PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ

Wykonawca: Perspecta

Korzyści:
• Doradztwo prowadzone w formie indywidualnego szkolenia
• Symulacje rozmowy kwalifikacyjnej z trenerem biznesu
• Całość spotkania przeprowadzona w oparciu o konkretną ofertę pracy – trener przygotowuje spotkanie w oparciu o CV, List Motywacyjny, ofertę pracy, analizę potencjalnego pracodawcy oraz inne informacje dostarczone przed doradztwem
• Wsparcie w ułożeniu odpowiedzi na standardowe i nieszablonowe pytania
• Zapoznanie z technikami rekrutacyjnymi
• Doradztwo w zakresie wizerunku, doboru gestów
• Termin ustalany indywidualnie z Klientem – również w weekendy
• Szybki termin spotkania – nawet na następny dzień – w przypadku dostępności trenera.
Dodatkowe informacje:
• Realizacja w ciągu 3h zegarowych – minimalny czas na symulacje i rzetelne przygotowanie kandydata do rozmowy
• Koszt: 150 PLN/ 1 h zegarowa
• Istnieje możliwość wykupienia większej ilości godzin
• Termin doradztwa: do ustalenia. Również w weekendy i po godzinach pracy

Zadania służby BHP

Wykonawca: Ab Intio BHP Magdalena Soloch

Firma Ab Intio BHP zajmuje się między innymi: szkoleniami z zakresu bezpieczeństwa, pierwszej pomocy oraz komunikacji, sporządzaniem ocen ryzyka, dokumentacją powypadkową, pomocą przy doborze środków ochrony indywidualnej, sporządzaniem okresowych analiz stanu bezpieczeństwa, dostosowaniem dokumentacji BHP do występujących w firmie systemów jakości oraz pomocą w realizacji nakazów Państwowej Inspekcji Pracy.

Kadry

Wykonawca: DRD Business Center Sp. z o.o.

Usługa DRD w zakresie prowadzenia dokumentacji kadrowej pracowników klienta obejmuje:

- prowadzenie akt osobowych pracowników (w tym monitoring aktualności dokumentacji osobowej);
- ustalanie wymiaru urlopów i prowadzenie kart urlopowych;
- sporządzanie planu urlopów pracowniczych;
- przygotowanie umów o pracę (także umów dodatkowych: umowa zakazu konkurencji, umowa o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, aneksy do umowy o pracę, świadectwa pracy);
- przygotowanie umów cywilno-prawnych z osobami fizycznymi (umowy zlecenia, umowy o dzieło);
- opracowanie i wdrożenie systemu ewidencji czasu pracy pracowników;
- monitorowanie i organizacja szkoleń BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe);
- organizacja wstępnych i okresowych badań lekarskich;
- przygotowywanie dokumentacji emerytalno - rentowej (RP-7 za okres obsługi).

Na życzenie Klienta opracowujemy Regulamin Pracy, Regulamin Wynagradzania i Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Kadry on-line

Wykonawca: DRD Business Center Sp. z o.o.

Obsługę kadr możemy również prowadzić w systemie on-line. Takie rozwiązanie jest optymalne dla Klienta zatrudniającego powyżej 100 pracowników lub posiadającego siedzibę poza Poznaniem. Obsługa w systemie on - line pozwala na optymalny podział zadań miedzy Klientem a DRD, tak by zapewnić natychmiastowy przepływ informacji.

Klient posiada dostęp do aplikacji on-line, w której prowadzona jest ewidencja i mając możliwość nie tylko podglądu, ale i wprowadzania danych, sporządza:

- plany urlopów pracowniczych;
- karty urlopowe;
- ewidencję czasu pracy pracowników (w tym: zwolnienia chorobowe, urlopy).

Dla Klientów korzystających z pełnego pakietu naszych usług wykonujemy bezpłatnie elektroniczną archiwizację dokumentów.

