PROFESJONALNA OBSŁUGA GOŚCIA HOTELOWEGO

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Bazując na własnych doświadczeniach związanych z pobytami w hotelach w trakcie prowadzonych przez nas szkoleń - jako trenerzy technik sprzedaży a jednocześnie klienci hoteli - mamy okazję osobiście doświadczyć różnych poziomów obsługi gościa hotelowego. Dlatego w odpowiedzi na to powstał ów program, który jest doskonałym uzupełnieniem wiedzy i umiejętności oraz wzmocnieniem pozytywnych działań kadry tych hoteli, które zyskują uznanie bardzo profesjonalną obsługą, jak również doskonałym narzędziem i inspiracją dla wszystkich, którzy wyrażają chęć podniesienia swoich kompetencji tak, aby ich hotel mógł zyskać miano najlepszego i w pełni profesjonalnego.

SKUTECZNY SZEF

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom narzędzi i umiejętności z zakresu zarządzania ludźmi - od podstaw budowania strategii i planowania działań firmy- po umiejętności kierownicze związane z rekrutacją, motywowaniem i kontrolowaniem podwładnych. Drugim celem szkolenia, bardzo ważnym z punktu widzenia profesjonalizmu uczestników, jest dostarczenie wiedzy z zakresu zasad skutecznego komunikowania się zarówno wewnątrz zarządzanej organizacji, jak i w relacjach z osobami z zewnątrz (kontrahenci, partnerzy biznesowi, instytucje, etc.).

Zajęcia trwają 2 dni, uczestnicy po zakończeniu sesji otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.

SPRZEDAĆ OKNO, szczęscie czy rzemiosło?

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Program napisany przez życie i Praktyków. Specjalistyczne szkolenie poświęcone profesjonalnym metodom sprzedaży okien i obsługi klienta w Salonach Okiennych. Skondensowany dwudniowy moduł oparty na praktycznych zasadach. Powstał w wyniku doświadczeń zaczerpniętych z najlepszych i rzeczywistych sytuacji.

UCZESTNICY:

Właściciele Firm, Kadra Handlowa w Salonie Sprzedaży, Przedstawiciele Handlowi.

SPRZEDAWANIE CZY PODAWANIE, czyli profesjonalizm w obsłudze klienta

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Ten dwudniowy moduł oparty jest na praktycznych zasadach, powstał bowiem w wyniku doświadczeń zaczerpniętych z rzeczywistych sytuacji.

UCZESTNICY:

Właściciele Firm, Kadra Handlowa salonów sprzedaży, sklepów detalicznych, hurtowni.

ZAGADNIENIA:

Sprzedawanie - czyli jak budować dobre relacje handlowe z Klientem.
Podawanie czy sprzedawanie - jakie są psychologiczne różnice między tymi pojęciami.
Elementy psychologii Klienta - rzeczywiste motywy podejmowania decyzji o zakupie.
Jak profesjonalnie prowadzić rozmowę telefoniczną z Klientem?
Dobre pierwsze wrażenie, jako niezbędny element budowania zaufania klienta do siebie i do firmy.
Skuteczna rozmowa handlowa - socjotechniczne metody rozpoznawania rzeczywistych potrzeb Klienta.
"Wasza konkurencja ma taniej", czyli jak zbudować przewagę konkurencyjną?
"Za drogo" - jak sprzedawać po wysokich i korzystnych cenach.
Trudny klient - jak radzić sobie w obliczu zastrzeżeń.

SPRZEDAŻ SOCJOTECHNICZNA, czyli jak sprzedawać partnersko

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Równie ważny cel tego szkolenia to określenie, uświadomienie i zilustrowanie najczęściej stosowanych przez kupujących klientów gier psychologicznych ukierunkowanych przeciwko sprzedającym wraz z dostarczeniem metod i narzędzi do obrony i prowadzenia sprzedaży na zasadach partnerskich.

