Usługi sekretarskie - Usluger.pl
Wynajem sal
Bardzo wielu Klientów zadaje pytanie, czy jeżeli zajdzie taka potrzeba będę mógł skorzystać z fizycznego lokalu, w celu zorganizowania spotkania lub po prostu, aby przez jakiś czas popracować. Sale konferencyjne są dostępne w ramach usługi wirtualnego biura w Krakowie po ich wcześniejszym zarezerwowaniu. Koszt takiej usługi jest nieznaczny. Znacznie lepiej wynająć lokal w ramach wirtualnego biura w Krakowie i płacić za godziny, w których lokal jest faktycznie używany. Na początku prowadzenia firmy, gdy nie masz jeszcze dużej liczby Klientów wynajem doraźny pozwala na znaczne oszczędności. Zasadniczo tradycyjny najem jest drogi i nie zapewnia usług administracyjnych, dlatego przedsiębiorcy z niego rezygnują na rzecz wynajmu sal, wirtualnych biur oraz biur serwisowanych. Dlaczego Ty masz być gorszy i nie korzystać z innowacyjnych rozwiązań dla biznesu. W przypadku wynajmu sali na cały dzień można liczyć na bardzo korzystne rabaty, nie tylko dla stałych Klientów. Rabat należy się również z racji posiadania statusu Klienta wirtualnego biura.
Cena: 30 zł
Wirtualna asystentka
Jeżeli ciągle nie masz czasu na wykonywanie naprawdę ważnych czynności w firmie oraz życie osobiste to może pora delegować część obowiązków na inne osoby lub firmy. Dysponujemy kilkoma asystentami i asystentkami administracyjnymi, którzy są gotowi wykonywać Twoje zlecenia. Wirtualni asystenci mogą zająć się obsługą telefoniczną Twojej firmie, w tym stanowić bufor uniemożliwiający skontaktowanie się z Tobą telemarketerów oraz innych osób, które zajmują Twój cenny czas. Bardzo często przedsiębiorca musi wybierać, albo obsłużyć szybko i sprawnie Klienta albo odebranie telefonu od potencjalnego nowego Klienta. Działalność operacyjna oraz rozwojowa czasami nie mogą być wykonywane jednocześnie. Oczywiście, jeżeli pracy jest na tyle dużo, a Twoje przychody są na tyle wysokie, że po prostu potrzebujesz etatowej pomocy administracyjnej to wówczas wirtualna sekretarka nie wystarczy, ale dla małych firm takie rozwiązanie najczęściej jest wybawieniem.
Cena: 300 zł
Księgowość spółki
Podmioty zobowiązanie do prowadzenia pełnej księgowości zazwyczaj korzystają z usług biura rachunkowego.
Nasze biuro rachunkowe, w ramach księgowości dla spółek prawa handlowego zapewnia:
- przygotowanie polityki rachunkowości i planu kont spółki,
- przygotowanie i przesyłanie do właściwego Urzędu wszystkich deklaracji i zgłoszeń, w tym Jednolitego Pliku Kontrolnego,
- monitorowanie i raportowanie zobowiązań podatkowych, tak abyś zawsze wiedział ile będziesz musiał zapłacić podatku,
- księgowanie dokumentów, a także ich przechowywania i archiwizacja,
- wsparcie opiekuna Klienta zarówno o charakterze merytorycznym, jak i organizacyjny.
Jeżeli jeszce nie wybrałeś biura rachunkowego zapoznaj się z naszą ofertę i zaufaj partnerowi biznesowemu z doświadczeniem.
Cena: 299 zł
Zakładanie i rejestracja spółki
Szukasz biura rachunkowego, które pomoże Ci załatwiać formalności związane z założeniem i rejestracją spółki w Rzeszowie?
Usługa obejmuje:
- doradztwo, w zakresie wyboru rodzaju spółki, formy zawarcia umowy oraz odpowiednich kodów PKD,
- przygotowanie umowy spółki na podstawie danych podanych przez Klienta i uzgodnionych w trakcie spotkania lub rozmowy telefonicznej, jeżeli nie masz na to czasu nie ma problemu, zaproponujemy Ci standardową umowę,
- pomoc przy elektronicznym podpisywaniu dokumentówp,
- przygotowanie formularzy elektronicznych oraz pozostałych dokumentów potrzebnych do rejestracji,
- wysłanie dokumentów do Sądu oraz monitorowanie
- zgłoszenie spółki do CRBR.
Po założeniu spółki możemy poprowadzić jej księgowość w konkurencyjnej cenie od 299 zł netto miesięcznie.
