Wyanjem namiotów bankietowych, cateringowych, wystawowych
Szanowni Państwo jesteśmy firmą zajmującą się wynajmem namiotów bankietowych,wystawowych do 72m2(możliwość łączenia namiotów) wraz z wyposażeniem w ławki, stolik i oświetlenie. Namioty doskonale sprawdzają się podczas imprez targowych, pikników, imprez plenerowych, do handlu oraz wszelkiego rodzaju imprez okolicznościowych. W zakres naszych usług wchodzi transport, a także montaż i demontaż. Nasze usługi charakteryzują się solidnością i terminowością dlatego też współpracujemy z wieloma podmiotami w północno-wschodniej części kraju. Zapraszamy więc do korzystania z naszych usług, a my gwarantujemy, że będziecie Państwo na pewno zadowoleni.
Noc Przetrwania w Bieszczadach
1. NOC PRZETRWANIA
- Budowa Schronienia - szałasu
- Rozpalanie ognia
- Przygotowywanie wspólnego posiłku
- Nauka wiązania węzłów ratowniczych i marynarskich
- Prelekcja o florze i faunie Bieszczad
- Rozpoznawanie roślinności na trasie i wykorzystanie tych jadalnych w przygotowywanych posiłkach
2. BIESZCZADZKI SURVIVAL
- Zjazdy na linach: Tyrolka, Most Panamski,
- Nauka i wykorzystanie węzłów ratowniczych i marynarskich
- Wykorzystanie nawigacji GPS do odnajdywania punktów na mapie
- Team Bulding - gry integracyjne
- Budowa prowizorycznych noszy, wskazówki udzielania pierwszej pomocy
3. TERENOZNAWSTWO
- Przejście terenowe z mapą i kompasem
- Określanie azymutu, orientowanie mapy
- Posługiwanie się busolą do określania miejsca położenia
- pozostałe metody przy wykorzystywaniu określania kierunków świata
- GPS a tradycyjna mapa - wady i zalety
4. OBSERWACJE
- Odprawa przed wyjściem do lasu
- Wyprawa o świcie do lasu
- czatowanie w zamaskowanych namiotach
- Fotografia i obserwacja zwierzyny
- Moż
Systemy nagłośnieniowe
W naszej ofercie posiadamy specjalistyczne systemy nagłośnieniowe. Oferowane przez nas produkty są najwyższej jakości i wytrzymałości.
Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty!
SALE ZAMKOWA
Sala konferencyjna wyposażona :
- rzutnik multimedialny
- telewizor
- ekran projektowy
- sprzęt nagłośniający - mikrofony bezprzewodowe
- przewodowe i bezprzewodowe łącze internetowe
- i inne wyposażenie umożliwiające elastyczne dopasowanie oferty do wymagań.
S e r d e c z n i e Z a p r a s z a m y
kom. 607-839-775 - rezerwacja
e-mail: biuro@salezamkowa.pl
www.salezamkowa.pl
SALE ZAMKOWA
Piękna lokalizacja budynku z neogotycką fasadą z klinkierowej cegły z widokiem na rzekę i żuławskie łąki to doskonałe miejsce na wypoczynek i organizację :
wesel, bali, bankietów, spotkań integracyjnych, biznesowych, konferencji, szkoleń, komunii, chrzcin, urodzin, studniówek, spotkań klasowych, wieczorów panieńskich, kawalerskich, koncertów, wystaw, pokazów i innych uroczystości.
Eventy w Centrach Handlowych wariant I
w
aria
N
t
i
1500 zł netto
- całodzienne zajęcia edukacyjne (w godzinach otwarcia Galerii)
W spotkaniu uczestniczą 2 osoby + 3 psy
Oferujemy:
-kilkadziesiąt, indywidualne opracowanych, zabaw edukacyjnych dla dzieci
-niski stół dla dzieci o wymiarach ok 100x50cm
-10 poduszek dla dzieci
-dywan (wymiar 4x5m) - istnieje możliwość zmniejszenia
lub powiększenia powierzchni stoiska
II dzień zajęć edukacyjnych - 1000 zł netto
Cena: 1000 zł
Eventy w Centrach Handlowych wariant II
Wariant II
3000 zł netto
- całodzienne zajęcia edukacyjne (w godzinach otwarcia Galerii)
W spotkaniu uczestniczą 3 osoby + 4 psy
Oferujemy:
-kilkadziesiąt, indywidualnie opracowanych, zabaw edukacyjnych dla dzieci
-wysoki stół o wymiarach ok. 160x100cm
-6 krzeseł
-niski stół dla dzieci o wymiarach ok. 200x100cm
-10 poduszek dla dzieci
-komoda
-telewizor 46’’ (na którym można prezentować nasze lub Państwa materiały)
-dywan (wymiar 4x5m) - istnieje możliwość zmniejszenia
lub powiększenia powierzchni stoiska
II dzień zajęć edukacyjnych - 2000 zł netto
Cena: 3000 zł
Organizacja imprez estradowych
Magnetic Events oferuje:
- organizację imprez zamkniętych i biletowanych
- organizację koncertów i spektakli
- organizację konferencji i szkoleń
- obsługę techniczną (nagłośnienie,oświetlenie,scenografia)
W naszej ofercie znajduje się także impresariat,takich artystów jak:
Anna Ozner, Antonina Krzysztoń, Iza Kała, Kabaret Leyek i Zespół Ordalia.
