Psychologiczny Niezbędnik Szefa
Psychologiczny Niezbędnik Szefa to 76 godzin warsztatów, 4 indywidualne sesje coachingowe, ćwiczenia wdrożeniowe i sprawdzone algorytmy zachowań opracowane na podstawie stosowanych teorii zarządzania i psychologii. To okres, w którym zachęcamy Cię do formułowania istotnych pytań, doskonalenia umiejętności menadżerskich, wdrażania nowych kompetencji. To czas, w którym dzielimy się wiedzą i nabytą praktyką, wspierając uczestników, aby odszukali rozwiązania na nurtujące kwestie menadżerskie. Z nami nauczysz się jak:
- Tworzyć zaufanie i autorytet szefowski.
- Uczyć i umacniać samodzielność pracowników.
- Autentycznie motywować i angażować.
- Tworzyć odpowiedzialność i rozwiązywać spory.
Cena: 6500 zł
Trening Interpersonalny
Trening Interpersonalny to sposób dynamicznej pracy wglądowej sprzyjającej progresowi indywidualnemu. Jest to praktyka grupowa rekomendowana zwłaszcza osobom pracującym z ludźmi, trenerom, menadżerom, doradcom oraz każdemu, kto chciałby poszerzyć swoją efektywność relacji z drugą osobą.
Oferowane przez nas szkolenie jest przeprowadzane metodą niedyrektywną, skłaniających uczestników do działania na własnej praktyce.
Praca zespołowa w pozytywnej i otwartej atmosferze wspiera rozwój świadomości siebie, swoich i cudzych emocji, lepszego wyrażania siebie oraz refleksji nad możliwościami tworzenia własnych związków zawodowych i prywatnych.
Cena: 1500 zł
Szkolenie: Asertywny Menedżer
Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie asertywności menedżerskiej, to odebranie cennej lekcji przeznaczonej dla kadry zarządzającej wszystkich szczebli. Kurs przygotowuje do kształtowania asertywnej postawy menedżera oraz implementowania zasad asertywnej komunikacji w ramach zarządzanego zespołu.
Program szkolenia:
1. Asertywny menedżer – czyli jaki?
• Cechy asertywnego menedżera
• Czy bycie asertywnym się opłaca?
2. Autodiagnoza poziomu asertywności w pracy
• Wpływ moich przekonań na możliwość zmiany zachowań
• Świadomość i zrozumienie własnego potencjału
• Moje osobiste prawa w kontekście asertywności i możliwość ich rozszerzania
3. Blokady zachowań asertywnych w pracy menedżera
• Negatywny monolog wewnętrzny i jego destrukcyjny wpływ na moją postawę
• Proasertywność jako czynnik wspomagający pracę menedżera
• Proces przekształcenia
4. Asertywne budowanie autorytetu menedżera
• Pochodzenie władzy menedżera
• Jak asertywna postawa wpływa na budowanie autorytetu
5. Asertywna komunikacja ze współpracownikami
• Komunikaty Ja versus komunikaty Ty
• Model FUO – niezbędnik menedżera
• Asertywna odmowa
6. Umiejętne udzielanie informacji zwrotnych
• Sposoby udzielania informacji zwrotnych
• Asertywne wyrażanie próśb i poleceń
• Efektywne chwalenie
• Konstruktywna krytyka
• Jak radzić sobie z trudną reakcją na feedback
7. Asertywne techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Jak radzić sobie z różnicą zdań
• Akceptowalne stawianie granic
• Stanowcza łagodność w rozwiązywaniu konfliktów
• Technika zdartej płyty
8. Wypracowanie action plan dla asertywnego menedżera
Rekrutacja i selekcja pracowników
Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.
Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING. Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach z:
Grupa docelowa:
Kierownicy działów HR, Trenerzy, Specjaliści ds. Rekrutacji, Pracownicy działu personalnego
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Program szkolenia:
Analiza życiorysu kandydata
Assessment Centre – centra oceny
Cuse Study
Techniki symulacyjne
Testy wiedzy
Testy psychologiczne
Gry decyzyjne
Sprawdzanie referencji
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting
ul. Mokotowska 4/6
00-641 Warszawa
INFO@BACCATA.COM.PL
Efektywne zarządzanie ludźmi i organizacją - doradzamy i szkolimy
Wspieramy firmy w całym procesie świadomego i konsekwentnego opracowania i wdrożenia rozwiązań pozwalających skutecznie zarządzać zasobami ludzkimi i organizacją firmy:
1.Przeprowadzimy diagnozę efektywności organizacji w oparciu o model Human Performance Improvement (HPI)oraz badanie kultury organizacyjnej;
2.Opracujemy na tej podstawie spójną strategię ZZL, cele i rekomendacje projektów do podjęcia;
3. Ułożymy plan i harmonogram działania w poszczególnych projektach;
4. Pomożemy w zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązań wspierających efektywne funkcjonowanie pracowników i ich organizacji.
