Zarządzanie nieruchomościami
Jako wiodący zarządca nieruchomości w Bydgoszczy oraz w pobliskich miejscowościach zajmujemy się zarządzaniem nieruchomościami należącymi do Wspólnot Mieszkaniowych oraz nieruchomościami komercyjnymi. Zawsze naszym klientom zapewniamy ofertę dopasowaną do wymagań, oczekiwań oraz fachowe wsparcie, doradztwo.
Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi
Oferujemy Państwu fachową oraz rzetelną pomoc z zakresu zarządzania nieruchomościami. Zapewniamy Państwu wsparcie z zakresu administrowania, technicznego utrzymania nieruchomości, usług księgowo-rachunkowych oraz utrzymania porządku na terenie nieruchomości.
Obsługa najmu
Prowadzimy profesjonalne usługi zarządzania wynajmowanymi mieszkaniami i lokalami użytkowymi dla właścicieli nieruchomości.
Nasze obowiązki:
- znajdujemy dobrego najemcę,
- tworzymy i podpisujemy umowę najmu,
- miesięcznie rozliczamy najemcę ze wszystkich kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości,
- pobieramy czynsz najmu,
- nadzorujemy sprawne usuwanie ewentualnych awarii
- pośredniczymy w kontakcie między najemcą a właścicielem
- rozliczamy właścicieli z podatku ryczałtowego
Cena: 200 zł
ArMar Zarządzanie Nieruchomościami
Firma ArMar zarządca nieruchomości w Sosnowcu. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu,admistrowaniu nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi. Doświadczenie zawodowe zarządcy nieruchomości udokumentowane jest 25 letnią pracą Posiadamy uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi Jesteśmy członkami Śląskiej Izby Inżynierów w Katowicach oraz Stowarzyszenia Zarządców STOZAN w Sosnowcu.Jako firma staramy się zapewnić jak najwyższą jakość usług i Kładziemy duży nacisk na zwiększanie zadowolenia mieszkańców z warunków zamieszkiwania w budynku i jego otoczeniu.
Cena: 0.55 zł
Magazyny 50-180 m²
Nasz plac znajduje się przy głównej drodze wyjazdowej w kierunku Krakowa.
Do wynajmu oferujemy:
√ pomieszczenia biurowe 76-130 m²
√ pomieszczenia magazynowe 50-180 m²
√ plac
Zarządzanie/administrowanie nieruchomościami
Profesjonalizm oraz najwyższą jakość świadczonych usług potwierdzają długoletnie doświadczenie zawodowe oraz otrzymane zaświadczenia:
- licencja zawodowa zarządcy nieruchomości nr 14317 wydana przez Ministerstwo Transportu i Budownictwa
- certyfikat "kompetentny zarządca" wydany przez Stowarzyszenie Zarządców i Administratorów Nieruchomości w Krakowie
Zarządzanie najmem
JEŚLI
JESTEŚ WŁAŚCICIELEM MIESZKANIA, DOMU LUB LOKALU UŻYTKOWEGO W LUBLINIE (BĄDŹ W ŚWIDNIKU LUB OKOLICACH LUBLINA)
CHCESZ BEZPIECZNIE, SPRAWNIE ORAZ KORZYSTNIE WYNAJĄĆ SWOJĄ NIERUCHOMOŚĆ
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Zarządzanie najmem
Nasza oferta jest IDEALNA dla Ciebie jeśli:
- nie możesz rzetelnie poświęcić się obsłudze wynajmu swojej nieruchomości w związku z odległym miejscem zamieszkania, częstymi wyjazdami lub specyfice Twojej pracy zawodowej
- chcesz uniknąć problemów i nieporozumień typowych dla obsługi procesu najmu
- po prostu nie masz czasu lub ochoty aby być absorbowanym sprawami związanymi z obsługą Twojej nieruchomości przeznaczonej na wynajem a chcesz się cieszyć comiesięcznym godziwym i bezobsługowym dochodem z tej inwestycji
Apartamenty WIŚNIOWY ZAKĄTEK
W ofercie Apartamentów WIŚNIOWY ZAKĄTEK znajduje się 7 w pełni wyposażonych i umeblowanych komfortowych, klimatyzowanych apartamentów. Atutem Apartamentów jest ich korzystna lokalizacja w Pszczynie, na spokojnym osiedlu, przy ul. Wiśniowej.
