Pożyczka Standard
• Produkt dedykowany tylko osobom prowadzącym działalność gospodarczą lub osobom prawnym (spółki z o.o. oraz spółki akcyjne)
• Bez badania zdolności kredytowej
• Bez sprawdzania w bazach dłużników
• Pod zastaw nieruchomości
• odsetki 15,6% w skali roku
• Do 5 mln PLN
To pośrednik decyduje o kosztach i własnym wynagrodzeniu (szczegóły w suwaku prowizyjnym). Wysokość prowizji należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym.
Negocjacje kosztów pożyczki odbywa się podczas spotkania z klientem w towarzystwie pośrednika.
Projekty proszę przesyłać drogą mailową wraz z wypełnioną formatką, zdjęciami zabezpieczenia, oraz jeśli są, dotychczasowymi operatami.
Faktoring - odblokuj należności z faktur!
Oferujemy profesjonalny faktoring dla firm. Nie czekaj miesiącami, aż zapłaci Ci Twój klient. Upłynnij faktury już dziś i rozwijaj dalej firmę! Wwarantujemy wypłatę w przeciągu 24h.
Obsługa w zakresie ZUS
Biuro rachunkowe ART-LEX świadczy usługi w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych, podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowych, prowadzenia ewidencji VAT, środków trwałych i innych, sporządzani zeznań podatkowych PIT, CIT, sporządzania sprawozdań finansowych (w tym bilans, rachunek zysków i strat) oraz reprezentowania klienta przed organami podatkowymi i ZUS. Pełną ofertę znajdą Państwo na naszej stronie.
Obsługa kadrowa
Nasze biuro rachunkowe świadczy usługi kadrowe w zakresie naliczania płac oraz obsługi w zakresie ZUS.
Obsługa projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
W zakresie naszych usług znajduje się prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu, sporządzanie wniosków beneficjenta o płatność, monitorowanie postępu finansowego projektu, możliwość zaakceptowania wydatków w oparciu o aktualne Wytyczne i rozliczanie personelu projektu, jak również obsługa kontroli projektu.
Obsługa finansowa Projektów POKL dla NGO
Nasza firma oferuje usługi księgowe, obsługę finansową projektów POKL dla NGO, Samorządów, Fundacji, Stowarzyszeń i Firm.
Obsługa dofinansowań PFRON
Nasze biuro oferuje pomoc przy rejestracji i składaniu wniosków w systemie SODIR dla zainteresowanych zatrudnieniem osób niepełnosprawnych i otrzymaniem refundacji z PFRON.
Księgowowość dla jednoosobowych firm
Kompleksowa obsługa księgowo-płacowa podmiotów gospodarczych.
Oferta biura rachunkowego INTAXIA obejmuje:
prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów
prowadzenie Ryczałtu Ewidencjonowanego
prowadzenie Ksiąg Handlowych
prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupów dla potrzeb podatku VAT;
sporządzanie deklaracji podatkowych m.in. PIT, CIT, VAT;
sporządzanie rozliczeń rocznych osób fizycznych;
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
prowadzenie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami;
sporządzanie sprawozdań finansowych;
obsługę kadrowo-płacową;
dokonywanie rozliczeń z ZUS, PFRON, NFZ
Leasing
W ramach usług finansowych zajmujemy się leasingiem oraz oferujemy kredyty i pożyczki. Zajmujemy się pośrednictwem finansowych od prawie 15 lat!
Usługi księgowe i rachunkowe
usługi księgowe i rachunkowe, naliczanie wynagrodzeń, deklaracje pit, zus
Biuro podatkowe
Oferujemy obsługę firm w zakresie księgowości. Zajmujemy się prowadzeniem dokumentacji księgowej, rozliczeń w zakresie podatków, ksiąg handlowych, przychodów i rozchodów etc. Prowadzimy profesjonalne doradztwo finansowe. Gwarantujemy Państwu najwyższą jakość usług. Serdecznie zapraszamy do naszego biura podatkowego znajdującego się w miejscowości Kraków.
Doradztwo finansowe
Nasze doradztwo finansowe oferuje Państwu pomoc w wyborze produktu finansowego dostosowanego do własnych potrzeb i możliwości oraz atrakcyjnych warunków jego spłacania.
Usługi księgowe
Obsługa księgowa małych i średnich przedsięboiorstw
Usługi księgowe
Zajmujemy się prowadzeniem księgowości dla Klientów rozliczających się na podstawie księgi przychodów i rozchodów, księgi handlowej, a także karty podatkowej oraz ewidencji ryczałtowej. Zapewniamy mobilną księgowość.
Biuro rachunkowe
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY.
Wszystkim zainteresowanym współpracą oferujemy uczciwe ceny w zależności od nakładu naszej pracy. KPiR od 69 zl netto przy 10 dokumentach miesięcznie.
Każde kolejne +10 dokumentów podnosi cenę o 15 zł netto miesięcznie.
Cena: 69 zł