SZKOLENIA Z PIERWSZEJ POMOCY
Specjalistyczna Firma Medicalservice prowadzi profesjonalne kursy, szkolenia i pokazy z zakresu udzielania
pierwszej pomocy, zgodne z najnowszymi wytycznymi .
Nasze szkolenia skierowane są do:
firm i instytucji
nauczycieli i uczniów szkół, uczelni, wychowawców przedszkoli
osób indywidualnych
wszystkich, którzy chcą zdobyć podstawowe umiejętnoci ratujące życie.
Szkolenia są prowadzone przez wykwalifikowanych ratowników medycznych posiadających wieloletnie
dowiadczenie w tym zakresie.
Nasze szkolenia zawierają niezbędny zakres wiadomoci tak, aby każdy ich uczestnik potrafił odnaleć
się w roli ratownika. Wszystkie nasze szkolenia bazują na zajęciach praktycznych i ćwiczeniach popartych
niezbędną treścią.
Szkolenia rozwoju osobistego
Szkolenia rozwoju osobistego prowadzone przez praktyka - trenera mentalnego kadry narodowej siatkarzy Stephanea Antigi. Odbywają się one w formie warsztatów, bez zbędnej teorii. Szkolenia są nastawione na skuteczność, tak aby każdy z uczestników wyciągnął z niego jak najwięcej.
Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
Agenda:
1. Notacja jako język komunikacji:
a. Semantyka: słownik notacji
b. Syntaktyka: gramatyka notacji
c. Pragmatyka: kontekst użycia notacji
d. Semiotyka: wiedza adresata jako kontekst modelowania
2. Podstawy modelowania:
a. Analiza kontekstu - model kontekstowy (biznesowy)
b. Analiza biznesowa – model kluczowych procesów (wewnętrzny łańcuch wartości dodanej)
c. Modelowanie procesów biznesowych – orientacja na produkty, kluczowe etapy modelowania
d. Dekomponowanie modeli – jak dobrać poziomy szczegółowości
3. Zaawansowane techniki modelowania:
a. Analiza i przepływ informacji
b. Modelowanie zorientowane na obsługę zdarzeń
c. Role, właściciele procesów i wykonawcy czynności
d. Warstwa produktów i warstwa zmiany stanów (statusów)
e. Notacja BPMN – podstawy i zastosowanie
f. Diagram czynności i sekwencji UML – obszary zastosowań w modelowaniu procesów
g. Praktyka modelowania – antywzorce i naiwne metody modelowania
h. Analiza zakresu projektu IT – specyfikowanie przypadków użycia
Cena: 2600 zł
Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej
Program szkolenia:
Ogólne zasady opisujące jakość specyfikacji wymagań, normy i dobre praktyki:
- FURPS
- SMART
- IEEE830-1998
Definicje i rodzaje wymagań:
- funkcjonalne
- poza-funkcjonalne
- dziedzinowe
- jakościowe
- przejściowe
- ograniczenia
Proces developerski OMG/MDA – omówienie.
Wymagania biznesowe jako efekt analizy motywacji biznesowej
- omówienie podstaw systemu pojęć Business Motivation Model
Wymagania funkcjonalne jako efekt analizy biznesowej i modelowania procesów.
Wymagania dziedzinowe – czym są?
Zarządzanie wymaganiami – śladowanie wymagań
- omówienie zasad stosowania diagramów wymagań i przypadków użycia notacji SysML
Ogólne zasady korzystania z oprogramowania wspomagającego analizę i zarządzania wymaganiami – oprogramowanie CASE wspomagające analizę.
Cena: 2600 zł
Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania (notacja UML)
Program szkolenia:
1. Analiza obiektowa i projektowanie obiektowe:
2. Specyfikowanie wymagań w postaci funkcjonalności czyli diagram przypadków użycia
3. Model pojęciowy a dziedzina systemu
4. Model dziedziny jako dokumentacja logiki przetwarzania
5. Scenariusz usługi – scenariusz przypadku użycia
6. Wzorzec analityczny MVC a podział ról odpowiedzialności w projekcie
7. Wzorzec analityczny MVVM dla modelu dziedziny
8. Omówienie perspektyw i roli modeli w narzędziach CASE na etapie analizy obiektowej i projektowania
9. Ważne pojęcia w UML
10. Podsumowanie
Cena: 2600 zł
SZKOLENIE: Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes
1) Podstawy komunikacji
2) Specyfika komunikacji IT-Biznes
3) Organizacyjne aspekty komunikacji
4) Psychospołeczne aspekty komunikacji
5) Zarządzanie komunikacją w projektach
6) Zarządzanie komunikacją w utrzymaniu
7) Komunikacja we wsparciu użytkowników
8) Komunikacja w obszarze bezpieczeństwa
9) Podsumowanie szkolenia
Cena: 1690 zł
Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe
Program szkolenia:
Do czego służy 13 diagramów UML,
Omówienie podstawowej zasady UML: stosowanie klasyfikatorów i stereotypów ([[UML Infrastructure]]),
5 kluczowych diagramów: diagram przypadków użycia, diagram klas, diagram komponentów, diagram maszyny stanowej, diagram pakietów ([[UML Superstructure]]),
diagram aktywności, (prawdopodobnie) odchodzący w przeszłość lub do niszy diagram UML,
Model Driven Development czyli podsumowanie.
