Szkolenia BHP
Oferuję pełen zakres usług Szkoleń BHP - Prowadzimy szkolenia BHP dla pracodawców, osób kierujących pracownikami, pracowników zatrudnionych na stanowiskach administracyjno-biurowych, pracowników robotniczych i innych grup pracowników. Posiadamy kompetencje i wiedzę niezbędną do przeprowadzenia szkolenia.
Warsztaty i szkolenia hobbystyczne, rekreacja, przyroda
W naszej ofercie znajdziesz interesujące warsztaty i zajęcia z wielu rozmaitych dziedzin. Otwórz się na świat, rozwijaj swoje zainteresowania, poszukuj pasji i zyskaj zdrowie. Jeśli zaś nie znalazłeś zajęć, które dotyczą Twojego hobby lub problemu bądź chciałbyś aby odbyły się one w Twojej miejscowości – skontaktuj się z nami i zorganizujemy Twoje wymarzone warsztaty!
Warsztaty dopasowane do Twoich potrzeb!
Szkolenie ZUS
Jest to szkolenie jednodniowe trwające 6 godzin lekcyjnych w godz. 10.00 - 15.00.
Pierwszą część nt. Bieżąca interpretacja dotyczącą świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa poprowadzi Pani KAtarzyna Knera.
Drugą część nt. Ubezpieczenia społęczne i zdrowotne poprowadzi Pani Krystyna Błażeczek.
Cena: 240 zł
Szkolenie VAT
12.03.2015 w godz. 10.00 - 14.00 odbędzie się szkolenie nt. zmian w podatku VAT, na szkoleniu zostaną omówione najnowsze akty wykonawcze.
Miejsce: Radisson BLU, Szczecin, I piętro, sala Reymont.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie
http://www.fortis.szczecin.pl/szkolenia/komercyjne/?42
Zapraszamy
Cena: 390 zł
Szkolenia z podatku dochodowego
1.Nowe zasady opodatkowania dywidendy rzeczowej oraz innych świadczeń regulowanych w formie niepieniężnej .
2.Zmiany w regulacji dotyczącej świadczeń w naturze.
3.Zaostrzenie przepisów o cienkiej kapitalizacji oraz nowe zasady zaliczania odsetek od pożyczek do kosztów.
4.Opodatkowanie zagranicznej spółki kontrolowanej.
5.Doprecyzowanie przepisów w zakresie cen transferowych.
6.Ograniczenie prawa do korzystania ze zwolnienia od opodatkowania dywidend.
7.Opodatkowanie odpłatnego zbycia nieruchomości oraz innych rzeczy wykorzystywanych w działalności gospodarczej – zmiany w PIT.
8.Nowe zwolnienia w podatku dochodowym od osób fizycznych.
9.Udostępnienie samochodu służbowego pracownikom – opodatkowanie świadczenia.
10.Doprecyzowanie skutków podatkowych likwidacji bądź wystąpienia ze spółki osobowej.
11.Zmiany w przepisach dotyczących wymiany udziałów (akcji).
12.Sankcje za brak sprawozdania finansowego, opinii lub raportu biegłego rewidenta.
13.Certyfikat rezydencji i obowiązek
Cena: 370 zł
Kształcenie podyplomowe pielęgniarek, położnych, ratowników medycznych
Szkolenia dla pielęgniarek i położnych
- Specjalizacje
- Kursy kwalifikacyjne
- Kursy specjalistyczne
- Kursy dokształcające
- Kurs doskonalący (120 punktów edukacyjnych)
- Seminaria (8punktów edukacyjnych)
Intensywny kurs języka angielskiego
Total immersion, czyli "całkowite zanurzenie" w języku umożliwi Państwu ekspresową naukę języka angielskiego w Warszawie lub podczas kompleksowo zorganizowanego dla Państwa wyjazdu zagranicznego, na którym codziennie będą Państwo otoczeni językiem obcym, co umożliwi rozpoczęcie komunikacji już w pierwszym dniu.
Proponujemy Państwu spotkanie podczas którego porozmawiamy dokładnie o Państwa oczekiwaniach i wspólnie wybierzemy najskuteczniejsze rozwiązania gwarantujące sukces. Intensywny kurs języka angielskiego prowadzony jest przez specjalistę z doświadczeniem.
Kurs - angielski w pracy
Niezależnie od branży, profesji czy stanowiska, języka biznesowego używać mogą Państwo do:
- argumentowania i wyrażania opinii,
- poprawnego i płynnego komunikowania się w trakcie rozmowy,
- prezentowania danych i omawianie ich,
- prowadzenia korespondencji firmowej,
- pisania sprawozdań, notatek, raportów, etc.
Kurs - angielski w pracy, prowadzony jest w małych grupach lub jeśli jest taka potrzeba również indywidualnie.
Opieka nad firmą
Opieka nad zakładem/firmą/placówką w zakresie bhp i ppoż.
