Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT
Zapraszamy na szkolenie: Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT.
Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania.
Program szkolenia:
Proces i zarządzanie procesowe
- Zarządzanie procesowe
- Proces
- Role w procesie
- Funkcje operacyjne IT
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie zdarzeniami
- Zarządzanie wiedzą
- Zarządzanie zmianami
- Problem i Zarządzanie Problemami
- Proaktywne (prewencyjne) Zarządzanie Problemami
- Reaktywne Zarządzanie Problemami
- Relacje z innymi procesami i miejsce w organizacji
- Metoda IMPACT
- Kanban
- Analiza „poziomu bólu”
- Analiza Kepner-Tregoe
- Myślenie kreatywne
- Myślenie krytyczne i metody rozumowania
- Skuteczne zadawanie pytań
- Proces diagnozowania
- Metoda FMEA
- Burza mózgów
- Używanie diagramu Ishikawy
- Analiza Pareto-Lorenza
- Analiza przyczyn źródłowych (metoda RCA)
- Analiza chronologiczna
- Metoda FTA
- Wykorzystanie technik dekompozycji
- Krytyczne czynniki sukcesu i praktyczne rady
- Pytania
- Ankiety satysfakcji i dyplomy
Procesy zarządzania usługami w IT
Zapraszamy na szkolenie: Procesy zarządzania usługami w IT.
Program szkolenia:
Standardy stosowane w zarządzaniu IT
- ITIL – najlepsze praktyki ITSM
- COBIT – koncepcja IT Governance
- IT-CMF – model dojrzałości organizacji IT
- Lean IT – podejście na obecne czasy
- Zarządzanie procesowe
- Proces
- Role w procesie
- Model usługowy
- Usługa IT
- Cykl życia Usługi
- Zarządzanie Usługami
- Strategia usług IT
- Zarządzanie katalogiem usług
- Zarządzanie finansami usług IT
- Zarządzanie popytem
- Zarządzanie poziomem usług
- Zarządzanie portfelem usług IT
- Zarządzanie zmianami
- Koordynacja projektów
- Weryfikacja i testowanie usług
- Zarządzenie wersjami i wdrożeniami
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie pojemnością
- Zarządzanie dostępnością
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
- Zarządzanie ciągłością usług IT
- Zarządzanie zasobami
- Zarządzanie zdarzeniami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie dostawcami
- Doskonalenie usług
- Zarządzanie zgłoszeniami
- Zarządzanie incydentami
- Realizacja wniosków
- Zarządzanie uprawnieniami dostępu
- Zarządzanie wiedzą w Service Desku
Współpraca Biznesu i Informatyki - IT-Business Alignment w praktyce
Zapraszamy na warsztaty: Współpraca Biznesu i Informatyki czyli IT-Business Alignment w praktyce.
Warsztaty przeznaczone są dla osób, które: są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami IT (CIO i dyrektorzy IT), są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami, których działanie w istotnej mierze zależy od IT, dążą do integracji procesów decyzyjnych w obszarach biznesu i IT, pragną zapewnić, że potrzeby biznesu „przekładają się” na konkretne zdolności IT.
Program warsztatów:
Współpraca IT i Biznesu (w praktyce)
- Zagadnienia współpracy w kontekście transformacji cyfrowej
- Współpraca a charakter organizacji
- Stan współpracy na świecie
- Wnioski z badania HDI (luty/marzec 2017)
- Dlaczego dwuwymiarowy model współpracy
- Obszary współpracy
- Aspekty współpracy
- Etapy rozwoju współpracy
- Metodyka oceny współpracy
- Cel oceny współpracy
- Beneficjenci oceny
- Zakres oceny
- Techniki oceny współpracy
- Zespół oceniający
- Omówienie etapów rozwoju
- Ocena intuicyjna etapu
- Wartość oczekiwana oceny
- Prezentacja na wykresie radarowym
- Wnioski z ćwiczenia
- Ocena procesów
- Analiza aspektów
- Przegląd aspektów
- Wnioski z ćwiczenia
- Transpozycja ocen
- Analiza obszarów
- Ustalenie etapu
- Prezentacja na wykresie radarowym
- Wnioski z ćwiczenia
- Wybór obszarów
- Określenie aspektów
- Zdefiniowanie działań
- Ustalenie CSF i KPI
- Wnioski z ćwiczenia
- Pytania i odpowiedzi
- Ankieta satysfakcji
- Dyplomy dla Uczestników
Aspekty prawnoautorskie wdrożeń i dostaw w ramach IT
Zapraszamy na jednodniowe warsztaty: Aspekty prawnoautorskie wdrożeń i dostaw w ramach IT.
