574-366-166
Kurs, szkolenie CPC (Certyfikat Kompetencji Zawodowych). Szkolenia w grupach jak indywidualnie. Promocyjna cena,dogodne godziny szkoleń.
Cena: 999 zł
Szkolenia dla firm
Posiadamy odpowiednie zaplecze do organizacji szkoleń. Dysponujemy salami, wyposażeniem i sprzętem. Wedle potrzeb, możemy zapewnić kącik kawowy, napoje i posiłki.
Szkolenie HACCP
Zakres tematyczny proponowanych przeze mnie szkoleń jest nie tylko proporcjonalny do zadań pracowników danego zakładu gastronomicznego ale także odnosi się do HACCP obowiązującego w tym zakładzie.
Szkolenia zazwyczaj obejmują zagadnienia dot.:
- prawnej podstawy i elementarnej wiedzy z zakresu mikrobiologii przedstawionej w zwarty sposób
- planu higieny, jego sensu i celu
- praktycznych ćwiczeń dotyczących czyszczenia: przygotowania do pracy; właściwego dozowania; wykorzystania środków pomocniczych (urządzeń, maszyn, wiader, szmatek do czyszczenia i innych), stosowania środków czyszczących
- utrzymania higieny osobistej
- postępowania ze środkami spożywczymi (utrzymania w cieple, chłodzie)
Szczegółowy program szkolenia opracowuje na podstawie aktualnej wiedzy, umiejętności i stosunku do bezpiecznych zachowań pracowników podczas pracy z żywnością.
Warsztaty dla terapeutów , logopedów , nauczycieli
W 2020 r. Zapraszam na warsztaty dla nauczycieli , logopedów , terapeutów
TEMATYKA warsztatów :
1.Stymulowanie rozwoju dziecka z zaburzoną komunikacją lub opóźnionym rozwojem mowy - CZ.1 ( 6 g.) , CZ.2( 5 g.)
TERMIN :18-19.04.2020- TRWAJĄ ZAPISY
2. Zaburzenia artykulacji ( dyslalia)- postępowanie diagnostyczne– 6 g.
TERMIN: 01.02.2020 - TRWAJĄ ZAPISY
3. Zaburzenia artykulacji ( dyslalia)- postępowanie terapeutyczne 5g.
TERMIN:02.02.2020 - TRWAJĄ ZAPISY
4. Zaburzenia przetwarzania słuchowego ( APD) – jedną z przyczyn trudności szkolnych, oraz zaburzeń mowy - 6g.
TERMIN: do ustalenia
5.Metody stymulujące rozwój mowy u małego dziecka -23-24.05.2020 - LISTA ZAMKNIĘTA
6. Warsztat pracy logopedy - 5g. - 16.05.2020 - TRWAJĄ ZAPISY
7. Wprowadzenie do alternatywnej i wspomagającej komunikacji ( AAC)- 8g.
„Wizerunek w biznesie”
8 godzinne szkolenie skierowane do firm, korporacji, urzędów, po którym uczestnik zdobędzie wiedzę na jak ważny w jest ubiór w biznesie jak prostymi środkami sprawić by zawsze wyglądać schludnie i elegancko i osiągnąć sukces w negocjacjach lub rozmowach z klientem
Może stanowić osobny temat lub być modułem szkolenia technik sprzedaży lub obsługi klienta
Nauka podstaw muzyki - gra na instrumentach; nauka plastyki.
Prosta metoda nauki prowadzona przez doświadczonych pedagogów - art. muzyka magistra sztuki i artystę plastyka malarza. Dla dorosłych, młodzieży i dzieci. Lekcje w domu ucznia lub w Pracowni Twórczej Muzyczno-Plastycznej w Warszawie na Bielanach. Cena 50 zł za jedną godzinę.
Cena: 50 zł
Zarządzanie Katalogiem Usług i Finansami IT
Autorskie szkolenie oparte na najlepszych praktykach zawartych w Bibliotece ITIL oraz własnych doświadczeniach w budowie i wdrażaniu Katalogu Usług i Zarządzania Finansami IT. Fundamentem szkolenia jest model usługowy, zarządzanie procesowe i podstawy finansów z uwzględnieniem specyfiki organizacji IT.
