Szkolenia z obsługi klienta
Szkolenia z obsługi klienta
Szkolenia interpersonalne
Szkolenia interpersonalne
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH- praktyczne podejście do stosowania przepisów
Trener: Michał Geilke
Administrator Bezpieczeństwa Informacji (aktualnie w: klubie sportowym, urzędzie miasta oraz firmie produkcyjnej), doświadczony trener i wykładowca na licznych seminariach, szkoleniach otwartych i zamkniętych z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, między innymi dla Wojska Polskiego. Współautor publikacji Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem informatycznym- wydawnictwo Presscom Sp. z o.o. 2011 ISBN 978-83-62723-16-4.
Adresaci szkolenia:
Osoby odpowiedzialne za ochronę danych osobowych (np. właściciele sklepów Internetowych, właściciele firm przetwarzających dane osobowe pracowników i/lub klientów), Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji ( wyznaczeni oraz przyszli ABI) , Kierownicy/Dyrektorzy/Managerowie działów przetwarzających dane osobowe (np. HR, Kadry, Marketing, IT).
Cena: 449 zł
Szkolenie trychologiczne
Szkolenie przygotowujące do pracy trychologa.
Na szkoleniu przekażę Ci wiedzę niezbędna do diagnozowania PRZYCZYN problemów trychologicznych. Nauczę Cię skutecznego przeprowadzenia wywiadu oraz wstępnej interpretacji wyników badan hormonalnych. Pokażę ci metody, dzięki którym osiągniesz najlepsze efekty w swoim gabinecie.
Ponieważ nie jest to szkolenie kilkugodzinne ani nawet 2-3 dniowe, przygotuj się na przyswojenie sporej ilości wiedzy, którą będę dozować w dostosowanym do Ciebie tempie.
Otrzymasz ode mnie również pomoc po szkoleniową, udzielę Ci wsparcia podczas pierwszych Twoich konsultacji z klientami/pacjentami ( telefonicznie) . Podpowiem jak zorganizować gabinet trychologiczny żeby nie inwestować w nietrafiony sprzęt, kosmetyki lub suplementy.
Jeżeli chcesz zostać trychologiem a nie tylko i wyłącznie sprzedawcą szamponów, skontaktuj się ze mną.
Szkolenie jest zakończone certyfikatem
Cena: 2800 zł
Sale szkoleniowe - wynajem sal szkoleniowych
Sale szkoleniowe SMART Learning Centre mieszczą się w kamienicy "Rzepicha" przy ul. Długiej 6 w Świdnicy. Jest to jedna z najstarszych zabytkowych kamienic w tym mieście (XVI w.).
W ofercie SLC znajdują się pomieszczenia o różnej wielkości i wyposażeniu. Wszystkie posiadają dostęp do Internetu bezprzewodowego (WiFi).
Istnieje możliwość zamówienia przerwy kawowej, a także obsługi sekretariatu (przygotowanie materiałów, ksero, skan itd.)
Coaching Menadzerski
Coaching Menedżerski
Coaching menadżerski rozumiemy jako wykorzystanie elementów coachingu w relacji przełożonego z podwładnymi. Jest to proces rozwoju zawodowego poprzez rozwój kompetencji, wiedzy i potencjału.
Coaching przynosi wiele korzyści menadżerowi poprzez zwiększenie efektywności działań, dzięki czemu wzrasta jego produktywność. Pojawia się większa elastyczność i efektywność współpracy z innymi, a także zwiększa się odpowiedzialność menadżera za podejmowane zobowiązania oraz umiejętność lepszego wykorzystania potencjału, posiadanej wiedzy i mocnych stron.