Program warsztatów:
- Rezultaty wdrożeń i dostaw w ramach IT, a przedmiot ochrony prawno-autorskiej. Czy to co jest dostarczana jest na pewno tym co chcemy dostarczyć albo tym co chcemy otrzymać?
- Program komputerowy i dokumentacja jako główne elementy dostaw i wdrożeń. Jaka ich ochrona prawna ma znaczenie w praktyce?
- Zmiany programu komputerowego i dokumentacji, a prawa do opracowania. Odwieczny dylemat kto i do czego ma prawa?
- Utwór wspólny, a utwór łączony – znaczenie w praktyce, szczególnie w przypadku konsorcjum i prac prowadzonych z udziałem podwykonawców.
- Rodzaje praw autorskich – prawa majątkowe i osobiste wraz z wątkiem praw podwykonawców i pracowników.
- Umowa licencji czy umowa o przeniesienie autorskich praw majątkowych. Na jakim etapie powinna pojawić się taka refleksja i do jakich konkluzji prowadzić?
- Umowa licencji (modele, treść, zakres praw). Czy wybór modelu i decyzja co do zakresu praw mają znaczenie?
- Sublicencja czy cesja praw, a dystrybucja programu komputerowego w programie partnerskim.
- Czy zawsze dalsza licencja jest dopuszczalna? Z jakimi konsekwencjami wiąże się brak refleksji w tym temacie?
- Umowa o przeniesienie autorskich praw majątkowych (model, treść, zakres praw). Dlaczego czasem warto skierować negocjacje w tę stronę.
Warsztaty: Umowy na usługi i systemy IT
Zapraszamy na jednodniowe warsztaty: Umowy na usługi i systemy IT .
Program warsztatów:
- Elementy konstrukcyjne umów IT – zagadnienia ogólne
- Definicje - Omówienie typowych definicji, najważniejszych błędów w definiowaniu pojęć umownych oraz przemycanie treści normatywnych w definicjach umownych.
- Przedmiot umowy i jego opis w kontekście rodzaju umówionego wynagrodzenia
- Prawa autorskie - korzystanie z praw czy przenoszenie praw do programów komputerowych
- Odbiory prac/produktów - Omówienie klauzul umownych określających najważniejsze prawa i obowiązki stron umowy w ramach odbiorów, klauzul oraz zasad definiowania kryteriów odbiorów w kontekście projektów informatycznych.
- Zmiany w umowach IT (tzw. Change requests - CR) - omówienie najistotniejszy zasad związanych z dokonywaniem zmian w ramach realizowanych projektów informatycznych, w tym w kontekście uregulowań Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Wynagrodzenie - Omówienie typowych klauzul umownych dotyczących wynagrodzenia ryczałtowego oraz wynagrodzenia kosztorysowego, klauzul związanych z rozliczeniami T&M, zasadami oraz warunkami wypłaty wynagrodzenia.
- Gwarancja i wsparcie pogwarancyjne - Omówienie typowych klauzul umownych dotyczących uprawnień zamawiającego w ramach gwarancji (na przykładzie klauzul bezpiecznych i mniej bezpiecznych), klauzul określających warunki gwarancji oraz zasady realizacji wsparcia powdrożeniowego.
- Kary umowne - Omówienie istoty i znaczenia kar umownych w umowach, typowych zapis regulujących kary umowne oraz błędów w ich formułowaniu, a także zasad tworzenia (na konkretnych przykładach) bezpiecznych dla zamawiającego klauzul umownych dotyczących kar umownych.
- Odpowiedzialność - Omówienie istoty i znaczenia zapisów dotyczących zasad odpowiedzialności w umowach, typowych klauzul umownych w tym zakresie oraz błędów w ich formułowaniu, a także zasad tworzenia bezpiecznych dla zamawiającego klauzul umownych dotyczących zasad i warunków odpowiedzialności.
- Wyjście z umów IT (rozwiązanie, a odstąpienie) - Omówienie najważniejszych modeli zakończenia współpracy w ramach projektów informatycznych, ze wskazaniem różnic pomiędzy nimi i związanych z nimi konsekwencji prawnych, a także wzajemnych rozliczeń stron umowy. Zasady tworzenia bezpiecznych scenariuszy wyjścia z umowy.
- Podsumowanie.
