Doskonalenie umiejętności kierowniczych - Usluger.pl

Umiejętności kierownicze to zespól cech, które powinien posiadać przywódca zespołu. Zazwyczaj nie każdy z nas od razu rozpoczął swoją karierę zawodową ,od szczebla kierowniczego. Zazwyczaj taki awans jest poprzedzony kilkuletnim zdobywaniem doświadczenia, na stanowiskach specjalisty. Przy awansie na kierownika, chyba najtrudniejszym elementem jest zmiana relacji międzyludzkich, które zostały już zbudowane. Jeżeli nie wiesz czy Twoje kompetencje są odpowiednie lub potrzebujesz poszerzenia wiedzy kierowniczej, którą już posiadasz, odszukaj w tym katalogu oferty szkoleń z zakresu doskonalenia kierowniczego.

Akademia Menedżera Szkolenie: Eksploduj Swoją inteligencję emocjonalną

Wykonawca: Kape Consulting Group

Akademia Menedżera Szkolenie: Eksploduj Swoją inteligencję emocjonalną i odporność na sytuacje stresowe (2 dniowe)

Zapraszam na moje autorskie szkolenie, które jest wynikiem mojego rewolucyjnego odkrycia dotyczącego funkcjonowania umysłu. Dzięki tej potężnej wiedzy można bezpowrotnie usuwać blokady mentalne (destrukcyjne przekonania i konstrukcje umysłowe) w wyniku czego Twoja inteligencja emocjonalna samoistnie eksploduje. A wraz z nią główne elementy które składają się na inteligencję emocjonalną czyli:
samoświadomość – znajomości własnych potrzeb, wartości, uczuć, preferencji oraz stanów emocjonalnych
Samoocena – tutaj mówimy o poczuciu własnej wartości, pewności siebie czyli wiary we własne umiejętności, możliwości itd.
Samokontrola – zdolność świadomego reagowania na bodźce zewnętrzne oraz kontrolowanie własnych stanów emocjonalnych
Empatia – umiejętność doświadczania stanów emocjonalnych, uczuć i wartości innych
Perswazja – zdolność wpływania na innych, umiejętność łagodzenia konfliktów
Przywództwo – zdolność zjednywania sobie ludzi
Motywacja – zaangażowanie własne
2 Moduł Eksploduj Swoją odporność na stres/sytuacje stresowe.
Wpływ blokad mentalnych (destrukcyjnych przekonań/konstrukcji) na intensywność doznania stresogennego. Omówienie wspomnianych blokad mentalne generujących często nieracjonalną podatność na stres. Identyfikacja blokad mentalnych w najbardziej stresujących sytuacjach w pracy menedżerów. Eliminacja blokad mentalnych w wyniku czego następuje wspomniana eksplozja odporności na stres.
Czego nauczysz się podczas szkolenia:

Poznasz niesamowitą właściwość własnego umysłu. Ta wiedza jest wiedzą ostateczną w swojej kategorii. Oznacza to że jest bezwarunkowa, po prostu tak działa umysł
Nauczysz się jak identyfikować swoje własne blokady mentalne (destrukcyjne przekonania/konstrukcje)
Następnie nauczysz się gdzie są one zapisywane w podświadomości.
Po czym poznasz proces dzięki któremu bezpowrotnie wyczyścisz jakąkolwiek blokadę mentalną która blokuje Ci dostęp do wymarzonych predyspozycji tym samym eksplodując swój potencjał naturalny.

Szkolenie kończące się uzyskaniem Certyfikatu potwierdzającym znajomość mojej rewolucyjnej metody CPzDBM (Czyszczenia Podświadomości z Destrukcyjnych Blokad Mentalnych)

Cena: 1999 zł

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej czy też produkcyjnej jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala przedsiębiorstwu utrzymać pozycje na rynku, wyprzedzać konkurencję, zapewnić stabilizację dochodów, zmniejszać straty, realizować zakładane cele, realizować politykę jakości. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół.

Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej. W szkoleniu pojawiać się będą zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem oraz elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/budowanie-zespolu-poprzez-komunikacje-prac-zespoowa-i-relacje-2019-10-17-gdansk.html

Cena: 1480 zł

Intensywny trening dla trenerów

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Intensywny trening dla trenerów jest kompleksowym szkoleniem, prowadzonym w pełni warsztatowo. Podczas zajęć uczestnicy nabędą umiejętność przygotowania efektywnego szkolenia w organizacji i dowiedzą się, jak je poprowadzić w sposób atrakcyjny dla uczestników szkolenia.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie rekomendowane jest dla trenerów, chcących doskonalić swoje umiejętności w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń, jak również dla przyszłych trenerów pragnących rozpocząć swoją przygodę z prowadzeniem szkoleń.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:

https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/intensywny-trening-dla-trenerow-2019-09-03-poznan.html

Cena: 1480 zł

Project Manager – skuteczna komunikacja, przywództwo, negocjacje.

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

ntensywny trening dla kierowników projektów, który pozwoli na wzmocnienie kompetencji miękkich niezbędnych do sprawnego realizowania projektów. Główny nacisk podczas warsztatów zostanie położony na wzmocnienie procesu komunikacji w zespole projektowym, wzrost zaangażowania i motywacji w osiąganiu celów biznesowych projektu.


Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie rekomendowane jest dla kierowników projektów, chcących doskonalić swoje umiejętności zarządzania projektem.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/project-manager-skuteczna-komunikacja-przywodztwo-negocjacje-i-rozwiazywanie-konfliktow-2019-08-27-wroclaw.html

Cena: 1480 zł

Biznesowy savoir-vivre i budowanie relacji zawodowych

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

We współczesnym świecie biznesu wszystko zmienia się niezwykle szybko. Dotyczy to praktycznie każdej dziedziny życia i każdej branży. Zmienia się moda, sposób mówienia, komunikacji (przekazywania informacji) itp. Jednak granice dobrego smaku i gustu, szczególnie w sytuacji kontaktów biznesowych z klientem wewnętrznym czy zewnętrznym nie powinny być nigdy naruszane. Swoim strojem, zachowaniem i manierami nie reprezentujemy tylko firmy, w której pracujemy, ale również siebie. I to coraz częściej od naszej znajomości savoir – vivre’u zależy jak będziemy odbierani przez klientów czy współpracowników.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/Biznesowy-savoir-vivre-i-budowanie-relacji-zawodowych-2020-04-20-warszawa.html

Cena: 880 zł

Rozmowy oceniające i inne metody zarządzania zasobami ludzkimi

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Na szkoleniu będą poruszane następujące obszary:
identyfikacji, rozwijania i zatrzymania najlepszych pracowników? – programy Zarządzania Talentami.
zakresy działów ZZL i Rozwoju oraz jak przyczyniają się obecnie do sukcesu i efektywności działań przedsiębiorstwa? wewnętrzny i zewnętrzny PR dla HR,
system Ocen Okresowych, jak może być najlepszym narzędziem rozwoju i motywowania pracowników w przedsiębiorstwie?
przebieg rozmowy oceniającej tak, aby dodawała „skrzydeł” pracownikowi i … przełożonemu?
systemy Ocen Okresowych,
profile kompetencyjne będące podstawą do zarządzania wszystkimi procesami ZZL: oceny okresowe, rekrutacja i selekcja, szkolenia i rozwój.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/rozmowy-oceniajace-i-inne-metody-zarzadzania-zasobami-ludzkimi-2020-05-26-krakow.html

Cena: 880 zł

Sztuka bycia szefem - narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce.

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

„Ostatecznie całe zarządzanie sprowadza się do 3 słów: ludzie, produkt i zyski. Ludzie są na pierwszym planie.” /Lee Iacocca/

Powszechnie uważa się, że wszystkie stanowiska kierownicze oraz wymagające współpracy z innymi zajmują liderzy. Przewodzenie nie jest jednak związane ze stanowiskiem. Tam, gdzie pracą istotnie kierują liderzy, ludzie pracują i działają znacznie lepiej.

Bez ich pracy zasoby (produkty, usługi), jakimi dysponuje firma pozostają tylko zasobami. Zwłaszcza w gospodarce opartej na konkurencji sukces przedsiębiorstwa zależy od wydajności zespołów i ich menedżerów. A nawet klasa i wydajność menedżera stają się jedyną skuteczną przewagą jednego przedsiębiorstwa nad drugim. Bez ścisłej współpracy, zaangażowania pracowników wszystkich szczebli – sukces firmy jest po prostu niemożliwy.

