Organizacja pracy w zespole - Usluger.pl
Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy
Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/menadzer-w-nowoczesnej-organizacji-delegowanie-motywowanie-rozmowy-z-pracownikami-2019-10-16-wroclaw.html
Cena: 880 zł
Zarządzanie ludźmi - Management Matrix
Wprowadzenie
▪ Nowoczesna teoria konkurencji
▪ Narzędzia i metody budowania przewagi konkurencyjnej
▪ Cele i zadania menedżera
▪ Typologia pracowników / menedżerów
Management Matrix® Nowoczesne zarządzanie zespołem
▪ Analiza i planowanie
▪ Wyznaczanie celów i delegowanie
▪ Weryfikacja wyników
▪ Właściwe narzędzia
▪ Monitoring i kontrola
▪ Rozwiązywanie problemów
▪ Szkolenie i Coaching
▪ Motywacja i inspiracja
▪ Rozwój
Analiza i Planowanie biznesowe
▪ Analizy konkurencyjności, potencjału, zespołu
▪ Inne analizy
▪ Projektowanie i organizacja zadań
▪ Jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania?
Wyznaczanie celów, zadań i wydawanie poleceń
▪ Zarządzanie przez cele
▪ Definiowanie celów – podstawowe zasady
▪ Metody wyznaczania celów / stawiania zadań
Szkolenia, coaching, narzędzia
▪ Parametry efektywności
▪ Szkolenie i coaching - różnice
▪ Planowanie rozwoju
Monitorowanie i kontrola rezultatów
▪ Definiowanie punktów kontrolnych realizacji zadania
▪ Monitorowanie przebiegu i stopnia realizacji zadania
▪ Konstruktywna krytyka - udzielanie informacji zwrotnej
Motywowanie zespołu
▪ Źródła motywacji człowieka
▪ Metody motywowania zespołu / grupy
▪ Czynniki i działania demotywujące
Wspieranie rozwoju członków zespołu
• Znaczenie współpracy i wzajemnego wsparcia
• Role pełnione w zespole
Rozwiązywanie problemów
▪ Definicja problemu
▪ Narzędzia i techniki rozwiązywania problemów
Efektywne spotkania zespołowe
▪ Zasady organizacji spotkań
▪ Agenda, prowadzący, uczestnicy
▪ Wnioski, pomysły konkluzje i plany działań
Podsumowanie
Profesjonalne zarządzanie zmianą
Wprowadzenie
Powitanie uczestników.
Wprowadzenie do tematyki szkolenia.
Określenie oczekiwań uczestników, a zaplanowany program.
Zapoznanie uczestników z celami szkolenia.
Omówienie programu szkolenia i dydaktyki.
Istota, przyczyny i charakter zmian w organizacji
Co to jest zmiana, jej znaczenie i wpływ na działalność firmy i jej pracowników
Wewnętrzne i zewnętrzne środowisko instytucji - czynniki wymuszające zmiany w biznesie
Kryzys w przedsiębiorstwach - źródła, przebieg, przejawy
Znaczenie innowacji a strategia firmy
Główne koncepcje reorganizacji firmy; reengineering, TQM, organizacje uczące się
Pojęcie kultury organizacji zorientowanej na klienta:
Reguły i zasady rządzące procesem zmian w organizacji
Destabilizacja - analiza konieczności zmian, źródła zmian, planowanie zmian
Metody i techniki przeprowadzania zmian - zmiana strategii działania firmy, zmiana struktury organizacyjnej, zmiana kultury organizacyjnej
Utrwalenie nowego porządku w organizacji
Analiza obszarów i stopnia konieczności dokonywania zmian
Diagnozowanie potencjału organizacyjnego
Audyt w firmie, czyli co zmieniać - czy zmiana jest na pewno konieczna
Środki i czas potrzebny do wprowadzania zmian
Siły działające na rzecz zmiany
Strategia firmy we wprowadzaniu zmian
Ludzie, jako motor zmian
Znaczenie komunikacji interpersonalnej i efektywne komunikowanie zmian pracownikom
Rola komunikacji w sytuacji wprowadzania zmian
Typowe błędy w komunikacji
Sposoby komunikacji budujące wsparcie dla dokonywanych zmian
Perswazja - skuteczne przekonywanie pracowników do nowych rozwiązań
Identyfikacja nowych celów i przedstawianie ich pracownikom
Psychologia zmiany organizacyjnej
Reakcje kierowników i podwładnych na zmiany instytucjonalne
Metody wpływu społecznego i zmiana postaw
Style kierowania i przywództwo w procesie zmian
Rola menedżera/ rola przywódcy w stymulowaniu zmian
Budowanie wspólnej wizji i systemu wartości