Mieszkania są idealnym rozwiązaniem dla biznesmenów, menadżerów, wyższej kadry zarządzającej czy firm delegujących swoich pracowników na dłuższe szkolenia, delegacje lub kontrakty na terenie Śląska lub Małopolski, będąc znakomitą alternatywą dla hoteli czy pensjonatów. Oferta jest również skierowana do osób indywidualnych poszukujących mieszkania nadającego się do natychmiastowego zamieszkania.
Zapraszamy również do skorzystania z naszych pozostałych ofert:
- mieszkania na wynajem:
Pszczyna (woj. śląskie) - Apartamenty Srebrna
Brenna (Beskid Śląski) - Apartamenty Jaworowa
- mieszkania na sprzedaż:
Zarządzanie nieruchomościami
Firma doradcza Litwiniuk Property prowadzi najem/komercjalizację, zarządzanie (usługi Property i Facility management) oraz prowadzi sprzedaż obiektów biurowych klasy A, parków logistycznych, centrów handlowych na terenie całej Polski i za granicą.
Zarządzanie kamienicami
Oferujemy usługach powiązane z zarządzaniem nieruchomościami oraz ich administracją.
Wszystkie usługi jakie oferujemy realizujemy zawsze na najwyższym poziomie.
Administrowanie budynkami
Zarządzanie nieruchomościami w pełnym zakresie, począwszy od spraw związanych z techniczną sytuacją budynków aż po obsługę księgową.
Administrowanie nieruchomosciami
Oferujemy w ramach świadczonych usług pośrednie sprawowanie zarządu nieruchomością wspólną. Wszystkie wspólnoty mieszkaniowe zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą administrowania nieruchomościami. Nasza praca koncentruje się przede wszystkim na zapewnieniu niepogorszonego stanu nieruchomości i rozliczaniu płatności właścicieli
Wirtualne Biuro
Wirtualne biuro – to idealne rozwiązanie dla osób które poszukują miejsca do prowadzenia własnej działalności, zarówno jako firmy jednoosobowe jak i inne formy, np. spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Usługa Wirtualnego biura oferowana przez nas jest prosta i kompleksowa. Przedsiębiorca w jednym miejscu ma zapewniony prestiżowy adres na Starym Mieście w Gdańsku bez nr lokalu i nr skrytki pocztowej, kompleksową obsługę biurową, udostępniony numer stacjonarny. W praktyce oznacza to wygodę, a prywatny adres i telefon pozostają anonimowe.
Nasza oferta zawiera:
Adres firmy w prestiżowej części starego miasta Gdańska
Okres umowy 3, 6, 12 miesięcy
Możliwość jednorazowej wpłaty z góry za usługę
Odbieranie listów zwykłych, polecone na życzenie klienta
Powiadomienie o odebranej korespondencji e-mail
Skany korespondencji
Odbiór przesyłek do 20kg, 10 szt/mc
Dedykowany nr telefonu z przekierowaniem na inny numer (wg umowy)
Pokój biurowy do wynajęcia na godziny
Przesyłanie korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej
na życzenie Klienta pod wskazany adres (dodatkowa opłata związana z nadaniem listu)
Korzyści:
Znaczne ograniczenie kosztów w porównaniu z wynajmem biura stacjonarnego
Jasne zasady współpracy
Prawo rejestracji firmy pod naszym adresem
Możliwość posługiwania się adresem w kontaktach biznesowych z kontrahentami, urzędami, jako adres prowadzonej działalności i jako adres korespondencyjny
Bliska lokalizacja oddziału ZUS (50m)
Możliwość podawania firmowego numeru stacjonarnego przekierowującego połączenia na wskazany numer
Pewność że poczta lub przesyłka zostanie odebrana
Konkurencyjna cena w porównaniu z innymi wirtualnymi biurami w Trójmieście
W budynku dostępne są biura księgowe, prawne oraz notarialne
Cena: 150 zł
Zarządzanie Nieruchomościami komercyjnymi i mieszkalnymi
Głównym trzonem firmy jest zarządzanie nieruchomościami wielkopowierzchniowymi. Podniesienie wartości nieruchomości poprzez odpowiednie zarządzanie powierzonym majątkiem jest naszym głównym celem.
Stosujemy praktykę możliwości a nie konieczności, czyli praktyka efektywnego wykorzystywania nieruchomości jako kapitału i służąca pomnażaniu tego kapitału. Dlatego też właściciel otrzymuje od nas kompletną obsługę nieruchomości zawierającą kontrolę ryzyka finansowego związanego z lokatą w nieruchomości.