W efekcie coachingu menadżer:
Podejmuje decyzje szybciej i z odpowiednim dystansem do sytuacji
Patrzy na sytuacje z różnych perspektyw
Wykorzystuje swój potencjał we właściwy dla siebie sposób
Osiąga cele, które chce osiągnąć
Wybiera rozwiązania spośród najlepszych w danej sytuacji, oraz wyciąga wnioski
Utrzymuje satysfakcjonujące relacje z innymi
Ma większą pewność siebie i swoich umiejętności
Executive Coaching
Executive coaching ma na celu rozwój świadomości lidera w zakresie jego stylu oraz sposobu zarządzania, a także zasobów zachowań jakim dysponuje w określonych sytuacjach, a także podniesienie efektywności osobistej, charyzmy przywódczej.
Executive Coaching charakteryzuje się tym, iż każdy przypadek jaki rozpatrujemy jest całkowicie inny. Każdy lider, który korzysta z tej formy rozwoju przeszedł inną ścieżkę rozwoju, ma inne potrzeby, problemy, jest na zupełnie innym etapie swojej kariery. Dlatego też potrzebuje narzędzia skierowanego bezpośrednio na niego samego. Dlatego też Executive Coaching jest jedną z niewielu metod rozwojowych, która ma szansę okazać się skuteczna w przypadku tego typu klientów (w przeciwieństwie do szkoleń grupowych, które nakierowane są na rozwiązywanie problemów uniwersalnych i właściwych dla większości uczestników sesji
Executive Coachingu można przedstawić jako proces :
I. Etap -Ustalenie celów coachingowych
Zbudowanie wizji - idealnego miejsca
Coaching Handlowy dla Call- center
Ramowy przebieg coachingu handlowców
Call- center
I.Rozpoczęcie coachingu - indywidualna rozmowa trenera z handlowcem
II. Coaching wykonywanymi rozmowami telefonicznymi
III.Pomiędzy rozmowami handlowca z klientami
IV. Coaching podumowujacy
Coaching Poszkoleniowy
Coaching poszkoleniowy jest dla osób, które przeszli , lub są w trakcie szkoleń. Jego celem jest wsparcie osiągania obranych celów i założeń szkoleniowych podczas pracy zawodowej.
Coaching odbywa się w formie cyklicznych spotkań klienta z coachem.
Coach pomoże Ci wdrożyć zaplanowane działania, tak abyś mógł osiągać obrane cele i rezultaty.
Przykładowe pytania których można się spodziewać ze strony coacha:
Czego nowego dowiedziałeś się o sobie po tym szkoleniu?
Czego nauczyłeś się w trakcie tego szkolenia?
W czym może pomóc Ci to szkolenie?
Jak możesz wykorzystać wiedzę którą zdobyłeś ?
Jakie cele zostały postawione przez Ciebie po szkoleniu?
Jak to szkolenie wpłynie na Twoją pracę i wyniki ?
Co może być pomocne w osiągnięciu założonych celów?
Team Coaching
Team coaching
Team coaching jest procesem, który nastawiony jest wsparcie i dokonanie zmian w zespołach i osiągnięcie zamierzonych celów. Proces ten jest w stanie ułatwić poszerzenie umiejętności i zmianę zachowań , tak aby były one spójne z celami i wartościami firmy.
Team coaching pomaga ludziom pracować ze sobą lepiej jako zespół. To efektywna metoda, która prowadzi do zmian w zespołach na poziomie komunikacji, relacji , a także osiąganych wyników.
Ten sposób pracy oparty jest ściśle na relacjach jakie zachodzą w zespole, zaufaniu oraz relacji partnerstwa.
Rolą team coacha jest asystowanie zespołowi podczas całego procesu tzn. zauważanie różnych perspektyw jakie się pojawiają w grupie, dawanie informacji zwrotnej, uświadamianie różnych procesów jakie zachodzą , zamiast dawania rad i rozwiązań.
Zespół sam wypracowuje to co chce osiągnąć, tak aby zmiany które następują podczas pracy służyły wszystkim członkom grupy.
