Obsługa korespondencji - Usluger.pl
Adres do rejestracji firmy
Oferujemy Tobie następujace usługi:
- adres dla firmy
- odbiór korespondencji
- powiadamianie o korespondencji
- przesyłanie korespondencji
- profesjonalna obsługa sekretariatu
- obsługa telefoniczna
- biuro na godziny
- klimatyzowane salki konferencyjne na 4 - 12 osób
- salka gabinetowa
- stanowisko biurowe
Zapraszamy!
Cena: 40 zł
Wirtualne Biuro
Rejestracja firmy pod naszym adresem, obsługa korespondencji, dostęp do biura na godziny.
Zwiększ możliwości swojej firmy korzystając z szerokiego wachlarza usług.
Więcej informacji na stronie www.katodesk.com
Cena: 39 zł
Obsługa korespondencji
Profesjonalny adres, pod którym można zarejestrować siedzibę firmy w Urzędach,odbiór korespondencji, inf. mailowe, skany listów
Cena: 39 zł
Coworking i biuro
Dzięki nam znajdziesz swoje, w pełni wyposażone biuro gotowe do pracy.
• prestiżowy adres dla spółki lub działalności gospodarczej przy
ul. Marszałkowskiej 58 w Warszawie
• obsługa recepcyjna Twojej firmy
• pełna obsługa korespondencji przychodzącej: odbiór i powiadamianie o nadchodzącej korespondencji, skanowanie korespondencji i przekazywanie jej do Klienta
• możliwość przesłania lub przekierowania korespondencji na wskazany adres przez Klienta
• dostęp do systemu rezerwacji online stanowisk pracy i odbioru korespondencji(Panel Klienta)
• rejestracja podmiotów gospodarczych w KRS
• wsparcie doradcze w różnych dziedzinach
• na terenie biura dostęp do szybkiego bezprzewodowego internetu
• możliwość skorzystania z urządzeń biurowych: drukarka, skaner, ksero
BIURKO – Wirtualny Adres
Jesteś osobą ceniącą swobodę, prowadzisz mała firmę, a może należysz do grona początkujących przedsiębiorców? Cowork to alternatywa właśnie dla Ciebie! To otwarta przestrzeń, wygodne biurko, wirtualny adres, ale przede wszystkim forma pracy. Wszystko by dopasować się i być jak najbardziej elastycznym. Stworzyliśmy miejsce dla ludzi niezależnych, ceniących sobie komfort i swobodę.
- prestiżowa lokalizacja
- najwyższe standardy
- pełen profesjonalizm
- spełnienie wszelkich oczekiwań
Wyposażone biuro dla 1 - 2 osób, recepcja
Biuro dla 1 -2 osób wyposażone i gotowe do pracy. Krótka i przyjazna umowa:
- miesięczny okres wypowiedzenia;
- brak opłat dodatkowych takich jak energia elektryczna czy internet.
Nasza oferta obejmuje:
- gotowe, umeblowana przestrzeń biurowa dla 2 osób;
- dostęp do urządzeń biurowych: drukarka laserowa, xero, skaner.
- szybki bezprzewodowy internet;
- dostęp do infrastruktury socjalnej;
- adres rejestracyjny firmy;
- obsługa recepcji: obsługa korespondencji, przyjmowanie gości;
- brak opłat za media
Cena: 99 zł
Wirtualne Biuro
Udostępniamy adres zarówno osobom rozpoczynającym działalność gospodarczą, jak i tym, którzy istnieją już na rynku. Umożliwiamy korzystanie z adresu naszego biuro zarówno w kontaktach z kontrahentami, jak i urzędami.
Zakres usługi:
- adres do rejestracji i korespondencyjny firmy,
- odbiór korespondencji zwykłej i przesyłek,
- odbiór korespondencji poleconej,
- powiadomienie o otrzymanych przesyłkach drogą mailową.
Cena: 123 zł
Wirtualne Biuro
- Prestiżowy adres dla firmy – ul. Twarda 18 do celów rejestracyjnych w Urzędach oraz do wykorzystywania na potrzeby marketingowe – na drukach firmowych, stemplach i wizytówkach
- Obsługa korespondencji przychodzącej
- Informowanie o odbiorze korespondencji
- Nielimitowane skanowanie poczty
- Wysyłka na żądanie zebranej korespondencji
- Dostęp do Sali Konferencyjnej w wymiarze 8 godz./m-c
- Pomoc przy rejestracji w KRS, Urzędzie Skarbowym, ZUS i REGON
Cena: 89 zł
Adres Korespondencyjny
Usługa Adres Korespondencyjny polega na odbiorze, przez upoważnionego pracownika naszej firmy, korespondencji, która przychodzi na podnajmowany adres. Zainteresowany jest informowany o otrzymanym liście w drodze mailowej.
