Kompleksowa obsługa pogrzebu
Kompleksowa obsługa pogrzebu z trumną/urną, kremacja, przewóz w kraju i za granicą, przygotowanie osoby zmarłej do pochówku, balsamacja, przechowanie w chłodni, kaplica przedpogrzebowa, oprawa muzyczna pogrzebu, przewóz uczestników pogrzebu, kwiaty pogrzebowe.
Po pogrzebie usługa kamieniarska, pomniki/tablice granitowe, tablice ze szkła hartowanego z grafiką (NOWOŚĆ)
Wynajem biurka - Coworking
Jesteś freelancerem? Pracuj w mikrobiurze lub przestrzeni coworkingowej! Skorzystaj z oferty naszego Wirtualnego Biura.
Proponujemy:
- dostęp do Internetu,
- możliwość korzystania z urządzeń biurowych: drukarki, skanera, ksero,
- kawę, herbatę, wodę,
- dostęp do prasy,
- możliwość skorzystania z kącika kuchennego celem podgrzania posiłku,
- możliwość poznania nowych osób, freelancerów, firm.
Oferujemy także mikrobiura, które umożliwiają pracę w zamkniętym pomieszczeniu, wyposażonym w stolik, fotel i krzesła. jest to także idealne miejsce na spotkania biznesowe.
Ponadto istnieje możliwość wynajęcia miejsca (sali) na spotkania z klientami, rekrutację, szkolenia.
Usługi wirtualnego biura
Świadczymy usługi Wirtualnego Biura. Nasza oferta skierowana jest do firm małych, które rozpoczynają działalność oraz do tych, którzy chcą zmniejszyć koszty obsługi biurowej. Z nami zarejestrujesz działalność, podasz adres ADVancer, jako adres korespondencyjny, a my odbierzemy Twoją korespondencję, przyjmiemy Twoich klientów i zorganizujemy spotkanie biznesowe czy szkolenie. Proponujemy także wynajem sali konferencyjno-szkoleniowej. Ponadto oferujemy szkolenia dla firm oraz świadczymy usługi poligraficzne.
Wirtualne biuro już od 99 zł/m-c!
Sprzedaż artykułów dla urzędów
W naszej ofercie znajduje się sprzedaż artykułów dla urzędów gmin, miast, powiatów i marszałkowskich w całej Polsce.Są okładki i teczki z nadrukiem matrycą. Proponujemy bardzo dobre i niskie ceny na wszystkie nasze produkty . Szczegółową ofertę wraz z cennikiem wysyłamy mailowo. Serdecznie zapraszamy do kontaktu! Uwaga !!! nowość proponujemy teczki do akt osobowych twarde introligatorskie z nadrukiem .
Uslugi wirtualnego biura
Proponujemy usługi w ramach Wirtualnego Biura. Nasza oferta obejmuje:
- dobry adres poza centrum Rzeszowa (Malawa 980)
- siedziba i księgowość pod jednym adresem,
- odbiór i skan korespondencji,
- zmniejszenie kosztów.
Rozliczenia dofinansowań z PFRON
Biuro Rachunkowo Księgowe ALL-PIT zajmuje się obsługą dofinansowań z PFRON. Wykonujemy comiesięczne rozliczenia dofinansowań. Serdecznie zapraszamy do współpracy przedsiębiorców.
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
W ramach obsługi administracyjnej, Kancelaria zapewnia:
• adres rejestrowy,
• skanowanie korespondencji (opcja),
• wynajem pomieszczenia biurowego lub sali konferencyjnej,
• wynajem pomieszczeń w pakiecie całodziennym,
• serwis kawowy (kawa + ciastka)
Doradztwo znak CE
Prowadzimy w pełni profesjonalne doradztwo - znak CE, zapewniamy fachową obsługę, niezawodną i praktyczną wiedzę fachowców oraz wieloletnie doświadczenie w branży. Zachęcamy do kontaktu w celu otrzymania niezbędnych informacji.