W zakres usługi „opieki bhp” wchodzą m.in. :
- przeprowadzanie instruktażu wstępnego ogólnego BHP nowozatrudnionych pracowników,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp i ppoż.,
- informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
- przedstawianie propozycji dotyczących rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bhp w zakładzie
- opracowywanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego
- przeprowadzanie postępowania powypadkowego pracowników firmy
- przedstawianie wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy
- pomoc w realizacji nakazów i wystąpień instytucji kontrolnych (PIP, PIS, PSP, WIOŚ).
- wypełnianie obowiązków z zakresu ochrony środowiska
Szkolenia otwarte dla firm i pracowników
Zapraszamy na szkolenia otwarte oraz zamknięte dla pracowników firm.
Pełna oferta szkoleń dostępna jest na naszej stronie internetowej.
Szkolenia Sz-n
Szkolenia organizowane są w Szczecinie (jedno lub dwudniowe) w salach konferencyjnych hoteli szczecińskich (Radisson SAS, Novotel) oraz na kursach wyjazdowych.
Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez wieloletnich praktyków i trenerów, specjalistów w swojej dziedzinie. W cenę szkoleń wliczone są materiały szkoleniowe i poczęstunek, a w szkoleniach wyjazdowych dodatkowo nocleg i wyżywienie.
Szkolenia
Biuro Karier PK jest organizatorem różnorodnych szkoleń, głównie są to szkolenia nakierowane na rozwój osobisty studentów oraz absolwentów.
Szkolenie - Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
Stres jest wszechobecny w naszym życiu... Nie da się go uniknąć. Pytanie brzmi: czy wykorzystujemy go do zwiększania naszej efektywności, czy traktujemy jako „dopust” i jako zło konieczne.
Zajęcia – oparte na niezbędnej ilości wiedzy na temat stresu – dają Uczestnikom narzędzia analizy i autoanalizy, dzięki którym zwiększają świadome podejście do stresu. Uczestnicy otrzymują praktyczne narzędzia, które pomogą im minimalizować negatywne skutki stresu w ich życiu.
CELE SZKOLENIA
Zdobycie przez Uczestników:
• Świadomości przyczyn stresu w życiu zawodowym i prywatnym.
• Umiejętności rozpoznawania sygnałów stresu.
• Zrozumienie przebiegu reakcji stresowej.
• Umiejętności identyfikacji czynników stresujących w otoczeniu prywatnym zawodowym oraz w sobie.
• Umiejętności radzenia sobie ze stresem na poziomie „bieżącym” oraz „perspektywicznym”
Cena: 1290 zł
Szkolenie - Akademia Asystentki i Sekretarki
Program szkolenia:
ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ – KTO PRZEJMUJE KONTROLĘ
Zasady komunikacji
Konstruktywna informacja zwrotna
Aktywne słuchanie – czemu służy, jak je ćwiczyć
Parafraza jako podstawowe narzędzie dobrego porozumieniać
Specyfika komunikacji werbalnej z klientem
Słowa wskazane
Słowa zakazane
Standardy w rozmowie telefonicznej przychodzącej i wychodzącej
ORGANIZACJA PRACY – SZANUJĘ SWÓJ CZAS
Określanie celu – metoda SMART
System planowania czasu – metoda ALPEN
Formułowanie priorytetów – metoda Eisehowera
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY
Kim jest klient? – dla mnie, dla Firmy
Pierwsze wrażenie – jak i po co dbać o właściwe pierwsze wrażenie
Kim są i skąd biorą się ,,trudni klienci”
Typy ,,trudnych” Klientów – wskazane sposoby reakcji, relacji, komunikacji
PERSWAZJA – KTO PRZEJMUJE INICJATYWĘ
Podstawowe prawa perswazji – jak je stosować
Język perswazji – kontrola nad słowami ,,nie” ,,tak, ale” ,,spróbuj”
Cena: 1250 zł
Szkolenie - Psychologia negocjacji i wywierania wpływu
„Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.
Cel szkolenia:
Cele indywidualne i poznawcze:
• Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej obszaru negocjacji
• Pokazanie skuteczności wybranych technik prowadzenia negocjacji
• Podniesienie efektywności podejmowanych działań
• Nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
• Przekazanie narzędzi do poprawy jakości pracy i zadowolenia klientów
Cele dla organizacji - behawioralne i empiryczne:
• Nauczenie pracowników precyzyjnego komunikowania werbalnego i niewerbalnego
• Przekazanie narzędzi do prowadzenia efektywnych negocjacji
• Umiejętność wywierania wpływu przez pracowników
• Umiejętność zmiany przekonań u rozmówcy
• Zdobycie skutecznych technik i narzędzi do wywierania perswazji
• Wypracowanie modeli zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom
• Nauczenie pracowników efektywnego i profesjonalnego prowadzenia obsługi klienta.
Cena: 1290 zł