Delegowanie uprawnień (wady i zalety)
Skuteczne przekonywanie pracowników do zmian
Identyfikowanie typów osobowościowych oraz rodzajów zachowań
Wywieranie wpływu na ludzi
Metody motywowania pracowników - pobudzanie do zmian
Dynamika grupy a proces zmian
Grupowe rozwiązywanie problemów
Zmniejszanie oporu przeciwko zmianom
Psychologiczne i socjologiczne źródła oporu wobec zmian
Metody rozpoznawania źródeł oporu wobec zmian i postaw pracowników
Przełamywanie oporów wobec zmian
Sytuacje konfliktowe w procesie przeprowadzania zmian
Źródła konfliktów
Typy i dynamika rozwoju konfliktów
Metody reagowania na sytuacje konfliktowe
Sposoby rozwiązywania konfliktów
Doskonalenie organizacji
Budowanie organizacji uczącej się
Szkolenia i coaching w procesie zarządzania zmianą
Podsumowanie
Zarządzanie zespołem pracowników w firmie
Cel szkolenia: Nabycie umiejętności zarządzania zespołem praz organizacji własnej pracy a także dobór członków zespołu
Tematyka:
- Skuteczny lider – profil, organizacja czasu własnej pracy, zasoby menedżera
- Właściwy styl kierowania zespołem
- Kompetencje członków grupy, dobór zespołu pracowników
- Przydzielanie zadań
- Atmosfera pracy, relacje personalne oraz integracja
- Komunikacja interpersonalna/zadaniowa w zespole
- Zarządzanie,motywacja, organizacja oraz kontrola zespołu
- Informacja zwrotna
Zarządzanie zmianą organizacyjną - warsztat
Program warsztatów:
Dzień I. - Przygotowanie do zmiany
definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian
diagnoza stanu organizacji i gotowości do zmian
planowanie strategii i procesu zmiany organizacyjnej
przygotowanie organizacji do wdrożenia zmian
rozpoznawanie potrzeb, definiowanie celów
projektowanie wariantów wdrożenia zmian
czynniki sprzyjające wdrożeniu zmian i hamujące proces ich realizacji
Dzień II. Skuteczne wdrożenie zmiany
wdrożenie i ocena efektywności wdrożonych zmian
rola lidera we wdrożeniu zmian organizacyjnych
coaching liderów zmian
zarządzanie oporem wobec zmian - redukowanie napięć i konfliktów, metody wzmacniania postaw sprzyjających zmianom
budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zmianom
Cena: 990 zł
Praca zespołowa
Szanowni Państwo
Do udziału w szkoleniu zapraszamy menedżerów wyższego szczebla, kierowników projektów i członków zespołów zadaniowych.
Zespół to grupa ludzi połączonych wspólnym celem. Członkowie zespołu współpracują ze sobą, wiedząc, że sukces każdego z nich zależy od innych, a sukces całego zespołu zależy od każdego z nich. Sprawny zespół cechuje dobra komunikacja i wzajemne zaufanie.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat organizowania pracy zespołowej, ustalania celów i budowania hierarchii postawionych przed zespołem zadań, a także ciągłego monitorowania postępu prac.
Program szkolenia:
- Dynamika grupy i zespołu zadaniowego,
- Dobór członków zespołu i lidera,
- Diagnozowanie postaw, preferowanych funkcji zespołowych i preferencji komunikacyjnych członków zespołu,
- Nawiązywanie kontaktu z członkami zespołu,
- Zasady budowania klimatu współpracy,
- Sposoby definiowania celów zespołowych (win-win),
- Określenie zadań stojących przed zespołem,
- Znaczenie systemu motywacyjnego
Cena: 970 zł
Szkolenia z zarządzania zespołem
Nasze usługi obejmują szeroki zakres praktyk menedżerskich, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień:
prowadzenia projektów zmian/wdrożeń organizacyjnych,
zarządzania portfelowego projektami i zasobami projektowymi,
wdrażania systemów wspierających zarządzanie projektami i portfelem projektów,
doskonalenia procesów biznesowych i organizacyjnych,
analizy ekonomicznej przedsięwzięć (inwestycji),
budowania zdrowych relacji działów projektowych z biznesem,
komunikacji i zarządzania zespołami ludzkimi,
motywacji, innowacji i kreatywnego działania.
