Organizacja pracy w zespole - Usluger.pl

Organizacja pracy w zespole to trudne zadanie, ponieważ ilu pracowników, tyle charakterów, osobistych przyzwyczajeń oraz upodobań. Kluczem do sukcesu w każdej firmie jest zgrany zespół pracowników, którzy się wpierają i mogą na sobie polegać. Jak jednak przygotować dobrą strategię na efektywną współpracę zespole? Jakich użyć metod i rozwiązań aby pracownicy bez zakłóceń wykonywali swoją pracę? Odpowiedzi na te pytania uzyskasz na profesjonalnym szkoleniu, na którym dowiesz się jak delegować obowiązki, jak dzielić je na rzeczy pilne oraz ważne, a także jak się komunikować, jak panować nad dyscypliną oraz systematycznością. Niezbędne adresy odnajdziesz w tym katalogu.

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/menadzer-w-nowoczesnej-organizacji-delegowanie-motywowanie-rozmowy-z-pracownikami-2019-10-16-wroclaw.html

Cena: 880 zł

Zarządzanie ludźmi - Management Matrix

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

Wprowadzenie
▪ Nowoczesna teoria konkurencji
▪ Narzędzia i metody budowania przewagi konkurencyjnej
▪ Cele i zadania menedżera
▪ Typologia pracowników / menedżerów

Management Matrix® Nowoczesne zarządzanie zespołem
▪ Analiza i planowanie
▪ Wyznaczanie celów i delegowanie
▪ Weryfikacja wyników
▪ Właściwe narzędzia
▪ Monitoring i kontrola
▪ Rozwiązywanie problemów
▪ Szkolenie i Coaching
▪ Motywacja i inspiracja
▪ Rozwój

Analiza i Planowanie biznesowe
▪ Analizy konkurencyjności, potencjału, zespołu
▪ Inne analizy
▪ Projektowanie i organizacja zadań
▪ Jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania?

Wyznaczanie celów, zadań i wydawanie poleceń
▪ Zarządzanie przez cele
▪ Definiowanie celów – podstawowe zasady
▪ Metody wyznaczania celów / stawiania zadań

Szkolenia, coaching, narzędzia
▪ Parametry efektywności
▪ Szkolenie i coaching - różnice
▪ Planowanie rozwoju

Monitorowanie i kontrola rezultatów
▪ Definiowanie punktów kontrolnych realizacji zadania
▪ Monitorowanie przebiegu i stopnia realizacji zadania
▪ Konstruktywna krytyka - udzielanie informacji zwrotnej

Motywowanie zespołu
▪ Źródła motywacji człowieka
▪ Metody motywowania zespołu / grupy
▪ Czynniki i działania demotywujące

Wspieranie rozwoju członków zespołu

• Znaczenie współpracy i wzajemnego wsparcia
• Role pełnione w zespole

Rozwiązywanie problemów
▪ Definicja problemu
▪ Narzędzia i techniki rozwiązywania problemów

Efektywne spotkania zespołowe
▪ Zasady organizacji spotkań
▪ Agenda, prowadzący, uczestnicy
▪ Wnioski, pomysły konkluzje i plany działań

Podsumowanie

Profesjonalne zarządzanie zmianą

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

Wprowadzenie
 Powitanie uczestników.
 Wprowadzenie do tematyki szkolenia.
 Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program.
 Zapoznanie uczestników z celami szkolenia.
 Omówienie programu szkolenia i dydaktyki.

Istota, przyczyny i charakter zmian w organizacji
 Co to jest zmiana, jej znaczenie i wpływ na działalność firmy i jej pracowników
 Wewnętrzne i zewnętrzne środowisko instytucji - czynniki wymuszające zmiany w biznesie
 Kryzys w przedsiębiorstwach - źródła, przebieg, przejawy
 Znaczenie innowacji a strategia firmy
 Główne koncepcje reorganizacji firmy; reengineering, TQM, organizacje uczące się
 Pojęcie kultury organizacji zorientowanej na klienta:

Reguły i zasady rządzące procesem zmian w organizacji
 Destabilizacja - analiza konieczności zmian, źródła zmian, planowanie zmian
 Metody i techniki przeprowadzania zmian - zmiana strategii działania firmy, zmiana struktury organizacyjnej, zmiana kultury organizacyjnej
 Utrwalenie nowego porządku w organizacji

Analiza obszarów i stopnia konieczności dokonywania zmian
 Diagnozowanie potencjału organizacyjnego
 Audyt w firmie, czyli co zmieniać - czy zmiana jest na pewno konieczna
 Środki i czas potrzebny do wprowadzania zmian
 Siły działające na rzecz zmiany
 Strategia firmy we wprowadzaniu zmian
 Ludzie, jako motor zmian

Znaczenie komunikacji interpersonalnej i efektywne komunikowanie zmian pracownikom
 Rola komunikacji w sytuacji wprowadzania zmian
 Typowe błędy w komunikacji
 Sposoby komunikacji budujące wsparcie dla dokonywanych zmian
 Perswazja - skuteczne przekonywanie pracowników do nowych rozwiązań
 Identyfikacja nowych celów i przedstawianie ich pracownikom