SZKOLENIE: Komunikowanie zmiany
Program:
1. Zmiana w modelu usługowym IT
2. Zmiany a projekty informatyczne
3. Różnice w postrzeganiu zmiany
4. Psychologia zmiany
5. Podstawy komunikacji zmiany
6. Komunikacja w cyklu życia zmiany
7. Komunikacja rodzajów zmian
8. Praktyka komunikacji zmiany
9. Podsumowanie szkolenia
Cena: 1570 zł
Dobre praktyki w umowach IT
Celem szkolenia jest przybliżenie jej uczestnikom najważniejszych zagadnień prawnych dotyczących umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z tworzeniem i realizowaniem umów na systemy IT, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach związanych z jej realizacją.
Odbiorcy: Osoby odpowiedzialne za negocjacje oraz zarządzanie wdrożeniami systemów informatycznych oraz umowami outsourcingu IT, Kadra zarządzająca firm IT, Dyrektorzy działów IT i osoby odpowiedzialne za zarządzanie systemami IT, Prawnicy biorący udział w opracowywaniu i negocjowaniu umów w zakresie systemów informatycznych.
Szczegółowa agenda dostępna na naszej stronie: https://www.edufuturo.pl/zarzadzanie-uslugami-it/245-szkolenie-umowy-na-uslugi-i-systemy-it.html
Cena: 1790 zł
SZKOLENIE: IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne
Program:
1. Podstawy IT-Business Alignment
2. Komunikacja
3. Umiejętność pomiaru wartości
4. Nadzór (Governance)
5. Partnerstwo
6. Zakres działania i architektura
7. Kompetencje
8. Wykorzystanie
Cena: 1810 zł
SZKOLENIE: Marketing usług IT
Program szkolenia:
1. Marketing i marketing usług
2. Istota i znaczenie marketingu wewnętrznego
3. Procesy „marketingowe”
4. Zadania marketingowe w cyklu życia usługi
5. Budowanie wizerunku IT
6. Rola Service Desku w kreowaniu wizerunku IT
7. Promocja usług IT
8. Organizacja działań marketingowych
9. Podsumowanie
Cena: 1550 zł
SZKOLENIE: Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT
Program szkolenia:
1. Kluczowe procesy centrum wsparcia
2. Proces zarządzania problemami
3. Umiejętności potrzebne przy rozwiązywaniu problemów
4. Metoda IMPACT
5. Analiza przyczyn źródłowych (metoda RCA)
6. Analiza chronologiczna
7. Analiza „poziomu bólu”
8. Burza mózgów
9. Używanie diagramu Ishikawy
10. Analiza Pareto-Lorenza
11. Metoda FMEA
12. Metoda FTA
13. Wykorzystanie technik dekompozycji
14. Wiadomości końcowe
Cena: 1610 zł
SZKOLENIE: Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Szkolenie składa się z czterech podstawowych modułów:
a) Konflikt:
▪ poziomy konfliktu, metody rozwiązywania konfliktów, jak podjąć dobrą decyzję
b) Negocjacje pozycyjne:
▪ podstawowe zasady, metody negocjacji, sposoby wychodzenia z trudnych sytuacji
c) Negocjacje problemowe – model harwardzki:
▪ czym są negocjacje problemowe, podstawowe zasady negocjowania, chwyty negocjacyjne;
d) Rady dla negocjatorów.
Metodologia:
Interaktywne symulacje
Dyskusje grupowe
Zadania grupowe
Analizy przypadków
Testy osobowościowe
Prawo jazdy bezstresowo
szkolenie odbywa się w bezstresowej atmosferze pod okiem doświadczonego instruktora
Nauka jazdy kat. B najlepsza w regionie
Atelier AARE przygotowuje kandydatów na kierowców kat. B. szkolenie prowadzi doświadczony instruktor.Podczas szkolenia kursant zdobywa niezbędną wiedzę umiejętności do samodzielnego prowadzenia pojazdu.W rankingu zdawalność lubelskich OSK od 10 lat stale w czołówce.