Usługi sekretarskie - Usluger.pl

Usługi sekretarskie to rodzaj pracy, który powstał w odpowiedzi na szybko rosnące zapotrzebowanie rynku. Jeżeli prowadzisz specjalistyczny gabinet, który otwarty jest tylko kilka godzin tygodniowo, lub też prowadzisz małą firmę i stałe stanowisko sekretarskie nie jest konieczne, skorzystaj z ofert firm, które proponują usługi sekretarskie w szerokim zakresie. W skład takich usług, wchodzi odbiór i wysyłka bieżącej korespondencji, prowadzenie sekretariatu, sortowanie dokumentacji, odbieranie połączeń i umawianie klientów. Z usług sekretarskich, można korzystać na wyjazdach biznesowych oraz wynająć sekretarkę jako forma zastępstwa stałego pracownika.

Wirtualna Asystentka

Wykonawca: JK JOANNA KRAWCZYŃSKA

  • Research informacji
  • Porównywanie ofert
  • Przepisywanie notatek
  • Tworzenie bazy potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie grafik
  • Oczyszczenie i zarządzanie skrzynka pocztową
  • Obsługa Klienta
  • Ustalanie terminów spotkań
  • Przygotowywanie ofert pracy
  • Umieszczanie ofert pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
  • Segregowanie CV
  • Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
  • Umawianie kandydatów na spotkania
  • Wystawianie faktur i współpraca z księgowością
  • Tworzenie prezentacji (PowerPoint)
  • Moderowanie grup/ forów
  • Odpowiadanie na komentarze
  • Zebranie informacji dotyczących konkurencji
  • Sprawdzanie i korekta tekstu pod kątem stylistyki, gramatyki, ortografii, płynnego czytania itp.
  • Sporządzanie i uzupełnianie dokumentów, raportów, umów
  • Porównywanie ofert np. wakacyjnych
  • Robienie zakupów online
  • Organizowanie podróży i spotkań
  • Tworzenie raportów i statystyk na podstawie przesłanych informacji
  • Konfiguracja narzędzia LiveChat
  • Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza Excel
I wiele innych!
Napisz wiadomość lub zadzwoń i przekaż mi w czym mogę Ci pomóc.

Wirtualna Asystentka

Wirtualna Asystentka

Wykonawca: JK JOANNA KRAWCZYŃSKA

Rzuć wszystko i jedź w Bieszczady!
Znajome? – Pewnie
Możliwe? – Tak!

Sprawdź, co możesz powierzyć wirtualnej asystentce, dzięki czemu to powiedzenie będziesz mógł wprowadzić w życie.

  • Research informacji
  • Porównywanie ofert
  • Przepisywanie notatek
  • Tworzenie bazy potencjalnych klientów
  • Przygotowywanie grafik
  • Oczyszczenie i zarządzanie skrzynka pocztową
  • Obsługa Klienta
  • Ustalanie terminów spotkań
  • Przygotowywanie ofert pracy
  • Umieszczanie ofert pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
  • Segregowanie CV
  • Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
  • Umawianie kandydatów na spotkania
  • Wystawianie faktur i współpraca z księgowością
  • Tworzenie prezentacji (PowerPoint)
  • Moderowanie grup/ forów
  • Odpowiadanie na komentarze
  • Zebranie informacji dotyczących konkurencji
  • Sprawdzanie i korekta tekstu pod kątem stylistyki, gramatyki, ortografii, płynnego czytania itp.
  • Sporządzanie i uzupełnianie dokumentów, raportów, umów
  • Porównywanie ofert np. wakacyjnych
  • Robienie zakupów online
  • Organizowanie podróży i spotkań
  • Tworzenie raportów i statystyk na podstawie przesłanych informacji
  • Konfiguracja narzędzia LiveChat
  • Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza Excel

I wiele innych!
Chętnie wykonam pojedyncze zlecenia lub podejmę długofalową współpracę.
Napisz wiadomość lub zadzwoń i przekaż mi w czym mogę Ci pomóc.

Wirtualna Asystentka

Zewnętrzna obsługa firm

Wykonawca: Biuro Rachunkowe "Plus"

Wirtualne biuro w Piekarach Śląskich świadczymy również usługi Biura Rachunkowego, w ramach którego proponujemy prowadzenie książki przychodów i rozchodów, ksiąg handlowych, obsługę kadrową oraz sporządzanie deklaracji.

Zewnętrzna obsługa firm

Wynajem pomieszczeń biurowych

Wykonawca: Biuro Rachunkowe "Plus"

W ramach usługi proponujemy możliwość wynajęcia adresu dla prowadzonej działalności gospodarczej. Oferta Wirtualnego Biura skierowana jest przede wszystkim do firm małych, które rozpoczynają działalność i dysponują niewielkim budżetem oraz do tych, którzy chcą zmniejszyć koszty obsługi biurowej.