Szkolenie Wietnam jako partner biznesowy
Zapraszamy na szkolenie: Wietnam jako partner biznesowy.
Program szkolenia:
I dzień szkoleniowy:
Ogólne informacje o Wietnamie
- Krótki zarys historyczny
- Podział Wietnamu i wynikające z tego skutki dla kraju
- Wpływy chińskie
- Wpływy francuskie
- Nowe podejście do gospodarki czyli polityka doi moi
- Rola państwa w rozwoju przedsiębiorczości w Wietnamie
- Struktura etniczna Wietnamu
- Wpływ taoizmu, konfucjanizmu i buddyzmu mahayana na światopogląd Wietnamczyków
- Zasady Hieu, On i De leżące u podstaw relacji międzyludzkich
- Zasady Tinh i Nhan oraz ich wpływ na gospodarkę
- Jak Polacy postrzegają Wietnamczyków?
- Jaki Polacy mają wizerunek w oczach Wietnamczyków?
- Zwroty grzecznościowe
- Wietnamskie podejście do znajomości biznesowych
- Budowanie zaufania w relacjach biznesowych
- Znaczenie czasu w biznesie – różnice pomiędzy podejściem polskim a wietnamskim
- Zwroty grzecznościowe
- Struktura korespondencji
- Czego unikać w komunikacji formalnej?
- Formy spędzania czasu wolnego
- Small talk czyli o czym warto rozmawiać?
- Wietnamska gościnność
- Zachowanie przy stole
II dzień szkoleniowy
Negocjacje biznesowe – co gwarantuje sukces?
- Punktualność, terminy negocjacji
- Miejsce negocjacji
- Etapy negocjacji
- Techniki negocjacyjne
- Praktyczne uwagi (wymiana wizytówek, najczęściej używane zwroty)
Omówienie gry symulacyjnej
Zaprezentowanie filmików przedstawiających negocjacje biznesowe
Szkolenie jest skierowane dla osób, które współpracują z pracownikami z Wietnamu, a chciałyby zrozumieć odmienności kulturowe pomiędzy Polakami a Wietnamczykami.
UWAGA: Organizujemy również analogiczne szkolenia dotyczące relacji biznesowych z Chinami, Filipinami, Tajlandią, Malezją, a także kraje arabskie oraz Afryka. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt.
Warsztaty menedżersko-przywódcze
Zapraszamy na: Warsztaty menedżersko-przywódcze.
Warsztaty oparte na treningu umiejętności w trakcie interaktywnych ćwiczeń, symulacji, analiz przypadków – typowe ćwiczenia z sesji assessment i development centers dla menedżerów. Zakres tematyczny: sposoby wywierania wpływu społecznego, motywowanie pracowników, stymulowanie rozwoju własnego oraz rozwoju pracowników, zarządzanie zmianą organizacyjną, rozwiązywanie konfliktów, budowa własnych kompetencji komunikacyjnych, delegowanie zadań i uprawnień.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie – wywieranie wpływu na ludzi – podstawowe zagadnienia.
2. Analiza własnego stylu kierowania
▪ Rozpoznanie własnego stylu.
▪ Możliwości rozwoju.
▪ Techniki kierowania zespołem.
3. Motywowanie członków zespołu.
▪ Rozpoznawanie potrzeb pracowników
▪ Proces motywacji
▪ Wzmacnianie motywacji
▪ Budowanie motywacji wewnętrznej
▪ Stymulowanie rozwoju pracowników.
4. Komunikacja w zespole.
▪ Znaczenie komunikacji
▪ Bariery komunikacyjne
▪ Metody poprawy komunikacji
5. Zarządzanie zmianą organizacyjną
▪ Przyczyny oporów wobec zmian
▪ Łagodzenie oporów wobec zmian.
▪ Komunikowanie zmian
▪ Angażowanie pracowników w proces zmian
6. Zarządzanie konfliktem.
▪ Przyczyny konfliktów
▪ Rodzaje konfliktów
▪ Komunikacja a konflikt
▪ Metody stymulowania oraz ograniczania konfliktu
▪ Konflikt a agresja
7. Trening asertywności.
▪ Czym jest asertywność
▪ Nasze prawa
▪ Asertywne cele, ekspresja i słuchanie
▪ Szczególne strategie asertywne
Wszystkie punkty przy wykorzystaniu interaktywnych ćwiczeń, symulacji, analiz przypadków, testów osobowościowych i innych metod aktywizujących.
Szkolenie: Zarządzanie czasem
Zapraszamy na szkolenie: Zarządzanie czasem.