Szkolenie pt. "Zadania czy ludzie - oto jest pytanie" 05-06.04.2017r.
Jeżeli zależy Ci na poznaniu oraz rozwinięciu swojego potencjału kierowania podwładnymi i często zadajesz sobie pytania czy pracując z zespołem powinieneś skoncentrować się bardziej na zadaniach czy na potrzebach pracowników, szkolenie pt. "Zadania czy ludzie - oto jest pytanie..." adresowane jest właśnie do Ciebie!
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Sytuacyjną Koncepcję Przywództwa Kena Blancharda, zgodnie z którą oba style kierowania - zorientowanie na ludzi i zorientowanie na zadania, mogą być efektywne lub nie. Efektywność ta zależy od właściwego dopasowania stylu kierowania do poziomu dojrzałości pracownika.
Szkolenie trwa dwa dni. Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają drukowane materiały szkoleniowe stanowiące podręcznik z ćwiczeniami i zadaniami dla kursantów.
Planowany termin szkolenia: 05-06.04.2017r.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu.
Cena: 600 zł
Kierowanie Ludźmi Szkolenie dla Menadżerów
Jakie umiejętności zdobędzie uczestnik szkolenia?
- kierowania zespołem
- powierzania obowiązków
- motywowania pracowników
- egzekwowania realizacji powierzonych zadań
Jak zastosować wiedzę i umiejętności w praktyce?
Uczestnicy poznają narzędzia menadżerskie, które będą mogli natychmiast zastosować po ukończeniu szkolenia. Dodatkowo otrzymają 2 sesje coachingu z certyfikowanym coachem ICF. Coaching pomoże w zastosowaniu narzędzi menadżerskich w miejscu pracy.
Cena: 900 zł
Wdrożenie zmian w Systemie Organizacji wynikających z ISO 9001:2015
Program szkolenia:
Wprowadzenie
Najważniejsze zmiany w nowej wersji normy ISO 9001:2015
- Wpływ zmian na istniejący system zarządzania
- Wytyczne do przejścia na nową normę ISO 9001:2015
- Tabela przejścia z ISO 9001:2008 na ISO 9001:2015
- Interpretacja różnic w wymaganiach norm
- Proces zarządzania ryzykiem
- Istota zarządzania ryzykiem i szansami, podstawowe pojęcia, mapa ryzyk
- Identyfikacja, analiza, redukowanie i monitorowanie ryzyka, raportowanie
- Narzędzia analityczne do identyfikacji, oceny i postępowania z ryzykiem
- Załączniki do procedury: Rejestr zagrożeń, Karta oceny zagrożeń,
- Raport z oceny ryzyka, Plan zarządzania ryzykiem, Raport z przeglądu ryzyka
Zarządzanie wiedzą – wytyczne
Wymagania dotyczące kompetencji
Ćwiczenia – przykładowe metody ident. i kwalifikacji ryzyka, walidacja załączników
do procedury zarządzania ryzykiem i szansami procesu
Pytania i dyskusje
Podsumowanie
Asertywność w komunikacji z pracownikami
WPROWADZENIE
• Dlaczego ludzie robią różne rzeczy
• Do czego służą pracownicy?
• Do czego służą menadżerowie
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
• Komunikacja jedno i dwustronna
• Bariery komunikacyjne i ich usuwanie
• Pułapki językowe i ich rozbrajanie
• Sposoby argumentacji
ASERTYWNOŚĆ
• Co to znaczy być i nie być asertywnym
• Kiedyś tego nie było
• Jakie są twoje cele? co chcesz osiągnąć?
• Terytorium psychologiczne
• Twoje prawa - Prawa asertywności
CHARAKTERYSTYKA I ANALIZA TYPÓW POSTAW I ZACHOWAŃ
• Zachowanie bierne (uległe)
• Zachowanie agresywne
• Zachowanie manipulujące
• Zachowanie asertywne
ZASTOSOWANIE POSTAW ASERTYWNYCH
• Lista trudnych sytuacji
• Nauka odmawiania, gdy tego chcemy
• Jasne formułowanie żądań
• Poprawa relacji z podwładnymi
ASERTYWNA KOMUNIKACJA
• Treść merytoryczna a emocjonalna
• Komunikaty "Ty" i komunikaty "Ja"
• Szczepionka
• Model UF i FUKO
• Zacięta płyta
• Z treści na proces
• Chwila na oddech
• Meta komunikaty
• Poszukiwanie krytyki
"TRUDNY" PRACOWNIK
• Motywacja do "niepracowania"
• Co to oznacza "Trudny pracownik"
• Rodzaje i hierarchia potrzeb
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W KONTAKTACH Z TRUDNYMI PRACOWNIKAMI
• Metody kierowania rozmową
• Techniki zadawania pytań i aktywne słuchanie
• Budowanie skutecznej argumentacji
SPOSOBY POSTĘPOWANIA Z KONKRETNYMI TYPAMI TRUDNYCH KLIENTÓW. NARZĘDZIA
• Nie czekaj, aż konflikt się zaogni
• Wspólnie szukaj rozwiązań
• Realizuj plany działania
• jaką cechę osobowości chodzi?
