Motywowanie pracowników - Usluger.pl

Motywowanie pracowników to rodzaj szkoleń, przeznaczonych dla kadry menadżerskiej. Sposobów na zachęcenie pracowników do zwiększonego i wydajnego wysiłku w pracy jest bardzo wiele, ale nie każdy z nas posiada tą wiedzę. Pracownik z reguły oczekuje za wykonanie dobrej pracy zostanie sowicie nagrodzony. Czy można zmotywować go nie zwiększając wynagrodzenia? Oczywiście, że tak. Jeżeli potrzebujesz takiej wiedzy, odszukaj w tym katalogu oferty firm szkoleniowych z zakresu motywowania. Dowiesz się na nim w jaki sposób kreatywnie rozwijać pracownika, jak przeprowadzać rozmowy oceniające, jak stworzyć zaangażowany zespół oraz wiele innych.

Generator energii - warsztaty zespołowe

Wykonawca: Destin Katarzyna Szafarczyk

Generator energii to warsztaty dostosowane indywidualnie do potrzeb firmy/ zespołu.

Cele cyklu warsztatów:

  • zmniejszenie rotacji w zespole – lepiej inwestować w stałych pracowników niż ciągle inwestować w nowych
  • zwiększenie codziennego poziomu energii w zespole
  • uwolnienie maksymalnego potencjału
  • wzięcie pełnej odpowiedzialności za działania sprzedażowe przez DRO
  • poszerzanie zasobów, a nie uzupełnianie braków
  • zaktualizowanie systemu motywacyjnego
  • pokazanie na co mają 100% wpływ
  • wdrożenie na stałe odpowiedniego kierunku uwagi
  • włączenie stałego poziomu entuzjazmu
  • wdrożenie idei ze śmiechem przez wyzwania
  • zrzucenie presji wewnętrznej i zewnętrznej
  • redukcja stresu

Dobre motywowanie czyli jak wpływać na zaangażowanie pracowników

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

„Jeśli myślisz, że potrafisz, to masz rację. Lecz jeśli w to nie wierzysz, nic nie osiągniesz.” /Mary Kay Ash/

Współczesnym pracownikom, samo posiadanie pracy już dziś nie wystarczy. Do istotnych zmian bowiem, które nastąpiły w ostatnich latach, jest wzrost świadomości dot. prawa ludzi do spełniania się. Dlatego pracownic pragną wiedzieć, co się dzieje w firmie, cenią sobie konsultowanie się z nimi – chcą się angażować w różne projekty i decyzje dot. działania firmy. Pragną, aby efekty ich pracy stanowiły wartość dla firmy. Sani zaś odnajdują w tym przyjemność i satysfakcję.

Dlatego, jeśli ich odpowiednio zmotywujemy, będą działali skuteczniej.

Po co motywować?
Co motywuje współczesnych pracowników?
Czy pieniądze rzeczywiście motywują?
Jaki wpływ na motywację pracowników mają tzw. „drobiazgi”?
Czy motywować poprzez mówienie DO pracowników czy Z pracownikami?
Co wspólnego ma Sherlock Holmes i inni detektywi z motywowaniem?
Czy krytyka może być motywująca i inspirująca?

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/dobre-motywowanie-czyli-jak-wplywac-na-zaangazowanie-i-efektywnosc-pracownikow-akademia-lidera-modul-ii-2020-04-21-warszawa.html

Cena: 880 zł

Budowanie zaangażowania pracowników

Wykonawca: Aktywator Biznesu Sp. z o.o.

Doradztwo biznesowe, szkolenia, warsztaty.
Bony szkoleniowe Łódź, łódzkie.

Motywowanie pracowników - motywacja pozafinansowa

Wykonawca: Aktywator Biznesu Sp. z o.o.

Doradztwo biznesowe, szkolenia.
Bony szkoleniowe Łódź, łódzkie.

Pozytywnie wspieramy zmiany - szkolenie motywacyjne

Wykonawca: New Players Poland sp. z o. o.

DLA KOGO PRZEZNACZONY JEST PROGRAM POZYTYWNIE WSPIERAMY ZMIANY (PWZ)?

Dla firm i zespołów, które pragną aby pracownicy:

  • zmienili swoje postawy i zachowania w sytuacjach zarządzania (np. wdrażanie kultury zarządzania), współpracy (np. wprowadzanie nowych zasad współpracy w dziale i między działami) i komunikacji (np. implementowanie nowych standardów obsługi klienta);
  • w codziennej pracy wykorzystywali to, czego uczą się na szkoleniach;
  • wzmacniali pozytywną atmosferę w pracy, opartą na empatii i pozytywnym myśleniu;
  • motywowali innych, poprzez udzielanie im wzmacniających informacji zwrotnych.