Cena: 500 zł
Wirtualne biuro
Chcesz posiadać profesjonalne biuro w Rzeszowie, a nie stać Cię na wynajem lokalu zatrudnienie sektratarki?
Wirtualne biuro w Rzeszowie dostarczane przez Conventia obejmuje:
- sekretariat Twojej firmy,
Oferujemy najkorzystniejszą ofertę na rynku, a ponadto nasze biuro znajduje się w centrum Rzeszowa, co jest istotnym atutem.
Cena: 49 zł
Wirtualna Asystentka
- Research informacji
- Porównywanie ofert
- Przepisywanie notatek
- Tworzenie bazy potencjalnych klientów
- Przygotowywanie grafik
- Oczyszczenie i zarządzanie skrzynka pocztową
- Obsługa Klienta
- Ustalanie terminów spotkań
- Przygotowywanie ofert pracy
- Umieszczanie ofert pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
- Segregowanie CV
- Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
- Umawianie kandydatów na spotkania
- Wystawianie faktur i współpraca z księgowością
- Tworzenie prezentacji (PowerPoint)
- Moderowanie grup/ forów
- Odpowiadanie na komentarze
- Zebranie informacji dotyczących konkurencji
- Sprawdzanie i korekta tekstu pod kątem stylistyki, gramatyki, ortografii, płynnego czytania itp.
- Sporządzanie i uzupełnianie dokumentów, raportów, umów
- Porównywanie ofert np. wakacyjnych
- Robienie zakupów online
- Organizowanie podróży i spotkań
- Tworzenie raportów i statystyk na podstawie przesłanych informacji
- Konfiguracja narzędzia LiveChat
- Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza Excel
Napisz wiadomość lub zadzwoń i przekaż mi w czym mogę Ci pomóc.
Wirtualna Asystentka
Rzuć wszystko i jedź w Bieszczady!
Znajome? – Pewnie
Możliwe? – Tak!
Sprawdź, co możesz powierzyć wirtualnej asystentce, dzięki czemu to powiedzenie będziesz mógł wprowadzić w życie.
- Research informacji
- Porównywanie ofert
- Przepisywanie notatek
- Tworzenie bazy potencjalnych klientów
- Przygotowywanie grafik
- Oczyszczenie i zarządzanie skrzynka pocztową
- Obsługa Klienta
- Ustalanie terminów spotkań
- Przygotowywanie ofert pracy
- Umieszczanie ofert pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
- Segregowanie CV
- Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
- Umawianie kandydatów na spotkania
- Wystawianie faktur i współpraca z księgowością
- Tworzenie prezentacji (PowerPoint)
- Moderowanie grup/ forów
- Odpowiadanie na komentarze
- Zebranie informacji dotyczących konkurencji
- Sprawdzanie i korekta tekstu pod kątem stylistyki, gramatyki, ortografii, płynnego czytania itp.
- Sporządzanie i uzupełnianie dokumentów, raportów, umów
- Porównywanie ofert np. wakacyjnych
- Robienie zakupów online
- Organizowanie podróży i spotkań
- Tworzenie raportów i statystyk na podstawie przesłanych informacji
- Konfiguracja narzędzia LiveChat
- Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza Excel
I wiele innych!
Chętnie wykonam pojedyncze zlecenia lub podejmę długofalową współpracę.
Napisz wiadomość lub zadzwoń i przekaż mi w czym mogę Ci pomóc.
Zewnętrzna obsługa firm
Wirtualne biuro w Piekarach Śląskich świadczymy również usługi Biura Rachunkowego, w ramach którego proponujemy prowadzenie książki przychodów i rozchodów, ksiąg handlowych, obsługę kadrową oraz sporządzanie deklaracji.
Wynajem pomieszczeń biurowych
W ramach usługi proponujemy możliwość wynajęcia adresu dla prowadzonej działalności gospodarczej. Oferta Wirtualnego Biura skierowana jest przede wszystkim do firm małych, które rozpoczynają działalność i dysponują niewielkim budżetem oraz do tych, którzy chcą zmniejszyć koszty obsługi biurowej.
Wynajem biura
W naszej ofercie zewnętrzna obsługa firm oraz usługi wirtualnego biura. Dzięki nam zyskujesz m.in.: adres do prowadzenia działalności, obsługa korespondencji, doradztwo biznesowe. Oferta Wirtualnego Biura skierowana jest w szczególności do małych firm, które rozpoczynają działalność i dysponują niewielkim budżetem.
