Komunikacja w biznesie - Usluger.pl
Szkolenie pt. "Praca byłaby idealna, gdyby nie ludzie" 25-26.04.2017r.
Jak wiadomo ludzie różnią się i często, w jednym zespole, pracują osoby o przeciwnych preferencjach. Umiejętnie wykorzystana wiedza na temat różnic w zakresie typów charakteru, pozwala na lepszą współpracę, efektywniejsze wykorzystanie potencjału jaki tkwi wśród członków zespołu oraz na przezwyciężanie trudnych sytuacji. Ignorowanie różnic charakteru może natomiast prowadzić do nieporozumień, a w skrajnych przypadkach nawet do konfliktów.
Jeżeli zależy Ci na zrozumieniu swojego potencjału i chciałbyś wiedzieć jak wykorzystać go w różnych sytuacjach w pracy szkolenie pt. "Praca byłaby idealna, gdyby nie ludzie..." adresowane jest właśnie do Ciebie!
Szkolenie trwa dwa dni. Uczestnicy szkolenia otrzymają drukowane materiały szkoleniowe, stanowiące podręcznik z ćwiczeniami i zadaniami dla kursantów.
Planowany termin szkolenia: 25-26.04.2017r.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu.
Cena: 600 zł
Szkolenia komunikacja interpersonalna
Komunikacja interpersonalna, jest bardzo ważnym elementem w kreowaniu wizerunku.
Sztuka Inwestowania
Na seminarium Sztuka Inwestowania:
- Poznasz sposoby i doświadczenia Andrzeja Dadełło.
- Otrzymasz wiedzę i pokażemy jak ją wykorzystać, aby skuteczniej zarządzać swoimi pieniędzmi.
- Dowiesz się o kluczowych elementach mających wpływ na przyszłe decyzje finansowe.
- Poznasz metodę na pomnażanie pieniędzy, z której korzystają milionerzy.
- Otrzymasz praktyczną wiedzę, jak można uzyskać ponadprzeciętne zyski na rynku kapitałowym stosując sprawdzone strategie.
- Prowadzone w wyjątkowy sposób przez praktyków, interaktywne, innowacyjnie przygotowane
Po godzinach wykładów:
CYTRUSOWE ORZEŹWIENIE w Austeria Spa
- w którym doświadczycie Państwo filozofii spa & wellness łączącej bogactwo terapii wodnych i wyjątkowych rytuałów.
- Uspokajająca kąpiel w jacuzzi.
- Ceremonia naparzania w saunie fińskiej pobudzi wszystkie zmysły, doda olbrzymiej dawki energii i witalności, pozwoli ożywić ciało i duszę.
- Wprowadzimy Państwa w stan doskonałej harmonii duszy i ciała.
Cena: 999 zł
Budowanie relacji biznesowych
Excellent Relationship – innowacyjny projekt budowania relacji i kierowania nimi. Sprawdziło się w firmach na różnych poziomach komunikacji: od relacji sprzedawca - klient, poprzez relację wewnątrz firmy dotyczącą kierowników, menedżerów, prezesów – wszędzie tam, gdzie jest konieczne przeniesienie poziomu komunikacji na wyższy, lepszy poziom. Zasady są podane w prosty sposób, a forma warsztatów i ćwiczeń ułatwia zapamiętywanie i wdrażanie w codzienną pracę.
Proponujemy również szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji oraz wyjątkowe z motywacji i zapobieganie wypalenia zawodowego.
Najefektywniejszą formą wydania pieniędzy firmowych na szkolenia jest zatrudnienie specjalisty-praktyka, który sam przez wiele lat budował zespół, motywował go oraz wraz z zespołem osiągał nieprzeciętne wyniki sprzedaży.
Szkolenie językowe
Szkolenie językowe trwa 48 godzin, 12 godzin w tygodniu, w poniedziałki, środy i piątki oraz wtorki, czwartki i soboty, w dogodnych blokach godzinowych (7-11, 12-16 i 17-21). Grupy liczą od 5 do 12 uczestników.
Cena szkolenia zawiera e-book ze szkoleniem i dwuletni dostęp do platformy e-learningowej.
Cena: 899 zł
KOMUNIKACJA w dobrym stylu
CEL SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności budowania długofalowych dobrych relacji z klientem poprzez komunikację, wzbudzenie u swojego rozmówcy zaufania oraz zaangażowania nastawionego na współpracę. Szkolenie pozwoli na wzmocnienie swojej elastyczności i efektywności w kontaktach interpersonalnych.
ZAKRES SZKOLENIA
Uczestnik pozna zasady komunikacji niewerbalnej, werbalnej oraz sposoby rozpoznawania potrzeb i preferencji rozmówcy. Uczestnik przećwiczy sprawdzone i skuteczne modele komunikacji, dowie się jakich błędów unikać podczas budowania relacji z rozmówcą. Uczestnik pozna podstawowe techniki perswazji oraz stylów myślenia i podejmowania decyzji u różnych ludzi. Uczestnik będzie potrafił szybciej odczytywać prawdziwe potrzeby klienta, będzie umiał radzić sobie z zastrzeżeniami rozmówcy i jednocześnie potrafił umiał radzić sobie z zastrzeżeniami tzw. „trudnego rozmówcy”.
Komunikacja w firmie szkolenie Trójmiasto
Szkolenie otwarte:
Efektywna komunikacja – podstawą wszelkich działań zawodowych pracowników Twojej firmy
Dlaczego prawidłowa komunikacja jest ważna?:
1. Pracownicy muszą przekazywać efektywnie informacje, aby nawiązać wzajemne stosunki, w przeciwnym razie będą narażeni na stres, poczucie alienacji, rozczarowanie i odrzucenie przez innych.
