Mentoring Indywidualny + Grupowy dla Coachów
10 godzin mentoringu zawiera:
- Trzy sesje indywidualne ( po 1,5 godziny ), podczas których Mentor będzie omawiał nagrania coacha z jego klientem, uzyskasz informacje zwrotną na temat swoich kompetencji wg 11 kompetencji ICF, przeanalizujemu ewentualne wątpliwości związanych z kompetencjami ICF oraz Kodeksem Etycznym ICF, będzie to czas na omówienie dotychczasowych doświadczeń w pracy z klientami.
- Do odsłychu - 3 do 5 sesji - 30 minutowych przesłanych między spotkaniami.
- Jedna 7-godzinna sesja grupowa realizowana w grupach 3-4-osobowych. Podczas sesji obserwowanych przez Mentora odegrasz role zarówno coacha, klienta jak i obserwatora.
Coach otrzyma list referencyjny do ICF, potwierdzający przebyte sesje mentorskie oraz rekomendujący jego kompetencje.
Cena: 3500 zł
Zarządzanie konfliktami
Na naszych warsztatach poszerzymy wiedzę oraz wzbogacimy umiejętności uczestników m.in. w zakresie: rozpoznawania źródeł i przyczyn konfliktu, analizy zachowań zespołu, technik wywierania wpływu, metod wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w konflikcie, metod kierowania konfliktem, narzędzi rozwiązywania konfliktów, technik rozwiązywania problemów i pobudzania kreatywności zespołu czy kształtowania pozytywnych relacji.
Więcej na: http://rhrplus.pl/zarzadzanie-konfliktami
Szkolenie Ochrona Danych Osobowych
Szkolenie z ochrony danych osobowych ma na celu uporządkowanie wiedzy jak również udzielić podpowiedzi jak prawidłowo prowadzić dokumentację z ochrony danych osobowych i wprowadzić niezbędne rozwiązania gwarantujące bezpieczeństwo danym osobowym jak i odpowiednio przygotować się do kontroli GIODO. Szkolenie udziela odpowiedzi jak wyglądają obowiązki związane z ochroną danych osobowych zarówno w instytucjach publicznych jak i prywatnych.
Cena: 350 zł
Szkolenie Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Szkolenie z ZFŚŚ ma na celu zapoznanie słuchaczy z aktualnie obowiązującymi zasadami tworzenia regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak prawidłowo zarządzać oraz rozliczać świadczenia przyznane z ZFŚS. Szkolenie adresowane jest między innymi do Pracodawców, Pracowników Socjalnych, Pracowników Rozliczających Fundusz, Członków Komisji Socjalnych, Przedstawicieli Związków Zawodowych, Przedstawicieli Załogi oraz innych osób zainteresowanych tematyką ZFŚS.
Cena: 350 zł
Szkolenie Umowy Cywilnoprawne po zmianach w 2016 i 2017.
Szkolenie z zakresu umów cywilnoprawnych po zmianach w prawie w 2016 i 2017 roku.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi zmianami w przepisach prawa dotyczących m.in. umów zlecenia i umów o dzieło. Szkolenie jest adresowane między innymi do pracowników działów płac, rozliczających wynagrodzenia a także innych zainteresowanych. Zapraszamy do sprawdzenia aktualnych terminów szkoleń na naszej witrynie.
Cena: 350 zł
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Praca na większości stanowisk wymaga od nas kontaktu z ludźmi. Rzadko kiedy możemy pozwolić sobie na unikanie spotkań z klientami, czy z pracownikami. Kiedy już do nich dochodzi, zastanawiamy się jak poradzić sobie z sytuacją, kiedy mamy wystąpić przed grupą np. poprowadzić spotkanie z klientem lub zebranie z zespołem. Możemy w dużym stopniu uodpornić się na rzeczy powodujące dyskomfort w tzw. sytuacji ekspozycji społecznej. Dobrze przygotowana i poprowadzona prezentacja / wystąpienie, buduje w oczach odbiorców wizerunek naszej osoby, jako profesjonalisty, a także wzmacnia naszą pewność siebie.