BHP

Wykonawca: DRD Business Center Sp. z o.o.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wprowadziliśmy usługę w zakresie BHP. Posiadamy kompetencje i możliwości realizacji takich zadań jak:

- stały nadzór - służba BHP;
- ocena BHP w miejscu pracy;
- wdrażanie nowego lub ulepszanie istniejącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy;
- szkolenia i kursy dla pracowników z zakresu BHP;
- ocena ryzyka zawodowego;
- opracowywanie instrukcji stanowiskowych;
- opracowywanie regulaminów działalności socjalnej;
- opracowywanie zasad wyposażania pracowników w środki ochrony indywidualnej oraz w odzież i obuwie robocze;
- okresowa analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy wraz z planem poprawy warunków;
- opracowywanie innych niezbędnych dokumentów z zakresu BHP,
- pomoc w realizacji pokontrolnych nakazów i wystąpień państwowej inspekcji pracy.

Płace, ZUS on-line

Wykonawca: DRD Business Center Sp. z o.o.

Prowadzimy również obsługę płac w systemie on - line, co zapewnia upoważnionemu przedstawicielowi Klienta stały podgląd danych w systemie i pozyskanie natychmiast każdej informacji nt. pracownika.
Klient posiada dostęp do aplikacji on-line, w której prowadzona jest ewidencja i ma możliwość nie tylko podglądu, ale i wprowadzania danych - wg uzgodnionego podziału kompetencji między Klientem a DRD.

Takie rozwiązanie jest optymalne dla Klienta zatrudniającego powyżej 100 pracowników lub posiadającego siedzibę poza Poznaniem.

Dla Klientów korzystających z pełnego pakietu naszych usług wykonujemy bezpłatnie elektroniczną archiwizację dokumentów.

Coaching

Wykonawca: Małgorzata Bukowska - Psycholog, Psychoterapeuta, Coach

Ukierunkowany jest na cel wyznaczony przez klienta. W efekcie klient działa efektywniej i ma szansę na więcej satysfakcji w życiu prywatnym i zawodowym.

Coaching wspomaga:
• optymalnie zaplanowanie swego rozwoju zawodowego
• proces rozpoznawania i pokonywania przeszkód utrudniających osiąganie wyznaczonych celów
• rozwijanie konkretnych umiejętności np. współpracy, budowania relacji z innymi, komunikacyjne, asertywności, kierowania ludźmi, motywowania się, radzenia sobie ze stresem i emocjami
• proces adaptacji do zmian np. przeprowadzka, awans, zmiana pracy, urodzenie się dziecka
• proces podejmowania decyzji
• poszerzanie samowiedzy i świadome kierowanie własnym życiem.

Audyty kontrolne

Wykonawca: "Trans Support" Doradztwo Transportowe

Audyt obejmuje przede wszystkim kontrolę ewidencji czasu pracy, analizę zapisów na tarczach tachografu oraz danych cyfrowych dotyczących czasu jazdy, przerw i odpoczynków, sprawdzenie treści regulaminu pracy i płacy lub obwieszczenia.
Ponadto przeprowadzimy analizę dokumentacji pracowniczej sprawdzimy uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy.

Audyt przeprowadzany jest w siedzibie przedsiębiorcy w obecności właściciela firmy lub osoby przez niego upoważnionej. Nasza firma zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wyników audytu oraz informacji zawartych w dokumentach na podstawie, których przeprowadzano audyt.

Usługi kadrowe i płacowe

Wykonawca: Business Intelligence Solutions Sp. z o.o.

W ramach usług kadrowych oferujemy:

- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- sporządzanie umów o pracę,
- sporządzanie umów cywilnoprawnych,
- ewidencję zaświadczeń lekarskich,
- monitorowanie terminów ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- sporządzanie deklaracji PFRON, GUS i innych związanych z obsługą kadrową,
- doradztwo w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Usługi płacowe obejmują:

- sporządzanie list płac,
- naliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków,
- naliczanie ekwiwalentów za urlop,
- sporządzanie pasków wynagrodzeń dla pracowników,
- przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie dokumentacji zasiłkowej oraz innej, objętej wymaganiami przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
- zgłoszenia/ wyrejestrowywania pracowników do ZUS,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS i US,
- reprezentacja przed ZUS i US.