Szkolenie to stanowi samodzielny, bardzo praktyczny moduł. Może też stanowić znakomite dopełnienie narzędzi uzyskiwanych przez uczestników w ramach szkoleń ujętych w cyklu "Rasowy Handlowiec". Kolejność wyboru, od którego szkolenia warto zacząć zdobywanie narządzi pozostaje dla uczestnika bez znaczenia.

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia otrzymują certyfikat dotyczący określonej tematyki.

TELEMARKETING, czyli telefon źródłem zysków i strat

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Podczas zajęć uczestnicy otrzymują praktyczne narzędzia do prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych i innych (w tym dotyczących windykacji należności). Niezależnie od praktycznych narzędzi związanych z "techniczną" stroną planowania i organizacji rozmów, podczas zajęć uczestnicy zdobywają również wiedzę z komunikacji oraz psychologii wywierania wpływu. Szkolenie składa się z dwóch sesji po 2 dni. Pierwsza z nich, to głównie dostarczenie praktycznej wiedzy przy pomocy interaktywnego wykładu i wielu ćwiczeń, druga - to "klasyczne" warsztaty z użyciem dyktafonu, kamery oraz zaprojektowanych sytuacji symulowanych.

TRADE DREAM TEAM - jak zbudować, prowadzić i utrzymać zespół hand

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Szefowie Działów Handlowych to osoby żyjące w ciągłej presji ze strony Zarządu i ze strony Handlowców - jak połączyć życzenia z realiami? Jak zbudować ducha zwycięstwa i sukcesu? Jak korzystać z efektu synergii?
To pytania spędzające sen z powiek szefom sprzedaży. Jak przełożyć świetne koncepcje na efektywne działania i zmotywować handlowców do wysiłku na trudnym rynku? - To główne pytanie, na jakie udzielimy odpowiedzi i wyposażymy uczestników w skuteczne narzędzia do realizacji celów handlowych.

Na bieżąco, mamy przyjemność zarządzać w imieniu klientów kilkoma zespołami handlowymi oraz w tym czasie przygotowywać wybrane osoby do roli szefów działów handlowych, dzięki czemu przekazywana wiedza i narzędzia są zawsze aktualnie umieszczone w czasie.

Zajęcia trwają 2 dni, uczestnicy po zakończeniu sesji otrzymują certyfikat ukończenia.

TRENING INTERPERSONALNY - warsztat nie tylko handlowy

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Pewność siebie, bez „pewniactwa”, skuteczna komunikacja, filary profesjonalizmu, klasa w stroju i zachowaniu, to główne zagadnienia, których opanowanie może przyczynić się do Twojego sukcesu.

2 dni pełne przeżyć i wzorców zachowania oraz scenariuszy radzenia sobie w obliczu różnych zawodowych i prywatnych sytuacji.

ZAGADNIENIA:

Zależności i motywy postępowania ludzi - jak je dostrzegać?
Jak być asertywnym?
Jak uwierzyć we własne możliwości i jak je wykorzystywać?
W jaki sposób wykreować dobre "pierwsze wrażenie" o sobie?
Jakie są podstawowe techniki związane z przyjazną postawą?
Na czym polega posiadanie osobistej "klasy"?

WYWIERANIE WPŁYWU W ZARZĄDZANIU - PRAKTYKA

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Nie ma nic łatwiejszego niż zarządzanie. Bo co to za problem wyciągnąć palec i powiedzieć każdemu co ma zrobić. Później z tego rozliczyć. W wersji wymagającej mniej wysiłku a więcej kreacji wyznaczyć kogoś innego do rozliczenia pozostałych. Życie szefa jest wspaniałe. Mało wysiłku, dużo czasu, zero stresu i zdrowy sen.

Po przeczytaniu tego wstępu długość śmiechu menedżera jest najczęściej wprost proporcjonalna do stażu na tym stanowisku. W zarządzaniu najważniejsze są: inteligencja emocjonalna, logiczna, lingwistyczna, pasja, determinacja i pewnie kilkadziesiąt innych elementów. Wśród tych elementów jest skuteczność w osiąganiu celów poprzez pracę innych ludzi - bo to jest właściwie zarządzanie. My chcemy dać Ci trochę narzędzi, które pomogą Ci w wykonywaniu Twojej pracy.

ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI

Wykonawca: WITALNI-SZKOLENIA

Celem tego 2 dniowego szkolenia jest dostarczenie praktycznych i gotowych po wyjściu z sali szkoleniowej narzędzi i umiejętności z zakresu planowania, realizacji i oceny efektywności cyklicznych programów szkoleniowych lub innych form rozwijających kwalifikacje pracownicze.

Jak w praktyce powodować to, aby stwierdzenie, że "szkolenia są inwestycją" nie zamykało się jedynie do pustego i modnego sloganu? - To główne przesłanie realizowane podczas zajęć.

UCZESTNICY:

Właściciele Firm, Dyrektorzy Personalni, Pracownicy Działów HR, Kadra Zarządzająca Wyższego Szczebla.

Asystent Rodziny 230h

Wykonawca: Mds Centrum Wsparcia Biznesowego

Szkolenie „Asystent rodziny” prowadzone będzie zgodnie z założeniami ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej nad dzieckiem, a jego celem jest przygotowanie pracowników socjalnych, którzy obejmują to stanowisko lub osób które rozważają jego objęcie w przyszłości, do pełnienia zawodowej roli asystenta, poznanie praw i obowiązków jakie stoją przed pracownikami i kierownikami projektu, poznanie metod pracy socjalnej z dysfunkcyjnymi rodzinami oraz zdobycie praktycznych umiejętności udzielania pomocy i wsparcia członkom takich rodzin.

Cena: 1900 zł

Szkoła jazdy

Wykonawca: Szkoła Jazdy Tramp

Zapraszamy Państwa na kurs prawa jazdy kat. B . Przekonacie się , że zdanie egzaminu to nic trudnego!
Zapiszcie się już dziś !Szkolenie prowadzone jest w przestronnej sali z wykorzystaniem najnowszych materiałów szkoleniowych. Do dyspozycji kursantów są dwa stanowiska komputerowe, wyposażone w klawiaturę egzaminacyjną.

Informacje podstawowe:

- nabór prowadzony jest w sposób ciągły

- szkolenie praktyczne odbywa się na samochodzie marki Peugeot 207 1.6 z
klimatyzacją

- oświetlony plac manewrowy

- krótki okres szkolenia

- zapewniam miłą bezstresową atmosferę szkolenia

- możliwość negocjacji cen

- dla osób spoza terenu Stalowej Woli transport po zajęciach gratis

Szkolenia językowe

Wykonawca: GARUSIŃSKI Dawid Bejol

Poznasz nowoczesne metody nauki języków obcych, testowane na klientach z całego świata.Jest to metoda oparta na naturalnej pracy ludzkiego mózgu -(błyskawicznym robieniu skojarzeń).Dzięki praktykowaniu tej metody, nasi klienci którzy regularnie praktykowali metodę, po 2 miesiącach są w stanie w ciągu 4 godzin uczyć się 600 słów obcego języka.Dodatkowo po kursie umieją korzystać z specjalnie przygotowanego systemu powtórek, który pozwala doskonale zapamiętywać przerabiany materiał.

Trening kreatywnej komunikacji

Wykonawca: Trening Komunikacji Interpersonalnej

Zapraszamy na profesjonalne szkolenia z dziedziny komunikacji interpersonalnej. Zapraszamy do kontaktu.

Profesjonalna obsługa pacjenta, budowanie wizerunku

Wykonawca: Centrum Edukacji i Biznesu

Cele szczegółowe szkolenia
Podstawowymi celami szkolenia jest rozwinięcie umiejętności komunikacji i asertywnych zachowań w kontakcie z pacjentem oraz radzenia sobie w sytuacjach stresu i konfliktu. Bazą do tych umiejętności będzie zbudowanie pozytywnego wizerunku pracownika jako osoby z „pierwszej linii” kontaktu z pacjentem.

Cena: 300 zł