Czym różni się lider od kierownika?

Czy bycia liderem można się nauczyć?

Jak chwalić?

Jak można „zarażać” entuzjazmem?

Czy krytyka może dodawać skrzydeł?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na szkolenie:

SZTUKA BYCIA SZEFEM czyli narzędzia współczesnego przywództwa w praktyce

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/sztuka-bycia-szefem-narzedzia-wspolczesnego-przywdztwa-w-praktyce-akademia-lidera-modu-i-2019-09-12-warszawa.html

Cena: 880 zł

Intensywny trening umiejętności menadżerskich

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Trening Menedżerski jest syntezą kluczowych z punktu widzenia efektywności menedżerskiej umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników i umiejętności korzystania z zasad delegowania.

Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/intensywny-trening-umiejetnosci-menadzerskich-2019-08-08-gdansk.html

Cena: 1480 zł

Przywództwo w praktyce

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/przywodztwo-w-praktyce-nowoczesne-techniki-zarzadzania-zespolem-2019-12-12-zakopane.html

Cena: 1580 zł

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Komunikacja to jeden z najważniejszych aspektów funkcjonowania z drugim człowiekiem. Komunikujemy się nie tylko za pomocą słów, ale także poprzez gesty, mimikę itp. Wszystko to wpływa na jakość naszych relacji. A ponieważ z komunikacja mamy do czynienia na co dzień, pracując w zespołach i funkcjonując wśród ludzi, warto znać zasady i narzędzia, które nam to ułatwią. Do udziału w szkoleniu zapraszamy więc osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z  komunikacją zespołową.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/budowanie-zespolu-i-komunikacja-w-grupie-2020-02-03-katowice.html

Cena: 1480 zł

Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Praca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.  
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/rozmowa-oceniajaca-i-trudne-rozmowy-z-pracownikami-2020-02-24-katowice.html

Cena: 1580 zł

Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja

Wykonawca: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Czy konflikt zawsze jest czymś złym? Czy warto zapobiegać konfliktom? Kiedy włączać się w rozwiązywanie konfliktów? Jak skutecznie komunikować się podczas konfliktu, gdy emocje sięgają zenitu? Często w tych tematach działamy intuicyjnie.
Szkolenie ma na celu zatrzymanie się nad tymi zagadnieniami i dokładną ich analizę. Zachęca także do popatrzenia na konflikt jako element rozwojowy i twórczy, co może być na pierwszy rzut oka postrzegane jako „dziwne zjawisko”. Podczas szkolenia bardzo praktycznie przyjrzymy się konfliktowi i procesowi komunikacji. 

Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/zarzadzanie-konfliktem-w-zespole-i-efektywna-komunikacja-2020-02-10-katowice.html

Cena: 1580 zł

Poligon menedżerski - szkolenie dla menedżerów

Wykonawca: New Players Poland sp. z o. o.

Jeśli nie miałeś jeszcze okazji sprawdzić swoje umiejętności menedżerskie, lub jesteś ich pewny, zapraszamy cię do wzięcia udziału w prawdziwych manewrach. Gra odtwarza prawdziwe sytuacje z życia menedżerów, doskonale łącząc wiedzę z bezwzględnością poligonu. Motywowanie, delegowanie, zwolnienia, rekrutacje, konflikty w zespole, mobbing, to tylko niektóre problemy, które staną na twojej drodze. Zacięte dyskusje między graczami, konsultacje z doradcą, opinie obserwatorów to perspektywy dzięki, którym przyjrzysz się rzeczywistości menedżera. Podczas tych zmagań będziesz korzystał z rekomendacji zespołu i "sprzętu" menedżera.