ZAŁOŻENIA PROGRAMU PWZ:


W programie wykorzystujemy grę POZYTYWNIE ZAKRĘCENI, która nawiązuje do teorii analizy transakcyjnej, mówiącej o znaczeniu pozytywnych wzmocnień w kształtowaniu pożądanych nawyków.
W realny sposób utrwalamy pożądane w firmie zmiany, nie na sali szkoleniowej, ale w miejscu pracy.
Program można realizować w firmie wielokrotnie w odniesieniu do jednego zespołu lub wykorzystać dla potrzeb różnych zespołów.
Powinno się go realizować w zespołach pracujących stacjonarnie, by umożliwić wymiany i interakcje, które są istotą gry.

Można go realizować bez obecności konsultantów z firmy zewnętrznej.

Gra POZYTYWNIE ZAKRĘCENI nawiązuje do teorii analizy transakcyjnej, zgodnie z którą jedną z podstawowych potrzeb człowieka jest potrzeba znaków rozpoznania. Znakiem rozpoznania nazywamy każdy rodzaj sygnału wysyłanego przez człowieka, dającego znak drugiej osobie, że ją widzi (spojrzenie, uśmiech, uścisk ręki, słowa itd.). Uzyskiwanie znaków rozpoznania jest niezbędne do życia i prawidłowego rozwoju. Organizacje różnią się pod tym względem. O niektórych można powiedzieć, że są to pustynie. Menedżerowie w takich firmach mają wewnętrzne przekonanie, że „jeśli nie mówią, że jest źle, to znaczy, że jest dobrze”. Gra POZYTYWNIE ZAKRĘCENI zachęca pracowników do wzmacniania, nagradzania takich zachowań współpracowników, które zwiększają motywację, wpływają na dobrą atmosferę pracy, budują otwartość i szacunek do siebie nawzajem.

CZAS TRWANIA PROGRAMU PWZ:

od 2 do 4 tygodni

Pozytywnie zakręceni - gra szkoleniowa, motywowanie pracowników

Wykonawca: New Players Poland sp. z o. o.

Twórca analizy transakcyjnej - Eric Berne (teorii skutecznego porozumiewania się pomiędzy ludzi i teorii osobowości, ), uważa za postawową potrzebe człowiekana – potrzebę znaków rozpoznania. Znakiem rozpoznania nazywamy każdy rodzaj sygnału, dającego znak drugiej osobie, że ją widzi. Może to być uśmiech, spojrzenie, dotknięcie ramienia, uścisk ręki, przytulenie, podziękowanie itp. Uzyskiwanie znaków rozpoznania jest niezbędne do rozwoju oraz życia człowieka, a ich brak jest powodem cierpienia.
Podobnie różniąsię pomiędzy sobą organizację. O niektórych można powiedzieć, że są to pustynie. Menedżerowie i kierownicy w takich firmach mają przekonanie, że jeśli nikt nie zgłasza się z problem, to jest dobrze.
W innych firmach dobra atmosfera wynika z chwalenia, dziękowania za wykonaną pracę, ale też z zainteresowania sobą nawzajem.
Gra Pozytywnie Zakręceni pomoże Ci zmienić kulturę organizacyjną w Twojej firmie, inspirując zespół, jak można pracować mając dobry humor i pozytywne nastawienie.

Cena: 2000 zł

Efektywna motywacja pracowników

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

Wprowadzenie
 Powitanie uczestników.
 Wprowadzenie do tematyki szkolenia.
 Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program.
 Zapoznanie uczestników z celami szkolenia.
 Omówienie programu szkolenia i dydaktyki.

