Centrala się zepsuła - serwis central telefonicznych u nas

Wykonawca: MONTEL-BIELSKO Sp. z o.o.

Oferujemy serwis naprawczy central telefonicznych jak i usługę zmian programowych w działających centralach - przystosowanie ich do zmieniających się potrzeb Klienta.
Oferujemy usługę na różnego typu centralach.
Usługa ta wiąże się z gratisowym doradztwem w zakresie możliwych do wprowadzenia zmian i ulepszeń w wyposażeniu lub wersji oprogramowania czy osprzętu.

Infolinia 801

Wykonawca: TeleInfo Sp. z o.o.

Infolinia 801 to wirtualne numery telefoniczne, umożliwiająca obsługę połączeń przychodzącymi do klienta. Wszystkie połączenia przychodzące na numer 801, są analizowane przez platformę TeleOK a dalej, zgodnie z ustalonymi regułami przekierowane do siedziby klienta.

Cena: 40 zł

Serwis komputerow, telefonow i nawigacji

Wykonawca: 123i

Chcesz zmienić albo naprawić swój telefon?


Znudziły Ci się standardowe kanały w telewizji?


Potrzebujesz szybkiego i taniego Internetu?


A może jesteś kierowcą i niezbędna Ci jest odblokowana nawigacja GPS?


Przyjdź pomożemy Ci we wszystkich sprawach:)

Dzięki nam poznasz świat multimediów na nowo:)
Zajmujemy się:

- TV SAT – jesteśmy autoryzowanym punktem Cyfry+


-INTERNET – oferujemy dostęp do Internetu drogą radiową


-TELEFONY – skup, sprzedaż, zamiana, naprawa, simlock, zmiana opro

Telefonia VoIP

Wykonawca: dr It Pogotowie Komputerowe

Telefonia IP to innowacyjne rozwiązanie w zakresie komunikacji głosowej w sieciach teleinformatycznych, wykorzystującym mechanizm transmisji głosu w tzw. postaci pakietowej i korzystającym z tej samej sieci, która wykorzystywana jest do transmisji danych.

Monitoring wizyjny

Wykonawca: SIM-KOMP - F.H.U. Krystyna Simon

Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, oferujemy usługę monitoringu wizyjnego.
Oferta obejmuje następujące warianty:

  • wyposażenie wybranego obiektu w sprzęt monitoringowy
  • rejestrację obrazu w trybie 7 i 14 dniowym
  • konserwację kamer

Dzięki naszej usłudze, uzyskują Państwo informację w czasie rzeczywistym na temat wykrytych przemieszczeń i deformacji, zachodzących w okolicach kamer zlokalizowanych na obiekcie.

Centrala telefoniczna - wymiana, instalacja, rozbudowa.

Wykonawca: MONTEL-BIELSKO Sp. z o.o.

Wykonujemy oszacowania sposobu unowocześnienia łączności w firmie. Pomagamy w dokonaniu wyboru osprzętu w wypadku decyzji o wymianie, naprawiamy istniejący sprzęt, podejmujemy opiekę serwisową, nawet całodobowo gdy zachodzi taka konieczność dla Firmy.

Serwis telefonów komórkowych

Wykonawca: Top GSM - Telefony, Akcesoria, Serwis

Ekspresowe naprawy telefonów, usuwanie sim-lock, zmiana oprogramowania

Fax Internetowy TeleOK

Wykonawca: TeleInfo Sp. z o.o.

Funkcje podstawowe:
Odbieranie dokumentów bezpośrednio na skrzynkę email w formacie dokumentu PDF
Wysyłanie dokumentów bezpośrednio z komputera na dowolny numer telefoniczny faksu.
Funkcje rozszerzone:
Archiwizowanie dokumentów faksowych w wersji elektronicznej i związane z tym oszczędności poprzez wyeliminowanie papieru,
Możliwość jednoczesnego korzystania z wirtualnych faksów przez dużą liczbę pracowników,
Możliwość kontroli korespondencji wszystkich faksów internetowych w firmie przez administratora,
Dostęp do usługi faksu internetowego z dowolnego miejsca.

Cena: 16.5 zł

Błyskawiczne Telekonferencje TeleOK

Wykonawca: TeleInfo Sp. z o.o.