Efektywność i organizacja pracy w zespole
Przeszkoda w efektywnym planowaniu zajęć jest tzw. efekt piły. To zjawisko występuje, kiedy mamy często przerywaną prace z różnych przyczyn. Takie przerwy, nawet krótkie, powodują, że potrzebujemy czasu, aby wrócić do pełnego skupienia i kontynuowania pracy. Przez ciągłe przerwy jesteśmy w stanie stracić nawet 28% czasu!
Nasze szkolenie ma charakter warsztatu. Daje uczestnikom możliwość przeanalizowania dotychczasowych metod pracy i usprawnienia ich, oraz wypracowania nowych zasad funkcjonowania. Efektem analizy jest opracowanie metod zwiększenia własnej skuteczności.
Spotkanie wpływa na wzrost samooceny oraz pewności siebie uczestników, a nabyte umiejętności przekładają się na zaangażowanie w realizację zawodowych zadań. Nowe spojrzenie na własny potencjał oraz nabyte umiejętności sprawiają, że wśród uczestników wzrasta poziom motywacji.
Cena: 1500 zł
Efektywne zarządzanie procesami magazynowania w firmie
Szkolenie obejmuje tematykę magazynowania rozumianego jako proces logistyczny w przedsiębiorstwie. Część wykładowa (30%) ma na celu wsparcie uczestnika w zrozumieniu roli magazynowania w logistyce firmy a następnie objaśnienie procesów magazynowych oraz technik magazynowania i infrastruktury magazynowej. Akcent w części praktycznej położono na metody organizacji prac magazynowych, analizę istotnych parametrów i wskaźników magazynowych oraz analizę ekonomiczną związaną z decyzjami podejmowanymi w tym obszarze. Oprócz wykładu szkolenie opiera się na wykorzystaniu takich metod, jak gra symulacyjna, ćwiczenia w grupach i indywidualne (analizy przypadków firm oraz zadania liczbowe), ćwiczenie projektowe i dyskusje w grupach.
Cena: 990 zł
Skuteczna komunikacja uczestników organizacji
Techniki skutecznej są dość dobrze rozpoznane a dostęp do nich jest jedynie ograniczony umiejętnościami użytkownika. Jedną ze ścieżek służących zwiększaniu wachlarza stosowanych technik komunikacyjnych jest prawidłowo zrealizowany program szkoleniowy. By spełnić te wymagania proponowany program szkolenia obejmuje w skondensowanej formie zarówno podstawowe, jak i zaawansowane techniki komunikacji. Ważne z punktu widzenia efektywności szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności związanych z komunikacją.
Cena: 900 zł
Tworzenie i zarządzanie zespołem pracowniczym
Prawidłowo skonstruowany zespół ma potencjał do zwielokrotnienia sumy możliwości tkwiących w każdym z jego uczestników, jednocześnie zespół niezgrany lub źle dobrani jego uczestnicy mogą nawet nie osiągnąć rezultatu wynikającego z prostej sumy zdolności i wiedzy swych członków. Praktyka gospodarcza dostarcza świetnych przykładów jak zespołów nie tworzyć.
Budowanie zespołu zawsze powinno odbywać się wokół dobrze sformułowanej wizji rozwojowej, stąd niezmiernie istotna z punktu widzenia efektywności zespołu jest rola lidera – nadającego ton działaniom i wyznaczającego cele do realizacji, jednocześnie nie pomijając przy tym pozostałych uczestników i ról jakie przychodzi im wypełniać w zespole. Zadaniem lidera jest stworzenie właściwych ram zadaniowych czy przedmiotowych, przy jednoczesnym pozostawieniu sporego obszaru wolności na kreatywność, innowacyjność i indywidualizm uczestników zespołu
Cena: 650 zł
KURS DLA ASYSTENTEK
JAK PRACUJEMY
v zajęcia w formie warsztatów angażujących uczestników
v liczne ćwiczenia, scenki, praca w grupach, przykłady „ z życia”
v symulacje dotyczące zachowania się (np. rozmowa z klinetem)
v dyskusja moderowana, wymiana poglądów między uczestnikami
v analiza materiałów ilustratorskich
v studia przypadków ze sfery savoir-vivre w biznesie
v wykorzystanie różnorodnych rekwizytów z dziedziny stylizacji
v wykład wzbogacony o techniki multimedialne
v kameralna grupa gwarantująca k
Cena: 790 zł