• Upewnij się, że Twój pracownik rozumie
• Sięgnij po szczyptę humoru
• Dziękuj za współpracę
• Ćwicz prowadzenie trudnych rozmów
• Zasięgnij opinii innych
• Nie rzucaj słów na wiatr
• Jak sobie poradzić z niechęcią do nadgodzin
• Jak poradzić sobie z osobami, które nie dzielą się informacjami
• Kiedy należy skonsultować się z ekspertem
• Problemy dotyczące relacji z pracownikami zawsze zostawiaj w biurze
• Gdy pracownik grozi przemocą
• Przedstaw alternatywę, a nie tylko obiekcje
• Prowadź dokumentację niepożądanych zajść i zachowań
PODSUMOWANIE/ZAKOŃCZENIE
Poligon menedżerski - szkolenie dla menedżerów
Jeśli nie miałeś jeszcze okazji sprawdzić swoje umiejętności menedżerskie, lub jesteś ich pewny, zapraszamy cię do wzięcia udziału w prawdziwych manewrach. Gra odtwarza prawdziwe sytuacje z życia menedżerów, doskonale łącząc wiedzę z bezwzględnością poligonu. Motywowanie, delegowanie, zwolnienia, rekrutacje, konflikty w zespole, mobbing, to tylko niektóre problemy, które staną na twojej drodze. Zacięte dyskusje między graczami, konsultacje z doradcą, opinie obserwatorów to perspektywy dzięki, którym przyjrzysz się rzeczywistości menedżera. Podczas tych zmagań będziesz korzystał z rekomendacji zespołu i "sprzętu" menedżera.
Cena: 7000 zł
Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
Czy konflikt zawsze jest czymś złym? Czy warto zapobiegać konfliktom? Kiedy włączać się w rozwiązywanie konfliktów? Jak skutecznie komunikować się podczas konfliktu, gdy emocje sięgają zenitu? Często w tych tematach działamy intuicyjnie.
Szkolenie ma na celu zatrzymanie się nad tymi zagadnieniami i dokładną ich analizę. Zachęca także do popatrzenia na konflikt jako element rozwojowy i twórczy, co może być na pierwszy rzut oka postrzegane jako „dziwne zjawisko”. Podczas szkolenia bardzo praktycznie przyjrzymy się konfliktowi i procesowi komunikacji.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/zarzadzanie-konfliktem-w-zespole-i-efektywna-komunikacja-2020-02-10-katowice.html
Cena: 1580 zł
Rozmowa oceniająca i trudne rozmowy z pracownikami
Praca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/rozmowa-oceniajaca-i-trudne-rozmowy-z-pracownikami-2020-02-24-katowice.html
Cena: 1580 zł
Budowanie zespołu i komunikacja w grupie
Komunikacja to jeden z najważniejszych aspektów funkcjonowania z drugim człowiekiem. Komunikujemy się nie tylko za pomocą słów, ale także poprzez gesty, mimikę itp. Wszystko to wpływa na jakość naszych relacji. A ponieważ z komunikacja mamy do czynienia na co dzień, pracując w zespołach i funkcjonując wśród ludzi, warto znać zasady i narzędzia, które nam to ułatwią. Do udziału w szkoleniu zapraszamy więc osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z komunikacją zespołową.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/budowanie-zespolu-i-komunikacja-w-grupie-2020-02-03-katowice.html
Cena: 1480 zł
Przywództwo w praktyce
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników. Tematyka uwzględnia nowoczesne podejście do zarządzania ludźmi, jakim jest partnerstwo i zwinne metody pracy. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/przywodztwo-w-praktyce-nowoczesne-techniki-zarzadzania-zespolem-2019-12-12-zakopane.html
Cena: 1580 zł
Intensywny trening umiejętności menadżerskich
Trening Menedżerski jest syntezą kluczowych z punktu widzenia efektywności menedżerskiej umiejętności, takich jak: rozumienia i zgodnego ze sobą kreowania swojej roli lidera we współczesnym biznesie, skutecznego motywowania pracowników, kreowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników i umiejętności korzystania z zasad delegowania.
Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/intensywny-trening-umiejetnosci-menadzerskich-2019-08-08-gdansk.html
Cena: 1480 zł