Executive search

Wykonawca: Naj International

Umiejętność znalezienia najbardziej utalentowanych managerów wymaga bogatej wiedzy biznesowej doświadczonych konsultantów, aktywnej sieci kontaktów, wysokiego poziomu dyskrecji i odpowiedzialności. To nasz „NAJ” klucz do sukcesu każdej rekrutacji. Naszym celem jest wyłonienie prawdziwych talentów, które zapewnią w długiej perspektywie naszym Parterom solidne i trwałe źródło przewagi konkurencyjnej. Realizując projekty rekrutacyjne korzystamy z wypracowanej i sprawdzonej od 1991 roku metodologii:

Brief/Wnikliwe rozpoznanie potrzeb rekrutacyjnych
Search strategy/Opracowanie strategii poszukiwań
Direct search/Efektywne poszukiwania najlepszych Kandydatów
Face to face interview/Wywiad kompetencyjny
Assessment/ Ocena kompetencji
Checking references/Rzetelne sprawdzenie referencji
Final negotations/Doradztwo w negocjacjach finalnych

Executive Assistant Direct Search

Wykonawca: Naj International

Na pierwszy rzut oka, proces świadczenia usług z zakresu Executive Assistant Direct Search przypomina inne procesy rekrutacyjne. Jednakże, bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu odkrywamy, że jest on o wiele bardziej złożony. Tutaj kompetencje „miękkie” Kandydatów przeplatają się z kompetencjami „twardymi”. Umiejętność znalezienia właściwego balansu zależna jest od specyficznego kontekstu poszukiwań. Kluczowym kryterium sukcesu projektu jest umiejętność stworzenia właściwej płaszczyzny dialogu z Prezesem w celu bezbłędnego rozpoznania jego potrzeb biznesowych i konkretnych oczekiwań w stosunku do swojej „prawej ręki”. Mając wzgląd na powyższe kwestie identyfikujemy, oceniamy i zatrudniamy najbardziej odpowiedniego/ą Executive Assistant, który wnosi wspólnie ze swoim szefem wyjątkowy w swoim rodzaju wkład w funkcjonowanie i sukces danej firmy.

Pomoc w zakresie prawa pracy

Wykonawca: Kancelaria Radcy Prawnego Adam Grzegorz Karolak

Świadczymy w pełni profesjonalne porady prawne, pomagamy w pisaniu pism oraz w negocjacjach z pracodawcami/pracownikami, a także zapewniamy zastępstwa procesowe przed sądami pracy.

Obsługa firm z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż.

Wykonawca: JBhp Janusz Budziński

Zajmuję się obsługą firm z zakresu BHP oraz PPOŻ. W ramach usług proponuję przede wszystkim ocenę ryzyka zawodowego, instrukcje BHP, postępowanie powypadkowe. Ponadto oferta firmy obejmuje prowadzenie wymaganych rejestrów, przeprowadzanie kontroli i auditów stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stanu bezpieczeństwa pożarowego.

Rekrutacja pracowników

Wykonawca: AW&T Consulting Doradztwo Personalne i Pośrednictwo Pracy

Zajmujemy się rekrutacją pracowników. Korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania kandydatów m.in. z bazy posiadanych kandydatów, uczestniczymy w targach pracy, jak również stosujemy metody bezpośrednie oraz zamieszczamy ogłoszenia za pośrednictwem Internetu.

Selekcji kandydatów dokonujemy poprzez wywiad oraz stosując odpowiednie techniki i strategie, przy użyciu testów kompetencji, osobowościowych, na inteligencję, jak również poprzez obserwację uczestniczącą (Assessment Centre), wywiad środowiskowy oraz referencje pisemne i ustne.

Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych na terenie Niemiec.

Wykonawca: WEST-ARBEIT Agencja Pośrednictwa Pracy

Szukasz pracy w Niemczech ? Sprawdź naszą ofertę pracy przy opiece osób starszych i niepełnosprawnych !