Nauka języka niemieckiego
nauka języka w formie indywidualnej, w parach, szkolenia dla wyjeżdżających za granicę
Zarządzanie kosztami i efektywnością produkcji
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu:
• Sprawdzonych koncepcji rachunku kosztów:
• Zasad projektowania i wdrażania nowoczesnego rachunków kosztów produkcji
• Wdrażania różnych metodologii rachunku kosztów w firmach
• Zasad przyczynowo skutkowych kalkulacji kosztów
Lider Keizen
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie:
- zasad płynących z filozofii lean
- zmiany sposobu myślenia w zespole ze standardowej na lean
- wdrożenia KAIZEN w firmie na podstawie konkretnych przykładów
- roli skutecznego Lean Managera
- motywowania zespołu w celu osiągania trwałych zmian
Zarządzanie produktywnością
Nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- zarządzania poprzez cele ( SMART, krótko i długoterminowe)
- delegowania zadań i kontrolowania ich realizacji
- planowania procesu pracy
- wykrywania, analizowania i eliminowania strat
- komunikacji pomiędzy liderem a zespołem
- zarządzania konfliktem i wykorzystaniem jego pozytywnych skutków
- budowania wskaźników oraz monitorowania wyników z zakresy produktywności i efektywności
Zarządzanie i Optymalizacja Kosztów Procesów Logistycznych
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- logistycznego zarządzania procesem dystrybucji
- tworzenia sieci dystrybucyjnej
- wykorzystania prognoz sprzedaży
- planowania potrzeb dystrybucyjnych
- ustalania polityki zarządzania zapasami dystrybucyjnymi
- budowy systemu controllingu w obszarze dystrybucji.
Podstawy zarządzania Logistyką i Łańcuchem Dostaw Przedsiębiorstwa
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- znajomości procesów i systemu logistycznego
- reagowania na sytuacje problematyczne
- wpływania procesów logistycznych na Lean manufactiring
- wykorzystania metod prognostycznych w procesie forecastowania
- optymalizacji mocy produkcyjnych oraz podnoszenia wydajności procesów logistycznych
- analitycznego i funkcjonalnego podejścia do zintegrowanego łańcucha dostaw
Forecastowanie oraz Zarządzanie Zapasami i Zdolnościami Produkcyjnymi
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- znajomości procesów i systemu logistycznego
- reagowania na sytuacje problematyczne
- wpływania procesów logistycznych na Lean manufacturing
- wykorzystania metod prognostycznych w procesie forecastowania
- optymalizacji mocy produkcyjnych oraz podnoszenia wydajności procesów logistycznych
- analitycznego i funkcjonalnego podejścia do zintegrowanego łańcucha dostaw
Logistyka Zaoptarzenia
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- zarządzania zaopatrzeniem i organizacji dostaw
- systemu wyboru i oceny dostawców
- planowania potrzeb materiałowych
- strategii zarządzania zapasami zaopatrzeniowymi
- controllingu w obszarze zaopatrzenia
Logistyka Magazynowa i Zarządzanie Zapsami w Przedsiębiorstwie
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- podejmowania decyzji w zakresie sterowania zapasami
- prognozowanie popytu i jego wpływu na poziom zapasu
- kontroli kluczowych wskaźników do ustalania poziomu zapasu
- metod zarządzania zapasami w przedsiębiorstwie
- wpływu zapasów na poziom obsługi klienta
- wpływu zapasu na konkurencyjność przedsiębiorstwa
Mapowanie Procesów Logistycznych i Analiza Procesowa
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- Podejścia procesowego w logistyce przedsiębiorstw oraz analizy procesowej
- Metod opisu działań oraz definiowania kluczowych parametrów procesu
- Pomiaru kosztów i efektywności procesów logistycznych
- Projektowania procesów logistycznych
- Mapowania procesów logistycznych
Controlling Logistyki
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- tworzenia systemu controllingu
- budowy systemu wskaźników i mierników
- wykorzystania narzędzi do planowania strategicznego i operacyjnego
- wykorzystania narzędzi dosprawowania kontroli nad realizowanymi procesami
- koordynacji procesów logistycznych
- sprawowania controllingu strategicznego i operatywnego.
Zarządzanie Zmianą
Celem projektu jest pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy oraz zdobycie umiejętności z zakresu metod i technik zarządzania zmianą poprzez:
- Przekonanie uczestników szkolenia o nieuchronności zmian
- Zrozumienie mechanizmów psychologicznych występujących w zarządzaniu zmianą.
- Uzyskanie jednorodnego rozumienia potrzeby specyficznego podejścia do komunikacji i stylu zarządzania w sytuacji zmiany
- Nabycie umiejętności potrzebnych do radzenia sobie z oporem ( w tym z oporem biernym)
- Zdobycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej dotyczącej skutecznego / nieskutecznego modyfikowania działań w sytuacji zmian
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- kompetencyjnego podejścia do zarządzania ludźmi
- utrzymania lub podwyższenia wydajności pracowników na obecnie zajmowanym stanowisku
- skutecznego stosowania narzędzi motywowania
- odpowiedniego dysponowanie zasobami ludzkimi, które umożliwiają pełnienie różnych ról w organizacji
- umiejętnego prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej za pomocą odpowiednich technik
- rozwiązywania sytuacji konfliktowych, związanych z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników
- Szkolenie prowadzone w formie warsztatów i wspólnych dyskusji oraz ćwiczeń, uzupełniane jest praktycznymi zadaniami (case’ami) . Warsztaty mają za zadanie przygotowanie w zakresie nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi, uporządkowanie i poszerzenie wiedzy na temat organizowania i funkcjonowania służb personalnych w firmie, w jaki sposób rekrutować kandydatów, jak dobierać metody efektywnej motywacji.
Motywowanie Pracowników ( Pozafinansowe metody motywowania)
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- znajomości mechanizmów motywujących do pracy
- łączenia celów pracowników z celami firmy
- różnorodnych ( nie tylko finansowych) zasad i metod wynagradzania pracowników
- narzędzi motywacji pozafinansowej
- metod skutecznej komunikacji oraz egzekwowania wykonania zleconych zadań
- Rozwiązywania sytuacji konfliktowych
- Podstaw wywierania wpływu
Sprawdzone Metody Coachingu, czyli Skuteczne Kierowanie Zespołemi Moty
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
- motywacji pracowników oraz sposobów egzekwowania wykonywanych zadań
- zasad skutecznego komunikowania się oraz budowania relacji niezbędnych dla prowadzenia coachingu
- formułowania poleceń, aby były one zrozumiałe
- technik wywierania wpływu na ludzi
- metod radzenia sobie z trudnym pracownikiem
- metod budowania świadomości i odpowiedzialności pracowników
- postępowania w różnych sytuacjach, w których może mieć zastosowanie coaching