Usługa Błyskawiczna Telekonferencja jest dostępna dla użytkowników sieci stacjonarnej i komórkowej na terenie Polski oraz za granicą. Działa przez 24 godziny na dobę, przez okrągły rok.
Połącz się z naszym numerem specjalnym i samodzielnie zorganizuj telekonferencję w ciągu kilku minut.
801 44 50 50 - Numer specjalny, kiedy dzwonisz z sieci stacjonarnej, opłata 0,36 PLN brutto za każdą minutę.

(+48) 699 444 890 Numer specjalny, kiedy dzwonisz z komórki lub zza granicy, opłata, jak za połączenie z numerem komórkowym, według taryfy Twojego operatora.

IVR TeleOK

Wykonawca: TeleInfo Sp. z o.o.

Usługa IVR TeleOK budowana jest w oparciu o elementy składowe, połączone niczym klocki Lego. Elementy składowe są de facto autonomicznymi usługami, które można łączyć w dowolnej kolejności, budując własny, skrojony na miarę system IVR. Ten system może rozwijać się razem z firmą. W miarę potrzeb można dodać kolejne elementy składowe (komunikaty, skrzynki głosowe, warunki), dodać konta użytkowników oraz numery telefonów, pod którymi dostępni są pracownicy.

Wraz z podstawowymi usługami dodanymi, z których można zbudować wirtualny system IVR, możesz do niego dodać usługi: Call Center, Rejestrator rozmów lub numer Infolinii 801-0.

Call Center TeleOK

Wykonawca: TeleInfo Sp. z o.o.

System przełączania połączeń w usłudze Call Center jest potężną funkcją platformy TeleOK do zarządzania połączeniami. System przełączania w usłudze Call Center umożliwia przekierowanie połączeń na wiele telefonów stacjonarnych, komórkowych lub kont użytkowników systemu TeleOK jednocześnie lub w określonej kolejności.

Za pomocą Call Center można:

• Powitać kontrahentów za pomocą komunikatu głosowego
• Ustalać algorytmy wybierania konsultantów, maksymalny czas oczekiwania w kolejce oraz maksymalny czas na podniesienie słuchawki przez konsultanta
• Definiować konsultantów podłączonych do systemu oraz konsultantów zewnętrznych (dostępnych przez dowolny telefon)
• Przekazywać połączenia do innych konsultantów w razie przeciążenia kolejki
• Ustalać statusy i role konsultantów

System przełączania w usłudze Call Center współpracuje z innymi funkcjami oferowanymi przez TeleOK, jak Rejestruj wiadomość, Menu IVR i inne.

Rejestrator rozmów TeleOK

Wykonawca: TeleInfo Sp. z o.o.

Usługa Rejestrator Rozmów TeleOK umożliwia nagrywanie: połączeń przychodzących, wychodzących oraz prowadzonych za pomocą usługi Call Center TeleOK.
Zarejestrowane połączenia można przechowywać na serwerach TeleOK. TeleOK umożliwia ich zapisywanie na swoich serwerach przez 1, 3 lub 6 miesięcy. Pliki z nagranymi połączeniami mogą zostać również przesłane na zewnętrzny serwer FTP.
Rejestrator rozmów posiada intuicyjne możliwości konfiguracji. Pozwala np. określić ,w jakich godzinach połączenia mają być nagrywane, z jakich numerów lub stref numeracyjnych. Można określić także procentową liczbę rejestrowanych połączeń za pomocą funkcji „sito” w celu ograniczenia liczby rejestrowanych połączeń.
Usługę Rejestrator rozmów obsługuje się przez dedykowaną konsolę www, na której widoczne są wszystkie zarejestrowane nagrania.

Instalacja, integracja stacjo bazowych GSM

Wykonawca: ELTEL Waldemar Rzepiński

  • instalacja urządzeń
  • integracja
  • rekonfiguracja i reinstalacja GMS (2G, 3G)
  • usuwanie usterek
  • prace instalacyjne i utrzymanie sprzętu telekomunikacyjnego

Play dla firm

Wykonawca: Doradca Biznesowy Play dla Firm Dominik Hyży

Doradztwo w wyborze optymalnej oferty, sprzedaż usług telekomunikacyjnych.

Serwis, naprawa iPhone

Wykonawca: I-SERWIS

Szybka naprawa urządzeń marki Apple: iPhone, iPad