E-sekretariat usługi
Obsługa biura zleceniodawcy w zakresie : pisania pism do klientów, odbierania i wysyłania poczty tradycyjnej, prowadzenia kalendarza, przypominania o terminach, przepisywania tekstów, sporządzania pism urzędowych, uchwał zarządu.
Wystawianie faktur w imieniu klienta dla jego kontrahentów.
Weryfikacja w imieniu kontrahenta firm z jakimi współpracuje pod względem rejestracji w KRS ,CEDIG oraz pod względem VAT
Zarządzanie i kontrola należności i zobowiązań – pliki wysyłane w formacie xls w okresach uzgodnionych z kontrahentem ,wysyłanie pism,monitów,przypominanie telefoniczne o płatnościach.
Opracowanie struktury wiekowej należności i zobowiązań
Sporządzanie wniosków kredytowych
Opracowanie polityki rachunkowości , instrukcji obiegu dokumentacji
Porządkowanie i segregowanie dokumentów
Wirtualne Biuro
- prestiżowy adres siedziby
- obsługa korespondencji
- panel użytkownika - szyfrowany serwis internetowy, w którym dostępne są m.in. korespondencja (skany), faksy w PDF
Cena: 123 zł
Ocena ryzyka zawodowego i inne dokumentacje dotyczące BHP
Dokonujemy oceny ryzyka zawodowego metodą Polskiej Normy PN-N 18002, która niezbędna jest do określania potrzebnych działań profilaktycznych oraz przedstawienia narażonemu pracownikowi informacji o tym co mu grozi na danym stanowisku pracy i jak może się przed tym ustrzec.
Cena uzależniona jest od specyfiki stanowiska pracy (ilość osób zatrudnionych, stanowisko, rodzaj występujących zagrożeń, narażeń, utraty życia, zdrowia człowieka lub uciążliwości czynników w środowisku pracy)
Oprócz oceny ryzyka sporządzamy takie dokumentacje jak:
- instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy;
- instrukcja ppoż;
- dokumentacja związana ze szkoleniami z zakresu bhp;
- dokumentacja powypadkowa;
- zarządzenia i regulaminy wewnętrzne;
- protokoły zaleceń pokontrolnych, protokoły stanu bhp, protokoły odbioru nowych stanowisk pracy;
- skierowanie na badania lekarskie,
- ocena stanu bhp firmy;
- projekt poprawy warunków bhp;
- odpisy pokontrolne PIP, PIS itp;
- audyt strategiczny systemu zarządzania bhp
Kompleksowa obsługa firm i podmiotów gospodarczych
Oferujemy profesjonalną i kompleksową usługę w zakresie zadań służby bhp, która obejmuje:
- przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników (na miejscu u Klienta) wraz z informacją o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, z wnioskami, zmierzającymi do ich usunięcia;
- organizacje wszystkich rodzajów szkoleń;
- opracowanie oceny ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy,
- doradztwo w doborze najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
- sporządzanie analizy stanu BHP w firmie;
- sporządzanie instrukcji stanowiskowych, instrukcji ogólnych oraz instrukcji przy obsłudze maszyn i urządzeń;
- pomoc i uczestnictwo w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów;
- udział w komisjach powypadkowych wyjaśniających okoliczności i przyczyny wypadków (przy pracy, w drodze do i z pracy);
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
- prowadzenie rejestrów dotyczących wypadków, chorób zawodowych, prac pracowników narażonych na działanie substancji chemicznych i ich mieszanin, czynników oraz procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym;
- reprezentowanie firmy przed organami kontroli zewnętrznej (PIP, PIS, UDT, Straż Pożarna);
- wszelkie inne dyspozycje związane z bezpieczeństwem i higieną pracy na życzenie Klienta
Szkolenia BHP, Szkolenia w formie e-learningu
Nasza firma zajmuje się organizacją szkoleń wstępnych jak i okresowych z zakresu BHP dla każdej grupy pracowniczej (szkolenia dla pracowników administracyjno- biurowych, robotniczych, dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami oraz dla pracowników inżynieryjno-technicznych). Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Kienya oferujemy także szkolenia okresowe w formie e-learningu przy zastosowaniu poczty, internetu (osoby będące pracodawcami oraz innymi osobami kierującymi pracownikami, pracowników-inżynieryjno technicznych, administracyjno-biurowych oraz służb bhp i innych osób pełniących zadania tej służby. Oferujemy również szkolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej oraz szkolenia z ppoż. Cena uzależniona jest od liczby osób.