Co dzieję się z naszym ciałem i umysłem w trakcie wystąpień, jak możemy radzić sobie w stresujących sytuacjach, jak dobrze przygotować się aby wzbudzić uznanie naszych słuchaczy, jak świadomie kontrolować nasze emocje i zachowania m.in. na te pytania odpowiemy w trakcie praktycznych warsztatów szkoleniowych.
Komunikacja interpersonalna
Komunikując się, najczęściej chcemy oszczędzić czas i jak najszybciej przekazać konkretną informację. Nie wykorzystujemy pytań, nie uwzględniamy tzw. różnic indywidualnych / kulturowych, ograniczamy poziom naszej empatii czy też nadinterpretujemy informację. Istotne jest aby podczas nawiązywania relacji próbować zrozumieć naszego rozmówcę. Dzięki temu oraz stosowaniu odpowiednich narzędzi komunikacyjnych, nasza praca będzie łatwiejsza, przyjemniejsza, a w rezultacie bardziej efektywna i mniej stresująca.
Na naszych warsztatach poszerzymy wiedzę oraz wzbogacimy umiejętności uczestników m.in. w zakresie narzędzi komunikacji werbalnej i niewerbalnej, technik zadawania pytań, aktywnego słuchania, stylów i typów komunikacji, precyzyjnego przekazywania informacji, przełamywania ograniczeń czy diagnozy własnego stylu komunikacji.
Więcej na: rhrplus.pl/komunikacja-interpersonalna
Mentoring
Mentoring opiera się na relacji mistrz – uczeń, w której mentor pełni rolę osoby odpowiedzialnej za kształtowanie zachowań, wiedzy i umiejętności ucznia (mentee) w organizacji. Mimo, że mentoring jest kojarzony z wdrażaniem niedoświadczonych pracowników, to w głównej mierze, ma on szersze zastosowanie w przypadku osób o wysokim potencjale i kompetencjach, które są przygotowywane np. do objęcia nowej funkcji. Wprawny mentor oprócz przekazywania wiedzy, powinien za pomocą swojego autorytetu, inspirować mentee w poszukiwaniu rozwiązań, rozwijaniu talentu oraz podnoszeniu efektywności pracy. Mentorem może stać się każdy pracownik, ale najczęściej zostaje nim manager.
Na naszych warsztatach poszerzymy wiedzę oraz wzbogacimy umiejętności uczestników m.in. w zakresie: roli i stylu pracy mentora, diagnozy potrzeb mentee, technik przekazywania wiedzy, narzędzi pracy mentora, budowania autorytetu, jasnego określania celu działań, skutecznej komunikacji z podopiecznym, przekazywania informacji zwrotnych, metod rozwijania potencjału, źródeł i technik motywacyjnych czy zwiększania efektywności współpracy.
Więcej informacji na www.rhrplus.pl
Kurs na prawo jazdy.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą :)
Kontakt z ośrodkiem
Jeśli masz pytania odnośnie kursu bądź dodatkowych jazd, ZADZWOŃ, ZAPYTAJ !!!
OSK WIOLA
Nasze logo :)
Nasz ośrodek :)
Nasz ośrodek znajduje się przy ul. Warszawskiej 43 w Kozienicach, na przeciwko drogerii ROSSMAN. Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty :)
Szkolimy szybko, sprawnie i skutecznie !!!
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, firmy i organizacje coraz częściej wpisują w strategię działania uwzględniające nie tylko własny interes, a także potrzeby społeczne, lokalne czy środowiskowe.
Przedsiębiorca decydując się na uruchomienie swojej inwestycji w danej lokalizacji, branży czy środowisku powinien uwzględnić szereg aspektów na jakie ma wpływ. Powinien również brać odpowiedzialność za działania, jakich podejmuje się wobec swoich pracowników, klientów, a także społeczności na jaką pośrednio lub bezpośrednio oddziałuje.