Podstawy psychologii motywacji
 Źródła motywacji człowieka
 Dlaczego ludzie pracują mniej lub bardziej wydajnie
 Teorie motywacji
• Hierarchia potrzeb A. Maslow’a
• Teoria satysfakcji Herzberg’a
• Teoria XY mcgregor’a
• Teorie Taylora
• Model 3W (Wynik, Wysiłek, Wynagrodzenie)
• Inne
 Motywacja vs. Stymulacja – różnice i podobieństwa
 Osobowość człowieka a metody motywowania.
 TEST – analiza pracownika

Motywowanie w praktyce
 Kategorie motywatorów i ich znaczenie.
• motywatory finansowe (płace, premie, bonusy, itp.)
• motywatory pozafinansowe – materialne (nagrody rzeczowe, itp.)
• motywatory pozafinansowe – niematerialne (uznanie, wyróżnienie, itp.)
• motywatory – kategorie mieszane (awans, przesunięcie, itp.)
 Stosowanie w praktyce poszczególnych czynników motywujących
 Wynagrodzenie jako czynnik motywujący
• Premie i nagrody pieniężne
• Mity płacowe
 Nagrody rzeczowe jako czynnik motywujący
 Motywacyjna rola menadżera
• Prowadzenie rozmowy oceniającej z pracownikiem
• Coaching
• Szkolena
• Atmosfera w zespole
• Uznanie perspektywa / awans
• Możliwość samodoskonalenia
• inne
 Pozafinansowe formy wynagrodzeń jako czynnik motywacyjny a praktyka podatkowa.
 Czynniki i działania demotywujace.
 Zasady motywowania - podsumowanie

Systemy motywacyjne
 Ustalanie celu systemu motywacyjnego.
 Części składowe systemu motywacyjnego.
 Planowanie i organizacja systemu motywacyjnego.
 Budżetowanie i kosztorysowanie.
 Implementacja systemu.
 Monitoring i kontrola działania systemu.
 Podsumowanie – tworzenie systemu motywacyjnego.


Techniki automotywacji
 Strategia porażki i strategia sukcesu.
 Entuzjazm i pasja.
 Motywacja a rozwój zawodowy i osobisty

Podsumowanie

Motywowanie pozafinansowe pracowników

Wykonawca: Training Partners Sp. z o.o.

Szkolenie motywowanie pracowników oparte jest na naszej autorskiej symulacji biznesowej i uczy, jak skutecznie zarządzać zespołem z wykorzystaniem narzędzi motywacyjnych i organizacyjnych. Uczestnicy dobierają zespół, rozwijają go i tak motywują pracowników, aby efektywnie realizować stawiane przed nimi zadania.

Doświadczenia zdobyte w trakcie szkolenia na bieżąco przekładane są na realne sytuacje, z jakimi uczestnicy spotykają się w swojej codziennej pracy.

Szkolenia zarządzanie zespołem i motywowanie Pracowników

Wykonawca: K2 Szkolenia i Doradztwo

Zapraszamy na szkolenia menadżerskie z zakresu skutecznego zarządzania zespołem. Organizujemy szkolenia praktyczne. Uczestnicy otrzymują gotowe narzędzia i techniki, które mogą wykorzystać w swojej pracy zawodowej. Zapewniamy materiały szkoleniowe, smaczny poczęstunek oraz Certyfikat ich ukończenia.

Najbliższe szkolenie:
14.06.2016 we Wrocławiu

20.06.2016 w Poznaniu
29.06.2016 Warszawa

Cena: 990 zł

Skuteczny manager

Wykonawca: Projektanci Kariery Dawid Seifert

Na szkoleniu dowiedzą się państwo jak pozyskiwać fundusze UE dla firmy w nowej perspektywie 2014-2020.
Poruszymy takie tematy jak:

  • Mój własny alfabet motywacji, czyli ABC mojego szczęścia
  • Zaawansowane techniki negocjacyjne Negocjacje w środowisku wielokulturowym
  • Zarządzanie czasem w organizacji, czyli
"Jak to zrobić w 40 h?"

Motywowanie pracowników

Wykonawca: MG Centrum Szkoleń i Korepetycji Marta Gwiżdż-Pikor

Szkolenie przeznaczone dla osób kierujących zespołami - zawiera sprawdzone sposoby na motywowanie pracowników do lepszego i bardziej kreatywnego działania.

Cena: 299 zł

Motywowanie pracowników

Wykonawca: Human Solutions For Business

Motywacja, szeroko rozumiana, odgrywa bardzo istotną rolę w kierowaniu zespołem. Efektywny menedżer powinien posiadać nie tylko wewnętrzną motywację, by realizować poszczególne zadania, ale musi również działać w sposób zaplanowany i przemyślany, by zmotywować pracowników do wydajnej i efektywnej pracy. Podczas szkolenia dowiesz się, czym jest skuteczne i niosące efekty motywowania, poznasz oraz będziesz mógł sam dokonać diagnozy własnych czynników motywujących Cię do pracy.