Szkolenie to przeznaczone jest dla osób, które mają problemy z zarządzaniem swoim czasem zawodowym i prywatnym oraz czasem grup, którymi kierują. Efektem tego negatywnego zjawiska jest konieczność pracy po godzinach, niemożność pełnej realizacji obowiązków, a w rezultacie stres, frustracja, a także straty finansowe. Szkolenie pozwoli na eliminację wielu negatywnych zjawisk, które pochłaniają czas zarówno z perspektywy indywidualnego pracownika, jak również zespołów pracowniczych. Dostarczone narzędzia pozwolą zaoszczędzić część czasu uczestników i w perspektywie podnieść ich efektywność zawodową. Szkolenie prowadzone jest bardzo interaktywny sposób, aby umożliwić uczestnikom przetestowanie proponowanych technik i narzędzi.
Program szkolenia:
1. Analiza sytuacji – 4 h
- Diagnoza sprawności zarządzania czasem
- Analiza silnych i słabych stron uczestników w zarządzaniu czasem
- Budowanie motywacji wewnętrznej
- Analiza wartości pracy
2. Planowanie w zarządzaniu czasem – 4 h
- Definiowanie celów
- Planowanie – wykresy Gantta
- Ustalanie priorytetów – zasada Pareto, Analiza ABC
- Delegowanie
3. Realizacja – techniki usprawnienia zarządzania czasem – 7 h
- Analiza złodziei czasu
- Tworzenie harmonogramów
- Planowanie dnia pracy
- Turbo-time
- Bufor czasowy
- Zasady postępowania z dokumentami
- Rozmowy telefoniczne
- Spotkania i zebrania
- Zasady postępowania z korespondencją elektroniczną
- Zarządzanie czasem w grupie
4. Sposoby ewaluacji zarządzania czasem – 1 h
Szkolenie: Przemawianie publiczne i autoprezentacja
Zapraszamy na szkolenie: Przemawianie publiczne i autoprezentacja.
Szkolenie to jest niezwykle pomocne dla wszystkich, którzy muszą zabierać głos publicznie oraz dla osób, które mają częsty kontakt z mediami. Podczas wielu interaktywnych ćwiczeń uczestnicy poznają tajniki związane z przemawianiem, przygotowywaniem wystąpienia. Mają oni możliwość na bieżąco sprawdzania prezentowanych pomysłów podczas interaktywnych ćwiczeń. Wiele z nich nagrywanych jest przy pomocy kamery, co pozwala spojrzeć na własne wystąpienie oczami publiczności. Podczas szkolenia uczestnicy zachęcani są do eksperymentów, które pozwolą na wypracowanie własnego stylu prezentacji, który stanie się pozytywnym wyróżnikiem każdego uczestnika. Szkolenie prowadzone jest w małej grupie, aby maksymalnie efektywnie wykorzystać czas uczestników.
Program szkolenia:
1. Podstawowe zasady komunikacji
definiowanie audytorium – techniki poprawy skuteczności przekazu
definiowanie celu i sposobu wypowiedzi
struktura wypowiedzi – budowanie wstępu, rozwinięcia i zakończenia
2. Ćwiczenie z kamerą – budowanie wizerunku własnego lub własnej organizacji
formułowanie tezy, konstruowanie argumentu
mowa ciała
walka z tremą
sposoby pobudzania słuchaczy
3. Wystąpienia publiczne
techniki zwiększania zaufania do mówcy
zjednywanie zwolenników
zachowania wobec tłumu
debata
4. Odpowiedzi na trudne pytania
5. Wywiady przed kamerą – jak prowokować do dyskusji
6. Wystąpienia publiczne w mediach – radio i telewizja
Marketing nieruchomości
Zapraszamy na szkolenie: Marketing nieruchomości.
Jeszcze do niedawna dobra koniunktura na rynku nieruchomości przyczyniała się do tego, że to klient poszukiwał na rynku interesującej go nieruchomości. Obecnie spadek sprzedaży w tej branży wymusza na inwestorach, spółdzielniach czy osobach prywatnych uatrakcyjnienie swojej oferty z wykorzystaniem dostępnych narzędzi marketingowych.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z formami promocji nieruchomości. Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają kompleksową wiedzę na temat sposobów promowania nieruchomości w Internecie oraz za pomocą tradycyjnych kanałów sprzedaży (prasa, billboardy), a także poznają tajniki cross promotion w branży nieruchomości. Podczas szkolenia zostanie położony również nacisk na relacje z klientem i sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi tak, aby móc przekonać nawet najbardziej wymagającego klienta do zakupu oferowanej nieruchomości.