Od czego powinniśmy w takim razie zacząć i jakie kroki podjąć, kiedy chcemy wdrożyć strategię społecznej odpowiedzialności biznesu w naszej firmie? Ważne na pewno będzie:
+ analiza otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego (mapa interesariuszy)
+ przygotowanie i zaangażowanie pracowników do wdrożenia strategii CSR
+ poznanie norm i standardów społecznej odpowiedzialności np. ISO 26000, GRI4
+ poznanie systemów jakości ułatwiających wdrożenie strategii CSR np. ISO 9001, ISO 14001
+ określenie kanałów komunikacji i raportowania z naszą grupą interesariuszy
+ opracowanie kodeksu etycznego na potrzeby naszej firmy/organizacji
+ określenie kluczowych obszarów Corporate Social Responsibility jakie będą funkcjonować w naszej organizacji
To oczywiście jedynie wycinek skomplikowanego i długofalowego projektu jakim jest wdrożenie i zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu. Stopień złożoności całego procesu jest uzależniony od wielu czynników m.in. branży, poziomu rozwoju firmy, środowiska i przestrzeni w jakiej funkcjonuje przedsiębiorstwo itp. Warto też prześledzić najlepsze praktyki wdrożenia CSR na rynku, aby czerpać inspiracje i ustrzec się błędów.
Czasami jednak własne poszukiwania i inspiracje mogą nie być wystarczające. Wtedy warto sięgnąć po wsparcie eksperta i formy szkoleniowe lub konsultacje.
Więcej informacji na: http://rhrplus.pl/spoleczna-odpowiedzialnosc-biznesu-csr
Business coaching
BUISNESS COACHING
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej wymaga posiadania bardzo szerokiego wachlarza kompetencji, które często nie są posiadane nawet przez top menedżerów bardzo dużych firm. Samodzielne borykanie się z całą masą problemów z krańcowo różnych obszarów wymaga specyficznych umiejętności oraz metodologicznego podejścia do ich rozwiązania.
Nie łatwo jest być jednocześnie przedsiębiorcom i menedżerem.
Dla kogo?
dla właścicieli oraz menedżerów małych i średnich firm,
chcących poszerzać i pogłębiać swoje kompetencje,
chcących odejść z korporacji i założyć własną firmę,
prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
zatrudnionych w małym biznesie – posiadających szeroki zakres obowiązków i odpowiedzialności,
Kiedy?
Klienci w ramach programu zajmują się tematami, które są związane zarówno z prowadzeniem własnej firmy, jak i funkcjonowaniem na bardzo konkurencyjnych rynkach. Program Small Business najczęściej obejmuje tematykę z obszarów:
określenie celów,
efektywnego zarządzania zespołem,
pogłębienia motywacji,
polepszenia komunikacji w zależności od odbiorcy,
zdobycia przewagi konkurencyjnej,
rozwiązywania kluczowych problemów,
Coaching managerski
COACHING MENEDŻERSKI
Coaching menedżerski jest określany jako najskuteczniejszy sposób rozwoju dla kadry o dużym doświadczeniu i wysokich kompetencjach zarządczych.
Jest to rodzaj indywidualnej pracy z klientem nad jego rozwojem, przynoszący szybkie, trwałe
i mierzalne efekty w skuteczności, nawykach i sposobie działania.
Coaching w przeciwieństwie do klasycznego szkolenia czy konsultingu nie dostarcza schematów i gotowych rozwiązań. Poprzez uświadamianie coachowanemu jego zasobów i motywacji pozwala ze znacznie większą energią i pewnością realizować jego indywidualne cele.
Dla kogo?
Osobisty coach zatrudniany jest przez osoby (firmy), które pragną maksymalnie skoncentrować się na rozwoju swojej kariery zawodowej lub poszerzeniu kompetencji podległego zespołu. Dotyczy to na równi menedżerów zatrudnionych w dużych organizacjach, członków zarządów i ich prezesów.
Kiedy?
kiedy planujemy określić sposoby realizacji celu,
przy tworzeniu planów strategicznych, taktycznych i operacyjnych,
w momentach kluczowych zmian,
w momencie awansu,
kiedy chcemy wzmocnić motywację swoją lub zespołu,
w momencie podjęcia nowych wyzwań,
przy budowaniu zespołu,
gdy w zespole mamy do czynienia z konfliktem,
przy wypaleniu zawodowym,
kiedy chcemy poszerzyć/pogłębić swoje kompetencje menedżerskie,
kiedy chcemy zwiększyć sprzedaż.