Wynajem pomieszczeń biurowych

Wynajem biura

Wykonawca: Biuro Rachunkowe "Plus"

W naszej ofercie zewnętrzna obsługa firm oraz usługi wirtualnego biura. Dzięki nam zyskujesz m.in.: adres do prowadzenia działalności, obsługa korespondencji, doradztwo biznesowe. Oferta Wirtualnego Biura skierowana jest w szczególności do małych firm, które rozpoczynają działalność i dysponują niewielkim budżetem.

Wynajem biura

E-sekretariat usługi

Wykonawca: TAX-RZESZOW SP. Z O.O.

Obsługa biura zleceniodawcy w zakresie : pisania pism do klientów, odbierania i wysyłania poczty tradycyjnej, prowadzenia kalendarza, przypominania o terminach, przepisywania tekstów, sporządzania pism urzędowych, uchwał zarządu.
Wystawianie faktur w imieniu klienta dla jego kontrahentów.
Weryfikacja w imieniu kontrahenta firm z jakimi współpracuje pod względem rejestracji w KRS ,CEDIG oraz pod względem VAT
Zarządzanie i kontrola należności i zobowiązań – pliki wysyłane w formacie xls w okresach uzgodnionych z kontrahentem ,wysyłanie pism,monitów,przypominanie telefoniczne o płatnościach.
Opracowanie struktury wiekowej należności i zobowiązań
Sporządzanie wniosków kredytowych
Opracowanie polityki rachunkowości , instrukcji obiegu dokumentacji
Porządkowanie i segregowanie dokumentów

e-sekretariat usługi

Wirtualne Biuro

Wykonawca: Pomorskie Centrum Biznesu - Wirtualne Biuro

- prestiżowy adres siedziby
- obsługa korespondencji
- panel użytkownika - szyfrowany serwis internetowy, w którym dostępne są m.in. korespondencja (skany), faksy w PDF

Cena: 123 zł

Ocena ryzyka zawodowego i inne dokumentacje dotyczące BHP

Wykonawca: K&S BHP Z. Kiełkowski, J. Szymura S.C.

Dokonujemy oceny ryzyka zawodowego metodą Polskiej Normy PN-N 18002, która niezbędna jest do określania potrzebnych działań profilaktycznych oraz przedstawienia narażonemu pracownikowi informacji o tym co mu grozi na danym stanowisku pracy i jak może się przed tym ustrzec.

Cena uzależniona jest od specyfiki stanowiska pracy (ilość osób zatrudnionych, stanowisko, rodzaj występujących zagrożeń, narażeń, utraty życia, zdrowia człowieka lub uciążliwości czynników w środowisku pracy)

Oprócz oceny ryzyka sporządzamy takie dokumentacje jak:
- instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy;
- instrukcja ppoż;
- dokumentacja związana ze szkoleniami z zakresu bhp;
- dokumentacja powypadkowa;
- zarządzenia i regulaminy wewnętrzne;
- protokoły zaleceń pokontrolnych, protokoły stanu bhp, protokoły odbioru nowych stanowisk pracy;
- skierowanie na badania lekarskie,
- ocena stanu bhp firmy;
- projekt poprawy warunków bhp;
- odpisy pokontrolne PIP, PIS itp;
- audyt strategiczny systemu zarządzania bhp

Ocena ryzyka zawodowego i inne dokumentacje dotyczące BHP

Kompleksowa obsługa firm i podmiotów gospodarczych

Wykonawca: K&S BHP Z. Kiełkowski, J. Szymura S.C.

Oferujemy profesjonalną i kompleksową usługę w zakresie zadań służby bhp, która obejmuje:
- przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników (na miejscu u Klienta) wraz z informacją o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, z wnioskami, zmierzającymi do ich usunięcia;
- organizacje wszystkich rodzajów szkoleń;
- opracowanie oceny ryzyka zawodowego na wszystkich stanowiskach pracy,
- doradztwo w doborze najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;
- sporządzanie analizy stanu BHP w firmie;
- sporządzanie instrukcji stanowiskowych, instrukcji ogólnych oraz instrukcji przy obsłudze maszyn i urządzeń;
- pomoc i uczestnictwo w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów;
- udział w komisjach powypadkowych wyjaśniających okoliczności i przyczyny wypadków (przy pracy, w drodze do i z pracy);
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
- prowadzenie rejestrów dotyczących wypadków, chorób zawodowych, prac pracowników narażonych na działanie substancji chemicznych i ich mieszanin, czynników oraz procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym;
- reprezentowanie firmy przed organami kontroli zewnętrznej (PIP, PIS, UDT, Straż Pożarna);
- wszelkie inne dyspozycje związane z bezpieczeństwem i higieną pracy na życzenie Klienta

Kompleksowa obsługa firm i podmiotów gospodarczych

Szkolenia BHP, Szkolenia w formie e-learningu

Wykonawca: K&S BHP Z. Kiełkowski, J. Szymura S.C.

