.

Specjalizujemy się w pomiarach promieniowania niejonizującego (PEM) dla celów BHP i Ochrony Środowiska. Wykonujemy pomiary na obiektach radiodyfuzyjnych, na obiektach telefonii komórkowej, dla operatorów łączności ruchomej, transmisji danych oraz dla urządzeń wykorzystywanych w przemyśle czy w medycynie.

Montaż anten satelitarnych

Wykonawca: Digital MAX Michał Borkowski

Wykonujemy montaż anten oraz serwis instalacji antenowych. Ustawienia, wstrojenia anten satelitarnych.

Serwis GSM

Wykonawca: Perfect GSM

serwis gsm, naprawa telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, nawigacji

NAPRAWA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH

Wykonawca: ADI-KOM Firma

Zajmujemy się od 17 lat naprawą wszystkich marek telefonów komórkowych ;

IPHONE ,SAMSUNG ,SONY ,LG , HTC , NOKIA . itd.

Naprawy . Płyt głównych , wymiany wyświetlaczy ,szyb, ekranów dotykowych,

gniazd ładowania , czytników kart sim (kart pamięci) , głośników , mikrofonów .

OPROGRAMOWANIA , SIMLOCK ,KODY TELEFONÓW

Sprzedaż kas fiskalnych

Wykonawca: Sprzedaż, Naprawa Wag i Kas Fiskalnych Bodwag

Sprzedaż kas fiskalnych

Infolinia,voip api,callcenter,crm dla call center,wysyłka sms

Wykonawca: Ifon

Ifon wysyłka sms
Nasza firma specjalizuje się w wdrożeniu usług telekomunikacyjnych, które dotyczą systemów call center. Nasze rozwiązania zapewniamy między innymi małym organizacjom, które mogą uformować systemy działające zarówno efektywnie a także swoiście dopasowany do potrzeb w instytucjach naszych klientów.
Pojedyncze opcje dostępne w naszym systemie umożliwiają na dogodne użytkowanie, co pozwala na zapewnienie profesjonalnego działania, które gwarantuje centrala telefoniczna.
Nasz system to dodatkowo wirtualna centrala, która pozwala na zapewnienie sprawnego obsługiwania poszczególnych użytkowników.
Zarazem nasz system call center to ponadto innowacyjne technologie, które przekładają się na nader nowoczesne opcje oraz funkcje zaimplementowane w ramach naszych systemów.
Nasze systemy pozwalają na zapewnienie między innymi takich rozwiązań jak operatorzy voip. Za jednym zamachem rozwiązania dostarczane w naszej firmie pozwalają na dodatek na zagwarantowanie w małych firmach indywidualne dopasowanie poszczególnych systemów do oczekiwań odbiorców firmowych, co umożliwia na zapewnienie systemów, które pozwalają na sprawne realizowanie obsługiwania klientów przez konsultantów. Systemy gwarantują również funkcjonalne dystrybuowanie poszczególnych rozmów.
Nasze technologiczne rozwiązania to dodatkowo system sms, co pozwala umożliwianie w dodatku wygodnego sposobu kontaktowania się z poszczególnymi klientami.
Jednocześnie w naszej firmie świadczony jest crm dla call center, który umożliwia na zapewnienie skuteczności działania a także oferujemy oprócz tego systemy posiadające funkcje, które są w pełni dostrojone do oczekiwań użytkowników.
Dowolne usługi w naszej firmie umożliwiają na zapewnienie również, że callcenter będzie współczesne, czyli oparte na najnowszych rozwiązaniach informatycznych, co umożliwia na niezwykle użytkowe użytkowanie naszych systemów.
W naszej firmie umożliwiamy między innymi takie funkcje jak voip api. Na wszelkim poziomie obsługiwania naszych użytkowników umożliwiamy również wykonanie usług, które umożliwiają na zorganizowanie systemów, które są do tego wygodne w użytkowaniu. Pozwala to na zagwarantowanie funkcjonalnego obsługiwania klientów, co umożliwia na zapewnienie do tego zbudowania znacznie bardziej rozbudowanej obsługi klientów innowacyjnymi metodami.
Nasza spółka posiada doświadczenie na rynku, które umożliwia na zagwarantowanie zastosowania najwyższego standardu rozwiązań, które pozwalają korzystać z rozwiązań wykorzystywanych w ramach takich funkcji w firmach jak infolinia.
Równolegle w naszej firmie jesteśmy w stanie zastrzec wykonanie indywidualnych usług dla naszych konsumentów zarówno skutecznie a także terminowo na każdym etapie współpracy z naszymi nabywcami. Gdzie oferujemy naszym klientom wypróbowane w działaniu oraz przystosowane rozwiązania dla naszych klientów, gdzie świadczymy także systemy posiadające bardzo poszerzone funkcje,które równolegle mogą być indywidualnie dostosowane do oczekiwań

Predyktywny system Call Center

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

Korzystając z predyktywnego systemu zdecydowanie efektywniej wykorzystujemy czas pracy ­ wybieranie numeru, oczekiwanie na połączenie, nie odebrany telefon to czas bezproduktywny. W rozwiązaniu NOTOS CC­8 to nie Agent, a system będzie wybierał numery i łączył rozmowy.