Psychologia zmiany organizacyjnej
 Reakcje kierowników i podwładnych na zmiany instytucjonalne
 Metody wpływu społecznego i zmiana postaw

Style kierowania i przywództwo w procesie zmian
 Rola menedżera/ rola przywódcy w stymulowaniu zmian
 Budowanie wspólnej wizji i systemu wartości
 Delegowanie uprawnień (wady i zalety)

Skuteczne przekonywanie pracowników do zmian
 Identyfikowanie typów osobowościowych oraz rodzajów zachowań
 Wywieranie wpływu na ludzi
 Metody motywowania pracowników - pobudzanie do zmian
 Dynamika grupy a proces zmian
 Grupowe rozwiązywanie problemów

Zmniejszanie oporu przeciwko zmianom
 Psychologiczne i socjologiczne źródła oporu wobec zmian
 Metody rozpoznawania źródeł oporu wobec zmian i postaw pracowników
 Przełamywanie oporów wobec zmian

Sytuacje konfliktowe w procesie przeprowadzania zmian
 Źródła konfliktów
 Typy i dynamika rozwoju konfliktów
 Metody reagowania na sytuacje konfliktowe
 Sposoby rozwiązywania konfliktów

Doskonalenie organizacji
 Budowanie organizacji uczącej się
 Szkolenia i coaching w procesie zarządzania zmianą

Podsumowanie

Zarządzanie zespołem pracowników w firmie

Wykonawca: MEDIVIA Ośrodek Psychologiczno-Edukacyjny

Cel szkolenia: Nabycie umiejętności zarządzania zespołem praz organizacji własnej pracy a także dobór członków zespołu

Tematyka:

  • Skuteczny lider – profil, organizacja czasu własnej pracy, zasoby menedżera
  • Właściwy styl kierowania zespołem
  • Kompetencje członków grupy, dobór zespołu pracowników
  • Przydzielanie zadań
  • Atmosfera pracy, relacje personalne oraz integracja
  • Komunikacja interpersonalna/zadaniowa w zespole
  • Zarządzanie,motywacja, organizacja oraz kontrola zespołu
  • Informacja zwrotna

Zarządzanie zmianą organizacyjną - warsztat

Wykonawca: Blitzproject Group Tomasz Byzia

Program warsztatów:

Dzień I. - Przygotowanie do zmiany

definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian
diagnoza stanu organizacji i gotowości do zmian
planowanie strategii i procesu zmiany organizacyjnej
przygotowanie organizacji do wdrożenia zmian
rozpoznawanie potrzeb, definiowanie celów
projektowanie wariantów wdrożenia zmian
czynniki sprzyjające wdrożeniu zmian i hamujące proces ich realizacji
Dzień II. Skuteczne wdrożenie zmiany

wdrożenie i ocena efektywności wdrożonych zmian
rola lidera we wdrożeniu zmian organizacyjnych
coaching liderów zmian
zarządzanie oporem wobec zmian - redukowanie napięć i konfliktów, metody wzmacniania postaw sprzyjających zmianom
budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zmianom

Cena: 990 zł

Praca zespołowa

Wykonawca: Blitzproject Group Tomasz Byzia

Szanowni Państwo

Do udziału w szkoleniu zapraszamy menedżerów wyższego szczebla, kierowników projektów i członków zespołów zadaniowych.

Zespół to grupa ludzi połączonych wspólnym celem. Członkowie zespołu współpracują ze sobą, wiedząc, że sukces każdego z nich zależy od innych, a sukces całego zespołu zależy od każdego z nich. Sprawny zespół cechuje dobra komunikacja i wzajemne zaufanie.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat organizowania pracy zespołowej, ustalania celów i budowania hierarchii postawionych przed zespołem zadań, a także ciągłego monitorowania postępu prac.

Program szkolenia:

  • Dynamika grupy i zespołu zadaniowego,
  • Dobór członków zespołu i lidera,
  • Diagnozowanie postaw, preferowanych funkcji zespołowych i preferencji komunikacyjnych członków zespołu,
  • Nawiązywanie kontaktu z członkami zespołu,
  • Zasady budowania klimatu współpracy,
  • Sposoby definiowania celów zespołowych (win-win),
  • Określenie zadań stojących przed zespołem,
  • Znaczenie systemu motywacyjnego

Cena: 970 zł

Szkolenia z zarządzania zespołem

Wykonawca: Blitzproject Group Tomasz Byzia

Nasze usługi obejmują szeroki zakres praktyk menedżerskich, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień:

prowadzenia projektów zmian/wdrożeń organizacyjnych,
zarządzania portfelowego projektami i zasobami projektowymi,
wdrażania systemów wspierających zarządzanie projektami i portfelem projektów,
doskonalenia procesów biznesowych i organizacyjnych,
analizy ekonomicznej przedsięwzięć (inwestycji),
budowania zdrowych relacji działów projektowych z biznesem,
komunikacji i zarządzania zespołami ludzkimi,
motywacji, innowacji i kreatywnego działania.