Nasza firma zajmuje się organizacją szkoleń wstępnych jak i okresowych z zakresu BHP dla każdej grupy pracowniczej (szkolenia dla pracowników administracyjno- biurowych, robotniczych, dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami oraz dla pracowników inżynieryjno-technicznych). Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Kienya oferujemy także szkolenia okresowe w formie e-learningu przy zastosowaniu poczty, internetu (osoby będące pracodawcami oraz innymi osobami kierującymi pracownikami, pracowników-inżynieryjno technicznych, administracyjno-biurowych oraz służb bhp i innych osób pełniących zadania tej służby. Oferujemy również szkolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej oraz szkolenia z ppoż. Cena uzależniona jest od liczby osób.

Szkolenia BHP, Szkolenia w formie e-learningu

Zewnętrzna obsługa firm

Wykonawca: Centrum Wspierania Małej Przedsiębiorczości Pracownia

Wspierać Twoją działalność mogą:

SEKRETARKA – ASYSTENTKA BIUROWA

(odbierze korespondencję, zredaguje pismo, zorganizuje spotkanie z klientami, będzie towarzyszyć Ci podczas targów, zarezerwuje hotel na wyjazd służbowy)

KSIĘGOWA

(zadba o finanse firmy, reprezentuje ją przed urzędami)

RADCA PRAWNY

(sporządzi niezbędne umowy i pisma, zabezpieczy Twoje interesy w kontaktach z kontrahentami)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY

(znajdzie najlepsze źródła finansowania działalności, przygotuje wnioski o dotacje)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR

(zadba o promocję firmy zarówno w mediach tradycyjnych, jak i Internecie, dopilnuje właściwego pozycjonowania strony www i poprowadzi jej profile w mediach społecznościowych)

COPYWRITER

(napisze teksty na stronę internetową, artykuły sponsorowane, przygotuje treści na ulotki firmy, opracuje ofertę)

GRAFIK KOMPUTEROWY

(zaprojektuje logo, ulotki, stworzy stronę internetową)

INFORMATYK

(wybierze dostosowany do potrzeb firmy sprzęt komputerowy, naprawi urządzenia, które odmawiają posłuszeństwa, zoptymalizuje pracę poprzez dobór odpowiedniego oprogramowania, przeszkoli pracowników w zakresie obsługi komputera)

TŁUMACZE

- jęz. angielski, jęz. czeski, jęz. francuski, jęz. hiszpański, jęz. niemiecki, jęz. rosyjski (zredagują pisma, przetłumaczą dokumenty i treści marketingowe, przeprowadzą rozmowę biznesową)

Cena: 100 zł

Twój sekretariat

Wykonawca: Centrum Wspierania Małej Przedsiębiorczości Pracownia

PROFESJONALNY SEKRETARIAT

Obsługa korespondencji, redagowanie pism, skanowanie i kopiowanie dokumentów

ORGANIZACJA SPOTKAŃ BIZNESOWYCH:

zaproszenia gości, potwierdzenie przybycia, aranżacja sali spotkań, przygotowanie serwisu kawowego i cateringu, obsługa transportu (np. transfer z lotniska), rezerwacja hoteli
Planowanie i organizacja podróży służbowych

ORGANIZACJA SPOTKAŃ

– przygotowanie i realizacja imprez firmowych, szkoleń, konferencji

CONSULTING I POŚREDNICTWO BIZNESOWE

– wyszukiwanie potencjalnych partnerów, dostawców i klientów, pośrednictwo w zakupie usług

REKLAMA I PROMOCJA

Projektowanie, wykonanie oraz pozycjonowanie stron internetowych

PROWADZENIE PROFILU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


UCZESTNICTWO W TARGACH, SPOTKANIACH

Reprezentowanie Twojej Firmy, w wydarzeniach branżowych, spotkanach biznesowych, ect.

PROJEKTOWANIE I DYSTRYBUCJA ULOTEK


OBSŁUGA REKLAMY W MEDIACH LOKALNYCH

Cena: 30 zł

Odwołanie od decyzji ITD

Wykonawca: Audyt Szkolenia Doradztwo w Transporcie Drogowym Krzysztof Piżewski

Zajmujemy się pisaniem pism i dowołań od decyzji administracyjnych nakładających kary pieniężne na przewoźników drogowych w skutek kontroli drogowych i kontroli w przedsiębiorstwach. Pomagamy w składaniu wyjaśnień podczas prowadzonych postępowaniach służb kontrolnych ITD, Policji i innych.

Odwołanie od decyzji ITD

Kompleksowe prowadzenie firm

Wykonawca: Kancelaria Prawno-Podatkowa Marzena Podgórska

Zapewniamy profesjonalne konsultacje i doradztwo w sprawach prowadzenia firmy. Zajmujemy się obsługę firm w zakresie księgowości, kadr i płac oraz doradztwa podatkowego. Reprezentujemy Klienta w Urzędach Skarbowych i ZUS oraz zajmujemy się wpisami do CEIDG. Sporządzamy także zeznania podatkowe.

Kompleksowe prowadzenie firm

Wirtualne biura

Wykonawca: REWIT POŁUDNIE Wirtualne Biura Sp. z o.o.

W ramach Wirtualnego Biura oferujemy Państwu: adres dla firmy, kompleksową obsługę biurową, biuro na godziny, księgowość, współpracę z Radcą Prawnym, doradztwo i konsulting.