Terapia logopedyczna

Wykonawca: Gabinet Integracji Sensorycznej i Logopedii

Jeśli zauważysz, że Twoje dziecko:
• nie rozumie wydawanych przez Ciebie poleceń,
• w wieku 2 lat nie mówi prostych słów np. mama, baba, tata itp.
• między 2 a 3 rokiem życia nie umie wypowiedzieć prostego zdania,
• w wieku 3 lat nie wypowiada samogłosek ustnych: a, o, e, i, y,
• w wieku 4 lat nie potrafi opowiedzieć prostej historyjki obrazkowej, słabo wypowiada proste słowa lub równoważniki zdań, zniekształca wyrazy, nie wypowiada głosek: k, g, l, ś, ź, ć, dź, s, z, c, dz,
• między 5 a 6 rokiem życia nie wypowiada następujących głosek: l, s, z, c, dz, ś, ź, ć, dź, k, g, ą, ę oraz gdy przestawia sylaby w obrębie wyrazu lub skraca wyrazy.
• między 6 a 7 rokiem życia nie wymawia głoski r bądź ją zniekształca
• nawykowo oddycha buzią, ślini się,
• nie potrafi prawidłowo połykać,
• podczas mówienia wsuwa język między przednie zęby.
ZAPRASZAM na terapię logopedyczną. Zajęcia prowadzone są indywidualnie, czas zajęć dobierany jest odpowiednio do potrzeb pacjenta.

Terapia ręki

Wykonawca: Gabinet Integracji Sensorycznej i Logopedii

Terapia Ręki
Celem terapii jest usprawnienie małej motoryki (odpowiednich ruchów dłoni i palców), a także dostarczenie wrażeń dotykowych, które pozwalają na poznanie różnych kształtów, czy struktur materiałów. Dzięki sprawnej małej motoryce nabywa się umiejętności rozróżniania kształtów i struktur. Terapia ręki pozwala ośiągnąć samodzielność w podstawowych czynnościach codziennego życia.
Terapię ręki kierujemy do dzieci z problemami manualnymi:
Terapia trwa 45 min.

Cena: 60 zł

Opóźniony rozwój mowy u dzieci

Wykonawca: Chosińska Arletta, mgr Psycholog, Logopeda

diagnoza opóźnionego rozwoju mowy u dzieci;
terapia zaburzeń mowy o różnej etiologii
zaburzenia artykulacji, niepłynność mowy,
zaburzenia tempa i fonacji, opóźniony rozwój mowy

Jąkanie

Wykonawca: Chosińska Arletta, mgr Psycholog, Logopeda

jąkanie wczesnodziecięce, terapia jąkania

Zaburzenia mowy

Wykonawca: Pracownia Terapii Logopedycznej Dorota Szczekot

Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dzieci i dorosłych. Szczegóły znajdziesz na stronie www.logotorpeda.pl

Seplenienie międzyzebowe

Wykonawca: Pracownia Terapii Logopedycznej Dorota Szczekot

Diagnoza i terapia seplenienia międzyzębowego u dzieci i dorosłych. Szczegóły znajdziesz na stronie www.logotorpeda.pl lub www.seplenieniemiedzyzebowe.pl

Wady wymowy

Wykonawca: Pracownia Terapii Logopedycznej Dorota Szczekot

Diagnoza i terapia wad wymowy u dzieci i dorosłych. Szczegóły znajdziesz na stronie www.logotorpeda.pl

Jąkanie logopeda

Wykonawca: Pracownia Terapii Logopedycznej Dorota Szczekot

Zapraszam. Gabinet logopedyczny
Diagnoza i terapia jąkania i giełkotu u dzieci i dorosłych. Szczegóły znajdziesz na stronie www.logotorpeda.pl

Ćwiczenia logopedyczne

Wykonawca: Pracownia Terapii Logopedycznej Dorota Szczekot

Terapia logopedyczna poprzez ćwiczenia logopedyczne dopasowane do zdiagnozowanego zaburzenia mowy u dzieci i dorosłych. Przykład ćwiczeń jak również inne ciekawe informacje m.in. dla rodziców dzieci z wadami wymowy znajdziesz na stronie www.logotorpeda.pl

Pomoce logopedyczne

Wykonawca: Pracownia Terapii Logopedycznej Dorota Szczekot

W terapii zaburzeń mowy u dzieci i dorosłych niezwykle przydatne są pomoce logopedyczne, które znajdziesz na stronie www.logotorpeda.pl

Terapia logopedyczna

Wykonawca: Gabinet Logopedyczny Logoninio Karolina Roszak-Grocka

Zauważenie pewnych problemów rozwojowych z jakimi boryka się nasze dziecko, często jest początkiem bardzo trudnej i wyboistej drogi.