CELE SZKOLENIA:


  • Ogólne zagadnienia związane z ocenianiem pracowników.
  • Ustalanie celów oraz zadań swoim podopiecznym.
  • Wykorzystanie kompetencji, jako najbardziej trafnych z możliwych kryteriów oceny.
  • Metody zbierania informacji pomocnych w dokonaniu motywującej oceny pracy.
  • Rozpoznawanie czynników motywujących każdego z pracowników.
  • Dokonanie analizy mocnych stron oraz obszarów do rozwoju.
  • Udzielanie rzetelnych informacji zwrotnych.
  • Kierowanie rozwojem pracowników

Kobieta Project Manager

Wykonawca: Blitzproject Group Tomasz Byzia

Program warsztatów:

1. Przegląd kluczowych zagadnień Zarządzania Projektami

Misja projektu - misja zawodowa - Twoja misja
10 punktów, które zmieniają wszystko
Pierwszo-, drugo-, trzecioplanowe elementy projektu
Najważniejszy czynnik, który utrzymuje motywację zespołu
Równanie Growingu(TM), czyli równanie Twojego sukcesu
2. Dwie płcie - dwa języki: zagospodaruj różnice dla wspólnego sukcesu

Kobiecy i męski mózg - poznaj kluczowe różnice
Kobiecy i męski sposób funkcjonowania: punkty wspólne i pola konfliktów
Konstruowanie informacji, które będą przekonujące dla obu płci
3. Twój wizerunek kluczem do sukcesu
Czy jesteś spostrzegana jako specjalista?
Wzmocnij swoją pozycję - mów, zachowuj się, wyglądaj profesjonalnie zachowując kobiecość
Efektywne przekazywanie treści i wiarygodność biznesowa
Zbyt grzeczna, zbyt miła, zbyt opiekuńcza? złam w sobie stereotypy, które Cię ograniczają!
4. Buduj efektywność swoją i swojego zespołu

Ustal reguły gry - oczekuj i wymagaj… asertywnie
Deleguj tak

Cena: 349 zł

Komunikacja interpesonalna

Wykonawca: Blitzproject Group Tomasz Byzia

Program warsztatu:

I dzień

Co sprawia, że czujemy się razem dobrze?

cechy osobowości i zachowania wpływające na sympatie między ludźmi,
w jaki sposób łamać stereotypy - siła i znaczenie pozytywnego nastawienia,
sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi,
W jaki sposób się komunikujemy?

umiejętności komunikacyjne uczestników - co wzmacniać, co poprawić?
bariery komunikacyjne - dlaczego nie warto decydować za innych?
opór komunikacyjny - w jaki sposób zachęcić innych, by mówili,
Czego potrzebujemy by, się aktywnie komunikować?

"język", którym mówimy - jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?
"ucho", którym słuchamy - co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?
Jak komunikacja buduje współpracę?

efekt komunikacji - jak rozpoznać wspólne cele?
efekt komunikacji - jak połączyć cele indywidualne z celami grupy i organizacji?
trwała współpraca - jak diagnozować potrzeby swoje i innych, by skutecznie się z nimi komunikować?
zasady komunikacji nastawionej na b

Cena: 950 zł

Profesjonalne szkolenia intepersonalne

Wykonawca: Usługi Położniczo-Pielęgnacyjne, Stomatologiczne. Szkoła Rodzenia

Oferowane kursy to m.in:
- Zarządzanie ludźmi
- Budowanie zespołu
- Motywowanie pracowników
- Prowadzenie negocjacji
- Komunikacja
- Współpraca w zespole
- Organizacja czasu pracy
- Obsługa Klienta-Pacjenta w ochronie zdrowia
Powyższa tabela prezentuje wybrane tematy szkoleń – istnieje możliwość przeprowadzenia szkoleń z innych zakresów uzgodnionych wspólnie z Klientem.

Szkolenia prowadzone są metodami aktywnymi i obfitują w ćwiczenia, analizy przykładów związanych z funkcjonowaniem placówek Służby Zdrowia, wypracowywanie rozwiązań realnych problemów oraz uzupełniane są odpowiednią dawką zagadnień teoretycznych dopełniających naukę przez doświadczanie – zdaniem ekspertów to najskuteczniejszy model rozwijania kompetencji osób dorosłych.
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie organizowania i prowadzenia szkoleń,
w tym w szczególności:
• Przeprowadzenie analizy potrzeb szkoleniowych u Klienta
• Projektowanie szkolenia zgodnie z oczekiwaniami Klienta
• Organizacja szkolenia (m.in. usta