Program szkolenia:
1. Proces i zarządzanie procesowe
a. Zarządzanie procesowe
b. Proces
c. Role w procesie
2. Usługa i model usługowy
a. Model usługowy
b. Usługa IT
c. Cykl życia Usługi
d. Zarządzanie Usługami
3. Karta Usługi
a. Definicja i podstawowe informacje
b. Warunki świadczenia Usługi
c. Parametry świadczenia Usługi
d. Warunki wsparcia
e. Relacje do Klientów i innych Usług
f. Pojemność, finansowanie i raportowanie Usługi
4. Katalog Usług i Zarządzanie Katalogiem Usług
a. Katalog Usług
b. Zarządzanie Katalogiem Usług
c. Wdrażanie Katalogu Usług
5. Podstawy finansów IT
a. Rodzaje kosztów IT
b. Model kosztowy Usługi
c. Cele i znaczenie zarządzania kosztami Usług
d. Modele finansowe świadczenia Usług
6. Zarządzanie finansami Usług
a. Budżetowanie dla Usług
b. Zarządzanie kosztami Usług
c. Naliczanie opłat za Usługi
d. Role w Zarządzaniu finansami Usług
7. Katalog Usług organizacji wsparcia (Service Desk)
a. Wsparcie Użytkowników jako Usługa
b. Modele Wsparcia Użytkowników
c. Zakres Usług Wsparcia Użytkowników
d. Budowa Katalogu Usług Wsparcia
8. Podsumowanie szkolenia
a. Pytania i odpowiedzi
b. Ankieta satysfakcji
c. Dyplomy dla Uczestników
Odbiorca:
Szkolenie przeznaczone jest dla zarządzających organizacjami IT, menedżerów procesów i właścicieli usług. Szczególnie przydatne będzie dla kadry menedżerskiej organizacji, które stoją przed koniecznością uporządkowania świadczonych usług oraz ich wyceną.
Szkolenie adresowane jest w szczególności do:
- wydzielonych organizacji IT, które funkcjonują w ramach grup kapitałowych;
- centrów usług wspólnych lub współdzielonych;
- komercyjnych dostawców usług informatycznych;
- wewnętrznych działów IT, które chcą zarządzać usługami i kosztami usług.
Kontakt: 794 930 124, biuro@eduFuturo.pl
Cena: 1790 zł
Modelowanie architektury integracji
Zapraszamy na jednodniowe warsztaty: Modelowanie architektury integracji.
Program:
Projektowanie architektury złożonych systemów.
Wymagania na systemy gotowe, analizowanie luk między posiadanymi systemami, nowymi wymaganiami i dostępnym gotowym produktem.
Opis integracji nowego oprogramowania z systemami w otoczeniu, analiz wpływu zmian na cały system.
Notacja UML/diagram komponentów/klas, interfejsy, realizacje
Cena: 900 zł
Analiza i modelowanie z wykorzystaniem User Stories i Story Mapping
Zapraszamy na warsztaty: Analiza i modelowanie z wykorzystaniem User Stories i Story Mapping.
Program szkolenia:
1. Po co w ogóle zwinne podejście?
2. Agile Mindset w kontekście maksymalizowania dostarczanej wartości
3. MVP czyli jak pracując mniej dostarczać tego, z czego zadowolony będzie klient
4. Iteracyjne wytwarzanie - wady i zalety
5. Cykl życia wymagań w metodykach zwinnych
6. Tworzenie i zarządzanie backlogiem
7. User Stories, czyli historyjki użytkownika
8. Dzielenie User Stories
9. Story Mapping czyli wizja w projekcie
10. Impact Mapping
11. Dekompozycja wymagań na przykładach
12. Jak wycenić wymaganie?
13. Obsługa zależności pomiędzy wymaganiami
14. Ćwiczenia praktyczne
Cena: 1200 zł
Zwinne zarządzanie backlogiem
Zapraszamy na szkolenie: Zwinne zarządzanie backlogiem.
Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy dotyczącej zbierania i analizowania wymagań, tworzenia i utrzymywania backlogu (listy wymagań), pracy z User Stories, dekompozycji wymagań, identyfikowania potrzeb interesariuszy i maksymalizowania wartości biznesowej.
Program szkolenia:
1. Podejście zwinne, kontra klasyczne
2. Specyfika iteracyjnego podejścia do pracy
3. Backlog - tworzenie i utrzymywanie
4. Cykl życia wymagań w metodykach zwinnych
5. User Stories, czyli historyjki użytkownika
5.1. Praca z User Stories
5.2. User Stories i kryteria akceptacji (HLAC)
5.3. Warsztat pracy z User Stories
5.4. Dzielenie User Stories
6. Story Mapping, roadmapa czyli wizja w projekcie
7. Impact Mapping
8. Projekt zwinny, a terminy wdrożeń
8.1. Release planning
9. Szacowanie wymagań
10. Zależności pomiędzy wymaganiami
10.1. Określanie MVP dla wymagań zależnych
10.2. Struktura zespołu, a zależności
11. Wartość
11.1. Identyfikowanie interesariuszy i ich potrzeb
11.2. Jak sobie poradzić z upartym klientem?
12. Priorytetyzacja
12.1. ROI (Return On Invenstment)
12.2. MoSCoW
12.3. Hundred Dollar Method
Cena: 1660 zł
Warsztaty Technik analitycznych i projektowych
Zapraszamy na Warsztaty Technik analitycznych i projektowych.
Warsztaty z zakresu stosowania wybranych technik w szczególności: notacji i diagramów, identyfikacji procesów, klas, stosowania wzorców analitycznych. Oparte są prawdziwych zanonimizowanych dokumentach z jakimi spotykałem się w projektach.