2. Nabywanie wiedzy od innych współpracowników i przełożonych oraz uczenie się w oparciu o cudze doświadczenia ma znaczący wpływ na osiąganie sukcesów własnych.
3. Umiejętności efektywnego komunikowania się w otoczeniu zawodowym pomagają w budowaniu kontaktów w atmosferze zaufania, otwartości i szacunku dla innych oraz siebie samego.
4. Poznanie podstawowych technik komunikacji pozwala na obronę siebie w sytuacjach trudnych oraz radzenie sobie z atakiem, krytyką i odrzuceniem w kontaktach wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat nowoczesnych technik i metod skute
Cena: 790 zł
Written Business Correspondence
Analizując znaczenie e-maili w środowisku biznesu, dostrzegliśmy oczywiste korzyści płynące z efektywnego ich konstruowania. Proponowane przez nas warsztaty uczą jak komponować e-mail tak by jego odbiorca poświęcił mu odpowiednią uwagę i zareagował na niego w pożądany przez nas sposób, w pożądanym przez nas czasie. Szkolenie uczy jak e-mail wykorzystywać jako wspomagające narzędzie pracy a nie tylko sposób komunikacji.
Szkolenie z autoprezentacji podczas wystąpień publicznych
Prezentacja przed kluczowymi dla firmy klientami wywołuje u Ciebie nieprzyjemne mrowienie? Stresują Cię wystąpienia publiczne i nie wiesz jak temu zaradzić? Sądzisz, że zmiana sposobu mówienia poprawi odbiór Twojej wypowiedzi?
Nie wiesz tylko jak to zmienić. Tu przychodzimy z pomocą!
Zapisz się do nas na kurs „Praktyczne elementy autoprezentacji podczas wystąpień publicznych”, a przekonasz się, że Twoje życie może się zmienić na lepsze.
Zapraszamy Unlimited Group Polska Centrum Szkoleń
Cena: 180 zł
Profesjonalna Obsługa Pacjentów
Program szkolenia dostępny jest na stronie internetowej naszej firmy: www.attestor.pl
Cena: 290 zł
Skuteczna komunikacja
Nabycie wiedzy i umiejętności skutecznego komunikowania się.
Poznanie przeszkód i barier komunikacyjnych. Prowadzenie rozmów ukierunkowanych na pozytywny efekt porozumienia się. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z „trudnym rozmówcą”. Budowanie zasad współpracy i porozumienia w zespołach, bazując na efektywnej komunikacji
21 fundamentalnych kroków do udanej komunikacji :: e-kurs
Podczas trwania treningu będziesz ćwiczyć te umiejętności, które zamiast być rozwijane, są przeważnie skutecznie tłumione przez nieżyczliwych - często sfrustrowanych ludzi - którzy za pomocą wielu metod wywierania wpływu, skutecznie niszczą w człowieku poczucie własnej wartości. Mogą to być osoby z bezpośredniego otoczenia (np. z domu, czy z miejsca pracy) czy osoby, których destrukcyjnemu wpływowi, ulega się nawet na odległość.
Podczas treningu Twoje uszy i samopoczucie będzie poddawane różnorakim oddziaływaniom, abyś na własnej skórze doświadczył, jak dany przekaz na Ciebei oddzialywuje. Dzięki temu możesz odkryć CO Cię powstrzymuje przed asertywnym i skutecznym wyrażaniem i egzekwowaniem swoich praw wśród innych osób. Dodatkowo po skończonym treningu niezależny psycholog-konsultant sprawdzi Twoje postępy w skutecznym komunikowaniu się. Oczywiście jeśli zechcesz to sprawdzić. Masz na to 7 dni po skończeniu zajęć.
Kurs składa się z 21 materiałów MP3 oraz 1 konsultacji psychologa.
Cena: 49 zł
Profesjonalna obsługa pacjentów
Szkolenie skierowane jest do pracowników placówek służby zdrowia, którzy mają bezpośredni kontakt z pacjentami.
Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi m.in. wykorzystuje się elementy burzy mózgów, ćwiczenia, symulacje. Uczestnicy wykonują również testy w celu sprawdzenia swoich umiejętności słuchania i mówienia oraz czy i kiedy są asertywni. Przykłady do ćwiczeń i symulacji związane są ze specyfiką pracy w rejestracji i kontakcie z pacjentami.
Cena: 250 zł
Szkolenie
Tematyka szkoleń
strategia prezentacji i wystąpień publicznych
efektywne komunikowanie
metodyka grupowego rozwiązywania problemów
zarządzanie czasem
zarządzanie projektem
systemy produkcyjne-9 'M"
systemy produkcyjne-program 5'S
systemy produkcyjne-Pull-Push
TPM-Total Productive Maintenane
rozwiązywanie problemów, planowanie zmian w organizacji
Język angielski - lingua franca nowoczesnego biznesu
Wszędzie tam, gdzie istnieją ludzie, istnieje komunikacja. W biznesie jest ona jednym z głównych narzędzi służących podnoszeniu rentowności. Aby spełniała swoje zadanie w środowisku międzynarodowym konieczne jest umiejscowienie jej w międzykulturowym środowisku ogólnoświatowego biznesu. W Złotych Zgłoskach pokazujemy kulturową zależność komunikacji biznesowej w języku angielskim pomagając nie tylko posługiwać się językiem angielskim, ale przede wszystkim dając efektywne narzędzia językowe.