Progresywny system Call Center

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

Korzystając z systemu zdecydowanie efektywniej wykorzystujemy czas pracy ­ wybieranie numeru, oczekiwanie na połączenie, nie odebrany telefon to czas bezproduktywny. W rozwiązaniu NOTOS CC­8 to nie Agent, a system będzie wybierał numery i łączył rozmowy.W tym trybie system wykonuje jedno połączenie na jednego konsultanta. W przypadku połączenia odebranego jest ono przekazywane do dowolnego konsultanta, który nie prowadzi w tym czasie rozmowy. Konsultant dostaje dowolne kontakty.

IVR

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

IVR – wielopoziomowa zapowiedź głosowa (centrala przy odebraniu połączenia może przełączać do wybranego działu, a w dziale do pracownika. Przykładowa zapowiedź: „Proszę wybrać nr wewnętrzny lub poczekać na zgłoszenie się operatora: Sekretariat 21, Księgowość 29, Dział Serwisu 22”. Jeżeli dzwoniący nic nie wybierze, odezwie się telefon wewnętrzny w sekretariacie. Po wybraniu 22 może pojawić się kolejna zapowiedź, np. „Dział Oprogramowania 23, Dział Sprzętu 24”. Pozwala to na zautomatyzowanie symulacji sekretariatu bez obciążania pracowników przełączaniem rozmów).

DDI - usługa

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

Usługa ma na celu celu umożliwienie przypisania odrębnych numerów różnym pracownikom firmy, bez konieczności wykupienia dla nich osobnych linii telefonicznych. W ten sposób można lepiej podzielić i zarządzać ruchem telefonicznym redukując koszty usług telefonicznych.
Wykonując połączenie telefoniczne dzwonimy bezpośrednio do abonenta wewnętrznego.
Firma, która działa na rynkach zagranicznych może przyjmować rozmowy telefoniczne po atrakcyjnych cenach – jako kosz połączenia lokalnego.
obsługa numerów DDI (każdy numer wewnętrzny może mieć bezpośredni numer zewnętrzny, pozwala to także na odbieranie bezpośrednich połączeń bez pośrednictwa sekretariatu. Można wtedy zamieścić na stronie internetowej numery telefonów bezpośrednio do działów lub pracowników),

Połączenia telekonferencyjne

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

Telemeeting nie ogranicza firmy do jednego czy dwóch pokojów telekonferencyjnych. Na swoim koncie, klient może zestawić dowolną liczbę telekonferencji w tym samym czasie. Dbałość o bezpieczeństwo zapewnia nadawany losowo PIN każdej telekonferencji. Możliwość nieograniczonego przedłużania telekonferencji pozwoli na prowadzenie negocjacji bez obawy, że skończą się wraz z upływem określonego czasu.
Wystarczy wykonać zwykłe połączenie do jednej z osób, a w trakcie jego trwania wybrać kolejny numer. W ten sam sposób można dodawać kolejne osoby do rozmowy.

Wirtualny Faks

Wykonawca: VNCS s.c. Call Center, Telefonia Voip, Wirtualne Centrale IP-PBX

Faks2mail – pozwala na odbieranie faksów. Usługa jest włączana na wybranym numerze i definiowaną skrzynkę mailowa na którą ma być wysłany faks. Numer faksu może być przydzielony z dowolnej strefy numeracyjnej.
Otrzymany faks będzie w formacie .pdf jako załącznik do wiadomości.

Web2fax – pozwala na wysyłanie faksu przez wirtualne urządzenie faksowe. Po zalogowaniu do panelu dołączamy dokument w formacie PDF wpisujemy numer, na który ma zostać wysłany, i klikając w określoną ikonę wysyłamy załączony dokument.

Monitoring wizyjny

Wykonawca: Neto-Sfera Molendowski Artur

Czas trwania jest zróżnicowany • Wycena

Instalujemy systemy telewizji przemysłowej w domu, mieszkaniu, firmie, szkole, kościele. Oferujemy: – monitoring IP – monitoring analogowy HD-CVI – montaż – modernizacja – konserwacja