Program szkolenia:
1. Rynek nieruchomości i jego specyfika w kontekście działań marketingowych
2. Marketing nieruchomości w Internecie
- siła marketingu internetowego
- kreowanie wizerunku w Internecie
- gdzie się reklamować?
- pozycjonowanie w Internecie
- reklama w mediach społecznościowych
- pomiar efektywności działań marketingowych w Internecie
3. Daj się odnaleźć potencjalnym klientom
- tworzenie unikalnych opisów nieruchomości
- praktyczne wykorzystanie zasady cecha- zaleta- korzyść
- unique selling point- jak go wyeksponować w komunikacie marketingowym?
- najczęściej popełniane błędy w komunikatach marketingowych
4. Home staging sposobem na uatrakcyjnienie nieruchomości
- home staging- istota zjawiska
- podstawowe zasady home stagingu
- najczęściej popełniane błędy przy sprzedaży/wynajmie nieruchomości
- techniki wykonywania zdjęć oferowanych nieruchomości
5. Cross promotion sposobem na zaspokojenie potrzeb klientów
- na czym polega cross promotion w branży nieruchomości?
- cross promotion- efektywne narzędzie w czasie kryzysu
- jak dobierać sobie partnerów do współpracy?
- sposoby komunikowania dodatkowych usług potencjalnym klientom
6. Etyczna a nieetyczna sprzedaż nieruchomości
- granica między etycznością a nieetycznością w sprzedaży nieruchomości
- społeczna odpowiedzialność biznesu
- reagowanie w sytuacjach kryzysowych
Młody menadżer - jak stworzyć zwycięski zespół
Celem szkolenia jest dostarczenie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie kluczowych technik menedżerskich. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty zarządzania na początku drogi kierowniczej, tak aby już na wstępie wyrobić w sobie skuteczne nawyki zarządzania i komunikacji z zespołem.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/mlody-menadzer-jak-stworzyc-zwycieski-zespol-2020-03-23-katowice.html
Cena: 1580 zł
Spółki handlowe – z elementami zawierania umów handlowych
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z obowiązującymi przepisami w zakresie funkcjonowania spółek handlowych. Szkolenie – poprzez prezentacje wszystkich spółek - umożliwia nabycie specjalistycznej wiedzy pozwalającej w sposób swobodny podejmować decyzje w zakresie funkcjonowania spółki handlowej lub ewentualnego wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej.
Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/spolki-handlowe-z-uwzglednieniem-regulacji-dotyczacych-prawidlowego-zawierania-umow-handlowych-2019-08-08-warszawa.html
Cena: 1580 zł
Umowy handlowe w praktyce
Szkolenie z częścią warsztatową skierowane do osób pragnących nabyć lub usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych. Analiza wybranych umów handlowych wykracza poza ramy standardowego szkolenia, sięga bowiem do regulacji przepisów szczególnych oraz orzecznictwa. Propozycja zarówno dla osób oczekujących pozyskania nowej umiejętności tworzenia umów, jak również dla osób potrzebujących usystematyzować i pogłębić swoją wiedzę w tym zakresie.
Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/umowy-handlowe-w-praktyce-2019-09-26-warszawa.html
Cena: 1580 zł
Warsztaty kreatywnego myślenia
Kreatywność to nie cecha charakteru, ale umiejętność wykorzystania swojego sposobu myślenia do „innego” funkcjonowania. Często związane jest to z uświadomieniem sobie pewnych reguł, zależności, zrozumieniem funkcjonowania naszego myślenia, a także
z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi. Szkolenie ma na celu pokazanie funkcjonowania i praktycznego wykorzystania wszystkich tych elementów.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/warsztaty-kreatywnego-myslenia-2020-02-05-krakow.html
Cena: 880 zł
ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy
Asertywność to jest umiejętność bycia w zgodzie ze sobą, obrony własnych granic i wyrażania swoich opinii z pełnym szacunkiem dla tych samych praw innych. Dobra wiadomość jest taka, że asertywności można się uczyć, jest to więc postawa, którą możemy rozwijać i kształtować. Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z asertywnością w sytuacjach zawodowych.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/asertywnosc-trening-budowania-profesjonalnej-postawy-w-sytuacjach-zawodowych-i-pewnosci-siebie-w-sytuacjach-prywatnych-2020-01-13-krakow.html
Cena: 1580 zł