Wirtualny Adres
Wirtualny adres - PAKIET STANDARD
- Adres korespondencyjny
- Adres do rejestracji firmy
- Odbiór korespondencji
- Powiadamianie e-mailowo o korespondencji przychodzącej
- Wysyłanie korespondencji przychodzącej pocztą (dwa razy w miesiącu)
- Przechowywanie korespondencji (dwa tygodnie)
- Rabat 25% na wynajem Sali biznesowej
- Rabat 25% na wynajem Sali konferencyjno-szkoleniowej
- Rabat 10% na abonament w skali miesiąca (przy umowie na 12 m-c)
Cena: 69 zł
Wirtualne Biuro
Wirtualne biuro to innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia rejestrację firmy pod wirtualnym adresem. My udostępniamy adres, pod którym możemy przyjmować klientów i przekazywać konkretne zapytanie osobie która nam zaufała.
Wynajem Wirtualnego Biura
Udostępniamy adres naszego biura jako adres Państwa firmy.
Dzięki temu:
1.znika u Państwa obowiązek opłacania wysokiego czynszu za najem lokalu,
2.każda kontrola z US, lub ZUS odbędzie się w naszym biurze, a nie u Państwa,
3.niezwłocznie powiadamiamy Państwa o przyjęciu listów oraz przesyłek, a Państwo możecie odebrać je w dogodnym dla siebie terminie,
4.nie ponoszą Państwo wydatków na wyposażenie lokalu, gdyż udostępniamy laptop z Internetem, drukarkę, kopiarkę, skaner oraz szafy na dokumenty,
5.nie ponoszą Państwo wydatków na remonty lokalu,
6.niechciane reklamy listowe oraz ulotki przychodzą do naszego biura i nie zaśmiecają Państwa skrzynki na listy,
7.udostępniamy specjalny pokój w celu spotkań biznesowych z kontrahentami.
Adres do rejestracji firmy
Wykupując u nas pakiet Adres możesz zarejestrować swoją firmę pod prestiżowym adresem: ul. Świdnicka 39 we Wrocławiu. W cenie pakietu oferujemy obsługę korespondencji przychodzącej! Zadzwoń i dopytaj o szczegóły: +48 600 807 045
Cena: 100 zł
Tłumaczenia przysięgłe w zakresie języka francuskiego
Zakres mojej działalności obejmuje tłumaczenia pisemne zwykłe oraz pisemne przysięgłe . W tym tłumaczenia tekstów ogólnych, a także z różnych dziedzin specjalistycznych. Mogę zaoferować Państwu tłumaczenie konsekutywne oraz tłumaczenie szeptane.
Wykonuję tłumaczenia przysięgłe: faktur, dyplomów, świadectw, referencji, zaświadczeń, certyfikatów, kart pojazdów, tytułów własności, aktów stanu cywilnego, umów kupna-sprzedaży pojazdów, dowodów rejestracyjnych pojazdów, dokumentów bankowych i ubezpieczeniowych, innych dokumentów urzędowych i wymagających uwierzytelnienia
Tłumaczenia ekonomiczne i biznesowe: raporty, bilanse, zestawienia, prezentacje, oferty handlowe, ulotki i foldery, faktury i gwarancje, materiały reklamowe, sprawozdania finansowe, korespondencja handlowa, dokumentacje przetargowe
Tłumaczenia tekstów prawniczych: statuty, protokoły, akty prawne, opinie prawne, pełnomocnictwa, umowy i porozumienia, dokumentacja ofertowa, akty notarialne i administracyjne, dyrektywy oraz
Wirtualne biuro
wirtualne biuro
Cena: 300 zł
Tłumaczenie korespondencji
Kontakt mailowy i telefoniczny po czesku, tłumaczenie z języka czeskiego na polski oraz z polskiego na czeski: maili, ofert, umów, materiałów reklamowych; tworzenie baz potencjalnych partnerów biznesowych w Czechach, tłumaczenia ustne rozmów i prezentacji.
Wizualizacja i dostarczenie korespondencji na pocztę
Witam
Usługi naszej firmy polegają na wizualizowaniu (przeniesieniu na papier) przesłanych przez Państwa plików, które chcecie Państwo dostarczyć do swoich odbiorców za naszym pośrednictwem. Naszym zadaniem jest wizualizacja drukowanie kopertowanie oraz zaadresowanie Państwa korespondencji po czym dostarczenie jej do oddziału Poczty polskiej.