Opiniowanie produktów pod kątem technicznym
Z naszych opinii produktów pod kątem technicznym korzystają między innymi banki, firmy leasingowe, międzynarodowe koncerny, ministerstwa, jednostki rządowe ale także małe i średnie przedsiębiorstwa.
Usługi BHP
Świadczymy kompleksowe i profesjonalne usługi BHP dla firm oraz klientów indywidualnych na terenie całego kraju. Nasza oferta obejmuje:
- instruktaże BHP i PPOŻ,
- instrukcje bezpieczeństwa pożarowego budynku,
- instrukcje BHP,
- szkolenia BHP i PPOŻ pracodawców i pracowników na wszystkie stanowiska pracownicze, badania środowiska pracy,
- oceny ryzyka zawodowego,
- doradztwo BHP,
- opracowanie dokumentacji powypadkowej, pomoc w prowadzaniu postępowania powypadkowego,
- sporządzanie innej dokumentacji BHP,
- reprezentowanie klienta podczas kontroli.
Usługi ochrony środowiska
Przedsiębiorstwo Roman Bąk oferuje usługi ochrony środowiska dla firm. W naszej ofercie znajdują się:
- sporządzenie raportów o oddziaływaniu na środowisko,
- ewidencja, sprawozdawczość i opłaty środowiskowe,
- sporządzaniem wniosków o pozwolenia i zezwolenia: wodno-prawne, zintegrowane, na emisję gazów i pyłów, na gospodarowanie odpadami,
- gospodarką odpadami,
- gospodarka wodno-ściekowa,
- obsługą inwestycji i inne czynności z zakresu ochrony środowiska.
Obsługa kadrowa
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami prawa pracy,
sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiazywania stosunku pracy,
prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi, okolicznościowymi, macierzyńskimi itp.,
ewidencjonowanie nieobecności w pracy,
monitorowanie istotnych dat, np. nabycia nowych uprawnień pracowniczych, limitów okresów zasiłkowych itp.,
sporządzanie i wydawanie pracownikom niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia,
prowadzenie i aktualizacja rejestru badań lekarskich,
pomoc w przygotowaniu Regulaminów Pracy, Wynagradzania,
doradztwo w sprawach nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy.
udzielanie informacji i porad w zakresie prawa pracy.
Deklaracje INTRASTAT
Na określonych przepisami podmiotach gospodarczych spoczywa obowiązek ewidencjonowania obrotu towarowego z krajami Unii Europejskiej.
Pomagamy w tym zakresie i w imieniu naszych klientów przygotowujemy i składamy deklaracje INTRSATAT w przywozie i w wywozie.
Doradztwo biznesowe
Proponujemy pomocą dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Nasza oferta obejmuje:
- wybór formy prawnej nowego przedsięwzięcia, analiza słabych i mocnych stron danej formy organizacyjnej
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji,
- sporządzenie umowy spółki,
- udział w negocjacjach pomiędzy uczestnikami spółki,
- prowadzenie lub koordynacja procedur rejestracyjnych i zgłoszeniowych.
Wirtualne Biuro tel. 41 222 8000
Wirtualne biuro: adres działalności+ obsługa korespondencji (123 zł / m-c Brutto):[
Zarejestruj u nas swoją firmę. Dzięki temu unikniesz przykrych konsekwencji rejestracji działalności gospodarczej pod adresem prywatnym, takich jak: podwyżka czynszu lub opłaty za użytkowanie wieczyste (jeśli nieruchomość służy celom gospodarczym jest ona kilkakrotnie wyższa). Naszego adresu możesz używać na wizytówkach oraz stronie internetowej. W cenę usługi wlicza się pełna obsługa korespondencji (skanowanie), do dyspozycji sala konferencyjna (darmowe 2 godziny w miesiącu), miejsce na tablice informacyjną z nazwą firmy i wiele innych udogodnień. Oferujemy także stacjonarne (rzeczywiste) biura dla firm.
Cena: 123 zł