Efektywność i organizacja pracy w zespole

Wykonawca: Instytut Treningu i Edukacji

Przeszkoda w efektywnym planowaniu zajęć jest tzw. efekt piły. To zjawisko występuje, kiedy mamy często przerywaną prace z różnych przyczyn. Takie przerwy, nawet krótkie, powodują, że potrzebujemy czasu, aby wrócić do pełnego skupienia i kontynuowania pracy. Przez ciągłe przerwy jesteśmy w stanie stracić nawet 28% czasu!

Nasze szkolenie ma charakter warsztatu. Daje uczestnikom możliwość przeanalizowania dotychczasowych metod pracy i usprawnienia ich, oraz wypracowania nowych zasad funkcjonowania. Efektem analizy jest opracowanie metod zwiększenia własnej skuteczności.

Spotkanie wpływa na wzrost samooceny oraz pewności siebie uczestników, a nabyte umiejętności przekładają się na zaangażowanie w realizację zawodowych zadań. Nowe spojrzenie na własny potencjał oraz nabyte umiejętności sprawiają, że wśród uczestników wzrasta poziom motywacji.

Cena: 1500 zł

Efektywne zarządzanie procesami magazynowania w firmie

Wykonawca: Centrum Doradztwa i Szkoleń Active Progress

Szkolenie obejmuje tematykę magazynowania rozumianego jako proces logistyczny w przedsiębiorstwie. Część wykładowa (30%) ma na celu wsparcie uczestnika w zrozumieniu roli magazynowania w logistyce firmy a następnie objaśnienie procesów magazynowych oraz technik magazynowania i infrastruktury magazynowej. Akcent w części praktycznej położono na metody organizacji prac magazynowych, analizę istotnych parametrów i wskaźników magazynowych oraz analizę ekonomiczną związaną z decyzjami podejmowanymi w tym obszarze. Oprócz wykładu szkolenie opiera się na wykorzystaniu takich metod, jak gra symulacyjna, ćwiczenia w grupach i indywidualne (analizy przypadków firm oraz zadania liczbowe), ćwiczenie projektowe i dyskusje w grupach.

Cena: 990 zł

Skuteczna komunikacja uczestników organizacji

Wykonawca: Centrum Doradztwa i Szkoleń Active Progress

Techniki skutecznej są dość dobrze rozpoznane a dostęp do nich jest jedynie ograniczony umiejętnościami użytkownika. Jedną ze ścieżek służących zwiększaniu wachlarza stosowanych technik komunikacyjnych jest prawidłowo zrealizowany program szkoleniowy. By spełnić te wymagania proponowany program szkolenia obejmuje w skondensowanej formie zarówno podstawowe, jak i zaawansowane techniki komunikacji. Ważne z punktu widzenia efektywności szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności związanych z komunikacją.

Cena: 900 zł

Tworzenie i zarządzanie zespołem pracowniczym

Wykonawca: Centrum Doradztwa i Szkoleń Active Progress

Prawidłowo skonstruowany zespół ma potencjał do zwielokrotnienia sumy możliwości tkwiących w każdym z jego uczestników, jednocześnie zespół niezgrany lub źle dobrani jego uczestnicy mogą nawet nie osiągnąć rezultatu wynikającego z prostej sumy zdolności i wiedzy swych członków. Praktyka gospodarcza dostarcza świetnych przykładów jak zespołów nie tworzyć.
Budowanie zespołu zawsze powinno odbywać się wokół dobrze sformułowanej wizji rozwojowej, stąd niezmiernie istotna z punktu widzenia efektywności zespołu jest rola lidera – nadającego ton działaniom i wyznaczającego cele do realizacji, jednocześnie nie pomijając przy tym pozostałych uczestników i ról jakie przychodzi im wypełniać w zespole. Zadaniem lidera jest stworzenie właściwych ram zadaniowych czy przedmiotowych, przy jednoczesnym pozostawieniu sporego obszaru wolności na kreatywność, innowacyjność i indywidualizm uczestników zespołu

Cena: 650 zł

KURS DLA ASYSTENTEK

Wykonawca: SPECTRUE

JAK PRACUJEMY

v zajęcia w formie warsztatów angażujących uczestników
v liczne ćwiczenia, scenki, praca w grupach, przykłady „ z życia”
v symulacje dotyczące zachowania się (np. rozmowa z klinetem)
v dyskusja moderowana, wymiana poglądów między uczestnikami
v analiza materiałów ilustratorskich
v studia przypadków ze sfery savoir-vivre w biznesie
v wykorzystanie różnorodnych rekwizytów z dziedziny stylizacji
v wykład wzbogacony o techniki multimedialne
v kameralna grupa gwarantująca k

Cena: 790 zł