Dodatkowo jako nieliczni posiadamy w swojej ofercie pętlę indukcyjną, która umożliwia odbiór widowiska osobom niedosłyszącym.
Transport kajaków i uczestników spływu
Transport kajaków i uczestników spływu na miejsce rozpoczęcia i z miejsca zakończenia.
Oprawa Muzyczna
Jestem młodym dj-em i ludzie się dobrze bawią na imprezach prowadzonych przeze mnie...
Cena: 700 zł
Oprawa dekoratorska imprez
DEKORACJE ŚLUBNE
--> Oferujemy oprawę dekoratorską ślubów, wesel, imprez okolicznościowych, hoteli, firm itp. Wykorzystujemy najnowsze i najbardziej pożądane akcesoria wyposażenia wnętrz, np. srebrne 100 cm kandelabry, dekorację oświetleniem LED, wazony szklane tuby, drzewka życzeń, wyposażenie candy bar'u itp.
FLORYSTYKA
--> Wykorzystujemy kwiaty do podkreślenia piękna Pary Młodej i miejsca uroczystości/ imprezy. Wkomponujemy je do wysokich wazonów, kandelabrów, tub z wodą i świecami oraz na wiele innych sposobów, które wszystkie doradzimy odpowiednio do miejsca.
WYPOŻYCZALNIA
--> Posiadamy szeroki, ciągle wzbogacany, asortyment wyposażenia i oprawy dekoracyjnej wnętrz. Wypożyczenie wazonów, świeczników, obrusów, szkła przeźroczystego, pokrowców na krzesła, drzewka kryształowego(życzeń), lampy LED, tło za Parę Młodą, wyposażenie candy bar i wiele, wiele innych!
Taniec z Ogniem
Oferujemy Państwu występy artystyczne w postaci "Fireshow", Tancerze ziejący ogniem , szybujące w powietrzu płonące kije, burza różnorodnych iskier oraz wiele innych ognistych atrakcji z pewnością zafascynują każdego !!! Tak to wszystko możliwe na Twojej imprezie !!!
Taniec z Ogniem to doskonała atrakcja podczas imprez okolicznosciowych, firmowych, bankietów, imprez weselnych, eventów oraz wszelkich innych uroczystości. Różnorodna muzyka oraz choreografia w połączeniu z ogniem tworza niezapomniany klimat gwarantując jednocześnie wsaniałe przeżycia. Na życzenie klienta tworzymy rónież anastenaria, czyli spacery po rozżarzonych węglach.
Hostessy i modelki
- Dobór profesjonalnych hostess i modelek zgodnie z wytycznymi
• Wyznaczenie osoby koordynującej przebieg akcji
• Przeszkolenie i weryfikacja wiedzy hostess/promotorów z zakresu informacji o produkcie, firmie klienta, znajomości zasad organizowanej promocji
• Dokumentację zdjęciową
• Raportowanie wg wymagań klienta
• Selekcja osób pod kątem danego eventu i wymagań klienta
• Przedstawienie do akceptacji zdjęć rekomendowanych osób
• Dokładne przeszkolenie wybranych osób na podstawie materiałów dostarczonych przez klienta (informacja o produkcie, usłudze, firmie, charakterze pracy)
• Przygotowanie osób do pracy pod kątem oczekiwań przedstawionych przez klienta (nacisk na osiągnięcie wyznaczonego celu, odpowiedni wizerunek, wygląd, strój, zachowanie)
• Wypożyczenie strojów lub projekt i wykonanie stroju wg ścisłych wskazówek klienta
• Transport osób do miejsca pracy
• Koordynatora wyznaczonego do weryfikacji
Klub muzyczny, pub, restauracja, dyskoteka
W ramach naszej firmy działa klub muzyczny, pub, restauracja oraz dyskoteka.
Zapraszamy.
Kręgielnia, bowling
Zachęcamy do skorzystania z naszej kręgielni, gdzie mają Państwo możliwość zrelaksować się w trakcie gry w bowling.
Zapraszamy.