Cena: 900 zł
Modelowanie procesów biznesowych z BPMN
Zapraszamy na warsztaty: Modelowanie procesów biznesowych z BPMN.
Warsztaty organizowane przy zgłoszeniu min. 3 osób.
Program warsztatów:
Kluczowe elementy opisujące firmę
Strategia i taktyka działania
Zasoby ludzkie – struktura organizacyjna
Zasoby informacyjne - dokumenty
Paradygmat procesowy – wewnętrzny łańcuch wartości
Pragmatyka modelowania procesów biznesowych i procedur
Definicja procesu biznesowego – której używać?
Kluczowe elementy notacji BPMN
Współpraca pomiędzy organizacjami
Omówienie modelowej firmy
Warsztat:
Omówienie celu ćwiczenia
Praca z modelami
Analiza i identyfikacja procesów end-to-end
Analiza i identyfikacja podprocesów
Analiza i modelowanie komunikacji między procesami
Analiza i modelowanie procesów standardowych (powtarzalnych)
Sterowanie procesami – reguły biznesowe
Stosowanie reguł biznesowych
Omówienie przykładu, wnioski i zalecenia
Zakończenie
Analiza przypadku i projektowanie rozwiązania
Analiza przypadku i projektowanie rozwiązania.
Proponujemy wsparcie projektowe. Zatrudnienie do rozwiązania problemu doświadczonego eksperta w roli prowadzącego warsztat, skraca czas znalezienie rozwiązania i daje znacznie lepszy efekt w o wiele krótszym czasie i niższym kosztem. Zamiast wielu kosztownych dla firmy dni poświęcanych na burze mózgów i przetwarzanie jej rezultatów, z ryzykiem uzyskania miernego rezultatu (czyli także koszt niskiej jakości efektów pracy), proponuję przekazanie mi materiałów opisujących problem i wspólne omówienie i opracowanie rozwiązania z moim merytorycznym wsparciem.
Procedura skorzystania z tej usługi to:
zdefiniowanie oczekiwanego produktu warsztatu,
ustalenie agendy,
złożenie zamówienia,
bezpieczne przekazanie materiałów minimum na siedem dni przed warsztatem (w celu przygotowania się),
przeprowadzenie warsztatu.
Cena: 6000 zł
Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT
Zapraszamy na szkolenie: Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT.
Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania.
Program szkolenia:
Proces i zarządzanie procesowe
- Zarządzanie procesowe
- Proces
- Role w procesie
- Funkcje operacyjne IT
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie zdarzeniami
- Zarządzanie wiedzą
- Zarządzanie zmianami
- Problem i Zarządzanie Problemami
- Proaktywne (prewencyjne) Zarządzanie Problemami
- Reaktywne Zarządzanie Problemami
- Relacje z innymi procesami i miejsce w organizacji
- Metoda IMPACT
- Kanban
- Analiza „poziomu bólu”
- Analiza Kepner-Tregoe
- Myślenie kreatywne
- Myślenie krytyczne i metody rozumowania
- Skuteczne zadawanie pytań
- Proces diagnozowania
- Metoda FMEA
- Burza mózgów
- Używanie diagramu Ishikawy
- Analiza Pareto-Lorenza
- Analiza przyczyn źródłowych (metoda RCA)
- Analiza chronologiczna
- Metoda FTA
- Wykorzystanie technik dekompozycji
- Krytyczne czynniki sukcesu i praktyczne rady
- Pytania
- Ankiety satysfakcji i dyplomy
Procesy zarządzania usługami w IT
Zapraszamy na szkolenie: Procesy zarządzania usługami w IT.
Program szkolenia:
Standardy stosowane w zarządzaniu IT
- ITIL – najlepsze praktyki ITSM
- COBIT – koncepcja IT Governance
- IT-CMF – model dojrzałości organizacji IT
- Lean IT – podejście na obecne czasy
- Zarządzanie procesowe
- Proces
- Role w procesie
- Model usługowy
- Usługa IT
- Cykl życia Usługi
- Zarządzanie Usługami
- Strategia usług IT
- Zarządzanie katalogiem usług
- Zarządzanie finansami usług IT
- Zarządzanie popytem
- Zarządzanie poziomem usług
- Zarządzanie portfelem usług IT
- Zarządzanie zmianami
- Koordynacja projektów
- Weryfikacja i testowanie usług
- Zarządzenie wersjami i wdrożeniami
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie pojemnością
- Zarządzanie dostępnością
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
- Zarządzanie ciągłością usług IT
- Zarządzanie zasobami
- Zarządzanie zdarzeniami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie dostawcami
- Doskonalenie usług
- Zarządzanie zgłoszeniami
- Zarządzanie incydentami
- Realizacja wniosków
- Zarządzanie uprawnieniami dostępu
- Zarządzanie wiedzą w Service Desku