Celem team coachingu jest podkreślenie i wzmocnienie silnych stron
"Coach wewnętrzny w organizacji''
Harmonogram szkolenia
Hasło : Powitanie- kontakt i kontrakt
Blok I
1. Zapoznanie się uczestników- umożliwienie i stworzenie warunków do grupowego uczenia się .
Ustalenie kontraktu na szkolenie
Ustalenie celów szkolenia
Ustalenie indywidualnych celów przez uczestników, które będą realizowane w trakcie szkolenia
2. Zapoznanie się z tym czym jest coaching i czym się różni od innych form wspierania rozwoju
3. Praca nad założeniami, zasadami podczas wstępnego kontaktu z osobą coachowaną
-Ustalanie kontraktu pomiędzy coachem a klientem
4. Ustalanie celów coachingu
- poprawne formułowanie celów coachingu
5. Zakres odpowiedzialności pomiędzy coachem a osobą coachowaną podczas całego procesu wspólnej pracy
Hasło ; Umiejętności coacha
Blok II
1.Omówienie wybranych umiejętności komunikacyjnych niezbędnych podczas pracy
2. Ćwiczenie wybranych umiejętności min:
- słuchania na dwóch poziomach
-zadawania pytań otwartych i zam
Cena: 7000 zł
Szkolenie ,,Skuteczna komunikacja interpersonalna,,
Program
Zapoznanie się z uczestnikami
Ustalenie kontraktu na szkolenie
Zebranie oczekiwań
Moduł I Komunikacja interpersonalna
· Czym komunikacja jest ?
· Co oznacza efektywna komunikacja?
· Bariery komunikacyjne
-Komunikacja ,,zła ‘’ i dobra
-Patrzenie na klienta (rozmówcę) z kilku perspektyw
-Zamiana naszych wad w zalety
Moduł II Wykorzystanie własnego potencjału w komunikacji
· Osobowość – identyfikacja jakim jesteśmy typem osobowości
· Osobowość a sposób komunikowania się
· Komunikacja według 5 języków komunikacji. Poznanie jaki jest mój?
Moduł III Rozwój umiejętności komunikacyjnych
· Analiza wykorzystywanych umiejętności komunikacyjnych na własnym przykładzie
· Aktywne słuchanie
· Zadawanie pytań
· Odzwierciedlanie
· Ciekawość
· Klaryfikacja i parafrazowanie
· Komunikacja od ,, Ja’’
· Czym
Cena: 7000 zł
Program Profilaktyki Korporacyjnej
Programy profilaktyczne, które wspierają zdrowie pracowników w Twojej firmie!
Proponujemy działania profilaktyczne:
1. Program Wsparcia Pracowniczego
Program Wsparcia Pracowniczego zawiera do wyboru :
- konsultacje z coachem
- konsultacje z psychologiem/ terapeuta
- konsultacje z prawnikiem
- konsultacje z dietetykiem
Seminaria:
„Stres pod kontrolą „
Seminarium składa się z dwóch części. Pierwsza część to wykład na temat źródeł napięcia.
,,Asertywność w pracy”
Seminarium składa się z dwóch części. W pierwszej uczestnicy dowiedzą czym jest a czy nie jest asertywność, poznają elementy asertywności. Seminarium trwa 2 godziny.
Druga część to krótki trening zachowań asertywnych, który trwa do 3 godzin.
,, Zarządzanie emocjami”
Seminarium składa się z dwóch części.
i inne tematy.
Szkolenia pierwszej pomocy
Zajmujemy się organizacją profesjonalnych szkoleń z zakresu pierwszej pomocy
Zmiany w znakowaniu i etykietowaniu produtów
Zachęcamy do zapoznania się z programem na temat etykietowania i znakowania produktów. Dowiesz się m.in. jakie elementy będą obowiązkowe na każdej etykiecie, w jaki sposób należy je prezentować na etykiecie, szczegóły odnośnie znakowania opakowań i pojemników, których największa powierzchnia jest mniejsza niż 10 cm2, znakowanie produktów sprzedawanych luzem lub pakowanych na życzenie klienta, jakie są obowiązki przy sprzedaży na odległość, podawanie informacji o substancjach alergennych.
Na naszej stronie www.szkolenia.bielsko.pl są dostępne bardziej szczegółowe informacje na temat programu.
Cena: 289 zł