Projektowanie układów mikrofalowych i RF
Mamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu profesjonalnych urządzeń stosowanych w telekomunikacji i aplikacjach specjalistycznych
Serwis Telefonów Komórkowych
Usuwamy Blokady telefonów
SimLock
Upgrade telefonów
Wymiana Wyświetlaczy, oprogramowania...
Naprawy pogwarancyjne
Aktualizacja oprogramowania itp...
Dodatkowy dochód
Wystarczy, że zaoferujesz swoim znajomym i rodzinie możliwość wypróbowania produktów ACN – usług, z których ludzie korzystają codziennie.
Za każdym razem, gdy osoby polecone przez Ciebie zapłacą rachunek, ty także otrzymasz wynagrodzenie. W tym właśnie tkwi siła dochodu rezydualnego!
Zaproś wszystkich do udziału w tym biznesie, a otrzymasz prowizję od swoich klientów oraz od ich klientów!
Telefonia VoIP
Telefonia VoIP to komunikacja głosowa, która wykorzystuje do działania łącza internetowe. Coraz częściej znajduje zastosowanie w biznesie, bowiem gwarantuje znacznie więcej możliwości, aniżeli telefonia tradycyjna.
W ramach telefonii VoIP użytkownik SMARTO otrzymuje:
• połączenia telefoniczne w najwyższej cyfrowej jakości
• darmowe połączenia wewnątrz firmy i do wszystkich w sieci SMARTO
• Wirtualna Centralka - interaktywne zarządzanie połączeniami przychodzącymi i przekierowanie ich na dowolne telefony pracowników firmy oraz kreowanie automatycznego powitania osoby dzwoniącej.
• Wirtualny Fax - zarządzanie odbiorem i wysyłką faksów poprzez panel www i e-mail.
• Telekonferencje - szybkie i skuteczne narzędzie pozwalające na telefoniczne łączenie się nawet kilkudziesięciu rozmówców jednocześnie, o każdej porze, z każdego miejsca na świecie.
Call Center
Usługa Call Center pozwala stworzyć profesjonalny system obsługi klienta realizowany przez grupę konsultantów.
Call Center udostępnione w modelu SaaS nie wymaga instalacji kosztownej infrastruktury i oprogramowania. Oferujemy pełną obsługę oraz bezpieczeństwo danych i niezawodność aplikacji. Możesz więc skupić się przede wszystkim na czerpaniu korzyści z użytkowania sprawnego systemu obsługi klienta.
Jak działa usługa Call Center?
Osoby dzwoniące, w przypadku gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy, nie otrzymują sygnału zajętości, ale odgrywana jest im informacja o pozycji w kolejce. Z chwilą zakończenia rozmowy przez konsultanta łączona jest do niego automatycznie pierwsza osoba oczekująca w kolejce. Pozostałe osoby oczekujące są informowane o zmianie ich pozycji w kolejce.
Spawy światłowodów i pomiary
wykonujemy spawy włókien światłowodowych single i multimodowych wraz z pomiarami
Radiokomunikacja
Proponujemy rozwiązania dotyczące komunikacji radiowej - np. radiotelefony. Zapraszamy do kontaktu.
Telewizja przemysłowa
Sprzedaż, montaż, serwis kamer, rejestratorów, multiplexerów i osprzętu monitoringu wizyjnego - telewizji przemysłowej CCTV
Telewizja cyfrowy
Opis usługi w budowie...
Konserwacje sieci i systemów telefonicznych
Wykonujemy następujące usługi:
- instalacje telefoniczne
- okablowanie strukturalne
- instalacje domofonowe
- systemy telewizji przemysłowej
- systemy alarmowe
- konserwacje sieci i systemów telefonicznych.
Naprawa
Naprawiamy wszysko co mozliwe, i nie tylko, również wymieniamy podzespoly na nowe.
Opieka nad centralą telefoniczną i sprzętem telefonicznym
stała koserwacja sprzętu telefonicznego już za 100 zł miesięcznie
Cena: 100 zł
Instalacja telewizji cyfrowej, naprawy komputerów konfiguracje sprzę
Wszystkie usługi są w bardzo przystępnych cenach.
Jeżeli interesują państwa nietypowe formy instalacji lub usług proszę o kontakt telefoniczny.
Konfiguracja centrali telefonicznych
Instalacje oraz konfigurowanie central telefonicznych dla małych oraz średnich firm.
Konfiguracja telefonów itp.
Centrale telefoniczne VoIP
Oferujemy konfigurację, wdrożenie i utrzymanie infrastruktury VoIP opartej o cyfrową centralę telefoniczną.
Centrala otwiera przed firmą nowe możliwości telekomunikacyjne takie jak:
- Systemy IVR (automatyczne komunikaty, np "Aby połączyć się z działem sprzedaży, wybierz 1")
- Nieograniczona liczba numerów wewnętrznych
- Nagrywanie rozmów
- Rozmowy konferencyjne
- Integracja centrali telefonicznej z firmowym oprogramowaniem
- Obniżenie kosztów związanych z firmową telekomunikacją
- i wiele innych - wg życzeń klienta
Cena usługi zależna jest od stopnia złożoności projektowanego systemu telekomunikacyjnego.