Historia w szkole podstawoej i gimnazjum
- Dla kogo?
- Cel
Program studiów jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela oraz z Rozporządzeniem z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli.
- Czas trwania
- Metoda dydaktyczna
Informatyka z elementami e-learningu
- Dla kogo?
- Cel
Program jest zgodny z Rozporządzeniem MENiS z dnia 07.09.2004 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz Rozporządzeniem z dnia 23.12.2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. Nr 4 poz. 17).
- Czas trwania
- Metoda dydaktyczna
Integralna edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
- Dla kogo?
- Cel
- Czas trwania
- Metoda dydaktyczna
Kontroler finansowy
- Dla kogo?
- Cel
- Czas trwania
Logistyka i spedycja dla nauczycieli
- Dla kogo?
- organizacja i nadzorowanie transportu (A.28),
- obsługa klientów i kontrahentów (A.29),
- organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach produkcji, dystrybucji i magazynowania (A.30),
- zarządzanie środkami technicznymi podczas realizacji procesów transportowych (A.31),
- organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach organizacyjnych (A.32).
- Cel
- Czas trwania
- Metoda dydaktyczna
Nauczanie etyki
- Dla kogo?
- Cel
Tok kształcenia przygotowuje do wykonywania zawodu nauczyciela zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 r.
- Czas trwania
- Metoda kształcenia
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z elementami profilaktyki
- Dla kogo?
Podwyższysz swoje kompetencje i zdobędziesz kwalifikacje zawodowe potrzebne do wykonywania pracy pedagoga opiekuńczo-wychowawczego.
- Cel
- umiejętności praktyczne
Absolwenci są przygotowani do pracy w placówkach, dk których należą m.in.: dom dziecka, internat, bursa, świetlica szkolna. Uprawnienia pozwalają również na objęcie stanowiska pedagoga szkolnego.
- Czas trwania
- Metoda dydaktyczna
Dofinansowanie studiów podyplomowych
Dofinansowania na studia podyplomowe przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy ruszyły!
Dofinansowanie dedykowane jest pracownikom i pracodawcom powyżej 45 roku życia.
- 100% dofinansowania
- 80% dofinansowania
Trzy kroki do uzyskania dofinansowania
1. Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla Ciebie. Możesz skorzystać z porad naszego Doradcy Edukacyjnego, który jest dostępny pod numerem tel. 42 29 95 637, 42 63 15 039 lub adresem e-mail: ckp@ahe.lodz.pl
2. Pracodawca wysyła wniosek o dofinansowanie do Powiatowego Urzędu Pracy. Pracownicy Akademii służą pomocą i pomogą przygotować dokumentację aplikacyjną o dofinansowanie studiów podyplomowych.
3. Powiatowy Urząd Pracy przyznaje dofinansowanie.
Pedagogika resocjalizacyjna
- Dla kogo?
- Cel
- Metoda dydaktyczna
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dla kogo?
- Cel
- Metoda dydaktyczna
Przedsiębiorczość
- Dla kogo?
- Cel
- Metoda dydaktyczna
Study in English - Managerial Skills and Business Management
The graduates of this department acquire skills and competences in the areas of entrepreneurship and management, essential for successful launching and managing a company, an organization or an institution. Our programme is also addressed to all those interested in enhancing personal competences in making acute business choices, regardless of an occupation.
For more deatails You can visit www.ahe.lodz.pl/en/study-abroad
Apply now!
www.ahe.lodz.pl/en/apply
Study in English - Management in International Business Environment
The qualities that make a manager successful may differ across cultures. In modern economy, most organisations operate internationally. Even executives based in their home country find themselves managing teams, suppliers, partners or customers in other countries. To add to the challenge, twenty-first century teams are increasingly likely to be multicultural. Traditional management training is no longer sufficient to develop the skills that business leaders require. Management in International Business Environment programme provides the cross-cultural leadership competence that has become essential for businesses and managers to succeed in today’s global business landscape.
For more deatails You can visit www.ahe.lodz.pl/en/study-abroad
or apply now www.ahe.lodz.pl/en/apply
Stationary studies - Managerial Skills and Business Management
Only studies in English will enable you to move freely in an international environment. The graduates of this course acquire skills and competences in the areas of entrepreneurship and management, essential for successful launching and managing a company, an organization or an institution.
Managerial skills are what the manager uses to assist the organization in accomplishing its goals. During the studies we will enable you to progress in:
• formulating and managing business projects;
• creating and implementing strategies;
• creating and introducing innovative solutions;
• especially in risk, crisis and insecurity environment;
• e-commerce and e-marketing;
• teamwork project thinking;
• business environment analyses and accurate
• identification of opportunities;
• practical aspects of entrepreneurship: finances,
• law, administration
more details: www.ahe.lodz.pl/en/study-abroad
Stationary studies - Management in International Business Environment
The qualities that make a manager successful may differ across cultures. In modern economy most of the executives find themselves managing teams, suppliers, partners or customers in other countries. Traditional management training is no longer sufficient to develop the skills that business leaders require. Management in International Business Environment programme provides the cross-cultural leadership competence that has become essential for businesses and managers to succeed in today’s global landscape.
During the studies we will enable you to progress in:
• communication across different cultures;
• building the abilities to influence clients, suppliers and partners from a variety of countries;
• benchmarking your individual management style against preferences around the world and learning how to adapt accordingly;
• learning how to lead across international matrix systems and other organizational structures;
• operating on international markets.
more details: www.ahe.lodz.pl/