Największym wyzwaniem dla każdego Rodzica, jest jednak znalezienie terapeuty "z ludzką twarzą", który wysłucha, nie będzie oceniał i znajdzie wspólną drogę na pokonanie wszelkich trudności.Wychodząc naprzeciw małym pacjentom, prowadzę zajęcia w konwencji zabawy, wplatając w to całościowy plan terapii logopedycznej.

Badania dowodzą, że mózg w stanie relaksu i odprężenia ma dużo większą zdolność do przyswajania nowych umiejętności, co wykorzystuję bezwzględnie w mojej pracy

Usługi logopedyczne - logopeda

Wykonawca: TW Boss - Logopeda Halina Wałaszewska-Sienkiewicz

Logopeda Halina Wałaszewska-Sienkiewicz zajmuje się logopedią medialną, terapią wad mowy (jąkanie, reranie, seplenienie) oraz prowadzi szkolenia z zakresu kultury żywego słowa, wystąpień publicznych.Adres strony:www.logopediatwboss.warszawa.pl, te.602 596 474

Leczenie wad wymowy

Wykonawca: NEUROLOGOPEDA Marzanna Frączek

Gabinet logopedyczny zajmujący się leczeniem wad wymowy. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.

Ćwiczenia logopedyczne

Wykonawca: EDUCATIO Poradnia Zdrowia Psychicznego

Logopeda pracując z dziećmi oraz dorosłymi, logopeda kształtuje poprawny rozwój ich mowy i języka. Wczesna interwencja logopedyczna daje szanse na wyrównywanie deficytów oraz usprawnienie funkcji pokarmowych i komunikacyjnych. Szczegółowa diagnoza w poradni , obejmuje:

• wywiad z pacjentem lub/ i opiekunem,
• ustalenie sposobów, w jaki pacjent porozumiewa się, jak rozumie komunikaty słowne, jak realizuje wypowiedzi,
• ocenę budowy i płynności aparatu artykulacyjnego,
• ocenę sprawności czynności fizjologicznych tj. oddychanie, połykanie, żucie ,
• wykonanie orientacyjnych badań fizycznego, fonematycznego słuchu
• analizę wyników badań specjalistycznych (audiologicznych, foniatrycznych, neurologicznych czy psychologicznych)
• możliwość zlecenia dodatkowych badań lub włączenie w proces terapeutycznych innych metod wspomagających i przyśpieszających efekt

Diagnoza , konsultacje trudności w przetwarzaniu słuchowym

Wykonawca: Gabinet logopedyczny RENATA KARBOWNIK- SULIKOWSKA

SURDOLOGOPEDA , provider ATS NEUROFLOW ZAPRASZA NA [b]KONSULTACJE LUB DIAGNOZĘ I TERAPIĘ WYŻSZYCH FUNKCJI SŁUCHOWYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI PRZETWARZANIA SŁUCHOWEGO (APD) !

Jeśli u swojego dziecka zauważasz:
- prawidłowe progi słuchu w badaniu audiometrii tonalnej
- niestałe odpowiedzi na bodźce słuchowe
- trudności z zapamiętaniem dłuższych poleceń słownych;
- trudności z rozumieniem złożonych poleceń, szczególnie tych, w których używane jest nowe słownictwo, skomplikowane polecenia,
- problemy z czytaniem na głos i literowaniem
- trudności z rozumieniem mowy w hałasie lub pomieszczeniach o dużym pogłosie
(np. klasa)
- problemy ze skoncentrowaniem się na tym co mówi nauczyciel podczas lekcji
- częste prośby o powtórzenie informacji
- rozpraszanie się przy bodźcach zewnętrznych
- nie jest w stanie zapamiętać informacji przekazanej słownie, zarówno przez krótki, jak i długi czas
- ma trudności z liczeniem i posługiwaniem się alfabetem, z zapamiętaniem dni tygodnia i miesięcy, adresów oraz numerów telefonów
- wolniej reaguje na informacje słuchowe, tak, jakby potrzebowało więcej czasu na przyswojenie i przetworzenie usłyszanej informacji
Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego, mogą być przyczyną trudności w uczeniu się w oparciu o bodźce słuchowe, tj. zaburzeń rozwoju mowy, prawidłowej artykulacji, czytania, koncentracji uwagi, konstruowania wypowiedzi pisemnych, grafomotoryki. Konsekwencją wymienionych trudności mogą być zaburzenia emocjonalne, takie jak niska samoocena, nieśmiałość.


Jeżeli nic lub niewiele wiesz na ten temat zajrzyj na stroną www. neuroflow.pl , wypełnij ankietę dla rodzica i zorientuj się czy Twojemu dziecku potrzebna jest pomoc.