Cena: 7000 zł

Asertywność w komunikacji z pracownikami

Wykonawca: TF Training Tomasz Franczak

WPROWADZENIE
• Dlaczego ludzie robią różne rzeczy
• Do czego służą pracownicy?
• Do czego służą menadżerowie

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
• Komunikacja jedno i dwustronna
• Bariery komunikacyjne i ich usuwanie
• Pułapki językowe i ich rozbrajanie
• Sposoby argumentacji

ASERTYWNOŚĆ
• Co to znaczy być i nie być asertywnym
• Kiedyś tego nie było
• Jakie są twoje cele? co chcesz osiągnąć?
• Terytorium psychologiczne
• Twoje prawa - Prawa asertywności

CHARAKTERYSTYKA I ANALIZA TYPÓW POSTAW I ZACHOWAŃ
• Zachowanie bierne (uległe)
• Zachowanie agresywne
• Zachowanie manipulujące
• Zachowanie asertywne

ZASTOSOWANIE POSTAW ASERTYWNYCH
• Lista trudnych sytuacji
• Nauka odmawiania, gdy tego chcemy
• Jasne formułowanie żądań
• Poprawa relacji z podwładnymi

ASERTYWNA KOMUNIKACJA
• Treść merytoryczna a emocjonalna
• Komunikaty "Ty" i komunikaty "Ja"
• Szczepionka
• Model UF i FUKO
• Zacięta płyta
• Z treści na proces
• Chwila na oddech
• Meta komunikaty
• Poszukiwanie krytyki

"TRUDNY" PRACOWNIK
• Motywacja do "niepracowania"
• Co to oznacza "Trudny pracownik"
• Rodzaje i hierarchia potrzeb

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W KONTAKTACH Z TRUDNYMI PRACOWNIKAMI
• Metody kierowania rozmową
• Techniki zadawania pytań i aktywne słuchanie
• Budowanie skutecznej argumentacji

SPOSOBY POSTĘPOWANIA Z KONKRETNYMI TYPAMI TRUDNYCH KLIENTÓW. NARZĘDZIA
• Nie czekaj, aż konflikt się zaogni
• Wspólnie szukaj rozwiązań
• Realizuj plany działania
• jaką cechę osobowości chodzi?
• Upewnij się, że Twój pracownik rozumie
• Sięgnij po szczyptę humoru
• Dziękuj za współpracę
• Ćwicz prowadzenie trudnych rozmów
• Zasięgnij opinii innych
• Nie rzucaj słów na wiatr
• Jak sobie poradzić z niechęcią do nadgodzin
• Jak poradzić sobie z osobami, które nie dzielą się informacjami
• Kiedy należy skonsultować się z ekspertem
• Problemy dotyczące relacji z pracownikami zawsze zostawiaj w biurze
• Gdy pracownik grozi przemocą
• Przedstaw alternatywę, a nie tylko obiekcje
• Prowadź dokumentację niepożądanych zajść i zachowań


PODSUMOWANIE/ZAKOŃCZENIE

Wdrożenie zmian w Systemie Organizacji wynikających z ISO 9001:2015

Wykonawca: CONSULTING - SYSTEM Anna Zatorska

Program szkolenia:
Wprowadzenie
Najważniejsze zmiany w nowej wersji normy ISO 9001:2015

  • Wpływ zmian na istniejący system zarządzania
  • Wytyczne do przejścia na nową normę ISO 9001:2015
  • Tabela przejścia z ISO 9001:2008 na ISO 9001:2015
  • Interpretacja różnic w wymaganiach norm
Wymagania normy ISO 9001:2015 związane z zarządzaniem ryzykiem
  • Proces zarządzania ryzykiem
  • Istota zarządzania ryzykiem i szansami, podstawowe pojęcia, mapa ryzyk
  • Identyfikacja, analiza, redukowanie i monitorowanie ryzyka, raportowanie
  • Narzędzia analityczne do identyfikacji, oceny i postępowania z ryzykiem
Wytyczne do opracowania procedury dotyczącej zarządzania ryzykiem
  • Załączniki do procedury: Rejestr zagrożeń, Karta oceny zagrożeń,
  • Raport z oceny ryzyka, Plan zarządzania ryzykiem, Raport z przeglądu ryzyka
Kontekst organizacji (znaczenie)- identyfikacja i ocena
Zarządzanie wiedzą – wytyczne
Wymagania dotyczące kompetencji
Ćwiczenia – przykładowe metody ident. i kwalifikacji ryzyka, walidacja załączników
do procedury zarządzania ryzykiem i szansami procesu
Pytania i dyskusje
Podsumowanie